Постанова
від 30.05.2016 по справі 804/1317/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 травня 2016 р. Справа № 804/1317/16 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Барановського Р. А. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Україна-Капітал" до Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправною та скасування постанови, -

ВСТАНОВИВ :

Товариство з обмеженою відповідальністю «Україна -Капітал» звернулося до суду з адміністративним позовом до Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в якому просить визнати протиправною та скасувати постанову №103-ЦД-1-ДУ від 10.02.2016 р., якою на позивача накладено санкції за правопорушення на ринку цінних паперів.

В обґрунтування заявлених вимог, позивач зазначив, що невиконання вимог законодавства про цінні папери, за яке на нього накладено санкції відповідно до оскаржуваної постанови, полягає у порушенні п.18 Розділу ІІІ Положення про провадження депозитарної діяльності, яке затверджено рішенням НКЦПФР №735 від 23.04.2013р., а саме Товариством з обмеженою відповідальністю «Україна -Капітал» було надано послуги акціонеру ТОВ «Україна -Капітал» без відповідно укладеного договору. Разом з тим, позивач наголошує, що ніяких протиправних дій та бездіяльності товариство не вчиняло, а всі його дії навпаки направлені для того, щоб виконати всі приписи закону, оскільки у даному випадку депозитарною установою ТОВ «Україна -Капітал» і акціонером ТОВ «Україна -Капітал» є одна і та сама юридична особа. Таким чином, юридична особа ТОВ «Україна -Капітал» не може ні надавати сама собі послуги, ні укласти з собою договір. А відтак, на переконання позивача, відсутні підстави для накладення на нього санкцій. У зв'язку із зазначеним, на думку позивача, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів підлягає визнанню протиправною та скасуванню.

Представник відповідача проти позову заперечив, про що надав письмові заперечення в обґрунтування яких зазначив, що депозитарною установою ТОВ «Україна -Капітал» було надано ініціатору скликання зборів акціонерів ВАТ «Пресмаш» - акціонеру ТОВ «Україна -Капітал» послуги на інформаційне та організаційне забезпечення проведення позачергових загальних зборів ВАТ «Пресмаш», скликаних акціонером на 24.12.2015 року без відповідно укладеного договору на інформаційне та організаційне забезпечення проведення загальних зборів, чим порушено п.18 Розділу ІІІ Положення про провадження депозитарної діяльності, яке затверджено рішенням НКЦПФР №735. За результатами розгляду матеріалів справи про зазначене правопорушення уповноваженою особою Комісії у відношенні ТОВ «Україна -Капітал» була винесена постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів №103-ЦД-1-ДУ та застосовано санкцію у вигляді попередження. Тому, відповідач вважає, що постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку повністю відповідає вимогам чинного законодавства та визначеній законом компетенції. Центральним територіальним департаментом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку додержані всі вимоги правових норм, які регулюють порядок її прийняття, постанова узгоджуються з вимогами чинного законодавства і прийнята відповідно до обставин, що склалися, отже, підстави для визнання її незаконною та скасування відсутні.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що у задоволенні позовних вимог слід відмовити із наступних підстав.

Матеріалами справи підтверджено, що Актом про правопорушення на ринку цінних паперів від 28.01.2016 року № 111-ЦД-1-ДУ встановлено ознаки порушення позивачем пункту Розділу ІІІ п.18 Положення про провадження депозитарної діяльності затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24.03.2013 р. №735 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 червня 2013 року за №1048/23616, а саме депозитарною установою ТОВ «Україна -Капітал», було надано ініціатору скликання зборів акціонеру ТОВ «Україна -Капітал», послуги на інформаційне та організаційне забезпечення проведення позачергових загальних зборів ВАТ «Пресмаш», скликаних акціонером на 24.12.15 р. без відповідно укладеного Договору на інформаційне та організаційне забезпечення проведення загальних зборів.

Послуги на інформаційне та організаційне забезпечення проведення позачергових загальних зборів ВАТ «Пресмаш» надавались Депозитарною установою ТОВ «Україна -Капітал» акціонеру ТОВ «Україна -Капітал» на підставі Наказу №7 від 06.11.15 р. «Про інформаційне та організаційне забезпечення проведення загальних зборів ВАТ «Пресмаш»», директора депозитарної установи ТОВ «Україна -Капітал» В.Лісняка.

Відомості про наявність повторного вчинення правопорушення особою, щодо якої складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів, відсутні.

28.01.2016 року уповноваженою особою Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів №04/01/135/пп.

За наслідками розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів уповноважена особа Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийняла постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 10.02.2016 № 103-ЦД-1-ДУ, якою до позивача за порушення нормативного акта Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку накладено санкцію у вигляді попередження.

Не погоджуючись з постановою про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 10.02.2016 № 103-ЦД-1-ДУ, вважаючи її протиправною, позивач звернувся з цим адміністративним позовом до суду.

Порядок створення, діяльності, припинення, виділу акціонерних товариств, їх правовий статус, права та обов'язки акціонерів визначено Законом України «Про акціонерні товариства» №514-VІ від 17.09.2008 року.

Відповідно до частини 1 статті 32 розділу VII Закону №514-VI від 17.09.2008 року загальні збори є вищим органом акціонерного товариства.

Відповідно до вимог пункту 4 частини 1 статті 47 Закону №514-VI від 17.09.2008 року позачергові загальні збори акціонерного товариства скликаються наглядовою радою на вимогу акціонерів (акціонера), які на день подання вимоги сукупно є власниками 10 і більше відсотків простих акцій товариства.

Відповідно до частини 2 статті 47 Закону №514-VІ від 17.09.2008 року наглядова рада приймає рішення про скликання позачергових загальних зборів акціонерного товариства або про відмову в такому скликанні протягом 10 днів з моменту отримання вимоги про їх скликання.

Відповідно до частини 3 статті 47 Закону №514-VI від 17.09.2008 року рішення про відмову у скликанні позачергових загальних зборів акціонерного товариства може бути прийнято тільки у разі:

- якщо акціонери на дату подання вимоги не є власниками передбаченої кількості простих акцій товариства;

- неповноти даних, передбачених абзацом другим частини першої цієї статті.

Відповідно до частини 6 статті 47 Закону №514-VI від 17.09.2008 року у разі якщо протягом строку, встановленого частиною другою цієї статті, наглядова рада не прийняла рішення про скликання позачергових загальних зборів акціонерного товариства, такі збори можуть бути скликані акціонерами, які цього вимагають.

Відповідно до частини 7 статті 47 Закону №514-VI від 17.09.2008 року товариство або особа, які ведуть облік прав власності на акції товариства, зобов'язані протягом п'яти робочих днів надати інформацію про перелік власників акцій товариства, а також іншу інформацію, необхідну для організації проведення позачергових загальних зборів акціонерного товариства, за запитом наглядової ради товариства.

У разі скликання загальних зборів акціонерами повідомлення про це та інші матеріали розсилаються всім акціонерам товариства особою, яка веде облік прав власності на акції товариства.

Відповідно до частини 3 статті 32 розділу VII Закону №514-VI від 17.09.2008 року загальні збори проводяться за рахунок коштів акціонерного товариства. У разі якщо позачергові загальні збори проводяться з ініціативи акціонера (акціонерів), цей акціонер (акціонери) оплачує (оплачують) витрати на організацію, підготовку та проведення таких загальних зборів.

Відповідно до пункту 18 розділу III Положення про провадження депозитарної діяльності №735 при здійсненні депозитарної діяльності депозитарні установи можуть надавати послуги щодо інформаційне та організаційне забезпечення проведення загальних зборів. акціонерного товариства відповідно до укладеного з акціонерами (акціонерами які (який) сукупно є власниками (власником) 10 і більше відсотків простих акцій акціонерного товариства, договору.

У разі укладення між депозитарною установою та акціонерами (акціонером) - депонентами (депонентом) цієї депозитарної установи, які (який) сукупно є власниками (власником) 10 і більше відсотків простих акцій акціонерного товариства, відповідного договору (договору щодо інформаційного та організаційного забезпечення проведення загальних зборів емітента з акціонерами (акціонером), які (який) сукупно є власниками (власником) 10 і більше відсотків простих акцій акціонерного товариства) депозитарна установа має право у порядку, встановленому внутрішніми документами Центрального депозитарію, отримувати від Центрального депозитарію реєстр власників іменних цінних паперів/перелік власників іменних цінних паперів з метою забезпечення виконання умов такого договору.

Депозитарна установа має забезпечити збереження та нерозголошення інформації з реєстру власників іменних цінних паперів/переліку власників іменних цінних паперів, отриманого відповідно до цього пункту, і контроль щодо доступу до такої інформації відповідно до законодавства;

Встановлено, що між депозитарною установою ТОВ «Україна -Капітал» та акціонером ВАТ «Пресмаш», - ТОВ «Україна -Капітал», який сукупно є власником 10 і більше відсотків простих акцій ВАТ «Пресмаш», не було укладено договір щодо інформаційного та організаційного забезпечення проведення загальних зборів ВАТ «Пресмаш».

В подальшому, в порушення вимог пункту 18 розділу III Положення №735 депозитарною установою було отримано від Центрального депозитарію реєстр власників іменних цінних паперів ВАТ «Пресмаш» з метою інформаційного та організаційного забезпечення проведення загальних зборів ВАТ «Пресмаш» скликаних на 24.12.2015 року.

Відповідно до вимог пункту 18 розділу III Положення №735 депозитарна установа має право отримувати від Центрального депозитарію реєстр власників іменних цінних паперів/перелік власників іменних цінних паперів тільки у разі укладення між депозитарною установою та акціонерами (акціонером) - депонентами (депонентом) цієї депозитарної установи, які (який) сукупно є власниками (власником) 10 і більше відсотків простих акцій акціонерного товариства, відповідного договору (договору щодо інформаційного та організаційного забезпечення проведення загальних зборів емітента з акціонерами (акціонером), які (який) сукупно є власниками (власником) 10 і більше відсотків простих акцій акціонерного товариства) та з метою забезпечення виконання умов такого договору.

Положенням про провадження депозитарної діяльності, що затверджено Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24.03.2013 р. №735 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 червня 2013 року за №1048/23616 визначається порядок провадження депозитарної діяльності Центральним депозитарієм цінних паперів та депозитарними установами з надання послуг із зберігання та обліку цінних паперів, обліку і обслуговування набуття, припинення та переходу прав на цінні папери і прав за цінними паперами та обмежень прав на цінні папери на рахунках у цінних паперах, вимоги до порядку відкриття та ведення рахунків у цінних паперах, порядку проведення операцій на рахунках у цінних паперах та їх видів, порядку зарахування цінних паперів до системи депозитарного обліку при емісії, їх обліку та зберігання, а також списання цінних паперів у зв'язку з їх погашенням та/або анулюванням, порядку внесення змін до системи депозитарного обліку стосовно цінних паперів конкретного власника, стосовно всього випуску цінних паперів, стосовно здійснення розрахунків за правочинами щодо цінних паперів тощо, вимоги до діяльності учасників депозитарної системи та взаємовідносин між ними, вимоги до порядку складання реєстру власників іменних цінних паперів, у тому числі порядку взаємодії депозитарних установ з Центральним депозитарієм щодо складання реєстру, вимоги до змісту внутрішніх документів професійних учасників депозитарної системи України та інші вимоги, встановлення яких належить до компетенції Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку відповідно до Закону України "Про депозитарну систему України".

Відповідно до частини і статті 2 Закону України «Про депозитарну систему України» законодавство про депозитарну систему України складається з Цивільного кодексу України, цього Закону, Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", інших законів України та нормативно-правових актів Комісії та Національного банку України.

Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 1 розділу І Закону України «Про депозитарну систему України» - реєстр власників іменних цінних паперів - перелік власників іменних цінних паперів, складений відповідно до вимог . законодавства Центральним депозитарієм або, у випадках, встановлених цим Законом, - Національним банком України на певну дату із зазначенням кількості іменних цінних паперів, належних зазначеним власникам на праві власності, номінальної вартості і виду таких цінних паперів та іншої інформації, визначної Комісією.

Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про депозитарну систему України» порядок складення реєстру власників іменних цінних паперів, у тому числі порядок взаємодії депозитарних установ з Центральним депозитарієм або Національним банком України щодо складення реєстру, визначається цим Законом та нормативно-правовими актами Комісії та Національним банком України.

Відповідно до частини 5 статті 22 Закону України «Про депозитарну систему України» реєстр власників іменних цінних паперів складається у разі отримання розпорядження від емітента, а також в інших установлених Комісією випадках.

Емітент або інша особа, яка має право на отримання реєстру власників іменних цінних паперів, дає в установлених Комісією випадках визначеній особі розпорядження щодо надання реєстру власників іменних цінних паперів та зазначає дату, станом на яку необхідний такий реєстр.

Відповідно до статті 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» - державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним

законодавством.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» - державне регулювання ринку цінних паперів здійснюється, зокрема з метою дотримання учасниками ринку цінних паперів вимог актів законодавства, реалізації єдиної державної політики у сфері випуску та обігу цінних паперів та їх похідних.

Відповідно до пункту 2 статті 2 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» учасники фондового ринку - емітенти, інвестори, саморегулівні організації та професійні учасники фондового ринку.

Згідно з пунктом 4 статті 7 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» одним із основних завдань Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є захист прав інвесторів шляхом застосування заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень.

Відповідно до пункту 5 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право у разі порушення законодавства про цінні папери, нормативних актів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку виносити попередження, зупиняти на термін до одного року розміщення (продаж) та обіг цінних паперів того чи іншого емітента, дію ліцензій, виданих Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, анулювати дію таких ліцензій.

Посилання позивача на діючу редакцію п. 4 роз. II Регламенту провадження депозитарної діяльності Центрального депозитарію цінних паперів, який є внутрішнім документом, не знайшли свого підтвердження, у зв'язку з тим, що ТОВ «Україна -Капітал» мало керуватися саме «Положенням про провадження депозитарної діяльності».

З огляду на зазначене, враховуючи те, що постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів №103-ЦД-1-ДУ від 10.02.2016 року виносилась у зв'язку з порушенням вимог пункту 18 розділу ІІІ «Положення про провадження депозитарної діяльності», затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 24.03.2013 року за №735 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.06.2013 року за №1084/23616, який є чинним та обов'язковим до виконання, суд доходить висновків, що підстави для визнання постанови протиправною та її скасування відсутні.

Не знайшли свого підтвердження, також посилання позивача щодо відсутності компетенції у Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку для розгляду справи відносно ТОВ «Україна -Капітал» і прийняття оскаржуваної постанови, з огляду на наступне.

Відповідно до вимог п. 1 Розділу IV Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 16.10.12 року №1470 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2012 р. за № 1855/22167 - Уповноважена особа при виявленні правопорушення виносить постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів. Справа про правопорушення порушується з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів.

Пунктом 10 розділу І Правил №1470 передбачено, що справи про правопорушення розглядаються Уповноваженими особами, на підвідомчій території яких було виявлено порушення або перебуває особа, щодо якої порушено справу про правопорушення.

Таким чином, Уповноважена особа Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку діяла відповідно до вимог Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 16.10.12 року №1470 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2012 р. за № 1855/22167.

Крім цього, уповноважена особа Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку діє на підставі Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», «Правил розгляду справи, й про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій», затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.12 №1470 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.11.12 за №1855/22167, Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1239 від 11.09.2012 року «Про надання повноважень уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку посадовим особам Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку».

Відповідно до статті 9 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Уповноваженими особами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є:

-голова та члени Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

-уповноважені Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку посадові особи.

Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1239 від 11.09.2012 року «Про надання повноважень уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку посадовим особам Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку» визначено уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до рішення Комісії №1239 від 11.09.2012 року надано повноваження уповноваженої особи Комісії з питань правозастосування директору Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

У разі відсутності начальника директора Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку повноваження уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з питань правозастосування надаються особі, яка виконує його обов'язки.

Директор Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку має право: виносити розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери, скасовувати розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери; виносити постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів; постанови про закриття провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів у разі наявності підстав, передбачених нормативно-правовим актом, яким визначено порядок та строки розгляду справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства на ринку цінних паперів; складати акти про правопорушення на ринку цінних паперів та отримувати пояснення представників юридичної особи про правопорушення на ринку цінних паперів; виносити постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, виносити постанови про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про об'єднання справ про правопорушення на ринку цінних паперів в одне провадження та постанови про виділення справ(и) про правопорушення на ринку цінних паперів в окреме провадження; постанови про виправлення описок; складати протоколи про адміністративні правопорушення на ринку цінних паперів; розглядати справи про правопорушення у відношенні юридичних та фізичних осіб, виносити постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів та про накладення адміністративного стягнення; постанови про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів у разі наявності підстав, передбачених нормативно-правовим актом, яким визначено порядок та строки розгляду справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства на ринку цінних паперів, та про закриття справи про адміністративне правопорушення; накладати штрафи, передбачені статтею 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» та застосовувати санкції, передбачені законодавством; накладати штрафи, передбачені Кодексом України про адміністративні правопорушення; відмовляти у прийняті скарги на постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, якщо таку скаргу подано з порушенням встановлених вимог, а також вчиняти інші дії, пов'язані з правозастосуванням на ринку цінних паперів.

Згідно з рішенням Комісії №1239 повноваження розглядати справи про правопорушення на ринку цінних паперів має директор Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, а у разі його відсутності - особа, яка виконує його обов'язки.

Відповідно до пункту 5 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право у разі порушення законодавства про цінні папери, нормативних актів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку виносити попередження, зупиняти на термін до одного року розміщення (продаж) та обіг цінних паперів того чи іншого емітента, дію ліцензій, виданих Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, анулювати дію таких ліцензій.

Отже, під час розгляду справи приймаючи постанову №103-ЦД-1-ДУ від 10.02.2016 року про накладення санкцій на ТОВ «Україна -Капітал» за порушення на ринку цінних паперів відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а правомірність вказаної постанови доводами позивача не спростовується. Це свідчить про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову та скасування оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. ст. 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України: кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

З огляду на вище викладене, суд доходить висновку, що постанова прийнята у відношенні позивача є законною та обґрунтованою та підстави для її скасування - відсутні.

Керуючись ст.ст. 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити.

Постанова суду набирає законної сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, передбачені статтями 186 та 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Р.А. Барановський

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2016
Оприлюднено12.07.2016
Номер документу58810610
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/1317/16

Ухвала від 11.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Єрьомін А.В.

Постанова від 12.10.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Панченко О.М.

Постанова від 30.05.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні