Ухвала
від 04.07.2016 по справі 903/769/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"04" липня 2016 р. справа № 903/769/15

Господарський суд Волинської області у складі:

головуючого судді - Гарбара Ігоря Олексійовича

секретар судового засідання - Остапук Юлія Володимирівна

за участю:

ОСОБА_1 - ліквідатор

ОСОБА_2 - головний державний інспектор юридичного відділу ОСОБА_3 ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області (дов. №38 від 06.05.2016р.)

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання про затвердження ліквідаційного балансу та звіту про роботу ліквідатора у справі за заявою ОСОБА_3 ОДПІ ГУ ДФС України у Волинській області до товариства з обмеженою відповідальністю "СБФ " про банкрутство,

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Волинської області від 20.07.2015р. порушено провадження у справі про банкрутство боржника ТОВ "СБФ" (43000, Волинська область, м. Луцьк, вул. Ковельска 2, код 25091854).

Ухвалою суду від 14.09.2015р. затверджено реєстр вимог кредиторів боржника - ТОВ "СБФ".

Постановою господарського суду від 18.01.2016р. процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство ТОВ "СБФ" припинено, ТОВ "СБФ" визнано банкрутом та відкрито його ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців, ліквідатором товариства призначено арбітражного керуючого ОСОБА_1.

21 червня 2016 року ліквідатор ТОВ "СБФ" ОСОБА_1 звернувся до господарського суду із клопотанням від 21.06.2016р. №2 про затвердження ліквідаційного балансу та звіту про роботу ліквідатора.

Ухвалою суду від 21.06.2016р. клопотання про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ТОВ "СБФ" призначено до розгляду в судовому засіданні на 04.07.2016р.

Присутній в судовому засіданні ліквідатор, надав суду додаткові пояснення від 01.07.2016р. №1, просить суд представлений ліквідаційний баланс та звіт про роботу ліквідатора затвердити, ТОВ "СБФ" ліквідувати та припинити у зв'язку з цим провадження у справі.

Присутня в судовому засіданні представник кредитора - ОСОБА_3 ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області з приводу затвердження ліквідаційного балансу, звіту про роботу ліквідатора, ліквідацію ТОВ "СБФ" та припинити у зв'язку з цим провадження у справі не заперечила.

Заслухавши пояснення арбітражного керуючого та представника кредитора , дослідивши письмові докази в справі, суд приходить до наступного висновку.

Згідно ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI (далі Закон про банкрутство) ліквідація - припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.

Відповідно до ст. 41 Закону про банкрутство, ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута.

Як визначено ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Як встановлено в судовому засіданні, на виконання постанови господарського суду від 18.01.2016р. ліквідатором ТОВ "СБФ" відповідно до ст. 41 Закону про банкрутство вчинялись дії на виконання заходів ліквідаційної процедури.

З метою проведення інвентаризації майна ТОВ "СБФ" ліквідатором скеровано відповідні запити до Комунального підприємства "Волинське обласне бюро технічної інвентаризації " , Державної авіаційної служби, Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Луцьк, ОСОБА_3, Ківерцівського, та Рожшценського районів, Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України у Волинській області, Управління Держгірпромнагляду у Волинській області, Головного управління Держземагентства у Волинській області, Управління Держземагенства у ОСОБА_3 районі Волинської області, Державної інспекції сільського господарства у Волинській області, Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, ОСОБА_3 ОДПІ ГУ ДВФ у Волинській області, Реєстраційної служби ОСОБА_3 міського управління юстиції.

На визначені запити ліквідатором отримано відповідь Управління Держземагенства у ОСОБА_3 районі Волинської області про відсутність зареєстрованих земельних ділянок за ТОВ "СБФ" (Лист № 33-304-0.3-2954/2-15 від 05.08.15р.), Головного управління Держземагентства у Волинській області про відсутність зареєстрованих земельних ділянок за ТОВ "СБФ (Лист № 33-3-0.4-7566/2-15 від 18.08.15р.), Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Луцьк, ОСОБА_3, Ківерцівського, та Рожшценського районів про наявність зареєстрованих транспортних засобів за ТОВ "СБФ" у кількості 2-х одиниць (Лист № 50 від 19.01.16р.), КП ВО БТІ про відсутність інформації щодо зареєстрованого нерухомого майна за ТОВ "СБФ" (Лист №1127 від 05.08.15р.), Управління ДАБІ у Волинській області про відсутність зареєстрованих декларацій на початок виконання будівельних робіт за ТОВ "СБФ" (Лист № 1003-1.12/1586-15 від 07.08.15р.), ОСОБА_3 ОДПІ ГУ ДВФ у Волинській області про подання фінансової звітності та відкриті рахунки ТОВ "СБФ" (Лист № 11880/р/03-18-11 від 18.08.15р.), НКЦПФР про відсутність зареєстрованих значних пакетів акцій емітентів ( 10 % і більше статутного капіталу) за ТОВ "СБФ" (Лист № 09/01/17092/НК від 07.08.15р.), Державіаслужби про відсутність зареєстрованих повітряних суден за ТОВ "СБФ" (Лист № 21.1.19-13830 від 14.08.15р.), Держсільгоспінспекції у Волинській області про відсутність зареєстрованої сільськогосподарської техніки за ТОВ "СБФ" (Лист № 01-13/1425/1 від 28.08.15р.), згідно інформаційної довідки № 1228-05/2/3-15 від 04.09.15р. Укрморрічінспекція повідомила про відсутність зареєстрованих плавзасобів за ТОВ "СБФ", згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо суб'єкта №42525237 від 19.08.15р. про відсутність зареєстрованих об'єктів нерухомого майна за ТОВ "СБФ".

Ліквідатор зазначає про наявні інкасових доручень, що надавались кредитором ОСОБА_3 ОДПІ ГУ ДВФ у Волинській області із зазначенням відсутності коштів на рахунках Банкрута, а саме: інкасові доручення (розпорядження) №№ 4, 5 від 21.10.2014р., №№ 15, 16 від 05.06.15р. (АТ "Дельта Банк"); інкасові доручення (розпорядження) №№ 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, від 05.06.2015р. (Волинське ГРУ ПАТ КБ "ПриватБанк").

Ліквідатором також проведено пошук пошук прав інтелектуальної власності ТОВ В«СБФВ» у базах даних, що знаходяться у відкритому доступі в мережі інтернет Українського інституту інтелектуальної власності. За результатами пошуку "Відомості з Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг", "Відомості з Державного реєстру патентів України на промислові зразки", "Відомості з Державного реєстру патентів України на корисні моделі", "Відомості з Державного реєстру патентів України на винаходи", "Про добре відомі знаки в Україні" - не знайдено жодного запису.

20 липня 2015р. розпорядником майна ОСОБА_1 направлено лист № 14 на адресу ТОВ "СБФ" із запитом до директора ОСОБА_4 надати інформацію: про наявність та місцезнаходження установчих документів, бухгалтерсько-фінансової документації, печаток та штампів Товариства; про існуючу заборгованість Товариства: розмір, причини заборгованості, перелік відомих кредиторів, можливість її погашення; про наявність активів підприємства: рухоме та нерухоме майно, кошти на банківських рахунках, дебіторська заборгованість та ін. В місячний термін відповіді на вказаний запит надано не було.

05.10.15р. на засіданні комітету кредиторів прийнято рішення зобов'язати розпорядника майна ОСОБА_1 звернутися з заявою до господарського суду Волинської області, щодо зобов'язання директора Товариства ОСОБА_4 передати розпоряднику майна відповідні документи та інформацію по матеріальним цінностям ТОВ "СБФ".

Ухвалою господарського суду Волинської області від 07.10.15р. задоволено клопотання розпорядника майна та зобов'язано директора ТОВ "СБФ" ОСОБА_4 передати розпоряднику майна ОСОБА_1 усі необхідні установчі, бухгалтерські та податкові документи, що пов'язані з діяльністю боржника - TOB "СБФ". 30 жовтня 2015 р. на підставі вказаної ухвали та поданої заяви про примусове її виконання, було відкрито виконавче провадження і винесено постанову ВП №49178652.

Ліквідатор зазначає, що після наданих директором частини документів та інформації виникла можливість проведення інвентаризації на товаристві. Внаслідок проведення інвентаризації та складеного на її основі акта інвентаризації майна від 22.12.2015р. боржника, недостатності майна у власності боржника за рахунок відчуження якого можливо погасити кредиторську заборгованість та у зв'язку з відсутністю пропозицій від інвесторів, засновників, директора підприємства та інших бажаючих осіб, стосовно поліпшення фінансової долі підприємства проведення процедури санації на даний момент не вбачається можливим.

Аналізуючи структуру боргів підприємства, причини та час їх виникнення на підставі судових рішень за період 2013-2014 років ліквідатором встановлено, що погіршення платоспроможності боржника виникло внаслідок нарахування податкового боргу. Враховуючи те, що вказана заборгованість була предметом судового розгляду та оспорювалась боржником в суді, назвати ці обставини ознаками навмисного погіршення фінансово-господарського стану внаслідок неправомірних дій відповідальних осіб боржника підстав немає. Щодо неправомірних дій відповідальних осіб боржника інформація відсутня, тому ознаки доведення до банкрутства відсутні.

Вказана інформаціє підтверджується і даними у фінансовій звітності, що подавалась до органів статистики, і з якою було ознайомлено ліквідатора, (у наданні копій звітності ліквідатору було відмовлено).

Пропозицій від інвесторів, засновників, директора підприємства та інших бажаючих осіб, стосовно поліпшення фінансової долі підприємства, не надходило.

Ліквідатором було опубліковано на сайтах інформацію щодо проведення аукціону з продажу майна банкрута 30.03.2016р. Продаж ліквідаційної маси було виставлено на аукціон одним лотом у вигляді цілісного майнового комплексу за початковою ціною, що відповідала загальному розміру кредиторських вимог - 470 096,66 грн. Вказаний аукціон не відбувся узв'язку з відсутністю зареєстрованих учасників.

В подальшому опубліковано на сайтах інформацію щодо проведення аукціону з продажу майна банкрута за оціночною вартістю. Дата проведення аукціону - 08.04.16р. о 16:00. Продаж майна планувалось здійснити частинами - поділено на 2-а лота. Дані торги також були визнані такими, що не відбулися, на підставі вимог ст. 55 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", з причин відсутності учасників, заяви на участь в аукціоні від фізичних та юридичних осіб не надходили.

15.04.2016р. майно ТОВ "СБФ" реалізовано на аукціоні по вартості: Лот № 1 (транспортний засіб, автомобіль ВАЗ модель 210740) - 104)39,80 грн.; Лот № 2 (транспортний засіб, автомобіль ГАЗ модель 322132416) - 11 448,60 грн.

Кошти від реалізації було перераховано наступним чином: 3345,40 грн. перераховано на рахунок ТОВ "Воля Луцьк" як комісійну винагороду за проведення аукціону; 18 140,00 грн. перераховано в якості грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_1 за виконання повноважень ліквідатора; 3,00 комісія банка за операції по ліквідаційному рахунку.

Ліквідатором на підставі договору про надання послуг № 13 від 08.06.16р. ліквідатором упорядковано і передано на зберігання документи до Комунальної установи ОСОБА_3 міський трудовий архів. Факт передачі документів підтверджується актом приймання - передачі документів від 01.06.16р. та довідкою про прийняття - передавання документів № 38/3-7 від 08.06.16р.

21 червня 2016 року ліквідатором ОСОБА_1 ініційовано проведення засідання зборів комітету кредиторів ТОВ "СБФ" з наступним порядком денним: 1) Затвердження розміру грошової винагороди арбітражного керуючого з урахуванням його витрат. 2) Затвердження звіту ліквідатора від 21.06.2016р. та ліквідаційного балансу від 21.06.2016р.

Відповідними зборами комітету кредиторів ТОВ "СБФ", оформленими протоколом №4 від 21.06.2016р., звіт ліквідатора ОСОБА_1 про затвердження розміру грошової винагороди арбітражного керуючого з урахуванням його витрат в розмірі 18 140,00 грн. , звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс було затверджено.

Судом встановлено, що в процедурі банкрутства ТОВ "СБФ" через відсутність достатніх коштів (в т.ч. майна для реалізації) остаточні розрахунки з кредиторами не проводились.

Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс

Як визначено ч. 2 ст. 46 названого Закону, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури; подання звіту здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених нім дій в ході ліквідаційної процедури.

Якщо за результатами ліквідаційного звіту після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію особи - банкрута, органам державної статистики, органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Згідно ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

В процесі розгляду заяви ліквідатора, звітів про його роботу та обґрунтовуючих їх документів судом було встановлено, що за наслідками здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором було вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.

Судом також встановлено відсутність у ТОВ "СБФ" на момент розгляду остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу дебіторських заборгованостей, наявного у третіх осіб майна, котре б належало банкруту.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора затвердити.

Пунктом 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство передбачено, що суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

У випадках, передбачених п.п. 4-7 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Враховуючи викладене, та беручи до уваги, що за результатами ліквідаційної процедури у товариства-банкрута не було виявлено достатнього майна, а також грошових коштів, за рахунок яких було б можливе остаточне (повне) погашення кредиторських вимог, суд прийшов до висновку, що вимоги кредиторів ТОВ "СБФ" слід вважати погашеними, зазначеного суб'єкта господарської діяльності-банкрута необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 37, 41-49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 80, 86, 87 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

УХВАЛИВ:

1. Представлений суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "СБФ" (43000, Волинська область, м. Луцьк, вул. Ковельска 2, код ЄДРПОУ 25091854) затвердити.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю "СБФ" (43000, Волинська область, м. Луцьк, вул. Ковельска 2, код ЄДРПОУ 25091854) ліквідувати.

3. Зобов'язати державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та спрямовані на припинення державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю "СБФ" (43000, Волинська область, м. Луцьк, вул. Ковельска 2, код ЄДРПОУ 25091854).

4. Провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "СБФ" (43000, Волинська область, м. Луцьк, вул. Ковельска 2, код ЄДРПОУ 25091854) припинити.

5. Встановити, що вимоги конкурсних кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю "СБФ" (43000, Волинська область, м. Луцьк, вул. Ковельска 2, код ЄДРПОУ 25091854), які не були заявлені в установлений Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами є такими, що не підлягають виконанню.

6. Примірник ухвали суду надіслати:

- ОСОБА_3 ОДПІ (м. Луцьк, Київський майдан, 4);

- ТОВ "СБФ" (43000, Волинська область, м. Луцьк, вул. Ковельська 2);

- ВДВС ОСОБА_3 МУЮ (м. Луцьк, вул. Винниченка, 27а);

- Державному реєстратору відділу реєстрації бізнесу та дозвільних процедур Департаменту "Центр надання адміністративних послуг у м. Луцьку" ОСОБА_3 міської ради (м. Луцьк, вул. Лесі Українки, 35);

- Сектору з питань банкрутства головного територіального управління юстиції у Волинській області (м. Луцьк, вул. Володимирська, 1);

- Арбітражному керуючому ОСОБА_1 (4300, Волинська область, вул. Б. Хмельницького, 8/3);

- Головному управлінню статистики у Волинській області (вул. Шопена,12 м. Луцьк, 43000).

Суддя І. О. Гарбар

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення04.07.2016
Оприлюднено08.07.2016
Номер документу58761420
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/769/15

Ухвала від 04.07.2016

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гарбар Ігор Олексійович

Ухвала від 21.06.2016

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гарбар Ігор Олексійович

Ухвала від 23.12.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гарбар Ігор Олексійович

Ухвала від 19.11.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гарбар Ігор Олексійович

Ухвала від 11.11.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Петро Романович

Ухвала від 07.10.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Петро Романович

Ухвала від 14.09.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Петро Романович

Ухвала від 01.09.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Петро Романович

Ухвала від 25.08.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Петро Романович

Ухвала від 20.07.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Петро Романович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні