ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
про затвердження звіту ліквідатора та
припинення провадження у справі
"06" липня 2016 р. Справа № 916/3563/15
За заявою Державної податкової інспекції в Суворовському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області
до Товариства з обмеженою відповідальністю „ЮСКВ» (65003, м. Одеса, пров. Газовий,буд.8; код ЄДРПОУ 31005999)
про банкрутство
Суддя господарського суду
Одеської області ОСОБА_1
Представники сторін та учасники:
від кредиторів: ПАТ „Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банкВ» - ОСОБА_2 за довіреністю № 09-32/433 від 10.07.2015р.; ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області - ОСОБА_3 за довіреністю № 3082/3/15-54-10-00-21 від 01.03.2016р.;
ліквідатор банкрута: арбітражний керуючий ОСОБА_4
СУТЬ СПОРУ: про визнання банкрутом
Ухвалою підготовчого засідання суду від 14.09.2015р. (т. 2 а.с. 129-139) порушено провадження у справі за заявою ДПІ в Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області про визнання банкрутом ТОВ „ЮСКВ» ; визнано грошові вимоги ДПІ в Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області до ТОВ „ЮСКВ» в сумі 542 394, 11 грн., в решті залишено без розгляду; введено процедуру розпорядження майном боржника ТОВ „ЮСКВ» ; розпорядником майна призначено арбітражного керуючого ОСОБА_5
З метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, 15.09.2015р. здійснено офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство ТОВ „ЮСКВ» на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет за № 22686 (т. 2 а.с. 140).
Ухвалою суду від 11.11.2015р. (т. 4 а.с. 127-130) визнано частково вимоги ДПІ в Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області до ТОВ „ЮСКВ» в сумі 178 875, 52 грн. такими, що заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не є конкурсними та погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.
Ухвалою суду від 11.11.2015р. (т. 4 а.с. 131-139) визнано конкурсні вимоги ПАТ „Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банкВ» в особі Обласного відділення ПАТ „ПромінвестбанкВ» в м. Одеса до ТОВ „ЮСКВ» в сумі 1 295 946, 33 грн.
Ухвалою попереднього засідання суду від 11.11.2015р. (т.4 а.с. 140-142) затверджено реєстр вимог кредиторів із вказівкою черговості їх задоволення.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 25.12.2015р. (т. 5 а.с. 21-24) заяву арбітражного керуючого ОСОБА_5 про звільнення від виконання повноважень розпорядника майна ТОВ „ЮСКВ» задоволено; звільнено арбітражного керуючого ОСОБА_5 від виконання повноважень розпорядника майном ТОВ „ЮСКВ» ; призначено розпорядником майном ТОВ „ЮСКВ» арбітражного керуючого ОСОБА_4
Ухвалою господарського суду Одеської області від 06.01.2016р. (т. 5 а.с. 31-32) продовжено строк процедури розпорядження майном ТОВ „ЮСКВ» та строк повноважень розпорядника майна боржника арбітражного керуючого ОСОБА_4 на два місяці до 06.03.2016р.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 10.02.2016р. (т. 5 а.с. 103-105) затвердженот звіт арбітражного керуючого ОСОБА_4 по нарахованій грошовій винагороді в сумі 3 355, 13 грн. та понесеним витратам в сумі 219, 38 грн. під час виконання повноважень розпорядника майном ТОВ „ЮСКВ» за період з 25.12.2015р. по 01.02.2016р. за рахунок Державної податкової інспекції в Суворовському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області.
Постановою господарського суду Одеської області від 10.02.2016р. (т. 5 а.с. 107-116) визнано банкрутом ТОВ „ЮСКВ» , відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_4
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, 11.02.2016р. здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ТОВ „ЮСКВ» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет за № 28170 (т. 5 а.с. 120).
Ухвалою господарського суду Одеської області від 13.04.2016р. (т. 6 а.с. 13-14) призначено членів ліквідаційної комісії ТОВ „ЮСКВ» у наступному складі: голова ліквідаційної комісії ТОВ „ЮСКВ» - ліквідатор банкрута арбітражний керуючий ОСОБА_4; член ліквідаційної комісії ТОВ „ЮСКВ» - представник кредитора ПАТ „ПромінвестбанкВ» ОСОБА_2; член ліквідаційної комісії ТОВ „ЮСКВ» - представник кредитора ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3
Ухвалою господарського суду Одеської області від 18.05.2016р. (т. 6 а.с. 29-34) визнано поточні грошові вимоги ПАТ „Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банкВ» в особі Обласного відділення ПАТ „ПромінвестбанкВ» в м. Одеса до ТОВ „ЮСКВ» в сумі 49 638, 19 грн.
16.06.2016р. ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_4 до господарського суду Одеської області надано звіт про результати проведення ліквідаційної процедури (т. 6 а.с. 44-46) з з підтверджуючими документами (т. 6 а.с. 47-85) та ліквідаційний баланс банкрута (т. 6 а.с. 86).
16.06.2016р. ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_4 до господарського суду Одеської області надано клопотання про затвердження звіту та ліквідаційного балансу (т. 6 а.с. 42).
Розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, заслухавши пояснення ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_4, представників кредиторів, суд встановив:
У звіті ліквідатора банкрута зазначено, що з метою пошуку майна було направлено запити до Міністерства транспорту та зв'язку Державної авіаційної адміністрації, ПАТ „Національний депозитарій УкраїниВ» , Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Одеси підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України, Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області, Головного управління Держпраці в Одеській області, Капітана морського порту Одеса, філії „Український центр інноватики та патентно-інформаційних послугВ» , Державної інспекції сільського господарства в Одеській області, управління Держгеокадастру м. Одеси, Державної фіскальної служби України; до ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС Одеській області стосовно надання інформації про банківські рахунки банкрута та банківська установи, в яких вони відкриті; до Суворовського ВДВС Одеського МУЮ стосовно відкритих виконавчих проваджень; до управління статистики у м. Києві стосовно інформації чи виступає ТОВ „ЮСКВ» засновником у інших підприємствах.
На вказані запити ліквідатором банкрута отримані відповіді від: Регіонального сервісного центру в Одеській області № 27/15/5141-44 від 13.01.2016р. (т. 6 а.с. 55), згідно якої станом на 05.01.2016р. за ТОВ „ЮСКВ» транспортні засоби не зареєстровані, за останні 3 роки не реєструвались та з обліку не знімались; Головного управління Держпраці в Одеській області № 15/01-33-0187 від 14.01.2016р. (т. 6 а.с. 57 на зворотньому боці), відповідно до якої відомості щодо зареєстрованих за ТОВ „ЮСКВ» великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальних споруд, парових та водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, атракціонів, об'єктів нафтогазового комплексу в Головному управлінні відсутні; Державної інспекції сільського господарства в Одеській області № 05-14/08/94 від 22.01.2016р. (т.6 а.с. 59), в якій повідомлено, що згідно єдиної інформаційної бази даних (Agro Tech) відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин сільськогосподарської техніки, інших механізмів в Одеській області за ТОВ „ЮСКВ» сільськогосподарська техніка не зареєстрована; Державної фіскальної служби України № 527/к/99-99-20-05-01-14 від 19.01.2016р. (т. 6 а.с. 59 на зворотньому боці), в якій повідомлено, що за даними Єдиної автоматизованої інформаційної системи ДФС станом на 15.01.2016р. інформація щодо митного оформлення експортно-імпортних операцій за період з 01.01.2013р. по 14.01.2016р. та перебування на обліку в митних органах ДФС ТОВ „ЮСКВ» не виявлено; Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби № 13.2.19-784 від 28.01.2016р. (т. 6 а.с. 60), згідно якої у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ „В»ЮСКВ» повітряні судна ніколи не були зареєстровані; Управління Держгеокадастру у м. Одесі Одеської області № 33-1505-99.15-434/2-16 від 20.01.2016р. (т. 6 а.с. 60 на зворотньому боці), відповідно до якої в управлінні станом на 31.12.2012р. згідно Книг реєстрації державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі, відсутня інформація щодо реєстрації права власності (користування) земельних ділянок за ТОВ „ЮСКВ» ; Капітана морського порту Одеса № 25А/ДВ-40-59 від 28.01.2016р. (т. 5 а.с. 64) станом на 28.01.2016р. в Державному судновому реєстрі Одеського торговельного порту відсутні зареєстровані судна, які належать на праві власності ТОВ „ЮСКВ» , а також відсутні записи стосовно дій вищезазначеного ТОВ, пов'язаних з виникненням, зміною або припиненням права власності (володіння, користування, розпорядження) на плавзасоби за останні 36 місяців.
Відповідно до відповіді Головного управління регіональної статистики № 23-07/13 від 12.01.2016р. (т. 6 а.с. 57) ТОВ „ЮСКВ» не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності.
Згідно звіту ліквідатора на виконання п. 6 ст. 41 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» з метою отримання від колишнього керівника ТОВ „ЮСКВ» документів бухгалтерської та фінансової звітності, печатки та штампи, інші матеріальні цінності, що належать ТОВ „ЮСКВ» ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_4 направлено на адресу керівника банкрута лист № 02-01/161 від 01.03.2016р. з вимогою передати документи бухгалтерської та фінансової звітності, печатки та штампи, інші матеріальні цінності, що належать ТОВ „ЮСКВ» , однак лист отримано не було у зв'язку з відсутністю керівних органів банкрута за юридичною особою. У зв'язку з викладеним ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_4 направлено до Приморського відділу поліції в м. Одесі ГУНП в Одеській області повідомлення про кримінальне правопорушення № 02-01/333 від 11.04.2016р. та до Суворовського відділу поліції в м. Одесі ГУНП в Одеській області № 02-01/399 від 17.05.2016р. щодо внесення відомостей про злочин до Єдиного реєстру досудових розслідувань за правовою кваліфікацією кримінального правопорушення із зазначенням ст. 382 КК Українн.
В підтвердження викладеного ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_4 надано лист № 02-01/161 від 01.03.2016р., адресований керівнику ТОВ „ЮСКВ» щодо передачі бухгалтерської та іншої документації (т. 6 а.с. 61), повідомлення про кримінальне правопорушення № 02-01/333 від 11.04.2016р. (т. 6 а.с. 62), повідомлення про кримінальне правопорушення № 02-01/399 від 17.05.2016р. (т. 6 а.с. 63).
У звіт ліквідатора банкрута вказано, що відповідно до інвентаризаційного опису № 1 залишок коштів на відкритих рахунках ТОВ „ЮСКВ» становив в ПАТ „Універсал банкВ» на рахунку № 26005000881360 - 6172, 09 грн., в ПАТ „ВіЄс БанкВ» на рахунку № 26003000004613 - 4345, 33 грн.; витрати на проведення заходів в ліквідаційній процедурі для закриття всіх банківських рахунків ТОВ „ЮСКВ» , що були відкриті банкрутом у ПАТ „Універсал банкВ» та ПАТ „ВіЄс БанкВ» , утримання комісійної винагороди банків, а також покриття боргу з розрахунково-касового обслуговування, склали 4886, 53 грн., компенсація цих витрат передбачена пп. 1 п. 1 ст. 45 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» ; залишок коштів у сумі був направлений як часткова оплата основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора ТОВ „ЮСКВ» за період з 10.02.2015р. по 01.05.2016р. Ліквідатором банкрута зазначено, що реалізація об'єктів ліквідаційної маси не проводилася, оскільки не виявлено майно банкрута, що підлягало продажу в рамках ліквідаційної процедури.
В підтвердження викладеного ліквідатором банкрута арбітражним керуючим ОСОБА_4 надано інвентаризаційний опис № 1 товарно-матеріальних цінностей від 11.04.2016р. (т. 6 а.с. 66) та платіжне доручення № 1 від 23.05.2016р. (т. 6 а.с. 66 на зворотньому боці).
У звіті ліквідатора банкрута зазначено, що у зв'язку з тим, що ліквідатору ТОВ „ЮСКВ» не передавалася бухгалтерська та інша документація банкрута, робота щодо забезпечення збереження архівних документів - не проводилася; в ході ліквідаційної процедури звільнено з посади керівника ТОВ „ЮСКВ» ОСОБА_6 на підставі п. 1 ст. 40 КЗпП України з 10.02.2016р., про що складно наказ № 1 про виконання поро важень ліквідатора ТОВ „ЮСКВ» та звільнення керівника (т. 6 а.с. 68); інші працівники не звільнялись, оскільки інших осіб, які б знаходились у трудових відносинах з банкрутом, не виявлено.
Згідно відповіді філії „Одеське регіональне управлінняВ» АТ „Банк „Фінанси та КредитВ» № 429 від 29.03.2016р. (т. 6 а.с. 72) рахунок ТОВ „ЮСКВ» у філії банку закрито 29.03.2016р.
Відповідно до довідки ПАТ „ВІЕС БанкВ» № 34/8261 від 16.05.2016р. (т. 6 а.с. 74) 12.05.2016р. закрито поточний рахунок № 26003000004613/980.
Згідно відповіді ПАТ КБ „ПРИВАТБАНКВ» № 20.1.0.0.0/7-20160325/4933 від 14.04.2016р. (т. 6 а.с. 76) рахунок № 26009054405575 закритий 08.04.2016р.
Відповідно до відповіді АТ „ПроКедит БанкВ» № 42.2/16/172 від 25.03.2016р. (т. 6 а.с. 78) ТОВ „ЮСКВ» має наступні закриті рахунки: № 260070100844.840, № 260070100844.980, № 260630100844.980.
Згідно довідки ПАТ „Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банкВ» в особі Обласного відділення ПАТ „ПромінвестбанкВ» в м. Одеса № 116/34/68 від 31.03.2016р. у обласному відділенні ПАТ „ПромінвестбанкВ» в м. Одеса 31.03.2016р. закрито поточні рахунки № 26003619950038 в гривні, № 26004619950037 в російських рублях, № 26005619950036 в доларах США.
У довідці Одеської обласної дирекції АТ „Райффайзен ОСОБА_7В» № Д2-В4-01-00-0-0/28-639 від 04.04.2016р. (т. 6 а.с. 82) повідомлено, що клієнту ТОВ „ЮСКВ» рахунок № 260066248 було закрито 25.03.2016р.; 31.03.2016р. були закриті наступні рахунки № 26003273519 (грн.), № 26003273542 (рос. руб.), № 26009273535 (євро).
Відповідно до відповіді ПАТ „УкрсоцбанкВ» № 09.501-86/67-7889 від 13.04.2016р. (т. 6 а.с. 84) станом на 01.03.2016р. в ТОВ „ЮСКВ» не має жодних відкритих рахунків в Одеському відділенні № 660 ПАТ „УкрсоцбанкВ» , рахунок № 260396600048569 є закритим від 28.02.2008р.
Згідно довідки Одеського бізнес-відділення № 5 ПАТ „Універсал БанкВ» № 132/226 від 24.05.2016р. (т. 6 а.с. 85) рахунок № 26005000881360 закрито 24.05.2016р.
Відповідно до довідки Одеського бізнес-відділення № 5 ПАТ „Універсал БанкВ» )т. 6 а.с. 85 на звротньому боці) рахунок №26051000881455 закрито 25.05.2016р.
Згідно ліквідаційного балансу банкрута (т.6 а.с. 86) станом на 06.06.2016р. у ТОВ „ЮСКВ» відсутні будь-які активи (рядок 1195) та рахуються довгострокові зобов'язання і забезпечення довгострокові кредити банків (рядок 1510) в сумі 1 348 000 грн. та поточна кредиторська заборгованість за розрахунками з бюджетом (рядок 1620) в сумі 721 200 грн.
Відповідно до рішення комітету кредиторів, оформленого протоколом від 10.06.2016р. (т. 6 а.с. 43) вирішено схвалити звіт про проведені заходи в рамках ліквідаційної процедури ТОВ „ЮСКВ» , який відповідає законодавчим вимогам ст. 46 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» та ліквідаційний баланс ТОВ „ЮСКВ» .
Заперечень стосовно звіту ліквідатора до господарського суду не надходило.
Скарг на дії ліквідатор до суду не надходило.
Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ч. 1 ст. 2 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Ч. 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Оцінивши наданий ліквідатором банкрута звіт та додані до нього підтверджуючі документи, суд встановив, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 41-45 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.
У відповідності з ч.5 ст.45 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до ч.2 ст.46 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Ч.3 ст. 46 В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» передбачено, що якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
П. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» встановлено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» про припинення провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала.
Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» у випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
За таких обставин, суд затверджує звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, припиняє юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю „ЮСКВ» , припиняє провадження у справі, припиняє повноваження ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_4
Керуючись ст.ст. 41, 46, п.6 ч.1 ст. 83 Закону України В«Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутомВ» , ст.ст. 85, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -
У Х В А Л И В:
1.Затвердити звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „ЮСКВ» (65003, м. Одеса, пров. Газовий,буд.8; код ЄДРПОУ 31005999).
2.Затвердити ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю „ЮСКВ» (65003, м. Одеса, пров. Газовий,буд.8; код ЄДРПОУ 31005999).
3.Вимоги, не задоволені за відсутності майна банкрута, вважати погашеними.
4.Припинити юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю „ЮСКВ» (65003, м. Одеса, пров. Газовий,буд.8; код ЄДРПОУ 31005999).
5.Припинити повноваження ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „ЮСКВ» (65003, м. Одеса, пров. Газовий,буд.8; код ЄДРПОУ 31005999) арбітражного керуючого ОСОБА_4 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 85 від 08.02.2013р. Міністерства юстиції України) з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута у порядку ст.46 Закону України В«Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутомВ» .
6.Припинити провадження у справі №916/3563/15.
7.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття відповідно до ч. 4 ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .
Ухвала може бути оскаржена у порядку, встановленому ст. 91 Господарського процесуального кодексу України, ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .
Повний текст ухвали складено 08.07.2016р.
Копію ухвали надіслати: ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області (65025, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного, 38 А), ПАТ „Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банкВ» в особі Обласного відділення ПАТ „ПромінвестбанкВ» в м. Одеса (65011, м. Одеса, вул. Пушкінська, 36), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради (65009, м. Одеса, вул. Черняхівського, 6), Суворовського ВДВС м. Одеси (65102, м. Одеса, вул. Перша Сортувальна, 36 г).
Суддя Л.І. Грабован
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 06.07.2016 |
Оприлюднено | 14.07.2016 |
Номер документу | 58872642 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Грабован Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні