Ухвала
від 27.07.2016 по справі 826/27118/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про скасування заходів реагування

27 липня 2016 року м. Київ № 826/27118/15

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Добрянська Я.І. , розглянувши в порядку письмового провадження заяву представника Приватного акціонерного товариства "Київське спеціалізоване управління експлуатації" про скасування заходів реагування застосованих постановою від 05.02.2016 року у справі:

за позовом Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві,

до відповідача Приватного акціонерного товариства "Київське спеціалізоване управління Екскавації",

про застосування заходів реагування,

ВСТАНОВИВ:

Приватне акціонерне товариство "Київське спеціалізоване управління Екскавації" звернулось до суду з заявою про скасування заходів реагування заснованих постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 05.02.2016 по справі №826/27118/15 за позовом Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві до Приватного акціонерного товариства "Київське спеціалізоване управління експлуатації" про застосування заходів реагування.

Заява подана в порядку ст. 183 2 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до ч. ч. 12-13 ст. 183 2 Кодексу адміністративного судочинства України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю). Заява про скасування заходів реагування підлягає розгляду та вирішенню суддею одноособово з повідомленням осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, яким належним чином повідомлено про час і місце розгляду, не перешкоджає розгляду такої заяви. У разі якщо суд дійде висновку про можливість ухвалення законного судового рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, він розглядає заяву у порядку письмового провадження.

За результатами розгляду заяви суд постановляє ухвалу про задоволення заяви або про відмову в її задоволенні, яка не підлягає оскарженню. Відмова у задоволенні заяви не перешкоджає повторному зверненню до суду із заявою про скасування заходів реагування.

Дослідивши матеріали заяви про скасування заходів реагування суд дійшов висновку, що така заява підлягає вирішенню суддею одноособово з в порядку письмового провадження.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва,

ВСТАНОВИВ:

На підставі наказу від 19.10.2015р. №122 Дніпровського районного управління ГУ ДСНС України у м. Києві, останнім проведено перевірку ПАТ "Київське спеціалізоване управління Екскавації" за результатами якої 26.11.2015р. складено Акт №200 перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно - рятувальних служб (далі по тексту - Акт перевірки),

Підставою для вжиття заходів реагування стали порушення, які виявлені під час позапланової перевірки ПАТ "Київське спеціалізоване управління Екскавації", за результатими якої складено акт перевірки від 26.11.2015 № 432.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 05.02.2016 позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві задоволено, застосавано до Приватного акціонерного товариства "Київське спеціалізоване управління Екскавації" (код ЄДРПОУ 01269767) заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи об'єктів, а саме приміщень Приватного акціонерного товариства "Київське спеціалізоване управління Екскавації", що знаходяться за адресою: вул. Довбуша, 18 у Дніпровському районі міста Києва, визначено спосіб виконання судового рішення у порядку, передбаченому наказом МНС України від 21.10.2004р. №130 «Про затвердження Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 08.11.2004р. №1416/10015, шляхом відключення джерела електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощити та на двері приміщень Приватного акціонерного товариства "Київське спеціалізоване управління Екскавації", що знаходяться за адресою: вул. Довбуша, 18 у Дніпровському районі міста Києва, а також обов'язок, щодо забезпечення виконання рішення покласти на Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 06.04.2016 постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 05.02.2016 залишено без змін.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Так, згідно зі ст. 1, ч. 5 ст. 4, ч. 1 ст. 5, ч. 1 ст. 6, ч. 7 ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Абзацом третім частини першої статті 6 наведеного Закону встановлено, що підставами для здійснення позапланових заходів є перевірка виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення планових заходів органом державного нагляду (контролю).

Підставами для здійснення позапланових заходів є: подання суб'єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.

Відповідно до ч.1 ст.6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 року №877-V (надалі - Закон №877-V) підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема: перевірка виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення планових заходів органом державного нагляду (контролю).

Згідно із ч.6 ст.7 Закону №877-V за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, в якому зазначає стан виконання вимог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

Окрім цього, підпунктом 3.16.1 Порядку проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України, затвердженого наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 25.05.2012 року №863, під час проведення планової або позапланової перевірки у попередньому приписі, якщо такий є, посадова особа органу Держтехногенбезпеки України, яка здійснює перевірку, зобов'язана зробити відмітки. При виконанні запропонованих приписом заходів навпроти кожного з них робиться позначка «виконано», ставиться дата перевірки та підпис посадової особи органу Держтехногенбезпеки України, а при невиконанні - у кінці припису відмічаються порядкові номери невиконаних пунктів, указуються заходи, які вжиті до посадових осіб, а також вжиті згідно із законодавством запобіжні заходи, з чим ознайомлюється керівник суб'єкта господарювання або органу влади чи його заступник, або уповноважена ним особа.

Судом встановлено, інспектором відділу застосування запобіжних заходів ЦЗД ГУ ДСНС України в м. Києві Василевич А.П. та начальником відділу ДСНС у сфері пожежної та техногенної безпеки та ЦЗ Дніпровського РУ ГУ МВС України в м. Києві Ткаченко В.А. було здійснено позапланову перевірку щодо підтвердження усунення ПАТ "Київське спеціалізоване управління Екскавації" порушень норм і правил у сфері пожежної та техногенної безпеки вул. О. Довбуша, буд. 18, м. Київ, на підставі якої складено акт № 248 зі змісту якого вбачається, що переважна більшість порушень усунута.

Також позивачем, на підтвердження усунення інших порушень надано договір № 29/06-1 про проведення робіт по підвищенню межі вогнестійкості дерев'яних та металевих конструкцій, а також договір про монтажні роботи системи порошкового пожежогасіння та системи передавання тривожних сповіщень. Інші режимні порушення викладені у Акті № 248 від 13.05.2016 усунуто, що підтверджується копіями документів у матеріалах справи.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення заяви ПАТ "Київське спеціалізоване управління Екскавації" та необхідності скасування заходів реагування, застосованих постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 05.02.2016.

При цьому, суд зазначає, що відповідно до 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України за результатами розгляду заяви суд постановляє ухвалу про задоволення заяви або про відмову в її задоволенні, яка не підлягає оскарженню.

Враховуючи викладене, керуючись ст.160, ст.165, ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В:

1. Задовольнити заяву ПАТ "Київське спеціалізоване управління Екскавації" про скасування заходів реагування.

2. Скасувати заходи реагування у сфері державного нагляду застосовані постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 05.02.2016 по справі №826/27118/15 до ПАТ "Київське спеціалізоване управління Екскавації" у вигляді повного зупинення роботи об'єктів, а саме приміщень Приватного акціонерного товариства "Київське спеціалізоване управління Екскавації", що знаходяться за адресою: вул. Довбуша, 18 у Дніпровському районі міста Києва.

Ухвала суду набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя Я.І. Добрянська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.07.2016
Оприлюднено02.08.2016
Номер документу59315896
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/27118/15

Ухвала від 20.07.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 27.07.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 13.07.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 05.07.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 29.12.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 15.12.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні