Копія
Справа № 822/1357/16
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
18 липня 2016 рокум. Хмельницький
Суддя Хмельницького окружного адміністративного суду Матущак В.В., ознайомившись з позовною заявою Славутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗЕРНОТРАНСГРУП" про надання дозволу на проведення документальної позапланової перевірки, -
В С Т А Н О В И В:
Славутська ОДПІ в особі Ізяславського відділення звернулася до суду із позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗЕРНОТРАНСГРУП" про надання дозволу на проведення документальної позапланової перевірки
Статтею 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим ст.106 КАС України.
Згідно з ч.3 ст.106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Оглядом позовної заяви та доданих до неї матеріалів встановлено, що позивачем не сплачено судовий збір під час звернення до суду із адміністративним позовом, одночасно із подачею адміністративного позову заявлене клопотання про звільнення від сплати судового збору.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку про відмову у задоволенні клопотання позивача та залишення позовної заяви без руху, враховуючи наступне.
Так, 22.05.2015 Верховною радою України прийнято Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору", який набрав чинності з 01.09.2015. В статті 5 Закону наведено перелік суб'єктів, які користуються пільгами щодо сплати судового збору, проте органи ДФС не звільняються від його сплати.
Пунктом 2 Прикінцевих положень даного Закону постановлено Кабінету Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, з метою дисциплінування суб'єктів владних повноважень у відносинах із судами та унеможливлення зловживання ними своїми процесуальними правами, а також враховуючи наявність зобов'язань державних органів, зокрема, сплати судового збору, підстави для задоволення клопотання про звільнення від сплати судового збору відсутні.
Відповідно до Закону України "Про судовий збір" (в редакції, що набрала чинності з 01.09.2015) за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, ставка судового збору становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Розмір мінімальної заробітної плати станом на 01 січня 2016 становить 1378,00 грн.
Відповідно до ч.1 ст.108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
За таких обставин, позовну заяву належить залишити без руху, надавши позивачу строку для усунення вищевказаних недоліків, шляхом подання суду доказів сплати судового збору у розмірі встановленому Законом України "Про судовий збір" за платіжними реквізитами Хмельницького окружного адміністративного суду.
Керуючись ст. 106, 108 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
у задоволенні клопотання Славутської ОДПІ Головного управління ДФС у Хмельницькій області - відмовити.
Адміністративний позов Славутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області до товариства з обмеженою відповідальністю "ЗЕРНОТРАНСГРУП" про надання дозволу на проведення документальної позапланової перевірки, залишити без руху.
Надати позивачеві строк для усунення недоліків позовної заяви до 28 липня 2016 року.
Ухвала суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом п’яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.
Суддя /підпис/ОСОБА_1 "Згідно з оригіналом" Суддя ОСОБА_1
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2016 |
Оприлюднено | 25.07.2016 |
Номер документу | 59077903 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Матущак В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні