Постанова
від 07.07.2016 по справі 638/9330/16-п
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 638/9330/16-п

Провадження № 3/638/2240/16

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07.07.2016 року м. Харків

Суддя Дзержинського районного суду м. Харкова Хайкін В.М. розглянувши адміністративний матеріал, що надійшов із Центральної об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області відносно: ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, директора ТОВ «Електромонтаж», який проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2

про притягнення до адміністративної відповідальності за частиною 1 статті 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

ВСТАНОВИВ:

03.06.2015 року до Дзержинського районного суду м. Харкова надійшов адміністративний матеріал із Центральної об'єднаної Державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за частиною 1 статті 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення №359 серії АА №712807 від 01.06.2016 року, позаплановою документальною невиїзною перевіркою ТОВ «Електромонтаж» (код ЄДРПОУ 31436977) з питання дотримання вимог податкового та іншого законодавства в частині господарських взаємовідносин з Товариством з обмеженою відповідальністю «Обен-2014» податковий номер (39372675) за вересень-жовтень 2015 року, отриманих від вищевказаних контрагентів-постачальників, відображення здійснених фінансового-господарських операцій у податковій звітності встановлено порушення ведення бухгалтерського обліку, а саме пп.14.1.27 п.14.1 ст.14, ст.138, пп.134.1.1, п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями, занижено фінансовий результат з 2015 рік всього у сумі 1005170 грн., що призвело до заниження сум податку на прибуток всього у сумі 180931 грн. у 2015 році; п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198, п.200.2, п.200.3 ст.200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями, завищено податковий кредит на суму 201034, 00 грн. у вересні-жовтні 2015 року, що призвело до заниження суми податку на додану вартість, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у розмірі 201034, 00 грн. у вересні-жовтні 2015 року, за що передбачена адміністративна відповідальність за частиною 1 статті 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення - «Відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України».

Порушення встановлено актом позапланової документальної невиїзної перевірки від 01.06.2016 року за №1979/20-30-14-02/31436977 по ТОВ «Електромонтаж» (код ЄДРПОУ 31436977) з питання дотримання вимог податкового та іншого законодавства в частині господарських взаємовідносин з Товариством з обмеженою відповідальністю «Обен-2014» податковий номер (39372675) за вересень-жовтень 2015 року.

В судове засідання правопорушник не з'явився, надав до суду заяву, у якій просив слухати справу без його участі, а провадження по справі закрити у зв'язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, суд встановив наступне.

Центральною об'єднаною Державною податковою інспекцією м. Харкова Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області 01.06.2016 року було проведено позапланову документальну невиїзну перевірку ТОВ «Електромонтаж» (код ЄДРПОУ 31436977) з питання дотримання вимог податкового та іншого законодавства в частині господарських взаємовідносин з Товариством з обмеженою відповідальністю «Обен-2014» податковий номер (39372675) за вересень-жовтень 2015 року.

Результати перевірки оформлені актом позапланової документальної невиїзної перевірки від 01.06.2016 року за №1979/20-30-14-02/31436977 з питання дотримання вимог податкового та іншого законодавства в частині господарських взаємовідносин з Товариством з обмеженою відповідальністю «Обен-2014» податковий номер (39372675) за вересень-жовтень 2015 року, яким зафіксовані порушення ТОВ «Електромонтаж» (код ЄДРПОУ 31436977) вимог діючого законодавства України, а саме: пп.14.1.27 п.14.1 ст.14, ст.138, пп.134.1.1, п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями, занижено фінансовий результат з 2015 рік всього у сумі 1005170 грн., що призвело до заниження сум податку на прибуток всього у сумі 180931 грн. у 2015 році; п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198, п.200.2, п.200.3 ст.200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями, завищено податковий кредит на суму 201034, 00 грн. у вересні-жовтні 2015 року, що призвело до заниження суми податку на додану вартість, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у розмірі 201034, 00 грн. у вересні-жовтні 2015 року.

Відповідно до статті 9 Кодексу України про адміністративні правопорушення , адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права, свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до вимог статті 245 Кодексу України про адміністративні правопорушення , завданням адміністративного судочинства є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законом.

Згідно вимог статті 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, орган, посадова особа при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язана з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини що пом'якшують або обтяжують відповідальність, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до статей 251 , 252 Кодексу України про адміністративні правопорушення , орган, посадова особа оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності. Доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та ін.

Суддя, повно та всебічно дослідивши адміністративний матеріал, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, дійшов висновку про те, що справа відносно ОСОБА_1, директора ТОВ «Електромонтаж» за частиною 1 статті 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення підлягає закриттю, оскільки порушення порядку ведення податкового обліку, які викладені в акті перевірки від 01.06.2016 року за №1979/20-30-14-02/31436977 відбулися у конкретному податковому періоді та не є триваючим правопорушенням, так як вважаються вчиненими у момент складання та подання відповідальною за ведення фінансово-господарської діяльності особою податкової звітності за відповідний період.

Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Відповідно до частини 2 статті 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.

Строк, передбачений частиною 2 статті 38 КУпАП сплинув на момент складання протоколу про адміністративне правопорушення. Із витягу з акту позапланової документальної невиїзної перевірки від 01.06.2016 року за №1979/20-30-14-02/31436977 з питання дотримання вимог податкового та іншого законодавства в частині господарських взаємовідносин з Товариством з обмеженою відповідальністю «Обен-2014» податковий номер (39372675) за вересень-жовтень 2015 року вбачається, що перевірці підлягав період вересень-жовтень 2015 року, тобто порушення у веденні податкового обліку, які зазначені у акті та були виявлені 01.06.2016 року, відносяться до 2015 року. Натомість, протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 складений поза межами строку, передбаченого частиною 2 статті 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення , що є грубим порушенням вимог частини 1 статті 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення , відповідно до якої провадження по справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за закінченням строків, передбачених статтею 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення .

Відповідно до статті 254 Кодексу України про адміністративні правопорушення , яка знаходиться в главі 19 розділу IV «Провадження в справах про адміністративні правопорушення», для суду протокол про адміністративне правопорушення є документом, який порушує адміністративне провадження, і єдиною процесуальною підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності.

Порушення провадження у справі про адміністративне правопорушення та складання протоколу про вчинення адміністративного правопорушення після спливу строків давності, передбачених статтею 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення , взагалі унеможливлює прийняття у справі законного й обґрунтованого судового рішення по суті правопорушення, оскільки свідчить про невідповідність протоколу про вчинення правопорушення вимогам закону та незаконне притягнення особи до адміністративної відповідальності.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. ст. 38, 247, 283, 284 КУпАП,-

ПОСТАНОВИВ:

Провадження по справі відносно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, у вчинені ним адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення закрити у зв'язку із закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови до Апеляційного суду Харківської області через Дзержинський районний суд м Харкова. Постанова набирає законної сили після закінчення строку оскарження цієї постанови.

Суддя В.М.Хайкін

СудДзержинський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення07.07.2016
Оприлюднено13.07.2016
Номер документу58830105
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —638/9330/16-п

Постанова від 07.07.2016

Адмінправопорушення

Дзержинський районний суд м.Харкова

Хайкін В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні