Ухвала
від 28.07.2016 по справі 139/669/16-к
МУРОВАНОКУРИЛОВЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа 139/669/16-к

У Х В А Л А

про надання дозволу на проведення позапланової виїзної

документальної перевірки

28 липня 2016 року смт Муровані Курилівці

Слідчий суддя Мурованокуриловецького районного суду Вінницької області ОСОБА_1 , за участю:

сторони обвинувачення - прокурора ОСОБА_2

при секретарі судового засідання ОСОБА_3 ,

розглянувши клопотання сторони кримінального провадження прокурора Могилів-Подільської місцевої прокуратури юриста 1 класу ОСОБА_2 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної перевірки в діяльності відділу освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації, -

В С Т А Н О В И Л А:

26 липня 2016 року прокурор Могилів-Подільської місцевої прокуратури ОСОБА_2 звернулася до суду з клопотання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії у зв`язку з розслідуванням кримінального провадження № 42016021220000020, внесеного до ЄРДР 21 квітня 2016 року за правовою кваліфікацією ч.1 ст. 367 КК України (а.с. 9).

Клопотання мотивоване тим, що Могилів-Подільською місцевою прокуратурою було виявлено порушення вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» при проведенні відділом освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації Вінницької області двох процедур закупівель у вигляді запиту цінових пропозицій під час придбання продуктів харчування в 2015 році. Зокрема, комітетом з конкурсних торгів відділу освіти Мурованокуриловецької РДА до участі в процедурі закупівлі в 2015 році було допущено 2 учасника ФОП ОСОБА_4 (реєстраційний номер НОМЕР_1 ) та споживче товариство «Шанс» (код за ЄДРПОУ 31599075), засновником та кінцевим бенефіціарним власником якого згідно витягу з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є ОСОБА_4 . Відповідно до протоколу оцінки цінових пропозицій від 11.03.2015, до процедури оцінки допущено цінові пропозиції на закупівлю масла вершкового з умістом жиру не більше ніж 85 % двох учасників - ФОП ОСОБА_4 та СТ «Шанс». У п. 5 вказаного протоколу оцінки у графі відхилених пропозицій стоїть прочерк, а у звіті про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій №10 від 27.03.2015 визначено, що до вказаних двох учасників ФОП ОСОБА_4 та СТ «Шанс» не встановлено обставини, визначені ст.17 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Аналогічне порушення було допущено комітетом з конкурсних торгів відділу освіти Мурованокуриловецької РДА при проведенні в 2015 році процедури запиту цінових пропозицій ковбаси й подібні продукти з м`яса, м`ясних субпродуктів чи крові, готові харчові продукти, виготовлені на основі цих виробів. Таким чином, відділ освіти Мурованокуриловецької РДА в порушення п.6 ч.1 ст.17 Закону України «Про здійснення державних закупівель», при проведенні цих двох процедур закупівель не було прийнято рішення про відмову учаснику та не виконано обов`язку щодо відхилення пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі, який є пов`язаною особою з іншим учасником процедури закупівлі, та в порушення п.7 ст. 36 Закону, не відмінено процедуру запиту цінових пропозицій.

Під час розслідування кримінального провадження, з метою забезпечення збирання доказів, для повного, всебічного та об`єктивного дослідження усіх обставин справи, встановлення шкоди, завданої державі, виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної перевірки з окремих питань фінансово-господарської діяльності відділу освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації.

В судовому засіданні прокурор підтримала клопотання з підстав, наведених у ньому.

Розглянувши дане клопотання, дослідивши та оцінивши наявні у матеріалах клопотання докази, приходжу до висновку, що воно підлягає задоволенню, виходячи з наступного:

Відповідно до ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться в тому числі у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Із витягу з ЄРДР у рамках кримінального провадження № 42016021220000020 розпочатого за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України (а.с.9) вбачається, що при вивченні стану дотримання законодавства при проведенні державних закупівель у 2015 році, на виконання завдання прокуратури Вінницької області, було виявлено порушення вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» відділом освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації при проведенні двох процедур закупівель пропозицій продуктів харчування.

22 квітня 2016 року постановою заступника керівника Могилів-Подільської місцевої прокуратури ОСОБА_5 (а.с. 10-11) місцем проведення досудового розслідування визначено територію смт Муровані Курилівці Вінницької області.

Законом України «Про здійснення державних закупівель» визначено, що позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Так, витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.15-20), витягом Державної реєстраційної служби України щодо фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (а.с. 21-23), протоколами оцінки цінових пропозицій (а.с. 24, 29), звітами про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій № 10 та № 11 від 27 березня 2015 року (а.с. 25-26, 30-31), договорами поставки № 20/2-м, № 20/1-к від 20 березня 2015 року (а.с. 27-28, 32-33) та інформацією начальника управління державної казначейської служби України у Мурованокуриловецькому районі № 02-60/412 від 14 квітня 2016 року про проведення відділом освіти Мурованокуриловецької РДА касових видатків за догворами №20/1-к та 20/2-м від 20 березня 2015 року (а.с. 34) прокурор довела наявність підстав для проведення позапланової виїзної ревізії та необхідність отримання дозволу на її проведення.

Кримінальний процесуальний кодекс України зобов`язує прокурора, керівника органу досудового розслідування, слідчого всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження.

Повнота дослідження кримінального провадження означає встановлення всього кола фактичних обставин, що можуть суттєво вплинути на рішення у кримінальному провадженні; використання такої сукупності доказів, яка обґрунтовує зроблені висновки як такі, що не залишають місця сумнівам.

Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених КПК Кодексом.

Вивчивши матеріали поданого прокуром клопотання, з метою повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин справи, встановлення завданої державі шкоди при укладенні таких договорів та підтвердження вищевказаних фактів належними доказами, вважаю, що державній фінансовій інспекції у Вінницькій області слід надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії.

Відповідно до ст. 11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

На підставі наведеного, керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» , ст.ст. 93, 110, 309 КПК України, -

У Х В А Л И Л А :

Клопотання задовольнити. Надати дозвіл Державній фінансовій інспекції у Вінницькій області (21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7) на проведення позапланової виїзної документальної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності відділу освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації (23400, Вінницька область смт Муровані Курилівці вул. Соборна, 51, ЄДРПОУ 02141408) в рамках проведення розслідування кримінального провадження № 42016021220000020, внесеного до ЄРДР 21 квітня 2016 року за правовою кваліфікацією ч.1 ст. 367 КК України.

На вирішення Державної фінансової інспекції у Вінницькій області покласти наступні питання:

?перевірити законність застосування процедури запиту цінових пропозицій для закупівлі масла вершкового з умістом жиру не більше ніж 85% у лютому-березні 2015 року, в результаті чого укладено договір поставки №20/2-м від 20.03.2015 (чи дотримано порядок визначення процедур закупівель згідно з чинним законодавством, чи відповідають цінові пропозиції вимогам тендерної документації та законодавству, чи дотримано порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій, визначення учасників, щодо яких встановлені/невстановлені обставини, визначені ст.17 України «Про здійснення державних закупівель», порядок визначення переможця, акцепту тендерних пропозицій тощо);

?перевірити законність застосування процедури запиту цінових пропозицій для закупівлі ковбаси й подібні продукти з м`яса, м`ясних субпродуктів чи крові, готові харчові продукти, виготовлені на основі цих виробів у лютому-березні 2015 року, в результаті чого укладено договір поставки №20/1-к від 20.03.2015(чи дотримано порядок визначення процедур закупівель згідно з чинним законодавством, чи відповідають цінові пропозиції вимогам тендерної документації та законодавству, чи дотримано порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій, визначення учасників, щодо яких встановлені/невстановлені обставини, визначені ст.17 України «Про здійснення державних закупівель», порядок визначення переможця, акцепту тендерних пропозицій тощо);

?перевірити фактичне виконання договору поставки №20/2-м від 20.03.2015 укладеного між відділом освіти Мурованокуриловецької РДА та ФОП ОСОБА_4 (реєстраційний номер АДРЕСА_1 );

?перевірити фактичне виконання договору поставки №20/1-к від 20.03.2015, укладеного між відділом освіти Мурованокуриловецької РДА та ФОП ОСОБА_4 (реєстраційний номер АДРЕСА_1 );

?у разі підтвердження порушень при укладенні договорів №20/2-м від 20.03.2015 та №20/1-к від 20.03.2015, встановити службових осіб відділу освіти Мурованокуриловецької РДА, які їх допустили;

?за умови встановлення збитків, завданих внаслідок закупівлі масла вершкового з умістом жиру не більше ніж 85% за договором поставки №20/2-м від 20.03.2015 та внаслідок закупівлі ковбаси й подібні продукти з м`яса, м`ясних субпродуктів чи крові, готові харчові продукти за договором поставки №20/1-к від 20.03.2015, - визначити кому завдані збитки, в якому розмірі і з чиєї вини завдано збитки.

З метою з`ясування питання фактичного виконання договорів поставки № 20/2-м та №20/1-к від 20.03.2015 - провести зустрічну звірку з ФОП ОСОБА_4 (реєстраційний номер АДРЕСА_1 ).

Термін проведення позапланової виїзної ревізії встановити з 22 серпня 2016 по 12 вересня 2016 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:


СудМурованокуриловецький районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення28.07.2016
Оприлюднено14.03.2023
Номер документу59326079
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —139/669/16-к

Ухвала від 28.07.2016

Кримінальне

Мурованокуриловецький районний суд Вінницької області

Тучинська Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні