ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
19.07.2016р. Справа № 23/36
за заявою Миргородської об'єднаної державної податкової інспекції (37600, Полтавська область, м. Миргород, вул. Кашинського, 26, код ЄДРПОУ 21050232)
до Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (37633, Полтавська область, Миргородський район, с. Попівка, ід. номер НОМЕР_1)
про визнання банкрутом
Суддя Ореховська Олена Олександрівна
За участю представників:
від кредиторів:
- ОСОБА_2., довіреність від 05.07.2016 № 56 (Миргородська ОДПІ);
- ОСОБА_3 , довіреність від 16.03.2016р. № 1857/09-24 (Миргородське об'єднане УПФУ Полтавської області)
ліквідатор: арбітражний керуючий ОСОБА_4.
Відповідно до правової позиції Вищого господарського суду ( див. п.4.1 Постанови Пленуму ВГСУ від 24.10.2011 № 11 ухвали зі справ про банкрутство , в яких вирішуються питання по суті ( про визнання або відмову у визнанні вимог кредиторів, про затвердження плану санації , про затвердження звіту ліквідатора боржника та припинення провадження у справі тощо ) фактично є рішеннями суду .
Відповідно до ст.85 ГПК України в судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини ухвали суду.
Розглядається справа про банкрутство Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1, с. Попівка Миргородського району Полтавської області (далі по тексту - ФОП ОСОБА_1М.), порушена за заявою Миргородської об'єднаної державної податкової інспекції, м. Миргород відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону від 14.05.1992 р. № 2343-XII (зі змінами і доповненнями).
Через канцелярію господарського суду Полтавської області від учасників у справі про банкрутство надійшли документи по справі (вх. №№ 8852, 8853 від 18.07.2016р., вх. №№ 8958, 8959 від 19.07.2016р.).
Зазначені документи залучено судом до матеріалів справи.
Кредитор у справі - Миргородська об'єднана державна податкова інспекція звернулась до господарського суду з клопотанням від 30.05.2016р. за № 999/10/16-20-10-19 (а.с. 65-69, 99-101 т. 2) про заміну кредитора по справі, відповідно до якого просить суд замінити ініціюючого кредитора у даній справі - Миргородську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Полтавській області (попередня назва Миргородська об'єднана державна податкова інспекція ДПС) на Миргородську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Полтавській області в порядку процесуального правонаступництва.
Суд встановив, що на виконання Постанови Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" від 06.08.2014р. № 311 утворено територіальні органи Державної фіскальної служби.
Реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби.
Відповідно до ст. 104 ЦК України юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації. Юридична особа є такою, що припинилася , з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Факт реорганізації шляхом приєднання Миргородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Полтавській області до Головного управління ДФС у Полтавській області підтверджується наданими заявником копіями виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 14.04.2015р. та від 17.04.2015р. відповідно (а.с. 66-68 т. 2), а також копією Змін до Положення про Миргородську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Полтавській області, затверджених наказом Державної фіскальної служби України від 08.10.2015р. за № 764 "Про внесення змін до положень про територіальні органи ДФС у Полтавській області" (а.с. 99-101 т. 2).
Згідно зазначених Змін до Положення про Миргородську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Полтавській області остання є правонаступником усіх прав та обов'язків Миргородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Полтавській області.
Статтею 4 1 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України ) визначено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Згідно ст. 25 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.
Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.
Про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.
З огляду на те, що факт реорганізації шляхом приєднання Миргородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Полтавській області до Головного управління ДФС у Полтавській області підтверджується матеріалами справи, суд вважає за необхідне клопотання ініціюючого кредитора від 30.05.2016р. за № 999/10/16-20-10-19 про заміну кредитора задовольнити і замінити Миргородську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Полтавській області на її правонаступника Миргородську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Полтавській області (код ЄДРПОУ 39740766).
В судовому засіданні ліквідатор ОСОБА_4. просить суд підсумковий звіт ліквідатора затвердити, провадження у справі припинити.
Присутні в судовому засіданні представники кредиторів у справі щодо затвердження звіту ліквідатора ОСОБА_4, наданого за результатами проведеної роботи в процедурі ліквідації ФОП ОСОБА_1, не заперечують.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні учасників процесу, суд встановив:
У квітні місяці 2009 р. Миргородська об'єднана державна податкова інспекція (37600, Полтавська область, м. Миргород, вул. Кашинського, 26, код ЄДРПОУ 21050232) звернулася до господарського суду Полтавської області із заявою від 30.03.2009р. за № 1858/10/10-019 (вх. № 1177 від 02.04.2009р.) про порушення справи про банкрутство Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (37633, Полтавська область, Миргородський район, с. Попівка, ід. номер НОМЕР_1) (ФОП ОСОБА_1М.) відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ухвалою господарського суду Полтавської області від 07.04.2009 р. (а.с. 1 т. 1) вищевказану заяву Миргородської об'єднаної державної податкової інспекції прийнято судом до розгляду та порушено провадження у справі № 23/36 про банкрутство ФОП ОСОБА_1, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.
Ухвалою господарського суду Полтавської області від 07.05.2009р. (а.с. 35-36 т. 1) визнано вимоги ініціюючого кредитора - Миргородської об'єднаної державної податкової інспекції на загальну суму 1 452 354,90грн.; введено процедуру розпорядження майном боржника; призначено розпорядником майна арбітражного керуючого ОСОБА_4, на якого згідно ст.1 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» покладено повноваження щодо нагляду та контролю за управлінням та розпорядженням майном боржника, зобов'язано ініціюючого кредитора подати до офіційного друкованого органу оголошення про порушення справи про банкрутство ФОП ОСОБА_1; зобов'язано розпорядника майна скласти та надати на затвердження суду реєстр вимог кредиторів боржника...
Публікація оголошення про порушення справи про банкрутство підприємця-боржника була вміщена в газеті "Голос України" № 92 (4592) від 22.05.2009р.
Відповідно до вимог ст. 14 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" протягом тридцятиденного терміну після публікації оголошення до господарського суду з заявою про грошові вимоги до боржника, а також документи, що їх підтверджують звернувся один кредитор - Управління Пенсійного фонду України в Миргородському районі Полтавської області (заява про визнання грошових вимог від 10.06.2009 року № 4203/07-15 (вх. № 2156 від 15.06.2009 року) на суму 2 273,52грн., що становить заборгованість по сплаті страхових внесків згідно Розрахунку суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за 2007 рік.
Суд встановив, що вимоги Управління Пенсійного фонду України в Миргородському районі Полтавської області в сумі 2 273,52грн. підтверджені належними доказами, а тому підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів ФОП ОСОБА_1 в повному обсязі.
Ухвалою господарського суду Полтавської області від 30.07.2009 р. (а.с. 53 т. 1) затверджено реєстр вимог кредиторів підприємця -боржника, до якого включено вимоги наступних кредиторів:
1) Управління Пенсійного фонду України в Миргородському районі Полтавської області (37600, Полтавська область, м. Миргород, вул. Гоголя, 159) в сумі 2 273,52грн. основного боргу (вимоги включено до другої черги);
2) Миргородської об'єднаної державної податкової інспекції (37600, Полтавська область, м. Миргород, вул. Кашинського, 26, код ЄДРПОУ 21050232) в сумі 1 094 627,87грн. основного боргу (вимоги включено до третьої черги) та 357 727,03грн. штрафних санкцій (вимоги включено до шостої черги).
Загальний розмір кредиторських вимог, визнаних судом, склав 1 454 628,42грн.
На засіданні комітету кредиторів ФОП ОСОБА_1, яке відбулося 17.09.2009 р. (Протокол зборів комітету кредиторів ФОП ОСОБА_1 від 17.09.2009р.), комітетом кредиторів (склад комітету кредиторів затверджено протокольним рішенням зборів кредиторів ФОП ОСОБА_1 від 11.08.2009р. ) за результатами розгляду Аналізу фінансового майнового стану ФОП ОСОБА_1, проведеного розпорядником майна, одноголосно прийнято рішення про звернення до господарського суду Полтавської області з клопотанням про визнання боржника - ФОП ОСОБА_1 банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_4
Відповідне клопотання, а також Протокол зборів комітету кредиторів ФОП ОСОБА_1 від 17.09.2009р. розпорядником майна в суд представлені.
Постановою господарського суду Полтавської області від 02.03.2010р. (а.с. 110-112 т. 1) боржника - ФОП ОСОБА_1 визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру згідно Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , ліквідатором підприємця-банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_4 з наданням йому повноважень відповідно до положень вищевказаного Закону.
На підставі письмового клопотання ліквідатора, ухвалою суду від 02.03.2011р. термін ліквідаційної процедури продовжено в межах строку, визначеного ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", до 02.08.2011 р.
Ухвалою господарського суду Полтавської області від 19.07.2011р. (а.с. 18-19 т. 2) провадження у справі № 23/36 про банкрутство ФОП ОСОБА_1 зупинено до закінчення дії мораторію на реалізацію земель сільськогосподарського призначення.
Згідно ухвали господарського суду Полтавської області від 14.03.2016р. (а.с. 20 т. 1) провадження у справі № 23/36 про банкрутство ФОП ОСОБА_1 поновлено.
Судом враховано, що Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.11.2011 р. № 4212-VІ, який набрав чинності 19.01.2013р., внесено зміни до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 р. № 2343-XII (зі змінами і доповненнями) та викладено його в новій редакції.
Пунктом 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.11.2011 р. № 4212-VІ визначено, що положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Зважаючи на те, що провадження у справі про банкрутство ФОП ОСОБА_1 було порушено до набрання чинності новою редакцією Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" і на момент набрання чинності Законом процедуру ліквідації боржника по даній справі вже було розпочато,при розгляді даної справи суд керується нормами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону від 14.05.1992 р. № 2343-XII (зі змінами і доповненнями).
За результатами проведеної роботи ліквідатор ОСОБА_4 надав на розгляд суду підсумковий звіт про проведену роботу від 04.07.2016р. за вих. № 01-14/118, а також документи на підтвердження обставин, викладених у звіті.
Дослідивши матеріали справи суд встановив, що на виконання вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржник або визнання його банкрутом" та вимоги п. 4 постанови господарського суду Полтавської області від 02.03.2010р. ліквідатором ОСОБА_4 в газеті "Голос України" від 18.05.2010р. № 89 (4839) (а.с. 120 т.1) розміщено оголошення про визнання боржника - ФОП ОСОБА_1 банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Після виходу вищевказаного оголошення з грошовими вимогами до підприємця - банкрута кредитори не звернулись.
На виконання вимог Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» арбітражним керуючим ОСОБА_4 вжито заходи, спрямовані на виявлення майна підприємця-банкрута та встановлено наступне.
За інформацією, наданою Гадяцькою об"єнаною державною податковою інспекцією (а.с. 104 т. 1), у ФОП ОСОБА_1 обліковується відкритим один рахунок в АТ "ОСОБА_5 Аваль" у м. Києві (МФО 380805).
Залишку грошових коштів на зазначеному рахунку не виявлено.
По завершенню ліквідаційної процедури рахунок банкрута в АТ "ОСОБА_5 Аваль" закрито, що підтверджується довідкою банківської установи (а.с. 98 т. 2).
За результатами проведених заходів встановлено відсутність реєстрації за підприємцем-банкрутом:
- об'єктів нерухомого майна (див. лист ДКП "Миргородтехінвентаризація" від 22.02.2010р. за № 225 (а.с. 103 т. 1), Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об"єктів нерухомого майна щодо суб'єкта від 07.07.2016р. за № 62978967 (а.с. 51-52 т. 2);
- с/г техніки (див. лист Інспекції державного технічного нагляду по Миргородському району від 01.09.2009р. за № 804 (а.с. 67 т. 1).
Згідно повідомленням Миргородського ВРЕР (а.с. 66 т. 1), станом на 12.08.2009р. за гр. ОСОБА_1, жителем ІНФОРМАЦІЯ_1 обліковуються зареєстрованими наступні транспортні засоби:
1) ВАЗ 21091, 1992 року випуску, ДНЗ-36331СК.
2) FORD ORION 1,6DL, 1987 року випуску, ДНЗ-30128 СК.
Ліквідатором з"ясовано, що зазначені транспортні засоби ще до порушення провадження у справі фактично реалізовані ОСОБА_1 іншим особам шляхом оформлення ним довіреності на транспортні засоби (а.с. 8, 86 т. 2), але не були зняті з обліку.
В ході ліквідаційної процедури транспортні засоби - ВАЗ 21091, 1992 року випуску, ДНЗ-36331СК та FORD ORION 1,6DL, 1987 року випуску, ДНЗ-30128 СК зняті з обліку (а.с. 83, 89 т. 2).
За повідомленням Регіонального сервісного центру МВС України в Полтавській області (а.с. 80 т. 2) інформація про транспортні засоби, зареєстровані за фізичною особою ОСОБА_1 (ІПН-код НОМЕР_1), в "НАІС ДДАІ" МВС України станом на 07.04.2016р. (за період часу дії даної програми по Україні з 2013р по даний час) відсутня.
За повідомленням Відділу Держкомзему у місті Миргороді Полтавської області (а.с. 7 т. 2) рішенням Миргородської міської ради від 22.09.1999р. № 780 громадянину ОСОБА_1, який проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, надано у приватну власність земельну ділянку площею 0 ,0800га по вул. Калиновій у м. Миргороді для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд. Станом на 02.03.2011р. державний акт на право власності на земельну ділянку по вул. Калиновій у м. Миргороді на ім"я ОСОБА_1 не зареєстровано. Будь-які відомості щодо надання у власність чи користування земельних ділянок для здійснення підприємницької діяльності ПП ОСОБА_1 у Відділі Держкомзему у місті Миргороді Полтавської області відсутні.
З матеріалів справи вбачається, що гр. ОСОБА_1, якому згідно рішення Миргородської міської ради від 22.09.1999р. № 780 надано у приватну власність земельну ділянку, і боржник у даній справі різні особи, оскільки, за повідомленням ліквідатора (а.с. 6 т. 2), ОСОБА_1, який є боржником у даній справі, ніколи не проживав ІНФОРМАЦІЯ_3, місцем його постійного проживання є с. Попівка, Миргородського району, Полтавської області.
Згідно листа Відділу Держкомзему у Миргородському районі Полтавської області від 25.02.2009 року № 01-29-04/102 (а.с. 68 т. 1), а також Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об"єктів нерухомого майна щодо суб"єкта від 07.07.2016р. за № 62978967 (а.с. 51 т. 2), у власності гр. ОСОБА_1 знаходиться земельна ділянка площею 2,3476га, виділена для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Попівської сільської ради Миргородського району Полтавської області (Державний акт на право власності на земельну ділянку серії ПЛ 110586 зареєстрований 18.01.2006 р. - а.с. 90-91 т. 2).
Суд встановив, що відповідно до п. 15 Перехідних положень Земельного кодексу України до набрання чинності законами України про державний земельний кадастр та про ринок земель не допускається:
а) купівля-продаж земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, крім вилучення (викупу) їх для суспільних потреб;
б) купівля-продаж або іншим способом відчуження земельних ділянок і зміна цільового призначення (використання) земельних ділянок, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб для ведення товарного сільськогосподарського виробництва , земельних ділянок, виділених в натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв) для ведення особистого селянського господарства, а також земельних часток (паїв), крім передачі їх у спадщину, обміну земельної ділянки на іншу земельну ділянку відповідно до закону та вилучення (викупу) земельних ділянок для суспільних потреб.
Купівля-продаж або іншим способом відчуження земельних ділянок та земельних часток (паїв), визначених підпунктами "а" та "б" цього пункту, запроваджується за умови набрання чинності законами України про державний земельний кадастр та про ринок земель, визначивши особливості обігу земель державної та комунальної власності і земель товарного сільськогосподарського виробництва.
Угоди (у тому числі довіреності), укладені під час дії заборони на купівлю - продаж або іншим способом відчуження земельних ділянок та земельних часток (паїв), визначених підпунктами "а" та "б" цього пункту, в частині їх купівлі-продажу та іншим способом відчуження, а так само в частині передачі прав на відчуження цих земельних ділянок та земельних часток (паїв) на майбутнє є недійсними з моменту їх укладення (посвідчення).
Отже, земельна ділянка площею 2,3476га, виділена гр. ОСОБА_1 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Попівської сільської ради Миргородського району Полтавської області (Державний акт на право власності на земельну ділянку серії ПЛ 110586 зареєстрований 18.01.2006 р.), не може бути реалізована в межах справи про банкрутство ФОП ОСОБА_1 у зв"язку з дією мораторію на реалізацію земель сільськогосподарського призначення.
З представлених ліквідатором документів вбачається, що грошові зобов'язання перед наявними кредиторами, вимоги яких визнано судом, задовольнити не має можливості у зв'язку з відсутністю у банкрута активів, що можуть бути включені в ліквідаційну масу.
Відповідно до вимог п.1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі -продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
З поданих ліквідатором документів вбачається, що ним вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника і внаслідок вжитих заходів доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника та необхідність припинення його підприємницької діяльності.
Звіт ліквідатора ОСОБА_4 розглянуто та погоджено всіма кредиторами у справі, про що свідчить напис останніх на тексті звіту ліквідатора (а.с. 95-96 т. 2).
Попередніми ухвалами суду було зобов'язано кредиторів по справі, в разі наявності заперечень щодо підсумкового звіту ліквідатора надати їх суду в письмовій формі, а також забезпечити явку свої уповноважених представників в судове засідання.
На дату винесення даної ухвали заперечень щодо звіту ліквідатора ОСОБА_4 у даній справі до господарського суду Полтавської області від кредиторів не надходило.
Суд встановив, що звіт ліквідатора ОСОБА_4 про проведену роботу поданий у відповідності до вимог ст. 32 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , підтверджений матеріалами справи і підлягає затвердженню даною ухвалою.
Відповідно до вимог п. 2 ст. 47 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення розрахунків з кредиторами громадянин-підприємець, визнаний банкрутом, звільняється від подальшого виконання вимог кредиторів, що були заявлені після визнання громадянина-підприємця банкрутом, за винятком вимог, передбачених абзацом другим цієї частини.
Вимоги кредиторів щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, вимоги щодо стягнення аліментів, а також інші вимоги особистого характеру, які не були задоволені в порядку виконання постанови господарського суду про визнання громадянина-підприємця банкрутом або які погашені частково чи не заявлені після визнання громадянина-підприємця банкрутом, можуть бути заявлені після закінчення провадження у справі про банкрутство громадянина-підприємця відповідно в повному обсязі або в незадоволеній їх частині в порядку, встановленому цивільним законодавством України.
Протягом п'яти років після визнання громадянина-підприємця банкрутом не може бути порушено провадження у справі про банкрутство за його заявою .
У разі визнання громадянина-підприємця банкрутом за заявою кредитора протягом п'яти років після завершення розрахунків з кредиторами такий громадянин-підприємець не звільняється від подальшого виконання вимог кредиторів.
Не задоволені вимоги кредиторів можуть бути заявлені в порядку, встановленому цивільним законодавством України ( п. 3 ст. 49 Закону).
З огляду на наявні в матеріалах справи документи, суд визнав ФОП ОСОБА_1 таким, що неспроможний виконати свої грошові зобов'язання перед кредиторами і за відсутністю перспектив сплати боргу та фактичного припинення підприємницької діяльності, запис про припинення підприємницької діяльності ФОП ОСОБА_1 має бути внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Керуючись ст. 32, п. 6 ч. 1 ст. 40, ст. ст. 47, 49 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» та ст. 25 Закону України В«Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців та громадських формуваньВ» , ст. 25 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
УХВАЛИВ :
1. Клопотання Миргородської об"єднаної державної податкової інспекції від 30.05.2016р. за № 999/10/16-20-10-19 про заміну кредитора по справі - задовольнити.
2. Замінити кредитора у справі № 23/36 - Миргородську об"єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Полтавській області (попередня назва Миргородська об'єднана державна податкова інспекція ДПС) на Миргородську об"єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Полтавській області в порядку процесуального правонаступництва.
3. Затвердити звіт ліквідатора у справі про банкрутство Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (37633, Полтавська область, Миргородський район, с. Попівка, ід. номер НОМЕР_1).
4. Припинити підприємницьку діяльність Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (37633, Полтавська область, Миргородський район, с. Попівка, ід. номер НОМЕР_1).
5. Суб"єкту державної реєстрації внести запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про припинення підприємницької діяльності Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (37633, Полтавська область, Миргородський район, с. Попівка, ід. номер НОМЕР_1).
6. Провадження у справі припинити.
7. Вимоги кредиторів щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, вимоги щодо стягнення аліментів, а також інші вимоги особистого характеру, які не були задоволені в порядку виконання постанови господарського суду про визнання громадянина-підприємця банкрутом або які погашені частково чи не заявлені після визнання громадянина-підприємця банкрутом, можуть бути заявлені після закінчення провадження у справі про банкрутство громадянина-підприємця відповідно в повному обсязі або в незадоволеній їх частині в порядку, встановленому цивільним законодавством України.
Протягом п'яти років після визнання громадянина-підприємця банкрутом не може бути порушено провадження у справі про банкрутство за його заявою.
У разі визнання громадянина-підприємця банкрутом за заявою кредитора протягом п'яти років після завершення розрахунків з кредиторами такий громадянин-підприємець не звільняється від подальшого виконання вимог кредиторів.
Не задоволені вимоги кредиторів можуть бути заявлені в порядку, встановленому цивільним законодавством України.
8. Копію ухвали направити кредиторам, боржнику, арбітражному керуючому ОСОБА_4 та суб"єкту державної реєстрації.
Повний текст ухвали складено 22.07.2016 р..
Суддя О.О. Ореховська
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 19.07.2016 |
Оприлюднено | 03.08.2016 |
Номер документу | 59278084 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Полтавської області
Ореховська О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні