Рішення
від 19.07.2016 по справі 922/1924/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"19" липня 2016 р.Справа № 922/1924/16

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Байбака О.І.

при секретарі судового засідання Рученко К.Д.

розглянувши справу

за позовом Керівника Харківської місцевої прокуратури № 5 в інтересах держави в особі Харківської міської ради до Приватної фірми "Резон", м. Харків про внесення змін до договору за участю представників:

прокурора - Алекаєв Ю.В. (посвідчення № 042342 від 29.03.2016 р.)

позивача - ОСОБА_1 (довіреність № 08-11/7816/2-15 від 30.12.2015 р.);

відповідача - не з'явився.

ВСТАНОВИВ:

Керівник Харківської місцевої прокуратури № 5 (далі за текстом - прокурор) в інтересах держави в особі Харківської міської ради, м. Харків (далі за текстом - позивач) звернувся до господарського суду Харківської області з позовною заявою до Приватної фірми "Резон", м. Харків (далі за текстом - відповідач), в якій просить суд внести зміні до укладеного між сторонами договору оренди землі від 10.04.2006 р., зареєстрованого у Харківській регіональній філії ДП «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах» в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі (книга № 4) за № 69112/5, шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору в наступній редакції:

ДОДАТКОВА УГОДА

до договору оренди землі,

зареєстрованого «20» квітня 2005 року за № 69112/05

у Харківській регіональній філії ДП «Центр державного земельного

кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах»

« 22» лютого 2016 року

Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі виконуючого повноваження Харківського міського голови, секретаря міської ради ОСОБА_2, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» і розпорядження міського голови від 18.02.2016 №208/2к, з одного та Приватна фірма «Резон» (Орендар) в особі керівника з другого боку, домовились про нижченаведене:

I. Відповідно Податкового кодексу України, Закону України «Про оренду землі», рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 « Про затвердження «Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013», рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 «Про затвердження «Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013», рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 «Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати при укладенні договорів оренди землі в місті Харкові» (зі змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 « Про порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові» , листа Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 11.01.2016 №6-28-0.22-201/2-16 «Про індексацію нормативної грошової оцінки земель» пункти 5. та 9. договору оренди землі, зареєстрованого «20» липня 2005 року за № 69112/05 змінити, доповнити пункт 2. словами і викласти у такій редакції:

« 2.(редакція договору). Кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_1: 06:011:0005.»

«5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 29 від 14.11.2013 становить 1003133 грн. (один мільйон три тисячі сто тридцять три гривні), а з урахуванням коефіцієнту індексації за 2014, 2015 роки складає 1795425 грн. (один мільйон сімсот дев'яносто п'ять тисяч чотириста двадцять п'ять гривень).

«9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби у місті Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 87/16 від 29.01.2016 на рік становить 3 % від її нормативної грошової оцінки і складає 53862,75 грн. (п'ятдесят три тисячі вісімсот шістдесят дві гривні 75 копійок), або в місяць - 4488,56 грн. (чотири тисячі чотириста вісімдесят вісім гривень 56 копійок).»

11. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого «20» липня 2005 року за № 69112/05 у Харківській регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України по земельних ресурсах» і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 16.06.2016 р. зазначений позов прийнято до провадження та призначено до розгляду в судовому засіданні на 05.07.2016 р.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 05.07.2016 р. розгляд справи відкладено на 19.07.2016 р. в зв'язку з неявкою на судове засідання представників прокуратури та відповідача, та ненаданням учасниками судового процесу витребуваних судом документів.

Прокурор надав суду письмові пояснення у справі в яких обґрунтовує необхідність звернення до суду з позовом по даній справі, та просить суд зазначений позов задовольнити.

Позивач та відповідач відзиву на позов не надали.

На судове засідання 19.07.2016 р. прибули представники прокуратури та позивача, які підтримують позицію, викладену в позовній заяві, просять її задовольнити.

Відповідач на судове засідання 19.07.2016 р. свого уповноваженого представника не направив.

В пункті 3.9.1. постанови пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011 р. В«Про деякі питання практики застосування господарського процесуального кодексу України судами першої інстанціїВ» , зокрема, зазначено, що особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 ГПК. За змістом зазначеної статті 64 ГПК, зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом. Доказом такого повідомлення в разі неповернення ухвали підприємством зв'язку може бути й долучений до матеріалів справи та засвідчений самим судом витяг з офіційного сайту Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта" щодо відстеження пересилання поштових відправлень, який містить інформацію про отримання адресатом відповідного поштового відправлення, або засвідчена копія реєстру поштових відправлень суду.

Суд зазначає, що законодавство України, в тому числі ГПК України, не зобов'язує й сторону у справі, зокрема позивача, з'ясовувати фактичне місцезнаходження іншої сторони (сторін) у справі (якщо воно не співпадає з її місцезнаходженням, визначеним згідно із статтею 93 ЦК України та зазначати таке фактичне місцезнаходження в позовній заяві чи інших процесуальних документах.

В разі коли фактичне місцезнаходження юридичної особи - учасника судового процесу з якихось причин не відповідає її місцезнаходженню, визначеному згідно з законом, і дана особа своєчасно не довела про це до відома господарського суду, інших учасників процесу, то всі процесуальні наслідки такої невідповідності покладаються на цю юридичну особу.

З метою повідомлення відповідача про час та місце розгляду справи, судом засобами поштового зв'язку на адресу відповідача зазначену в позовній заяві та витягу з ЄДРПОУ (а.с. 34) як юридична адреса підприємства відповідача, направлялися копії ухвал від 16.06.2016 р. та від 05.07.2016 р., проте вони повернулися на адресу суду з відміткою пошти В«за закінченням терміну зберіганняВ» (а.с. 42-44; 59-61).

З урахуванням викладеного, судом виконано процесуальний обов'язок щодо повідомлення відповідача про дату, час та місце розгляду справи відповідно до вимог пункту 2.6. Інструкції з діловодства в господарських судах України, погодженої листом Вищого господарського суду України від 19.02.2013 р. та затвердженої наказом Державної удової адміністрації України від 20.02.2013 р. № 28.

Оскільки неявка на судове засідання представника відповідача не перешкоджає розгляду справи по суті, суд вважає за необхідне розглядати справу за відсутності останнього, за наявними в матеріалах справи документами та матеріалами, як це передбачено ст. 75 ГПК України.

Перевіривши матеріали справи, оцінивши надані суду докази та доводи, суд встановив:

Як свідчать матеріали справи, прокурор при зверненні до суду з позовом по даній справі обґрунтовує необхідність такого звернення в інтересах держави в особі Харківської міської ради наступним:

Статтею 121 Конституції України на органи прокуратури покладено функцію представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках визначених законом. Відповідно до статті 123 Конституції України організацію і порядок діяльності органів прокуратури України визначаються законом.

Статтею 1 Закону України «Про прокуратуру» прокуратура України становить єдину систему, яка в порядку, передбаченому цим Законом, здійснює встановлені Конституцією України функції з метою захисту прав і свобод людини, загальних інтересів суспільства та держави.

Згідно ч. З ст. 23 Закону України «Про прокуратуру» прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 8 квітня 1999 року у справі №1-1/99, державні інтереси закріплюються як нормами Конституції України, так і нормами інших правових актів. Інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин. В основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону, гарантування державної економічної інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб'єктів права власності та господарювання тощо.

З урахуванням того, що «інтереси держави» є оціночним поняттям, прокурор у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Економічна ситуація, що склалася на цей час у державі, обумовлює необхідність збільшення надходжень до бюджету, в тому числі в сфері земельних відносин, реалізації заходів щодо економного та раціонального використання економічних ресурсів держави, зокрема, природного ресурсу землі. Вказане, на думку прокурора, є підставою представництва органами прокуратури інтересів держави в особі Харківської міської ради в суді.

Розглянувши відповідні доводи прокурора, суд зазначає про те, що вони є правомірними та такими, що можуть бути підставами для звернення до суду в інтересах держави в особі Харківської міської ради.

Розглянувши матеріали справи, суд встановив:

На підставі рішення Харківської міської ради від 06.10.2004 р. № 147/04 "Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об'єктів" (а. с. 26-28) між Харківською міською радою, як орендодавцем, та Приватною фірмою "Резон", як орендарем, 20.07.2005 р. укладено договір оренди землі, зареєстрований за № 69112/05 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" (далі за текстом - договір; а. с. 19-21).

Відповідно до п. 2 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,2590 га, в тому числі: інших угідь 0, 2590 га.

За змістом п. 5 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки:

- на період будівництва згідно з довідкою № 688/05 від 22.03.2005 р. становить 268437,00 грн.;

- на період експлуатації згідно з довідкою № 689/05 від 22.03.2005 р. становить 536875,00 грн.

Згідно з п. 8 договору договір укладено строком: на період будівництва до 01.11.2006 р. (але не пізніше прийняття об'єкту оренди до експлуатації), на період експлуатації до 01.11.2029 р.

Пунктами 9-11 договору встановлено, що розмір орендної плати в місяць за земельну ділянку становить:

- на період будівництва: 2005 рік - 571,77 грн., 2006 рік - 841,77 грн.;

- на період експлуатації з 01.11.2006 р. 13,42 грн.

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексу інфляції.

Орендна плата за земельну ділянку сплачується рівними частками щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Згідно з п. 13 договору оренди землі розмір орендної плати переглядається у разі: а) зміни умов господарювання, передбачених договором; б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; в) внаслідок інфляції щорічно; г) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; д) в інших випадках передбачених законом.

Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013р. №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.

Відповідно до п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01 січня 2014 року.

Попередня вартість 1 кв. м землі у місті Харкові визначена станом на 01.01.2007 р. на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. № 335/07 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року", рішень Харківської міської ради від 27.02.2008 року № 41/08 "Про затвердження "Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року" та введена в дію з 01.03.2008р.

Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013" встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" вводиться в дію з 01.01.2014. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.

Пунктом 5 зазначеного рішення Департамент земельних відносин Харківської міської ради зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких у Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства.

Рішенням Харківської міської ради від 29.12.2012 р. № 960/12 затверджено Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.

Відповідно до пункту 16.4 вказаного Порядку зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформляються додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі, підлягає перегляду у випадку, також зміни нормативної грошової оцінки землі.

Згідно з п. 36 договору зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку.

На виконання умов договору та зазначених рішень Харківської міської ради на адресу відповідача позивачем рекомендованим листом направлено лист-пропозицію № 1719/0/225-16 від 16.03.2016 р. щодо укладення додаткової угоди до договору оренди землі № 69112/05 від 20.07.2005 р. (а. с. 32-33).

На даний час вказаний лист-пропозиція відповідачем залишається не розглянутою, що стало підставою для звернення прокурора до суду з позовом по даній справі.

Надаючи правову кваліфікацію відносинам, що стали предметом спору, суд виходить з наступного:

Відповідно до статті 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.

Відповідно до вимог ст. ст. 32, 34 ГПК України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Згідно з статтею 43 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

За змістом ст. 13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Згідно з ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Статтею 21 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.

Відповідно до п. 289.1. ст. 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Стаття 1 Закону України "Про оцінку земель" визначає нормативну грошову оцінку земельних ділянок як капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

За змістом ст. 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Керуючись зазначеними положеннями діючого законодавства, позивач рішеннями від 03.07.2013 р. №1209/13 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 року" та від 25.09.2013 р. №1269/13 "Про затвердження порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова" затвердив нову базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова та ввів в дію з 01 січня 2014 року нову плату за землю.

Згідно з ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Статтею 73 Закону України "Про місцеве самоврядування" встановлено, що акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної в місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Відповідно до п .п. 34, 35 ч. 1 ст. 26 вказаного закону до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин, затвердження відповідно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у власності відповідних територіальних громад.

На підставі викладеного суд зазначає, що нормативно грошова оцінка земельних ділянок не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі, а є способом регулювання уповноваженими органами плати за користування землею.

При цьому, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, в зв'язку з чим, зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.

В свою чергу, орендна плата за земельні ділянки комунальної власності є регульованою ціною. Тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Вищого господарського суду України від 03.07.2014 року № 922/533/14 та постановах Верховного суду України від 20.08.2013 року у справі №5017/781/2012 та від 03.12.2013 року у справі №5009/3430/12.

На підставі вищевикладеного, господарський суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог прокурора про внесення змін до договору оренди землі № 69112/05 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору.

При цьому, суд також констатує, що прокурором в прохальній частині позовної заяви хоча і в цілому вірно ідентифіковано договір, до якого він просить внести відповідні зміни, проте помилково зазначено дату його укладання (10.04.2006 р. замість вірної дати 20.04.2005 р.). Зазначене зумовлює часткове задоволення позову, та внесення до резолютивної частини даного рішення вірної дати укладання договору, до якого вносяться зміни згідно з даним рішенням.

Крім того, суд відмовляє в задоволенні позову прокурора в частині зазначення в додатковій угоді дати її укладання «22» лютого 2016 року, оскільки вимоги щодо зазначення вказаної дати прокурором жодним чином не обґрунтовані. До того ж, відповідно до вимог ст. 653 ЦК України, якщо договір змінюється у судовому порядку, зобов'язання змінюються з моменту набрання рішенням суду про зміну договору законної сили.

З урахуванням вимог ст. 44, 49 ГПК України, з відповідача на користь прокурора також підлягає стягненню судовий збір в сумі 1378,00 грн.

Керуючись ст. ст. 4-2, 4-3, 4-5, 22, 44, 49, 75, 84, 85 ГПК України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Внести зміні до договору оренди землі від 20.04.2006 р., зареєстрованого у Харківській регіональній філії ДП «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах» в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі (книга № 4) за № 69112/5, шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору в наступній редакції:

ДОДАТКОВА УГОДА

до договору оренди землі,

зареєстрованого «20» квітня 2005 року за № 69112/05

у Харківській регіональній філії ДП «Центр державного земельного

кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах»

« __»


2016 року

Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі виконуючого повноваження Харківського міського голови, секретаря міської ради ОСОБА_2, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» і розпорядження міського голови від 18.02.2016 №208/2к, з одного та Приватна фірма «Резон» (Орендар) в особі керівника з другого боку, домовились про нижченаведене:

I. Відповідно Податкового кодексу України, Закону України «Про оренду землі», рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 « Про затвердження «Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013», рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 «Про затвердження «Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013», рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 «Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати при укладенні договорів оренди землі в місті Харкові» (зі змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 « Про порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові» , листа Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 11.01.2016 №6-28-0.22-201/2-16 «Про індексацію нормативної грошової оцінки земель» пункти 5. та 9. договору оренди землі, зареєстрованого «20» липня 2005 року за № 69112/05 змінити, доповнити пункт 2. словами і викласти у такій редакції:

« 2.(редакція договору). Кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_1: 06:011:0005.»

«5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 29 від 14.11.2013 становить 1003133 грн. (один мільйон три тисячі сто тридцять три гривні), а з урахуванням коефіцієнту індексації за 2014, 2015 роки складає 1795425 грн. (один мільйон сімсот дев'яносто п'ять тисяч чотириста двадцять п'ять гривень).

«9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби у місті Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 87/16 від 29.01.2016 на рік становить 3 % від її нормативної грошової оцінки і складає 53862,75 грн. (п'ятдесят три тисячі вісімсот шістдесят дві гривні 75 копійок), або в місяць - 4488,56 грн. (чотири тисячі чотириста вісімдесят вісім гривень 56 копійок).»

11. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого «20» липня 2005 року за № 69112/05 у Харківській регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України по земельних ресурсах» і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.

Стягнути з Приватної фірми "Резон" (адреса: 610247, м. Харків, вул. Пушкінська, 67/69, літера «А-5», кв. 11; код ЄДРПОУ 30655641) на користь Прокуратури Харківської області (адреса: 61050, м. Харків, майдан ОСОБА_3 Сотні, 4; платіжні реквізити: Одержувач: Прокуратура Харківської області, код: 02910108; банк одержувача: Державна казначейська служба України; код Банку: 820172; рахунок: 35212041007171; код класифікації видатків бюджету - 2800) 1378,00 грн. судового збору.

В решті позову відмовити.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Суддя ОСОБА_4

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення19.07.2016
Оприлюднено25.07.2016
Номер документу59080193
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/1924/16

Ухвала від 27.07.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Байбак О.І.

Ухвала від 21.07.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Байбак О.І.

Рішення від 19.07.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Байбак О.І.

Ухвала від 16.06.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Байбак О.І.

Ухвала від 05.07.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Байбак О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні