ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
31 січня 2011 р. № 2а-12169/10/1370
о 11 год., 15 хв. м. Львів Львівський окружний адміністративний суд, суддя Гавдик З.В. розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у Яворівському районі Львівської області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Технологічний парк «ЛКТ ЯВІР» про припинення юридичної особи
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Яворівському районі Львівської області звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Технологічний парк «ЛКТ ЯВІР»про припинення юридичної особи.
Позивач свої позовні вимоги обґрунтовує тим, що відповідач останню податкову звітність до ДПІ у Яворівському районі Львівської області подав 09.02.2008 року, що підтверджується довідкою № 2561/10 від 27.05.2009 року, чим систематично порушував п. 2 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування».
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Ухвалою суду від 21.12.2010 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі та запропоновано відповідачу у десятиденний строк з дня одержання ухвали та копій документів подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову. Відповідач в зазначений в ухвалі строк заперечень на адміністративний позов не подав.
На адресу суду повернувся направлений відповідачу за адресою вказаною у позовній заяві поштовий конверт по, що за зазначеною адресою відсутній номер будинку. Згідно ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд встановив наступні обставини:
17.07.2002 року Яворівської районною державною адміністрацією Львівської області проведено державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Технологічний парк «ЛКТ ЯВІР», що підтверджується копією Свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності -юридичної особи. Відповідач перебуває у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, що підтверджується копією Довідки про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України № 2683, копією витягу Головного управління статистики у Львівській області від 15.10.2010 року за № 20-09/98, Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців серії АГ № 324074.
31.07.2002 року відповідач взятий на облік в ДПІ у Яворівському районі Львівської області за № 373, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків № 81 від 25.05.2009 року.
Згідно акту ДПІ у Яворівському районі Львівської області про проведення об'єктивно - орієнтованого контролю, відповідач за юридичною адресою відсутній.
Згідно довідки ДПІ у Яворівському районі Львівської області № 4240/10/19-026 від 18.08.2009 року, заборгованість відповідача станом на 18.08.2009 року по платежах до бюджету відсутня.
Згідно довідки ДПІ у Яворівському районі Львівської області № 2561/10 від 27.05.2009 року, відповідач останню податкову звітність до ДПІ у Яворівському районі Львівської області подав 09.02.2008 року, що суперечить вимогам п. 2 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування».
Довідкою Управління Пенсійного фонду України в Яворівському районі Львівської області № 747/04-40 від 03.03.2009 року підтверджується, що у відповідача перед Фондом заборгованість відсутня.
Довідкою Яворівського районного центру зайнятості № 341 від 04.02.2009 року підтверджується, що відповідач не звітується з третього кварталу 2006 року.
Довідкою Яворівської районної виконавчої дирекції Львівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 63 від 12.02.2009 року підтверджується, що відповідач заборгованості перед Фондом не має.
Довідкою відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Яворівському районі Львівської області № 107 підтверджується, що відповідача перед відділенням Фондом не звітує.
Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України «Про систему оподаткування»№ 1251-ХІІ від 25.06.1991 року із змінами і доповненнями (в редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин), Законом України «Про державну податкову службу в Україні»№ 509-XII від 04.12.1990 року із змінами і доповненнями (в редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин), Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців»№ 755-ІV від 15.05.2003 року із змінами та доповненнями, КАС України.
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування», платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Згідно ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі); звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.
Згідно п. 2 ч. 6 ст. 11-1 цього ж Закону України, позаплановою виїзною перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена в планах роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин - платником податків не подано в установлений строк податкову декларацію або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом.
Згідно ч. 1 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Дата надходження відповідного судового рішення вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 38 цього ж Закону, підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Згідно ч. 5 ст. 38 цього ж Закону, суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи. Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) не пізніше наступного робочого дня з дати надходження відповідного рішення.
Позивачем подано розпорядження голови Яворівської районної державної адміністрації № 174 від 25.05.2009 року «Про створення ліквідаційної комісії з припинення діяльності юридичних осіб», у якому дано розпорядження створити ліквідаційну комісію з припинення діяльності юридичних осіб у складі:
- голови комісії -ОСОБА_1 -заступника голови райдержадміністрації -керівника апарату;
- заступника голови комісії -ОСОБА_2 -державний реєстратор апарату райдержадміністрації;
- членів комісії:
ОСОБА_3 -завідувача сектором платників податку ДПІ у Яворівському районі Львівської області;
ОСОБА_4 -начальника Управління Пенсійного фонду України в Яворівському районі Львівської області;
ОСОБА_5 -начальника відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Яворівському районі Львівської;
ОСОБА_6 -начальника Яворівської районної виконавчої дирекції Львівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
ОСОБА_7 -директора Яворівського районного центру зайнятості;
ОСОБА_8 -директора Новояворівського міського центру зайнятості.
Таким чином, відповідачем, відповідно до закону, не подано протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності, що підтверджується вищевказаними доказами, відтак суд прийшов до висновку, що позовні вимоги про припинення юридичної особи -Товариства з обмеженою відповідальністю «Технологічний парк «ЛКТ ЯВІР»підлягають задоволенню.
Розподіл судових витрат згідно ст. 94 КАС України не застосовується, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору згідно Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито».
Керуючись ст.ст. 69, 70, 160-163 КАС України, суд -
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов задоволити повністю.
2. Припинити юридичну особу Товариства з обмеженою відповідальністю «Технологічний парк «ЛКТ ЯВІР»(ЄДРПОУ 31042810, Львівська область, Яворівський район, смт. Краковець).
3. Зобов'язати Товариства з обмеженою відповідальністю «Технологічний парк «ЛКТ ЯВІР»виконати постанову негайно.
4. Державному реєстратору, у відповідності до ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», направити копію постанови суду.
5. Призначити ліквідаційну комісію щодо припинення Товариства з обмеженою відповідальністю «Технологічний парк «ЛКТ ЯВІР»з числа:
- голови комісії -ОСОБА_1 -заступника голови райдержадміністрації -керівника апарату;
- заступника голови комісії -ОСОБА_2 -державний реєстратор апарату райдержадміністрації;
- членів комісії:
ОСОБА_3 -завідувача сектором платників податку ДПІ у Яворівському районі Львівської області;
ОСОБА_4 -начальника Управління Пенсійного фонду України в Яворівському районі Львівської області;
ОСОБА_5 -начальника відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Яворівському районі Львівської;
ОСОБА_6 -начальника Яворівської районної виконавчої дирекції Львівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
ОСОБА_7 -директора Яворівського районного центру зайнятості;
ОСОБА_8 -директора Новояворівського міського центру зайнятості,
встановити строк і порядок її роботи згідно розділу IV Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців».
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.
Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.
Постанова суду першої інстанції може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Згідно ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду першої інстанції, набирає законної у порядку та строки згідно ст. 254 КАС України.
Постанова складена у повному обсязі 31.01.2011 року.
Суддя Гавдик З.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2011 |
Оприлюднено | 08.07.2016 |
Номер документу | 58763965 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні