Ухвала
від 27.07.2016 по справі 639/5749/16-к
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 639/5749/16-к

1-кс/639/922/16

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

місто Харків 27 липня 2016 року

Слідчий суддя Жовтневого районного суду м.Харкова ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , старшого слідчого Жовтневого відділення поліції Київського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 , розглянув винесене в кримінальному провадженні №12016220500001083 від 19.04.2016 року старшим слідчим Жовтневого відділення поліції Київського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби прокуратури Харківської області ОСОБА_3 , клопотання про арешт майна,

встановив:

До слідчого судді Жовтневого районного суду м.Харкова звернувся старший слідчий Жовтневого відділення поліції Київського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 з клопотанням, погодженим прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби прокуратури Харківської області ОСОБА_3 , про арешт майна за матеріалами досудового розслідування №12016220500001083 від 19.04.2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.190 КК України, за фактом шахрайських дій з боку ТОВ «Атлантіс».

Подання обґрунтоване тим, що 19 квітня 2016 р. до СВ Жовтневого ВП Київського ВП ГУНП Харківській області з прокуратури Харківської області надійшли матеріали щодо шахрайських дій з боку ТОВ «Атлантіс», що розташоване за адресою: м. Харків, пр. Любові Малої. 93.

Вказану інформацію про вчинення кримінального правопорушення 19.04.2016 року внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12016220500001083, правова кваліфікація - ч.3 ст.190 КК України.

Допитана під час досудового розслідування ОСОБА_5 пояснила, що з 25.04.2014 року вона працювала в філії підприємства ТОВ "Атлантіс" (ЄДРПОУ 30012937), яке орендує приміщення та розташована за адресою: Харків, rip-т Любові Малої. 93. на посаді торгового представника. Центральний офіс підприємства і головний керівник територіально знаходяться в м. Дніпропетровськ.

Підприємство ТОВ "Атлантіс" знімає в оренду 5 офісних приміщень і склад для розміщення продукції. Оформлена вона була, як і всі торгові представники (далі представники) - офіційно, з відповідним записом в трудовій книжці.

Суть роботи представників полягала в наступному: оскільки підприємство ТОВ "Атлантіс" займалося оптово-роздрібною торгівлею лікеро-горілчаної продукції власного виробництва на території м. Харкова та Харківської області (продукція під торговими марками «Жан-Жак", "Дюльбер", "Золота амфора", "Клінкоф". "Гриндей", "Столетоф" і ін.). У кожного торгового представника була так звана "своя територія обслуговування". Це була територія де кожен з торгових представник в поширював вищезазначену продукцію. Старшим по керівництву торговими представниками був супервайзер. Звітність роботи торгових представників полягала в наступному: кожен з торгових представників в продовж дня виїжджав на торговельні об`єкти, де отримував в усній формі замовлення від суб`єктів господарювання па поставку продукції. Після чого, представник заповнював спеціальну форму замовлення (формував так звану електронну заявку) в спеціальній програмі на планшеті, який видавався підприємством кожному з представників. У цій формі вбивалися найменування, кількість товару, який необхідно поставити клієнту. Після чого, ця заявка відправлялася в електронному вигляді операторам які постійно перебували на підприємстві. Останні після її отримання, формували накладну, розпечатували її в двох примірниках і віддавали в відділ логістики. Там вже формували замовлення (відвантажували згідно з накладною товар в машину належить ТОВ "Атлантіс") і розвозили товар безпосередньо по торгових об`єктах. На торговому об`єкті, при розвантаженні водій отримував оплату (повну або часткову) і підпис в своєму примірнику накладної про отримання товару замовником.

При цьому велика кількість накладних формувалися і виписувалися по так званій 2-ий формі і ніде в офіційному бухгалтерському обліку не враховувалися. Вони проходили за обліками виключно у внутрішній бухгалтерії підприємства і служили тільки для обліку обсягів фактично поставленого товару та отриманих за нього грошей. Такі накладні містили всі реквізити як і офіційна накладна (всі реквізити одержувача, найменування кількість товару, що відпускають і його вартість) крім реквізитів постачальника ТОВ «Атлантіс». І до певного періоду часу, поки хтось не порадив начальнику безпеки підприємства прибрати дані про постачальника.

Після поставки товару в обов`язки торгових представників входив контроль за розрахунками за вже поставлений товар (якщо не було повної оплати безпосередньо при отриманні товару). Торгові представники забирали виручку і здавали її на підприємство в касу, розписавши попередньо в спеціальному бланку дату і номер накладної, код і реквізити клієнта, а також суму яка здається. Цей бланк торгові представники розпечатували самостійно, був він у формі без номерного договору передоручення. За умовами цього договору довіритель - продавці уповноважував повіреного внести від імені покупців товару готівкові грошові кошти на рахунок ТОВ "Атлантіс".

Касир ТОВ "Атлантіс" при отриманні такого договору, звіряв зазначену в бланку суму, перераховував фактично отримані грошові кошти і ставив штамп «сплачено».

Крім замовників які працювали за формою 2, були і ті хто працював частково офіційно, тобто частина товару отримував за формою 2, а частина офіційно. А були й ті хто працював тільки офіційно.

За офіційної поставки, замовлення оформлявся також, товар відвантажувався за накладними які були іншими за зовнішнім виглядом - вони на відміну від тих що виписувалися за формою 2, містили повні реквізити постачальника і покупця, а також печатка і підпис оператора ТОВ "Атлантіс". При відвантаженні товару потрібно обов`язкове підписання покупцем накладної. Оплата за такими накладними відбувалася в основному за безготівковим розрахунком на розрахунковий рахунок ТОВ "Атлантіс", центральний офіс якого знаходиться в м Дніпропетровську. Як правило на наступний день філія в м Харкові отримувала з центрального офісу інформацію про оплати за товар. Готівкові кошти отримані в якості оплати за поставлений товар за офіційними накладним вносилися в касу підприємства ТОВ "Атлантіс" по таким же заповненим бланкам договорів передоручення. Відмінність від форми 2 було тільки в тому, що в графі повірений вказувався саме гр-н ОСОБА_6 , код НОМЕР_1 . Він же є начальником служби безпеки ТОВ "Атлантіс". Останній кожен день їздив до відділення банку "Схід" на вул. Сумській у Харкові, де здавав їх в касу банку, а отримані чеки надалі віддавав торговим представникам. Представники ж, в свою чергу, розвозили ці чеки по підприємцях.

Крім того офіційна зарплата працівникам ТОВ «Атлантіс» (розмір зарплати відповідав мінімального рівня зарплати в Україні) сплачувалася на картку 2 рази в місяць. А неофіційна сплачувалася готівкою з дозволу директора і начальника безпеки після 20 числа звітного місяця, і лише після того як закривалися розрахунки по 2-м формам. Остання вимога не поширювалася на постійних клієнтів, які замовляли товар із місяця в місяць. При отриманні грошей всі торгові представники розписувалися в журналі, який знаходиться в касі ТОВ "Атлантіс" і ведеться касиром. При цьому для виплати зарплати велося два журнали (журнал виплати офіційної зарплати і неофіційної).

Також раз на дви-три тижні біля каси для кожного торгового представника фінансовий менеджер ТОВ "Атлантіс" залишав підготовлений ним реєстр накладних на відстрочку в якому містилася інформація по яким накладними, скільки і який саме клієнт є боржником. Ці заборгованості за відвантажений товар були тільки по 2-ій формі. Фінансовий менеджер, крім того, оновлював і постійно роздруковував для всіх торгових представників інформацію про дебіторську заборгованість, де крім заборгованості клієнтів за накладними виписаним по 2-ій формі, вказувалася заборгованість за накладними виписаним офіційно.

24.05.2016-25.05.2016 року на підставі ухвали Жовтневого районного суду м. Харкова проведено обшук в приміщеннях ТОВ «Атлантіс» за адресою: м.Харків, пр.Любові Малої, 93, під час чого виявлено та вилучено бухгалтерську документацію вказаного підприємства, в тому числі товарно-транспортні накладні як офіційні та і неофіційні (форма 2).

Так, дослідивши товарно - транспортні накладні, було виявлено не обліковані фінансово - господарські документи з реалізації лікеро - горілчаної продукції суб`єктами підприємницької діяльності, та що за неофіційною формою (форма 2) ТОВ «Атлантіс» реалізовував спиртні напої різних марок ГОВ «Долина-2010».

В ході досудового розслідування було встановлено, що згідно із даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприсмців та громадських формувань ТОВ «Долина-2010» (ЄДРПОУ 36457436). місцезнаходження: м.Харків, пров.Отакара Яроша, буд.4, вид діяльності: код КВЕД - 46.19 «Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту»; код КВЕД - 46.90 «Неспеціалізована оптова торгівля»; код КВЕД - 47.11 «Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виродами»; код КВЕД - 47.25 «Роздрібна торгівля в спеціалізованих магазинах»: код КВЕД - 47.26 «Роздрібна торгівля тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах»; код КВЕД - 68.20 «Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна».

Однак, згідно товарно - транспортних накладних, доставка лікеро - горілчаної продукції здійснювалась за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 244, у зв`язку з чим є достатні підстави вважати, що ведення фінансово - господарської діяльності ТОВ «Долина- 2010» здійснюється за вказаною адресою.

22.07.2016 року на підставі ухвал Жовтневого районного суду м. Харкова проведено обшуки в приміщеннях ТОВ «Долина-2010» за адресою: м. Харків, вул. Клочківська. 244 де було вилучено наступне:

-системний блок в корпусі чорного кольору з наклейкою на правій боковій панелі з надписом «Windows ХР Home Edition OEM Software № 09-02053. Product Key FPQ9R- FDW4M-2P9WR-T2TXQ-W8W6J»;

-системний блок в корпусі білого кольору «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА» з наклейкою на задній панелі з надписом «Комп`ютер SVA № 454091, 2006р.»;

-системний блок в корпусі чорного кольору з надписом на задній панелі «Комп`ютер R-Line № 594943/3» та наклейкою на правій боковій панелі з надписом «Windows ХР Home Edition OEM Software № 09-0212. Product Key DM3YH-WD3HC-M9WPQ-7JQFJ-WY62J»;

-системний блок в корпусі чорного кольору з наклейкою на правій боковій панелі з надписом «Windows ХР Home Edition OEM Software № 09-01595. Product Key DJMVM-94YT0- 34YR7-YQ2MJ-FX2H3»;

-системний блок в корпусі чорного кольору з наклейкою на задній панелі з надписом «Комп`ютер SVA №469727, травень 2006р.» без правої бокової панелі;

-папка зеленого кольору з надписом «Договора Долина 2010 та 2014, 2015, 2016, 2017», в середині якої знаходяться договори з контрагентами;

-папка з надписом «Приходні накладні 04-05-07 2016 ООО Долина 2010», в середині якої знаходяться документи;

-картонна папка з надписом «Реализация май 2016» в середині якої знаходяться документи;

-картонна папка з надписом «Реализация март 2016» в середині якої знаходяться

документи;

-картонна папка з надписом «Реализация январь 2016» в середині якої знаходяться

документи;

-полімерна папка з надписом «Реализация апрель 2016» в середині якої знаходяться

документи;

-картонна папка чорного кольору з надписом «ОО Долина 2010 Договора 2015-2016, 20II, 2014» в середині якої знаходяться договори з контрагентами;

-книга обліку розрахункових операцій № 2030007304Р/5, яка прошита та склеєна маркою «Засіб контролю»;

-щоденник коричневого кольору з надписом «IJSON COLLECTION» із записами.

В ході проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 було вилучено наступне:

папка з надписом «ФОП ОСОБА_7 », в якій знаходиться 241 аркуш документів за квітень 2016 року;

папка з надписом «ФОН ОСОБА_7 », в якій знаходиться 131 аркуш документів за травень 2016 року;

папка з надписом «ФОГТ Синявин A.B. Банк» за 2015 рік та 2016 рік, в якій знаходиться 176 аркушів документів;

папка з надписом «справа № Н за травень 2016 року з 1-20 ОСОБА_8 » в якій знаходиться 159 аркушів документів;

папка з надписом «справа № Н за червень 2016 року з 1-15 ОСОБА_8 » в якій знаходиться 157 аркушів документів;

папка з надписом «справа № Н ОСОБА_8 з 16-30 червня 2016 року» в яій знаходиться 156 аркушів документів;

папки з надписом «ФП-П ОСОБА_8 » в кількості 6 штук.

Орган досудового розслідування вважає, що всі вилучені документи та носії інформації в ході проведення обшуків, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, по вилученим документам та системним блокам необхідно провести ряд експертиз та призначити ревізію, тому з метою проведення повного, об`єктивного, неупередженого досудового розслідування, найскорішого встановлення істини по справі, а також притягнення винних до відповідальності, виникла необхідність в накладенні арешту на вилучене в ході проведення обшуків в приміщеннях «ТОВ Долина 2010» за адресами: м. Харків, вул. Клочківська, 244 та вул. Отакара Яроша, 4, документацію та системні блоки комп`ютерів

В судовому засіданні слідчий та прокурор підтримали клопотання.

Вислухавши учасників судового засідання, вивчивши матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до таких висновків.

Згідно з ч.2 ст. 170 КПК України слідчий суддя або суд під час судового провадження накладає арешт на майно у вигляді речей, якщо є достатні підстави вважати, що вони відповідають критеріям, зазначеним у частині другій ст. 167 цього Кодексу.

Відповідно з п. 4 ч. 2 ст. 167 КПК України тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони набуті в результаті вчинення кримінального правопорушення, доходи від них, або на які було спрямоване кримінальне правопорушення.

Так, слідчий звернувся до суду з клопотанням про арешт тимчасово вилученого майна не пізніше робочого дня після вилучення майна, в порядку з ч. 5 ст. 171 КПК України.

Згідно з ч. 2 ст. 173 КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен врахувати:

1) правову підставу для арешту майна;

2) достатність доказів, що вказують на вчинення особою кримінального правопорушення;

3) розмір можливої конфіскації майна, можливий розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, та цивільного позову;

4) наслідки арешту майна для інших осіб;

5) розумність та співрозумність обмеження права власності завданням кримінального провадження.

Згідно ч. 4 ст. 170 КПК України заборона на використання майна, а також заборона розпоряджатися таким майном можуть бути застосовані лише у випадках, коли їх незастосування може призвести до зникнення, втрати або пошкодження відповідного майна або настання інших наслідків, які можуть перешкоджати кримінальному провадженню.

Відповідно з ч. 4 ст. 173 КПК України у разі задоволення клопотання слідчий суддя, суд застосовує найменш обтяжливий спосіб арешту майна. Слідчий суддя, суд зобов`язаний застосувати такий спосіб арешту майна, який не призведе до зупинення або надмірного обмеження правомірної підприємницької діяльності особи, або інших наслідків, які суттєво позначаються на інтересах інших осіб.

Згідно протоколу обшуку від 22.07.2016 року вилучені предмети мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, по ним необхідно провести ряд експертиз та призначити ревізію, тому слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання про арешт тимчасово вилученого майна підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 167, 170-173, 175 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого Жовтневого відділення поліції Київського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 про арешт тимчасово вилученого майна задовольнити.

Накласти арешт на наступне майно, яке вилучено в ході проведення обшуків в приміщеннях «ТОВ Долина 2010» за адресами: м. Харків, вул. Клочківська, 244 та вул. Отакара Яроша, 4, а саме:

-системний блок в корпусі чорного кольору з наклейкою на правій боковій панелі з надписом «Windows ХР Home Edition OEM Software № 09-02053. Product Key FPQ9R- FDW4M-2P9WR-T2TXQ-W8W6J»;

-системний блок в корпусі білого кольору «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА» з наклейкою на задній панелі з надписом «Комп`ютер SVA № 454091, 2006р.»;

-системний блок в корпусі чорного кольору з надписом на задній панелі «Комп`ютер R-Line № 594943/3» та наклейкою на правій боковій панелі з надписом «Windows ХР Home Edition OEM Software № 09-0212. Product Key DM3YH-WD3HC-M9WPQ-7JQFJ-WY62J»;

-системний блок в корпусі чорного кольору з наклейкою на правій боковій панелі з надписом «Windows ХР Home Edition OEM Software № 09-01595. Product Key DJMVM-94YT0- 34YR7-YQ2MJ-FX2H3»;

-системний блок в корпусі чорного кольору з наклейкою на задній панелі з надписом «Комп`ютер SVA № 469727, травень 2006р.», без правої бокової панелі;

-папка зеленого кольору з надписом «Договора Долина 2010 та 2014,2015,2016,2017» в середині якої знаходяться договори з контрагентами;

-папка з надписом «Приходні накладні 04-05-07 2016 ООО Долина 2010», в середині якої знаходяться документи;

-картонна папка з надписом «Реализация май 2016» в середині якої знаходяться документи;

-картонна папка з надписом «Реализация март 2016» в середині якої знаходяться документи;

-картонна папка з надписом «Реализация январь 2016» в середині якої знаходяться документи;

-полімерна папка з надписом «Реализация апрель 2016» в середині якої знаходяться документи;

-картонна папка чорного кольору з надписом «ОО Долина 2010 Договора 2015-2016, 2011, 2014» в середині якої знаходяться договори з контрагентами;

-книга обліку розрахункових операцій № 2030007304Р/5, яка прошита та склеєна маркою «Засіб контролю»

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Копію ухвали направити слідчому Жовтневого відділення поліції Київського ВП ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 , прокурору відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби прокуратури Харківської області ОСОБА_3 іншим зацікавленим особам - для відома.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЖовтневий районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення27.07.2016
Оприлюднено14.03.2023
Номер документу59249767
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —639/5749/16-к

Ухвала від 27.07.2016

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Федюшин М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні