Ухвала
від 01.08.2016 по справі 805/2395/16-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

01 серпня 2016 року Справа № 805/2395/16-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Голошивець І.О., ознайомившись з позовною заявою Рай-Олександрівської сільської ради Слов'янського району Донецької області до Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про визнання неправомірним та часткового скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, -

В С Т А Н О В И В:

Рай-Олександрівська сільська рада Слов'янського району Донецької області звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області, в якому просить:

- визнати неправомірним та скасувати частково рішення Слов'янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області від 06 липня 2016 року № 0005851303 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на суму 10174,63 грн.

Позовна заява подана без додержання вимог, встановлених статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України), та містить такі недоліки.

Відповідно до частини третьої статті 106 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Відповідно до вхідного штампу на позовній заяві, у якому зазначено, що позовну заяву було подано та зареєстровано 28 липня 2016 року, а тому, правовідносини щодо сплати позивачем судового збору та його ставки регулюються Законом України "Про судовий збір" від 08.07.2011 року № 3674-VI (в редакції Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" від 22.05.2015 року № 484-VIII, який набрав чинності 01.09.2015 року).

Згідно з частиною 1 статті 3 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством. Відповідно до частини 1 статті 4 цього ж Закону судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з частиною 1 статті 3 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством. Відповідно до частини 1 статті 4 цього ж Закону судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Підпунктом 1 пункту 3 частини 2 статті 4 зазначеного Закону визначено, що ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем - 1 розмір мінімальної заробітної плати.

Статтею 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" від 25 грудня 2015 року № 928-VIII з 01 січня 2016 року встановлено мінімальну заробітну плату у місячному розмірі 1378,00 грн.

Як вбачається зі змісту адміністративного позову, позивачем заявлено немайнову вимогу: визнати неправомірним та скасувати частково рішення Слов'янської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області від 06 липня 2016 року № 0005851303 (від 07 липня 2016 року № 12038/05-22-13-03) про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за період з 21 грудня 2013 року по 28 липня 2014 року, на суму 10174,63 грн.

Проте, в порушення вимог частини третьої статті 106 КАС України, до позовної заяви не доданий документ про сплату судового збору. При цьому, позивач, згідно із статтею 5 Закону України "Про судовий збір", не звільнений від сплати судового збору.

Відтак, позивачу слід сплатити судовий збір в розмірі 1378,00 грн. - розмір мінімальної заробітної плати.

Одночасно з позовною заявою позивач подав до суду клопотання про звільнення від сплати судового збору, обґрунтовуючи його тим, що бюджетом Рай-Олександрівської сільської ради Слов'янського району Донецької області на 2016 рік кошти на сплату судового збору передбачені не були.

Згідно із частиною першою статті 88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Проте, позивач не надав до суду доказів скрутного матеріального становища, що унеможливлює сплату судового збору за подання адміністративного позову. Крім того, в розімінні закону, позивач не звільнений від його сплати.

Тому, суд приходить до висновку про відсутність підстав для звільнення позивача від сплати судового збору, та клопотання позивача про звільнення від сплати судового збору задоволенню не підлягає.

Відповідно до частини першої статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Зважаючи на вищевикладене, під час усунення недоліків позовної заяви, позивачу необхідно надати суду належний документ про сплату судового збору у визначеному законодавством розмірі. Тобто, позивачу необхідно привести позовну заяву у відповідність до вимог ст. 106 КАС України.

На підставі викладеного вище, керуючись ст. 106, 108, 160, 165, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -

У Х В А Л И В:

У задоволенні клопотання Рай-Олександрівської сільської ради Слов'янського району Донецької області щодо звільнення від сплати судового збору - відмовити.

Позовну заяву Рай-Олександрівської сільської ради Слов'янського району Донецької області до Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску - залишити без руху, надавши десятиденний строк для усунення недоліків, з дня отримання копії ухвали.

В разі невиконання ухвали позовна заява вважатиметься неподаною і буде повернута позивачеві.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Голошивець І.О.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.08.2016
Оприлюднено05.08.2016
Номер документу59345063
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2395/16-а

Ухвала від 26.12.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 09.12.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Постанова від 10.11.2016

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 26.10.2016

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 13.10.2016

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 28.09.2016

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 17.08.2016

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 01.08.2016

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні