Рішення
від 18.07.2016 по справі 922/1528/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"18" липня 2016 р.Справа № 922/1528/16

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Аріт К.В.

при секретарі судового засідання Горбачовій О.В.

розглянувши справу

за позовом Харківської міської ради, м.Харків 3-я особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Департамент земельних відносин Харківської міської ради, м.Харків до Товариства з обмеженою відповідальністю "СК Главмаш", м.Київ про внесення змін до договору за участю представників:

позивача - ОСОБА_1 (дов.№08-11/7797/2-15 від 30.12.2015 року);

3-ої особи - ОСОБА_1 (дов.№152/0/225-16 від 13.01.2016 року);

відповідача - не з'явився.

ВСТАНОВИВ:

17.05.2016 р. позивач, Харківська міська рада, звернувся до господарського суду Харківської області із позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "СК Главмаш", в якій просить суд внести зміни до договору оренди землі від 11.10.2004 р. № 63176/04 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі укладеної у редакції, викладеній у позовній заяві. В обґрунтування позовних вимог посилається на ст. 13, 144 Конституції України, ст.ст. 12, 93, 125, 126, 189 та п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України, ст.ст. 15, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.ст. 5, 13, 15, 21 Закону України "Про оцінку земель", ст.ст. 629, 649, 651, 653, 654, 792 ЦК України, ст.ст. 179, 188, 193, ГК України. Крім того, позивач просив суд стягнути з відповідача судові витрати.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 18.05.2016 року було прийнято вищевказану позовну заяву до розгляду. Провадження у справі було порушено та призначено до розгляду у судовому засіданні на 06.06.2016 року. Також, відповідною ухвалою було залучено до участі у справі в якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Департамент земельних відносин Харківської міської ради.

Ухвалами господарського суду Харківської області від 06.06.2016 року та від 12.07.2016 року розгляд справи було відкладено на 12.07.2016 року та на 18.07.2016 року відповідно.

11.07.2016 року відповідач надав до суду відзив на позовну заяву(вх.№22650), в якому просить суд відмовити у позові повністю, та розглядати справу без його участі.

18.07.2016 року 3-я особа надала до суду відзив (вх.№23417), в якому просить позов задовольнити в повному обсязі.

18.07.2016 року позивач надав до суду за заявою (вх.№23418) документи для долучення.

Судом були досліджені та долучені до матеріалів справи надані документи.

У судовому засіданні 18.07.2016 року представник позивача позов підтримував, просив суд його задовольнити.

У судовому засіданні 18.07.2016 року представник 3-ої особи позов підтримував.

У судове засідання 18.07.2016 року відповідач не з'явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Відповідно до ст.64 Господарського процесуального кодексу України, у разі ненадання сторонами інформації щодо їх поштової адреси, ухвала про відкриття провадження у справі надсилається за адресою місцезнаходження (місця проживання) сторін, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У разі відсутності сторін за такою адресою, вважається, що ухвала про порушення провадження у справі вручена їм належним чином.

Враховуючи те, що норми ст.65 Господарського процесуального кодексу України щодо обов'язку господарського суду витребувати у сторін документи і матеріали, необхідні для вирішення спору, кореспондуються з диспозитивним правом сторін подавати докази, а п.4 ч.3 ст.129 Конституції України визначає одним з принципів судочинства свободу в наданні сторонами суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, суд вважає, що в межах наданих йому повноважень створені належні умови для надання сторонами доказів та здійснені всі необхідні дії щодо витребування додаткових доказів, а тому вважає за можливе розглядати справу за наявними в ній і додатково поданими на вимогу суду матеріалами і документами, без участі відповідача.

Отже, суд, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення проти них, всебічно та повно дослідивши матеріали справи та надані учасниками судового процесу докази, заслухавши пояснення позивача та 3-ої особи, встановив наступне.

На підставі рішення Харківської міської ради від 28.04.2004 р. № 66/04 В«Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об'єктівВ» Харківською міською радою укладено наступний договір оренди землі від 11.10.2004 р. за реєстраційним номером №63176/04, який діє до 01.12.2029 р. земельної ділянки нежитлової забудови загальною площею 0,3734 га за кадастровим номером 6310136300:09:001:0019, що знаходиться за адресою ОСОБА_2 (в р-ні готелю "Мир") м.Харкова (надалі- Договір).

За п.5 Договору розмір орендної плати складається з розміру нормативної грошової оцінки - 106871 грн., розмір орендної плати в місяць - 3352,16 грн., розмір орендної плати на рік - 44225,92 грн.

Відповідач у своїх запереченнях посилається на наступне.

На підставі рішення Харківські' міської ради від 28.04.2004 р. № 66/04 «Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об'єктів», Харківською міською радою (позивач у справі) та ТОВ «СК Главмаш» укладено договір за реєстраційним №63176/04 терміном дії до 01.12.2029 року для будівництва та подальшої експлуатації об'єктів.

Згідно до умов договору до ТОВ «СК Главмаш» було побудовано житловий комплекс з підземною парковкою по пров ОСОБА_2, № 16 та здано в експлуатацію 31 грудня 2009 року.

27 березня 2013 року житловий комплекс був переданий з балансу ТОВ «СК Главмаш» на баланс ОСББ «Мир - 16», згідно з Актом приймання - передачі.

Статтею 120 Земельного кодексу України, якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

Так, статтею 31 Закону України «Про оренду землі» встановлені підстави припинення договору оренди землі, а саме: набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій іншою особою земельній ділянці. При цьому, зазначений перелік підстав є невичерпним.

Згідно з умовами договору, а саме: п.40 передбачено, що перехід права власності на будівлі та споруди, які розташовані на орендованій земельній ділянці до другої особи є підставою для розірвання договору та укладання договору оренди з новим власником будинків та споруд».

TOB «СК Главмаш» зверталось до Харківської міської ради з приводу розірвання договору оренди. Лист №41 від 13.07.2015 року.

20.04.2016 року Харківська міська рада прийняла рішення про припинення права користування земельною ділянкою. Рішення сесії № 194/16.

Відповідач зазначає, що на теперішній час відбувається процедура реєстрації угоди про розірвання договору оренди землі № 63176/04.

Департаментом земельних відносин виконкому Харківської міської ради підготовлено проект угоди про розірвання договору оренди землі № 63176/04 від 11.10.2004 року, який проходить відповідну процедуру погодження (лист від Департаменту земельних відносин №4439/0/225-16 від 15.06.2016 року).

Суд дослідивши матеріали справи, дійшов висновку про необґрунтованість заперечень відповідача через те, що проект угоди про розірвання договору оренди землі №63176/04 від 11.10.2004 року за своєю правовою природою ще не є правочином, який створює юридичні наслідки, тобто на час винесення рішення, сторони не надали належних та допустимих доказів розірвання договору оренди землі № 63176/04 від 11.10.2004 року.

На підставі ст.1 Закону України В«Про оренду земліВ» оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Згідно зі ст.З цього Закону об'єктами оренди є земельні ділянки, що перебувають у власності громадян, юридичних осіб, комунальній або державній власності.

Відповідно до ст.6 вказаного закону орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим та іншими законами України і договором оренди землі.

Статтею 13 зазначеного закону встановлено, що договір оренди землі це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Відповідно до ч.2 ст.792 Цивільного кодексу України, ч.8 ст.93 Земельного кодексу України відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом.

Згідно зі статтею 2 Закону України В«Про оренду земліВ» відносини, пов'язані з орендою землі регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, Законом України "Про оренду землі", іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Згідно з ст.15 Закону України В«Про оренду земліВ» однією із істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Відповідно до ст.21 Закону України В«Про оренду земліВ» орендна плата за землю- це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Згідно з ст.30 Закону України В« Про оренду земліВ» зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.

У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

На підставі п.13 договору оренди землі розмір орендної плати переглядається у тому числі В«в інших випадках, передбачених закономВ» .

Відповідно до пункту 289.1 ст.289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Згідно зі ст.13 Закону України В«Про оцінку земельВ» нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Згідно із ст.15 цього Закону підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Відповідно до положень статті 1 Закону України В«Про оцінку земельВ» , нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Виходячи зі змісту ч.5 статті 5 Закону України В«Про оцінку земельВ» , нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно до ст.18 Закону встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013р. №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.

Згідно з п.1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013р. та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01 січня 2014 року.

Попередня вартість 1 кв.м. землі у місті Харкові була визначена станом на 01.01.2007 р. на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. № 335/07 В«Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 рокуВ» , рішень Харківської міської ради від 27.02.2008 року № 42/08 В«Про затвердження В«Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 рокуВ» та була введена в дію з 01.03.2008р.

Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013р. №1269/13 В«Про затвердження В«Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013р.»» встановлено (п.2, п.3), що плата за землю на підставі даних В«Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013р.В» вводиться в дію з 01.01.2014р. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.

Пунктом 5 зазначеного рішення Департамент земельних відносин Харківської міської ради зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких у Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства.

Рішенням Харківської міської ради від 29.12.2012р. №960/12 затверджено Порядок оформлення договорів землі у місті Харкові.

Відповідно до пункту 16.4 вказаного Порядку зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформляються додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі, підлягає перегляду у випадку, також зміни нормативної грошової оцінки землі.

Всі вищевказані рішення Харківської міської ради є діючими, в судовому чи адміністративному порядку не скасовані, приписи прокурора на дані рішення не вносилися.

Згідно зі ст.144 Конституції України та ст.73 Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» рішення органів місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Згідно із п.2.1., п.2.2. Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013 затвердженого рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. №1269/13 Департамент земельних відносин на підставі п.4 ст.33 Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» є власником програмного комплексу В«Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013р.В» , здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в місті Харкові згідно з рішенням 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013р. №1209/13 В«Про затвердження В«Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013р.В» , здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.

Управління Держземагентства у м.Харкові Харківської області надає інформацію про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки у формі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно з чинним законодавством.

Відповідно до п.3.1., п.3.2. зазначеного Порядку зміна нормативної грошової оцінки земель є підставою для внесення змін до договору оренди землі. Зміни до договору оренди землі оформлюються додатковою угодою. Підготовка додаткової угоди здійснюється Департаментом земельних відносин відповідно до Порядку укладання договорів оренди землі у м. Харкові.

Згідно з ч.1 ст.11 ГПК України підприємство чи організація, які вважають за необхідне змінити чи розірвати договір, надсилають пропозиції про це другій стороні за договором.

На підставі вищевказаних положень рішень Харківської міської ради Департаментом земельних відносин Харківської міської ради було:

- одержано витяг №287 від 24.09.2013р. з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

- виконано розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності станом на 01.01.2013 р.

На підставі вказаних документів Департаментом підготовлено проект додаткової угоди до договору оренди землі, який разом із листом-пропозицією від 26.05.2015р. № 3745/0/225-15 рекомендованим поштовим відправленням направлено на адресу відповідача.

Одержання вказаних листів відповідачем підтверджується копією відповідного поштового відправлення, що додано до матеріалів справи.

Різниця в розмірі орендної плати на рік, що підлягає сплаті Харківській міській раді за користування зазначеною земельною ділянкою, згідно із визначеним у договорі розміром орендної плати та даних розрахунку розміру орендної плати згідно із нормативною грошовою оцінкою землі, що введена в дію з 01.01.2014 р. становить:

- Розмір орендної плати на рік за договором оренди (грн.) -333,12 грн.;

- Розмір орендної плати на рік згідно оновленого розрахунку (грн.) - 156064,54 грн.;

- Різниця на рік (грн.) - 155731,42 грн.

Згідно зі ст.651 ЦК України та ст.188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором.

Статтею 653 ЦК України встановлено, що якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.

Відповідно до ст.654 ЦК України зміна або розірвання договору вчинюється в такій самій формі, що й договір, що змінюється.

Відповідно до положень ст.188 Господарського кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) або у разі неодержання відповіді у встановлений строк, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Згідно із п.2.19 постанови Пленуму ВГС України від 17.05.2001р. № 6 В«Про деякі питання практики розгляду справ у спорах що виникають із земельних відносинВ» у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування у встановленому законом порядку.

Відповідно до ст.651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору (ст.652 ЦК України).

Згідно з ст.632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 03 червня 2008 року N 309-VI внесено зміни до частин четвертої та п'ятої статті 21 Закону України "Про оренду землі", відповідно до яких річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою для інших категорії земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю".

Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки.

Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.

У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Відповідно до ч.1 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" Харківська міська рада, як суб'єкт владних повноважень, реалізує останні шляхом прийняття рішень.

Також Харківська міська рада може виступати, як учасник цивільних правовідносин, шляхом укладання різного виду угод.

В цих відносинах відповідний орган самоврядування, відповідно до положень статті 169 Цивільного кодексу України, діє на рівних засадах з іншими учасниками.

У відповідності до ч.4 ст.179 Господарського кодексу України, при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі, в тому числі типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови. Конкретизувати умови означає визначити ті умови договору, які мають змінюваний характер в залежності від конкретних умов відповідних правовідносин (стосовно договору оренди земельної ділянки, наприклад, це місцезнаходження, цільове призначення, площа та якісні характеристики земель, перелік, характеристика і стан лінійних споруд, інших об'єктів інфраструктури, у тому числі доріг, наявність обмежень, ставка та розмір орендної плати, строк дії договору тощо).

Зважаючи на наведене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про внесення змін до договору оренди землі щодо розміру орендної плати через зміну грошової оцінки землі, а саме до пунктів 5 та 9 договору, які запропоновані у доданій до позовної заяви додатковій угоді є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Також, суд вважає такими, що підлягають задоволенню вимоги щодо внесення до пункту 2 договору відомостей щодо кадастрового номеру земельної ділянки, оскільки відповідно до статті 15 Закону України В«Про оренду земліВ» , в редакції змін, внесених Законом №3613-VI, така істотна умова договору оренди землі як об'єкт оренди повинна містити відомості щодо кадастрового номеру, місця розташування та розміру земельної ділянки.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат, встановивши сторону, з вини якої справу було доведено до суду, суд керується ст.ст.44, 49 Господарського процесуального кодексу України, відповідно до яких, судовий збір покладається на відповідача.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст.129, 144 Конституції України, ст.ст. 59, 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.ст.1, 5, 15, 18, 20 Закону України "Про оцінку земель", ст.ст. 2, 13, 14, 15, 21, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.93 Земельного кодексу України, ст.ст. 6, 626, 628, 632, 648, 651, 792 Цивільного кодексу України, ст.ст.1, 4, 12, 22, 32, 33, 34, 43, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Внести зміни до договору оренди землі від 11.10.2004 р. № 63176/04, зареєстрованого у Харківській регіональній філії ДП "Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України по земельних ресурсах" в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі №63176/04 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до договору оренди землі в наступній редакції:

" ДОДАТКОВА УГОДА

до договору оренди землі,

зареєстрованого 11 жовтня 2004 року за №63176/04

у Харківській регіональній філії Державного підприємства В«Центр державного

земельного кадастру при Державному комітеті по земельних"

В« ____В»


20

Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі виконуючого повноваження міського голови, секретаря міської ради ОСОБА_3 Миколайвича, який діє на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" і розпорядження міського голови від 15.05.2015 р. №742/2к, з одного боку та Товариства з обмеженою відповідальністю "СК Главмаш" (Орендар) в особі керівника


з другого боку, домовились про нижченаведене:

І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про оренду землі», рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 «Про затвердження «Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013», рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 «Про затвердження «Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013», рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 «Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові» (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 «Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові» листа Державного агентства земельних ресурсів України від 14.01.2015 №6-28-0.22-215/2-15 пункти 5.та 9.. договору оренди землі, зареєстрованого «11» жовтня 2004 року за№ 63176/04 змінити, доповнити пункт 2. словами та викласти у такій редакції: «2. (редакція по договору). Кадастровий номер земельної ділянки 6310136300:09:001:0019.»

"5.Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації №287 від 24.09.2013 становить 4165053 грн. (чотирнадцять чотири мільйони сто шістдесят п'ять тисяч п'ятдесят три гривні), а з урахуванням коефіцієнту індексації за 2014 рік складає 5202151 грн. (п'ять мільйонів двісті дві тисячі сто п 'ятдесят одна гривня).

При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради Орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.»

«9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 606/15 від 02.03.2015 на рік становить 3 % від її нормативної грошової оцінки і складає 156064,54 грн. (сто п'ятдесят шість тисяч шістдесят чотири гривні 54 копійки), або в місяць - 13005,38 грн. (тринадцять тисяч п 'ять гривень 38 копійок).»

II. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі зареєстрованого «11» жовтня 2004 року за № 63176/04 у Харківській регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах» і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.

ОРЕНДОДАВЕЦЬ: ОРЕНДАР:

Харківська міська рада Товариства з обмеженою

Харківської області відповідальністю "СК Главмаш"

м. Харків, м-н Конституції, 7 01133, м. Київ,

код 04059243 пр. Лабораторний,б.3

код 32566297

В особі виконуючого

повноваження міського голови,

секретаря міської ради

ОСОБА_3


В особі керівника

/підпис/ / підпис/ В» .

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "СК Главмаш" (01133, м.Київ, пр. Лабораторний,б.3, код НОМЕР_1) на користь Харківської міської ради (61003, м.Харків, майдан Конституції, 7, код 32566297) 1378,00 гривень судового збору.

Видати відповідний наказ після набрання рішенням законної сили.

Повне рішення складено 25.07.2016 р.

Суддя ОСОБА_4

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення18.07.2016
Оприлюднено29.07.2016
Номер документу59201497
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/1528/16

Рішення від 18.07.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аріт К.В.

Ухвала від 12.07.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аріт К.В.

Ухвала від 12.07.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аріт К.В.

Ухвала від 06.06.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аріт К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні