Постанова
від 12.07.2016 по справі 522/12613/16-к
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа№522/12613/16-к

1-кс/522/13170/16

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Одеса 12.07.2016 року

Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 за участі слідчого ОСОБА_2 , розглянув клопотання слідчого УСБУ в Одеській області старшого лейтенанта юстиції ОСОБА_2 , погодженого з процесуальним керівником у кримінальному провадженні - заступником начальника відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_3 , та матеріали кримінального провадження за № 42014000000000802 від 05.08.2014, про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчим відділом Управління СБ України в Одеській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42014000000000802 від 05.08.2014, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ст. 258-5 ч. 1, ч. 2, ст. 109 ч. 3, ст. 27 ч. 3, ст. 205 ч. 1, ст. 358 ч. 1, ст. 191 ч. 5 КК України.

В ході досудового розслідування отримано відомості про організацію та функціонування конвертаційного центру, через фіктивні фірми якого виводяться та легалізуються грошові кошти, частина яких можливо використовується для фінансової підтримки проросійських Інтернет ресурсів, сепаратистських організацій, а також фінансування терористичних організацій.

Згідно матеріалів кримінального провадження встановлено факти створення та придбання невстановленими особами низки підприємств, діяльність яких містить ознаки фіктивності, які використовуються для вчинення фіктивних правочинів та проведення так званих "безтоварних операцій" а саме:

ТОВ "ПОЛІ-ТОРГ" (код НОМЕР_1 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код НОМЕР_2 ), НТВФ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " у формі ТОВ (код НОМЕР_3 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (код НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код НОМЕР_9 ) ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код НОМЕР_10 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код НОМЕР_12 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (код НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (код НОМЕР_22 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 "(код НОМЕР_24 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код НОМЕР_25 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код НОМЕР_26 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код НОМЕР_27 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код НОМЕР_28 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код НОМЕР_29 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_29 " (код НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_30 " (код НОМЕР_31 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 " (код НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 " (код НОМЕР_33 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 " (код НОМЕР_34 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 " (код НОМЕР_35 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 " (код НОМЕР_36 ) ПрАТ " ІНФОРМАЦІЯ_36 " (код НОМЕР_37 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_37 " (код НОМЕР_38 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_38 " (код НОМЕР_39 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 " (код НОМЕР_40 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 " (код НОМЕР_41 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 " (код НОМЕР_42 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_42 " (код НОМЕР_43 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_43 " (код НОМЕР_44 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_44 " (код НОМЕР_45 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_45 " (код НОМЕР_46 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 " (код НОМЕР_47 ), ПП " ОСОБА_4 " (код НОМЕР_48 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_47 " (код НОМЕР_49 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_48 " (код НОМЕР_50 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_49 " (код НОМЕР_51 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_50 " (код НОМЕР_52 ), ПП " ОСОБА_5 " (код НОМЕР_53 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_51 " (код НОМЕР_54 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_52 " (код НОМЕР_55 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_53 " (код НОМЕР_56 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_54 " (код НОМЕР_57 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_55 " (код НОМЕР_58 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_56 " (код НОМЕР_59 ), ПП " ОСОБА_6 " (код НОМЕР_60 ), ПП " ОСОБА_7 " (код НОМЕР_61 ), ПП " ОСОБА_8 " (код НОМЕР_62 ), ПП " ОСОБА_9 " (код НОМЕР_63 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_57 " (код НОМЕР_64 ), ПП " ОСОБА_10 " (код НОМЕР_65 ), ПП " ОСОБА_11 " (код НОМЕР_66 ), ПП " ОСОБА_12 " (код НОМЕР_67 ), ПП " ОСОБА_13 " (код НОМЕР_68 ), ПП " ОСОБА_14 " (код НОМЕР_69 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_58 " (код НОМЕР_70 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 " (код НОМЕР_33 ),ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_59 " (код НОМЕР_71 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_60 " (код НОМЕР_72 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_61 " (код НОМЕР_73 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_62 " (код НОМЕР_74 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_63 " (код НОМЕР_75 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_64 " (код НОМЕР_76 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_65 " (код НОМЕР_77 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_66 " (код НОМЕР_78 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_67 " (код НОМЕР_79 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_68 " (код НОМЕР_80 ),ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_69 " (код НОМЕР_81 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_70 " (код НОМЕР_82 ),ТОВ НВФ " ІНФОРМАЦІЯ_71 " (код НОМЕР_83 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_72 " (код НОМЕР_84 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_73 " (код НОМЕР_85 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_74 " (код НОМЕР_86 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_75 " (код НОМЕР_87 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_76 " (код НОМЕР_88 ), ПП " ОСОБА_15 " (код НОМЕР_89 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_77 " (код НОМЕР_90 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_78 " (код НОМЕР_91 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_79 " (код НОМЕР_92 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_80 " (код НОМЕР_93 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_81 " (код НОМЕР_94 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_82 " (код НОМЕР_95 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_83 " (код НОМЕР_96 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_84 " (код НОМЕР_97 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_85 " (код НОМЕР_98 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_86 " (код НОМЕР_99 ), ПП " ОСОБА_16 " (код НОМЕР_100 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_87 " (код НОМЕР_101 ), ПП " ОСОБА_17 " (код НОМЕР_102 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_88 " (код НОМЕР_103 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_89 " (код НОМЕР_104 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_90 " (код НОМЕР_105 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_91 " (код НОМЕР_106 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_92 " (код НОМЕР_107 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_93 " (код НОМЕР_108 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_94 " (код НОМЕР_109 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_95 " (код НОМЕР_110 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_96 " (код НОМЕР_111 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_97 " (код НОМЕР_112 ), ПП " ОСОБА_18 " (код НОМЕР_113 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_98 " (код НОМЕР_114 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_99 " (код НОМЕР_115 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_100 " (код НОМЕР_116 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_101 " (код НОМЕР_117 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_102 " (код НОМЕР_118 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_103 " (код НОМЕР_119 ), Підприємство " ІНФОРМАЦІЯ_104 " Всеукраїнської громадської організації " ІНФОРМАЦІЯ_105 " (код НОМЕР_120 ), а також підприємств не резидентів: " ІНФОРМАЦІЯ_106 ", " ІНФОРМАЦІЯ_107 ", ПП ВКФ " ІНФОРМАЦІЯ_108 " (Республіка Білорусь м. Слуцьк) та "АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО " ІНФОРМАЦІЯ_109 " (РФ, м. Володимир).

Зокрема існує обґрунтована підозра, що при здійснені господарської діяльності вищевказані підприємства не мали необхідних трудових ресурсів для здійснення господарської діяльності у задекларованих об`ємах, існують невідповідності у номенклатурі придбаних та реалізованих товарів, робіт, послуг, відсутні основні засоби та інші необоротні активи, транспортні засоби, маніпуляції з визначенням сум податкового кредиту та податкових зобов`язань, а також інші.

В ході проведення слідчих та процесуальних дій, у тому числі обшуків, допитів, тимчасових доступів, слідчим відділом отримано вичерпні відомості стосовно ведення Підприємством об`єднання громадян "Інвасервіс плюс" Всеукраїнської громадської організації " ІНФОРМАЦІЯ_105 " (код НОМЕР_121 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), фінансово-господарської діяльності з рядом вищевказаних підприємств, у тому числі з Підприємством " ІНФОРМАЦІЯ_104 " Всеукраїнської громадської організації " ІНФОРМАЦІЯ_105 " (код НОМЕР_120 ).

Таким чином, в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що у Підприємства об`єднання громадян "Інвасервіс плюс" Всеукраїнської громадської організації " ІНФОРМАЦІЯ_105 " (код НОМЕР_121 ) знаходиться документи фінансово-господарської діяльності та бухгалтерського обліку, а саме: первинно-бухгалтерська документація, договори, платіжні доручення (роздруківки електронних платіжних доручень), видаткові і податкові накладні, товарно-транспортні документи, ордера, акти приймання робіт, акти виконання робіт, листування, пропозиції, замовлення, акти підряду, договори підряду, сертифікати якості, договори про поставку товарів, виконання робіт, надання послуг, з усіма додатками та доповненнями до них, договори про надання та отримання безвідсоткової поворотної фінансової допомоги, договори про переуступку права вимоги, однією зі сторін яких виступають вказані підприємства, видаткові (прибуткові) накладні, реєстри отриманих та виданих податкових накладних, реєстри щоденного обліку операцій з продажу та придбання товарів, робіт та послуг, рахунки, рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, договори про перевезення товарів, товарно-транспортні накладні, дорожні листи, сертифікати походження та сертифікати якості придбаних/реалізованих товарів; фітосанітарні документи (у випадку поставок сільськогосподарської продукції), акти зважування продукції, журнали складського обліку, в яких відображені дані про отримання товарів (продукції) від підприємств, складські картки, договори про зберігання товарів (продукції), отриманих від підприємств, акти передачі отриманих товарів (продукції) на зберігання, регістри бухгалтерського обліку, в яких відображені фінансово-господарські операції щодо взаємовідносин з підприємствами, акти звірок, інші документи, які підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини між Підприємством об`єднання громадян "Інвасервіс плюс" Всеукраїнської громадської організації " ІНФОРМАЦІЯ_105 " (код НОМЕР_121 ) та вищевказаними підприємствами.

Виходячи з того, що без отримання тимчасового доступу до оригіналів таких документів, дослідити вказану інформацію не являється можливим та вказані дані мають важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Вилучення оригіналів зазначених документів обґрунтовується необхідністю дослідження цих документів в ході досудового розслідування, використанням їх в ході проведення слідчих дій та експертиз.

Крім того, зазначені документи містять відомості, які можуть бути використані як доказ факту і обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Розглянувши клопотання слідчого, вивчивши надані матеріали кримінального провадження за № 42014000000000802, вважаю необхідним задовольнити клопотання слідчого, з наступних підстав.

Згідно ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі, або документи:

1)перебувають, або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2)самі по собі, або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3)не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно ст. 160 КПК України, в клопотанні про тимчасовий доступ до речей і документів крім іншого, зазначаються, речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати, значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні, можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

В своєму клопотанні, слідчий обґрунтовує наявність підстав, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що у Підприємства об`єднання громадян "Інвасервіс плюс" Всеукраїнської громадської організації " ІНФОРМАЦІЯ_105 " (код НОМЕР_121 ) знаходиться документи фінансово-господарської діяльності та бухгалтерського обліку, а саме: первинно-бухгалтерська документація, договори, платіжні доручення (роздруківки електронних платіжних доручень), видаткові і податкові накладні, товарно-транспортні документи, ордера, акти приймання робіт, акти виконання робіт, листування, пропозиції, замовлення, акти підряду, договори підряду, сертифікати якості, договори про поставку товарів, виконання робіт, надання послуг, з усіма додатками та доповненнями до них, договори про надання та отримання безвідсоткової поворотної фінансової допомоги, договори про переуступку права вимоги, однією зі сторін яких виступають вказані підприємства, видаткові (прибуткові) накладні, реєстри отриманих та виданих податкових накладних, реєстри щоденного обліку операцій з продажу та придбання товарів, робіт та послуг, рахунки, рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, договори про перевезення товарів, товарно-транспортні накладні, дорожні листи, сертифікати походження та сертифікати якості придбаних/реалізованих товарів; фітосанітарні документи (у випадку поставок сільськогосподарської продукції), акти зважування продукції, журнали складського обліку, в яких відображені дані про отримання товарів (продукції) від підприємств, складські картки, договори про зберігання товарів (продукції), отриманих від підприємств, акти передачі отриманих товарів (продукції) на зберігання, регістри бухгалтерського обліку, в яких відображені фінансово-господарські операції щодо взаємовідносин з підприємствами, акти звірок, інші документи, які підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини з вищевказаними підприємствами, а дослідити таку інформацію не являється можливим та вказані дані мають важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Беручи до уваги вищевикладене, вважаю, що клопотання слідчого ОСОБА_2 , погодженого з процесуальним керівником у кримінальному провадженні - заступником начальника відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів, по кримінальному провадженню за № 42014000000000802 від 05.08.2014, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. 258-5 ч. 1, ч. 2, ст. 109 ч. 3, ст. 27 ч. 3, ст. 205 ч. 1, ст. 358 ч. 1, ст. 191 ч. 5 КК України - належить задовольнити.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.159, 160, 162, 163, 164 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого УСБУ в Одеській області ОСОБА_2 задовольнити.

Надати слідчому в ОВС слідчого відділу Управління СБ України в Одеській області старшому лейтенанту юстиції ОСОБА_2 та за його дорученням слідчим ГСУ СБ України: старшому слідчому в ОВС капітану юстиції ОСОБА_19 , старшому слідчому в ОВС майору юстиції ОСОБА_20 , старшому слідчому в ОВС майору юстиції ОСОБА_21 та старшому слідчому в ОВС підполковнику юстиції ОСОБА_22 , тимчасового доступу та вилучення оригіналів документів які перебувають у володінні Підприємства об`єднання громадян " ІНФОРМАЦІЯ_110 " Всеукраїнської громадської організації " ІНФОРМАЦІЯ_105 " (код НОМЕР_121 ), а саме:

- первинно-бухгалтерська документація, договори, платіжні доручення (роздруківки електронних платіжних доручень), видаткові і податкові накладні, товарно-транспортні документи, ордера, акти приймання робіт, акти виконання робіт, листування, пропозиції, замовлення, акти підряду, договори підряду, сертифікати якості, договори про поставку товарів, виконання робіт, надання послуг, з усіма додатками та доповненнями до них, договори про надання та отримання безвідсоткової поворотної фінансової допомоги, договори про переуступку права вимоги, однією зі сторін яких виступають вказані підприємства, видаткові (прибуткові) накладні, реєстри отриманих та виданих податкових накладних, реєстри щоденного обліку операцій з продажу та придбання товарів, робіт та послуг, рахунки, рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, договори про перевезення товарів, товарно-транспортні накладні, дорожні листи, сертифікати походження та сертифікати якості придбаних/реалізованих товарів; фітосанітарні документи (у випадку поставок сільськогосподарської продукції), акти зважування продукції, журнали складського обліку, в яких відображені дані про отримання товарів (продукції) від підприємств, складські картки, договори про зберігання товарів (продукції), отриманих від підприємств, акти передачі отриманих товарів (продукції) на зберігання, регістри бухгалтерського обліку, в яких відображені фінансово-господарські операції щодо взаємовідносин з підприємствами, акти звірок, а також інші документи, які підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини між Підприємством об`єднання громадян " ІНФОРМАЦІЯ_111 " (код НОМЕР_121 ) та:

ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_112 " (код НОМЕР_1 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код НОМЕР_2 ), НТВФ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " у формі ТОВ (код НОМЕР_3 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (код НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код НОМЕР_9 ) ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код НОМЕР_10 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код НОМЕР_12 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (код НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (код НОМЕР_22 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 "(код НОМЕР_24 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код НОМЕР_25 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код НОМЕР_26 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код НОМЕР_27 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код НОМЕР_28 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код НОМЕР_29 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_29 " (код НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_30 " (код НОМЕР_31 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 " (код НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 " (код НОМЕР_33 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 " (код НОМЕР_34 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 " (код НОМЕР_35 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 " (код НОМЕР_36 ) ПрАТ " ІНФОРМАЦІЯ_36 " (код НОМЕР_37 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_37 " (код НОМЕР_38 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_38 " (код НОМЕР_39 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 " (код НОМЕР_40 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 " (код НОМЕР_41 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 " (код НОМЕР_42 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_42 " (код НОМЕР_43 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_43 " (код НОМЕР_44 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_44 " (код НОМЕР_45 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_45 " (код НОМЕР_46 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 " (код НОМЕР_47 ), ПП " ОСОБА_4 " (код НОМЕР_48 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_47 " (код НОМЕР_49 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_48 " (код НОМЕР_50 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_49 " (код НОМЕР_51 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_50 " (код НОМЕР_52 ), ПП " ОСОБА_5 " (код НОМЕР_53 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_51 " (код НОМЕР_54 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_52 " (код НОМЕР_55 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_53 " (код НОМЕР_56 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_54 " (код НОМЕР_57 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_55 " (код НОМЕР_58 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_56 " (код НОМЕР_59 ), ПП " ОСОБА_6 " (код НОМЕР_60 ), ПП " ОСОБА_7 " (код НОМЕР_61 ), ПП " ОСОБА_8 " (код НОМЕР_62 ), ПП " ОСОБА_9 " (код НОМЕР_63 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_57 " (код НОМЕР_64 ), ПП " ОСОБА_10 " (код НОМЕР_65 ), ПП " ОСОБА_11 " (код НОМЕР_66 ), ПП " ОСОБА_12 " (код НОМЕР_67 ), ПП " ОСОБА_13 " (код НОМЕР_68 ), ПП " ОСОБА_14 " (код НОМЕР_69 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_58 " (код НОМЕР_70 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 " (код НОМЕР_33 ),ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_59 " (код НОМЕР_71 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_60 " (код НОМЕР_72 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_61 " (код НОМЕР_73 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_62 " (код НОМЕР_74 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_63 " (код НОМЕР_75 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_64 " (код НОМЕР_76 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_65 " (код НОМЕР_77 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_66 " (код НОМЕР_78 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_67 " (код НОМЕР_79 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_68 " (код НОМЕР_80 ),ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_69 " (код НОМЕР_81 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_70 " (код НОМЕР_82 ),ТОВ НВФ " ІНФОРМАЦІЯ_71 " (код НОМЕР_83 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_72 " (код НОМЕР_84 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_73 " (код НОМЕР_85 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_74 " (код НОМЕР_86 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_75 " (код НОМЕР_87 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_76 " (код НОМЕР_88 ), ПП " ОСОБА_15 " (код НОМЕР_89 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_77 " (код НОМЕР_90 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_78 " (код НОМЕР_91 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_79 " (код НОМЕР_92 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_80 " (код НОМЕР_93 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_81 " (код НОМЕР_94 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_82 " (код НОМЕР_95 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_83 " (код НОМЕР_96 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_84 " (код НОМЕР_97 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_85 " (код НОМЕР_98 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_86 " (код НОМЕР_99 ), ПП " ОСОБА_16 " (код НОМЕР_100 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_87 " (код НОМЕР_101 ), ПП " ОСОБА_17 " (код НОМЕР_102 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_88 " (код НОМЕР_103 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_89 " (код НОМЕР_104 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_90 " (код НОМЕР_105 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_91 " (код НОМЕР_106 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_92 " (код НОМЕР_107 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_93 " (код НОМЕР_108 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_94 " (код НОМЕР_109 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_95 " (код НОМЕР_110 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_96 " (код НОМЕР_111 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_97 " (код НОМЕР_112 ), ПП " ОСОБА_18 " (код НОМЕР_113 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_98 " (код НОМЕР_114 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_99 " (код НОМЕР_115 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_100 " (код НОМЕР_116 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_101 " (код НОМЕР_117 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_102 " (код НОМЕР_118 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_103 " (код НОМЕР_119 ), Підприємство " ІНФОРМАЦІЯ_104 " Всеукраїнської громадської організації " ІНФОРМАЦІЯ_105 " (код НОМЕР_120 ), а також підприємств не резидентів: " ІНФОРМАЦІЯ_106 ", " ІНФОРМАЦІЯ_107 ", ПП ВКФ " ІНФОРМАЦІЯ_108 " (Республіка Білорусь м. Слуцьк) та "АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО " ІНФОРМАЦІЯ_109 " (РФ, м. Володимир).

Враховуючи обставини вчинення кримінального правопорушення посадовим особам ПП " ОСОБА_23 " (код НОМЕР_122 ), надати тимчасовий доступ до речей та документів у максимально стислі терміни.

Встановити строк дії ухвали 1(один) місяць.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

12.07.2016

Дата ухвалення рішення12.07.2016
Оприлюднено14.03.2023
Номер документу59303038
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —522/12613/16-к

Ухвала від 17.05.2018

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Дерус А. В.

Ухвала від 03.04.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Одеської області

Гончаров О. О.

Ухвала від 27.03.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Одеської області

Грідіна Н. В.

Ухвала від 27.03.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Одеської області

Грідіна Н. В.

Ухвала від 27.03.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Одеської області

Грідіна Н. В.

Ухвала від 27.03.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Одеської області

Грідіна Н. В.

Постанова від 08.08.2016

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Капля О. І.

Ухвала від 24.03.2017

Кримінальне

Апеляційний суд Одеської області

Копіца О. В.

Постанова від 01.09.2016

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Капля О. І.

Постанова від 17.08.2016

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Капля О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні