Ухвала
від 08.07.2016 по справі 805/2026/16-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

08 липня 2016 року Справа № 805/2026/16-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Волгіна Н.П., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 до Донецької обласної державної адміністрації, Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради, третя особа - Міністерство юстиції України, про визнання неправомірними дій, визнання недійсними записів, припинення державної реєстрації юридичної особи, зобов'язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В :

Позивачі, ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_9, ОСОБА_7, ОСОБА_8, звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Донецької обласної державної адміністрації, Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради, третя особа - Міністерство юстиції України, в якому просять суд:

- визнати неправомірними дії державного реєстратора ОСОБА_10 Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради щодо вчинення державної реєстрації Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 40453390, та установчих документів. Запис про держану реєстрацію якого було внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 27 квітня 2016 року, номер запису: 12701020000005644, код ЄДРПОУ 40453390;

- визнати недійсними запис від 027 квітня 2016 року, реєстраційний номер 12701020000005644 про державну реєстрацію Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 40453390, установчих документів та скасувати державну реєстрацію реєстраційних дій;

- припинити державну реєстрацію юридичної особи Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 40453390. Запис про держану реєстрацію якого було внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 27 квітня 2016 року, номер запису: 12701020000005644, код ЄДРПОУ 40453390;

- зобов'язати державного реєстратора ОСОБА_10 Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради внести до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації реєстраційних дій;

- зобов'язати реєстратора ОСОБА_10 Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради провести державну реєстрацію припинення юридичної особи Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 40453390;

- зобов'язати Донецьку обласну державну адміністрацію підготувати відповідно до вимог ст. 16 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» зі змінами та доповненнями, пакет документів для надання державному реєстратору.

Дослідивши позовну заяву, а також долучені до неї документи, суд дійшов висновку про необхідність залишення позовної заяви без руху, керуючись наступним.

Відповідно до ч. 3 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає вона вимогам, встановленим ст. 106 КАС України.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначається виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги.

Згідно з ч. 1 ст. 6 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

В обґрунтування позовної заяви позивачі зазначають, що проведення державної реєстрації юридичної особи Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 40453390) з грубими порушеннями може залишити без робочих місць працівників департаменту, зокрема, позивачів. Втім, позивачами у позові не зазначено - які права, свободи та інтереси позивачів станом на час звернення до суду із даним позовом порушені державним реєстратором ОСОБА_10 Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради при вчиненні державної реєстрації Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 40453390) та його установчих документів (запис про держану реєстрацію якого було внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 27 квітня 2016 року, номер запису: 12701020000005644, код ЄДРПОУ 40453390).

Крім цього, згідно до ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Правові засади справляння судового збору, платники, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України В«Про судовий збірВ» від 8 липня 2011 року № 3674-VI.

Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 6 Закону України В«Про судовий збірВ» у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Згідно з п. 2 ч. 6 ст. 6 Закону України В«Про судовий збірВ» у разі, коли позов немайнового характеру подається одночасно кількома позивачами до одного або кількох відповідачів, судовий збір сплачується кожним позивачем окремим платіжним документом у розмірах, установлених статтею 4 цього Закону за подання позову немайнового характеру.

Як вбачається з доданих до позову матеріалів, судовий збір за подачу даного позову був сплачений лише ОСОБА_1 у сумі 551,21 грн.

У додатках до позовної заяви містяться заяви ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 позивачів (тобто, всіх позивачів крім ОСОБА_1І.) про звільнення від сплати судового збору, в яких останні просять звільнити їх від сплати судового збору в сумі 551,20 грн.

У якості обставин, що свідчать про неможливість (неспроможність) сплатити судовий збір, зазначено про малу заробітну плату, вимушеність оплачувати орендну плату за наймане житло та наявність (у деяких з позивачів) на утриманні малолітніх дітей. При цьому твердження позивачів стосовно витрат значної частини свого доходу на оренду житла (що є основними доводами позивачів щодо неможливості сплати судового збору) позивачами ніяким чином не доведено, докази на підтвердження зазначеного суду не надані.

Крім цього, позивачами додано до заяв про звільнення від сплати судового збору копії довідок про взяття їх на облік як внутрішньо переміщених осіб органами соціального захисту населення.

Постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» постановлено установити щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

Таким чином, позивачами не надано суду належних та обґрунтованих доказів на підтвердження неможливості сплатити судовий збір за подання даного позову. Крім цього, позивачі просили звільнити їх від сплати судового збору у розмірі 551,20 грн, що відповідає розміру судового збору за подання позову лише з однією позовною вимогою немайнового характеру.

Суддя зазначає, що КАС України не передбачено залишення без руху заяв про звільнення від сплати судового збору, втім, відповідно до ч. 7 ст. 9 КАС України у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).

З огляду на викладене вище, беручи до уваги приписи ч. 7 ст. 9 КАС України, суддя дійшов висновку про необхідність застосування у даному випадку положень ст.ст. 106-108 КАС України та залишити без руху заяви ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 про звільнення від сплати судового збору для отримання від вказаних осіб додаткових доказів неможливості сплати судового збору за подання даного адміністративного позову до суду та додаткових пояснень щодо суми судового збору, про звільнення від сплати якої вони просять суд.

Також суддя зауважує, що ОСОБА_1 сплачено судовий збір за подання до суду даного позову у сумі 551,21 грн і жодних клопотання про звільнення від сплати, відстрочення сплати, зміни розміру сплати судового збору в іншій частині від вказаної особи до суду не надходило.

Згідно ч. 1 ст. 4 Законом України В«Про судовий збірВ» судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Відповідно до Закону України В«Про державний бюджет України на 2016 рікВ» від 25 грудня 2015 року № 928-VIII з 1 січня 2016 року мінімальна заробітна плата встановлена у місячному розмірі 1 378,00 грн.

Згідно з пп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України В«Про судовий збірВ» за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру фізичною особою встановлюється ставка судового збору в розмірі 0,4 розмір мінімальної заробітної плати.

Відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 6 Закону України В«Про судовий збірВ» у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Так, визначені в позовній заяві позовні вимоги є позовними вимогами немайнового характеру, за подання кожної з яких кожним позивачем мало бути сплачено по 551,20 грн, що у загальній сумі судового збору (що мав бути сплачений кожним з відповідачів) складає 3 307,20 грн.

Таким чином, кожен з позивачів за подання до суду цього позову має сплатити окремим платіжним документом судовий збір, виходячи із зазначеного вище розміру (або надати суду докази на підтвердження неможливості такої сплати).

Судовий збір підлягає сплаті за наступними реквізитами:

Отримувач: Слов'янське УК/м. Слов'янськ/22030101

Р/р 31214206784075

Банк отримувача: Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області

МФО банку: 834016

Код ЄДРПОУ отримувача: 37803368

Призначення платежу - судовий збір за позовом (реквізити позивача), Донецький окружний адміністративний суд, код ЄДРПОУ 35099148.

Крім цього, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами 4 та 5 статті 105 цього кодексу.

Згідно ч. 4 ст. 105 КАС України адміністративний позов може містити вимоги про: 1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; 2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; 5) виконання зупиненої чи невчиненої дії; 6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; 7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.

Відповідно до ч. 5 вказаної статті адміністративний позов суб'єкта владних повноважень може містити інші вимоги у випадках, встановлених законом.

Так, п. 3 ч. 1 ст. 183-1 КАС України передбачено існування провадження у адміністративних справах щодо припинення за зверненням суб'єкта владних повноважень юридичних осіб чи підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців у випадках, передбачених законом, чи відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців.

Суддя наголошує, що адміністративна справа щодо припинення юридичної особи може розглядатись судом лише за зверненням суб'єкта владних повноважень.

Крім цього, суддя звертає увагу позивачів на той факт, що вказаними статтями цього Кодексу передбачено розгляд справ щодо припинення юридичної особи, а не щодо припинення її держаної реєстрації.

Беручи до уваги викладене, зважаючи, що позивачі у вказаній справі є фізичними особами, а не суб'єктами владних повноважень, їх позовна вимога щодо припинення державної реєстрації юридичної особи Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації не відповідає вимогам ч.ч. 4, 5 ст. 105 цього КАС України. Відтак, позивачі мають уточнити зміст своїх позовних вимог відповідно до вимог ч.ч. 4, 5 ст. 105 цього КАС України.

Щодо позовних вимог про визнання неправомірними дій та зобов'язання вчинити дії державного реєстратора ОСОБА_10 Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради, суддя зазначає наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» від 15 травня 2003 року № 755-IV державний реєстратор приймає документи; перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; веде Єдиний державний реєстр; веде реєстраційні справи; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Як передбачено ч.ч. 1, 3 ст. 48 КАС України здатність мати процесуальні права та обов'язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами). Здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їхнім посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).

Таким чином, здатність виступати стороною у адміністративний справі надана цим Кодексом не лише суб'єктам владних повноважень, а і їх посадовим особам.

Враховуючи наведене, позивачі мають уточнити коло відповідачів у даній справі.

Крім цього, згідно з ч. 2 ст. 53 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

З викладеного у позовній заяві не вбачається, яким статусом має бути наділено третю особу - Міністерство юстиції України, а саме: як третю особу, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача чи на стороні відповідача. Крім цього, позивачем не зазначено, яким саме чином рішення у справі може вплинути на права, свободи, інтереси або обов'язки Міністерства юстиції України.

Водночас суддя зазначає, що рішення у справі може вплинути на права та інтереси або обов'язки Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 40453390), у зв'язку із чим позивачам необхідно уточнити коло третіх осіб у даній справі ат визначити їх статус.

Також суд зазначає, що відповідно до п.п. 2, 3 ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються, крім іншого, ім'я (найменування) позивача та відповідача, їх поштові адреси, а також номери засобу зв'язку, адреси електронної пошти, якщо такі є.

Відповідно до ч. 1 ст. 122 КАС України адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, але не більше місяця з дня відкриття провадження у справі, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Частиною 2 ст. 38 КАС України передбачено надіслання тексту повісток особам, що беруть участь у справі, електронною поштою, у разі відсутності їх заперечень щодо цього.

Вищевказане у значній мірі впливає на дотримання судом строків розгляду справи, передбачених ст. 122 цього Кодексу, значно полегшує вчасне отримання особами викликів до суду.

Позивачами серед реквізитів відповідачів та третьої особи не зазначено номерів телефонного/факсимільного зв'язку та адреси електронної пошти, а також не зазначені причини неповідомлення таких реквізитів.

Відповідно до ст. 108 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 КАС України, постановляє ухвалу по залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Зважаючи на вищевикладене, під час усунення недоліків позовної заяви позивачам необхідно: надати суду пояснення стосовно того, яким саме чином державним реєстратором ОСОБА_10 Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради при вчиненні державної реєстрації Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації були порушені їхні права, свободи та інтереси (станом на час звернення до суду із даним позовом); надати суду належні документи про сплату судового збору у визначеному законодавством розмірі (оригінали квитанцій); уточнити позовні вимоги, коло відповідачів та третіх осіб, визначити статус третіх осіб; повідомити суду номери телефонного/факсимільного зв'язку та адреси електронної пошти відповідачів та третіх осіб або зазначити причини неповідомлення таких реквізитів.

Тобто, позивачам необхідно привести позовну заяву у відповідність до вимог ст. 106 КАС України.

Крім іншого суддя вважає за необхідне зазначити таке.

До позовної заяви позивачами додано клопотання про забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення державної реєстрації юридичної особи Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації до вирішення адміністративного позову по суті, яке буде розглянуто після усунення позивачем недоліків позовної заяви.

Відповідно до ч.ч. 3, 4 ст. 117 КАС України суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається до суб'єкта владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання. Адміністративний позов, крім способу, встановленого частиною третьою цієї статті, може бути забезпечено забороною вчиняти певні дії.

Згідно п. 4 ч. 1 ст. 1 В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - це офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об'єднання, професійної спілки, її організації або об'єднання, політичної партії, організації роботодавців, об'єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Як вбачається з відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, розміщеному на сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) 27 квітня 2016 року за кодом ЄДРПОУ 40453390 (номер запису: 1 270 134 0000 005704) зареєстровано юридичну особу - Департамент інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації.

Суддя зазначає, що Законом України В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» передбачено зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації юридичної особи (ст. 27 цього Закону), що може лише передувати проведенню держаної реєстрації, яка у даному випадку вже проведена, втім, не передбачено зупинення саме державної реєстрації юридичної особи, яка вже відбулась.

Враховуючи наведене, позивачі можуть уточнити зміст клопотання (заяви) про забезпечення адміністративного позову з врахуванням зазначеного вище (або залишити клопотання у його попередній редакції).

На підставі викладеного вище, керуючись ст. 106, 108, 160, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -

У Х В АЛ И В:

Заяви ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 про звільнення від сплати судового збору - залишити без руху.

Надати ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 термін протягом десяти днів, починаючи з наступного дня після отримання цієї ухвали, впродовж якого особи мають надати суду додаткові докази на підтвердження неможливості сплатити судовий збір за подання даного позову до суду.

Позовну заяву ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 до Донецької обласної державної адміністрації, Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради, третя особа - Міністерство юстиції України, про визнання неправомірними дій, визнання недійсними записів, припинення державної реєстрації юридичної особи, зобов'язання вчинити дії - залишити без руху.

Надати позивачам термін протягом десяти днів, починаючи з наступного дня після отримання цієї ухвали, впродовж якого позивачі мають: надати суду пояснення стосовно того - яким саме чином державним реєстратором ОСОБА_10 Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради при здійсненні державної реєстрації Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 40453390) порушені права та інтереси позивачів станом на час звернення до суду із даним позовом; надати суду належні документи про сплату судового збору у визначеному законодавством розмірі (оригінали квитанцій); уточнити позовні вимоги, уточнити коло відповідачів та третіх осіб, визначити точний статус третіх осіб; повідомити суду номери телефонного/факсимільного зв'язку та адреси електронної пошти відповідачів та третіх осіб або зазначити причини неповідомлення таких реквізитів. Тобто, позивач має привести позовну заяву у відповідність до вимог ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України.

Роз'яснити позивачу, що при усуненні недоліків в наданий строк, позовна заява буде вважатись поданою у день первинного її подання до адміністративного суду.

В разі невиконання вимог ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно до цієї ухвали, позовна заява буде визнана неподаною та повернута позивачеві.

Копію цієї ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадження або без виклику особу яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Волгіна Н.П.

Дата ухвалення рішення08.07.2016
Оприлюднено13.07.2016
Номер документу58854261
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання неправомірними дій, визнання недійсними записів, припинення державної реєстрації юридичної особи, зобов'язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —805/2026/16-а

Ухвала від 20.07.2016

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

Ухвала від 08.07.2016

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні