Рішення
від 14.07.2016 по справі 911/1641/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Київської області

01032, м. Київ - 32, вул. С.Петлюри, 16тел. 235-95-51

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"14" липня 2016 р. Справа № 911/1641/16

Господарський суд Київської області у складі судді Антонової В.М., розглянувши матеріали справи

за позовом Заступника прокурора Києво-Святошинської місцевої прокуратури Київської області

до 1. Ірпінської міської ради Київської області;

2. Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області;

3. Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 Ірпінської міської ради Київської області;

4. Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1

про вчинення певних дій

за участю представників:

від позивача (прокуратури): ОСОБА_2 (посв. №028904 від 17.09.2014);

від відповідача 1: ОСОБА_3 (дов. №01-20/55 від 11.01.2015);

від відповідача 2: не з'явилися;

від відповідача 3: не з'явилися;

від відповідача 4: ОСОБА_1 (паспорт).

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Заступник прокурора Києво-Святошинської місцевої прокуратури Київської області (прокуратура/позивач) звернувся до господарського суду Київської області з позовом до Ірпінської міської ради Київської області (відповідач 1), Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області (відповідач 2), Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 Ірпінської міської ради Київської області (відповідач 3) та Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (відповідач 4) про визнання недійсним п. 1.6 рішення 6 сесії VII скликання Ірпінської міської Київської області від 25.12.2015 №301-6-VIІ В«Про надання дозволу Управлінню освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області на укладення із ФОП ОСОБА_1 договору оренди на частину нежитлового приміщення Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18, загальною площею 10,0 м.кв., що знаходиться за адресою вул. Пономарьова, №6/4 в смт Коцюбинське Київської областіВ» ; визнання недійсним з моменту укладення договору оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня №8/2016, укладеного 21.01.2016 між Управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області, Ірпінською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №18 та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1; зобов'язання ФОП ОСОБА_1 звільнити та повернути балансоутримувачу - Управлінню освіти і науки Ірпінської міської ради нежитлове приміщення Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18, загальною площею 10,0 кв.м., розташованого по вул. Пономарьова, №6/4 в смт Коцюбинське Київської, згідно договору оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня №8/2016, укладеного 21.01.2016 між Управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області, Ірпінською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №18 та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що п. 1.6 рішення 6 сесії VII скликання Ірпінської міської Київської області від 25.12.2015 №301-6-VIІ В«Про надання дозволу Управлінню освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області на укладення із ФОП ОСОБА_1 договору оренди на частину нежитлового приміщення Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18, загальною площею 10,0 м.кв., що знаходиться за адресою вул. Пономарьова, №6/4 в смт Коцюбинське Київської областіВ» прийнято з порушенням вимог Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» , Закону України В«Про освітуВ» , Закону України В«Про загальну середню освітуВ» , оскільки в оренду передано приміщення навчального закладу для цілей, не пов'язаних з навчально-виховним процесом.

На твердження прокурора, зазначене є підставою для визнання незаконним та скасування п. 1.6 рішення 6 сесії VII скликання Ірпінської міської Київської області від 25.12.2015 №301-6-VIІ та визнання недійсним договору оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня №8/2016, укладеного 21.01.2016 між Управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області, Ірпінською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №18 та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 в порядку ст. ст. 203, 215 ЦК України.

Оскільки недійсний правочин не породжує для його сторін жодних бажаних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю, прокурор просить суд зобов'язати відповідача 4, як орендаря за недійсним договором, звільнити та повернути балансоутримувачу орендоване приміщення.

Ухвалою господарського суду Київської області від 20.05.2016 порушено провадження у справі №911/1641/16, розгляд справи призначено на 23.06.2016.

21.06.2016 до канцелярії господарскього суду Київської області від прокуратури надійшло клопотання від 17.06.2016 (вх. №12878/16) про долучення до матеріалів справи документів.

23.06.2016 до канцелярії господарського суду Київської області від відповідача 4 надійшли пояснення по справі (вх. №13089/16), згідно яких ФОП ОСОБА_1 заперечила проти позовних вимог прокурора, зазначаюси при цьому, що нею здійснюється комерційна діяльність з продажу навчально-методичної літератури, підрудчників, посібників та канцтоварів, що забезпечує успішне проведення навчально-виховного процесу, відтак нею не порушуються вимоги Закону, а тому відсутні підстави для задоволення позову.

У судовому засіданні 23.06.2016 оголошено перерву до 14.07.2016.

14.07.2016 до канцелярії господарського суду Кмївської області від представника відповідача 1 надійшли пояснення №01-20/2094 від 13.07.2016 (вх. №14576/16), згідно яких заперечив проти заявлених позовних вимог прокурора та просив відмовити в їх задоволенні.

14.07.2016 до канцелярії господарського суду Київської області від представника відповідача 4 надійшли копія довідки Відділу державного пожежного нагляду м. Ірпінь про надання дозволу ФОП ОСОБА_1 на торгівлю книгами (вх. №14704/16), копія рішення гловного державного санітарного лікаря м. Ірпінь №03/-04-04-01-5018 від 17.12.2010 (вх. №14705/16) та супровідний лист (вх. №14701/16) з долученими до нього документами.

В судовому засіданні 14.07.2016 представник прокуратури підтримав позовні вимоги в повному обсязі, представник відповідача 1 та відповідач 4 заперечили проти задоволення позову.

Представники відповідача 2 та представники відповідача 3 в судове засідання 14.07.2016 не з'явились, про причини неявки суд не повідомили, хоча про час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином.

Враховуючи, що неявка відповідача 2 та відповідача 3 в судове засідання не перешкоджає розгляду спору по суті, суд вважає за можливе здійснити розгляд справи за наявними в ній матеріалами відповідно до статті 75 Господарського процесуального кодексу України за відсутності представників відповідача 2 та відповідача 3.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши наявні в ній докази, оцінивши їх в сукупності та заслухавши пояснення представника прокуратури, представника відповідача 1 та відповідача 4, суд

ВСТАНОВИВ:

Рішенням 6 сесії VII скликання Ірпінської міської ради Київської області №301-6-VII від 25.12.2015 за результатами розгляду питання №1.6 надано дозвіл Управлінню освіти та науки Ірпінської міської ради Київської області на укладення із Фізичною особою- підприємцем ОСОБА_1 договору оренди на частину нежитлового приміщення Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18, загальною площею 10,0 м. кв., що знаходиться за адресою вул. Пономарьова, №6/4 в смт Коцюбинське, Київської області, мета оренди - для здійснення торгівлі книгами та канцтоварами, що призначаються для навчальних закладів.

Пунктом 2 даного рішення зобов'язано Управління освіти та науки Ірпінської міської ради Київської області протягом п'яти днів після набрання чинності зазначеного рішення укласти договір оренди

На виконання зазначеного рішення 21.01.2016 між Управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області (балансоутримувач), Ірпінською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 18 Ірпінської міської ради Київської області (орендодавець) та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (орендар) укладено договір оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня № 8/2016, згідно якого орендодавець передав, а орендар прийняв в погодинне платне користування комунальне майно нежитлове приміщення (майно) Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 Ірпінської міської ради Київської області, загальною площею 10,0 м. кв., розташованого за адресою 08200, Київської обл., смт Коцюбинське, вул. Пономарьова, 6/4, що перебуває на балансі Управління освіти і науки Ірпінської міської ради.

Відповідно до п. 1.2 договору майно передається в оренду з метою для здійснення торгівлі книгами, канцтоварами, що призначаються для навчальних закладів.

Згідно п. 10.1 договору договір укладено строком на 12 місяців, що діє з 01.01.2016 до 31.12.2016.

На виконання умов зазначеного договору 21.01.2016 між сторонами укладено акт прийому - передачі приміщення згідно договору оренди № 8/2016 від 21.01.2016 (приміщення Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18, загальною площею 10,0 м. кв.) розташованого на вул. Пономарьова, № 6/4 в смт Коцюбинське, Київської область, який скріплений підписами та печатками сторін, що в свою чергу підтверджує фактичну передачу приміщення у строкове платне користування.

Відповідно до поверхневого плану Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18, нежитлове приміщення загальною площею 10,0 м. кв., яке здається в оренду Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 є приміщенням навчального закладу, знаходиться на І поверсі Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 та належить до приміщення школи.

Пунктами 1.1, 1.2 та 1.3 Статуту Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18, затвердженого рішенням 55 сесії VI скликання Ірпінської міської ради № 3894 - 55 - VI від 17.04.2014, зареєстрованого державним реєстратором 16.06.2014 визначено, що школа є навчальним комунальним закладом, головним завданням якого є забезпечення реалізації прав громадян на загальну середню освіту.

Відповідно до п. 1.5 Статуту Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 та довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України АБ№473104 засновником та власником Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 є Ірпінська міська рада.

Згідно з п.п. 5.1 Статуту Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 визначено, що матеріально-технічна база школи включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі.

Пунктами 6.1 та 6.2 Статуту Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 передбачено, що фінансово-господарська діяльність школи здійснюється на основі його кошторису, джерелами формування якого є, зокрема, кошти міського бюджету.

Пунктом 2 положення про Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області, затвердженого рішенням 45 сесії VI скликання Ірпінської міської ради № 3305-45-УІ від 27.06.2013 визначено, що основними завданнями управління є управління навчальними закладами, що є комунальною власністю.

Отже, спірне приміщення загальною площею 10,0 м. кв. Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 є комунальною установою з видом діяльності - повна загальна середня освіта.

Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» питання щодо передачі в оренду об'єктів комунальної власності, які забезпечують спільні потреби територіальної громади і перебувають в управлінні ради, вирішуються міськими радами виключно на пленарних засіданнях.

Згідно ч. 8 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу.

Статтею 2 Закону України «Про освіту» визначено, що завданням законодавства України про освіту є регулювання суспільних відносин у галузі навчання, виховання, професійної, наукової, загально - культурної підготовки громадян України.

Школи І - III ступенів належать до загальноосвітніх навчальних закладів, як це визначено ст. 9 Закону «Про загальну середню освіту».

Навчальні заклади, що засновані на загальнодержавній або комунальній власності, мають статус державного закладу, що вказано у ч. 2 ст. 18 Закону України «Про освіту».

Статтею 61 Закону України «Про освіту» встановлено, що фінансування державних навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти здійснюється за рахунок коштів відповідних бюджетів, коштів галузей народного господарства, державних підприємств і організацій, а також додаткових джерел фінансування. Додатковими джерелами фінансування є, зокрема, доходи від реалізації продукції навчально - виробничих майстерень, підприємств, цехів і господарств, від надання в оренду приміщень, споруд, обладнання.

Відповідно до ч. 5 ст. 63 Закону України «Про освіту» об'єкти освіти і науки, що фінансуються з бюджету, а також підрозділи, технологічно пов'язані з навчальним та науковим процесом, не підлягають приватизації, перепрофілюванню та використанню не за призначенням.

Частиною 2 ст. 44 Закону України «Про загальну середню освіту» визначено вимоги до матеріально-технічної бази загальноосвітніх навчальних закладів, які визначаються відповідними будівельними і санітарно-гігієнічними нормами і правилами.

Пунктом 3.19 Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально - виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01, заборонено здача в оренду території, будівель, приміщень, обладнання підприємствам, установам, організаціям іншим юридичним та фізичним особам для використання, що не пов'язано з навчально-виховним процесом.

Ці норми затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України № 63 від 14.08.2001 та розповсюджуються на загальноосвітні навчальні заклади І, І - II, І - III ступенів, спеціалізовані школи І, II, III ступенів, гімназії, ліцеї, колегіуми, які проектуються, будуються, реконструюються та ті, що функціонують незалежно від типу, форм власності та підпорядкованості.

Навчально-виховний процес визначений у Положенні про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 за №563 , як система організації навчально-виховної, навчально-виробничої діяльності, визначеної навчальними, науковими, виховними планами (уроки, лекції, лабораторні заняття, час відпочинку між заняттями, навчальна практика, заняття з трудового, професійного навчання і професійної орієнтації, виробнича практика, робота у трудових об'єднаннях, науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи, походи, екскурсії, спортивні змагання, перевезення чи переходи до місця проведення заходів тощо).

Отже, вирішальним в аспекті неухильного дотримання вимог ч.5 ст.63 Закону України В«Про освітуВ» законодавець визначає обов'язкове використання об'єктів освіти і науки, що фінансуються з бюджету, за цільовим призначенням, тобто тісну пов'язаність з навчально-виховним процесом мети такого використання (в тому числі на умовах оренди).

Судом встановлено, що орендоване приміщення загальною площею 10,0 м.кв. Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 передано згідно спірного договору Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 для здійснення комерційної діяльності, а саме для торгівлі книгами та канцтоварами.

Оскільки приміщення, яке передано в оренду є будівлею навчального закладу, то воно може передаватись в оренду виключно для діяльності, пов'язаної з навчальним процесом.

Матеріалами справи не підтверджується, що торгівля книгами та канцтоварами є діяльністю пов'язаною з навчально-виховним процесом.

Заперечення ж відповідача 4 стосовно того, що нею відповідно до угоди про спільну діяльність від 08.12.2010 здійснюються заходи, спрямовані на забезпечення школи навчально-методичною, художньою, енциклопедичною, пізнавальною літературою та підручниками та те, що продаж книжок та канцтоварів для учнів та вчителів школи здійснюється за пільговими тарифами оцінюється судом критично з огляду на наступне.

В матеріалах справи відсутня згадувана відповідачем угода про спільну діяльність, жодна зі сторін не надала її до матеріалів справи, крім того долучені до матеріалів справи відповідачем 4 документи не підтверджують зазначене відповідачем 4.

Так, зокрема, ФОП ОСОБА_1 надала до матеріалів справи договір купівлі-продажу №069-16 від 23.06.2015, укладений між СПД ОСОБА_4 (продавець) та ОСОБА_1 (покупець), згідно якого продавець зобов'язався в порядку та на умовах договору передати у власність покупцеві книжкову продукцію, а покупець зобов'язався прийняти від продавця цей товар та оплатити його; договір купівлі-продажу №101 від 01.01.2016, укладений між ТОВ «Тетрада» (продавець) та ОСОБА_1 (покупець), згідно якого продавець зобов'язався в порядку та на умовах договору поставити покупцю продукцію, а покупець зобов'язався прийняти від продавця цей товар та оплатити його; сертифікат перевірки типу від 27.04.2016 щодо відповідності продукції вимогам ДСТУ, Технічного регламенту безпечності іграшок та сертифікати відповідності.

З заначених документів суду не вбачається можливим встановити, що відповідачем 4 здйснюється діяльність пов'язана з навчально-виховним процесом, при цьому судом враховано, що сторонами не надано до матеріалів справи інших доказів безкоштовної передачі або пільгового продажу літератури та канцтоварів загальноосвітньому закладу.

Відповідно до ч. 1 ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу .

Згідно з ч. 1 ст. 203 ЦК України (в редакції на момент укладення Договору) зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства.

Відповідно до абзацу 4 п. 2.1 Постанови пленуму Вищого господарського суду Україи від 29.05.2013 №11 «Про деякі питання визнання правочинів (господарських договорів) недійсними» вирішуючи спори про визнання правочинів (господарських договорів) недійсними, господарський суд повинен встановити наявність фактичних обставин, з якими закон пов'язує визнання таких правочинів (господарських договорів) недійсними на момент їх вчинення (укладення) і настання відповідних наслідків, та в разі задоволення позовних вимог зазначати в судовому рішенні, в чому конкретно полягає неправомірність дій сторони та яким нормам законодавства не відповідає оспорюваний правочин.

При цьому на підставі ст. 215 ЦК України недійсними можуть визнаватися не лише правочини, які не відповідають цьому Кодексу, а й такі, що порушують вимоги інших законодавчих актів України, указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, виданих державними органами, у тому числі відомчих, зареєстрованих у встановленому порядку.

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що оспорюваний договір та п. 1.6 рішення 6 сесії VII скликання Ірпінської міської ради Київської області №306-6- VII від 25.12.2015 не відповідають пункту 3.19. Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчального процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України № 63 від 14.08.2001 року, та ч. 5 ст. 63 Закону України «Про освіту» , оскільки використання відповідачем 4 орендного приміщення з метою торгівлі книгами та канцтоварами не можна вважати таким, що пов'язано з навчально-виховним процессом.

Аналогічна правова позиція міститься в постановах Вищого господарського суду України від 24.11.2015 у справі №907/323/15, від 19.08.2015 у справі №911/5455/14, від 11.05.2016 у справі № 911/3407/15.

Відтак, судом встановлено, що в момент прийняття рішення (п. 1.6 рішення Ірпінської міської ради Київської області №306-6- VII від 25.12.2015) та вчинення (укладення) спірного Договору оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня №8/2016 від 21.01.2016 недодержані вимоги, встановлені ч. 1 ст. 203 Цивільного кодексу України, тому позовні вимоги прокурора про визнання недійсними п. 1.6 рішення 6 сесії VII скликання Ірпінської міської ради Київської області №306-6- VII від 25.12.2015 та договір оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня №8/2016 від 21.01.2016 є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст. 785 Цивільного кодексу України у разі припинення договору найму наймач зобов'язаний негайно повернути наймодавцеві річ у стані, в якому вона була одержана, з урахуванням нормального зносу, або у стані, який було обумовлено в договорі.

Згідно ст. 216 Цивільного кодексу України у разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.

Зважаючи на те, що договір оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня №8/2016, укладений 21.01.2016 між Управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області, Ірпінською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №18 та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 визнано недійсним, у відповідача-4 відсутні правові підстави для подальшого використання об'єкту оренди, а тому відповідач-4 повинен повернути орендоване приміщення орендодавцеві, тому вимога прокуратури про зобов'язання ФОП ОСОБА_1 звільнити та повернути балансоутримувачу - Управлінню освіти і науки Ірпінської міської ради нежитлове приміщення Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18, загальною площею 10,0 кв.м., розташованого по вул. Пономарьова, №6/4 в смт Коцюбинське Київської, згідно договору оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня №8/2016, укладеного 21.01.2016 між Управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області, Ірпінською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №18 та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1Ф є нормативно обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.

В силу вимог ст. ст. 33, 34 цього Кодексу кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги прокурора про визнання недійсним п. 1.6 рішення 6 сесії VII скликання Ірпінської міської Київської області від 25.12.2015 №301-6-VIІ В«Про надання дозволу Управлінню освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області на укладення із ФОП ОСОБА_1 договору оренди на частину нежитлового приміщення Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18, загальною площею 10,0 м.кв., що знаходиться за адресою вул. Пономарьова, №6/4 в смт Коцюбинське Київської областіВ» ; визнання недійсним з моменту укладення договору оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня №8/2016, укладеного 21.01.2016 між Управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області, Ірпінською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №18 та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1; зобов'язання ФОП ОСОБА_1 звільнити та повернути балансоутримувачу - Управлінню освіти і науки Ірпінської міської ради нежитлове приміщення Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18, загальною площею 10,0 кв.м., розташованого по вул. Пономарьова, №6/4 в смт Коцюбинське Київської, згідно договору оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня №8/2016, укладеного 21.01.2016 між Управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області, Ірпінською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №18 та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 підлягають задоволенню повністю.

Витрати по сплаті судового збору, у відповідності до статті 49 Господарського процесуального кодексу України, покладаються судом на відповідачів пропорційно розміру задоволених вимог.

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити повністю.

2. Визнати недійсним п. 1.6 рішення 6 сесії VII скликання Ірпінської міської Київської області від 25.12.2015 №301-6-VIІ В«Про надання дозволу Управлінню освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області на укладення із ФОП ОСОБА_1 договору оренди на частину нежитлового приміщення Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18, загальною площею 10,0 м.кв., що знаходиться за адресою вул. Пономарьова, №6/4 в смт Коцюбинське Київської областіВ» .

3. Визнати недійсним з моменту укладення договору оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня №8/2016, укладеного 21.01.2016 між Управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області, Ірпінською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №18 та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1

4. Зобов'язати Фізичну особу-підприємця ОСОБА_1 (03164, АДРЕСА_1; ідентифікаційний код НОМЕР_1) звільнити та повернути балансоутримувачу - Управлінню освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області (08200, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, буд. 3-А; ідентифікаційний код 02143815) нежитлове приміщення Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18, загальною площею 10,0 кв.м., розташоване по вул. Пономарьова, №6/4 в смт Коцюбинське Київської області, згідно договору оренди об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Ірпеня №8/2016, укладеного 21.01.2016 між Управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області, Ірпінською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №18 та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1

5. Стягнути з Ірпінської міської ради (08200, Київська обл., м. Ірпінь. вул. Шевченка, буд. 2-а; ідентифікаційний код 33800777) на користь Прокуратури Київської області (01601, м.Київ, бульвар Лесі Українки, буд. 27/2; ідентифікаційний код 02909996) 1 378 (одну тисячу триста сімдесят вісім гривень) 00 коп. судового збору.

6. Стягнути з Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області (08200, Київська обл., м. Ірпінь. вул. Шевченка, буд. 3-а; ідентифікаційний код 02143815) на користь Прокуратури Київської області (01601, м.Київ, бульвар Лесі Українки, буд. 27/2; ідентифікаційний код 02909996) 459 (чотириста п'ятдесят дев'ять гривень) 33 коп. судового збору.

7. Стягнути з Ірпінської загальноосвітньої школи I-III ступенів №18 Ірпінської міської ради Київської області (08298, Київська обл., м. Ірпінь. смт Коцюбинське, вул. Пономарьова, буд. 6/4; ідентифікаційний код 13736671) на користь Прокуратури Київської області (01601, м.Київ, бульвар Лесі Українки, буд. 27/2; ідентифікаційний код 02909996) 459 (чотириста п'ятдесят дев'ять гривень) 33 коп. судового збору.

8. Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (03164, АДРЕСА_1; ідентифікаційний код НОМЕР_1) на користь Прокуратури Київської області (01601, м.Київ, бульвар Лесі Українки, буд. 27/2; ідентифікаційний код 02909996) 1 837 (одну тисячу вісімсот тридцять сім гривень) 33 коп. судового збору.

9. Видати накази після набрання рішенням законної сили.

Дане рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його належного оформлення та підписання, і може бути оскаржено в апеляційному порядку.

Повне рішення складено 20.07.2016

Суддя В.М. Антонова

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення14.07.2016
Оприлюднено25.07.2016
Номер документу59079658
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/1641/16

Рішення від 14.07.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Антонова В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні