Ухвала
від 01.08.2016 по справі 815/3724/16
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/3724/16

УХВАЛА

          01 серпня 2016 року                                                                       м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Танцюра К.О., перевіривши матеріали адміністративного позову Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДИСЕЙ ДИСК» про стягнення 9493,33грн.,-

ВСТАНОВИВ

До суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДИСЕЙ ДИСК» про стягнення 9493,33грн.

Відповідно до вимог ст.106 КАС України, у позовній заяві зазначаються ім'я (найменування) позивача та відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги. На підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач зазначає докази, які йому відомі і які можуть бути використані судом, до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї відповідно до кількості відповідачів та документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Разом з адміністративним позовом ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області надало до суду клопотання про відстрочення сплати судового збору.

Представник позивача, обґрунтовуючи клопотання про відстрочення сплати судового збору, зазначає, що при здійсненні правосуддя в адміністративних справах суди повинні вирішувати питання, пов'язані з судовими витратами у чіткій відповідності до ст. 87,88 КАС України, Закону України «Про судовий збір», а також інших нормативно-правових актів України, забезпечуючи при цьому належний баланс між інтересами держави у стягненні судового збору за розгляд справи, з одного боку, та інтересами позивача(заявника) щодо можливості звернення до суду, з другого боку. Представник позивача наголошуючи на тому, що єдиною підставою для відстрочення або розстрочення, чи звільнення від сплати судового збору є врахування судом майнового стану сторони та, з метою уникнення значних втрат Державного бюджету України, просить суд відстрочити сплату судового збору.

Відповідно до ч.1 ст.88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» від 22.05.2015р. N 484-VIII, який вступив в дію з 01.09.2015р. органи доходів і зборів виключені з переліку осіб на яких поширюються пільги щодо сплати судового збору.

Відповідно до Прикінцевих положень Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору”, Кабінет Міністрів України зобов'язав забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

При цьому, факт подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень не є безумовною підставою для відстрочення сплати судового збору.

Враховуючи те, що органи ДФС було позбавлено пільги зі сплати судового збору на законодавчому рівні Верховною Радою України Законом України від 22.05.2015р. “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору” та Кабінет Міністрів України зобов'язав забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору, суд не вбачає підстав для відстрочення ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області сплати судового збору.

Таким чином, оскільки ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області не сплачено судовий збір за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який поданий суб'єктом владних повноважень, суд вважає за необхідне залишити адміністративний позов без руху.

Згідно зі ст.108 КАС України суддя, встановивши, що адміністративний позов подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, в якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

За таких обставин адміністративний позов повинен бути залишений без руху, а позивачу наданий термін для усунення недоліків.

Керуючись ст. ст. 106, 108 КАС України, суддя, -

У Х В А Л И В:

          У задоволенні клопотання Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про відстрочення сплати судового збору-відмовити.

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДИСЕЙ ДИСК» про стягнення 9493,33грн.– залишити без руху.

Встановити позивачу 5-денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії ухвали.

У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною і буде повернута заявникові.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання в п'ятиденний строк з дня оголошення та (або) отримання копії ухвали апеляційної скарги.

Суддя К.О. Танцюра

          

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.08.2016
Оприлюднено08.08.2016
Номер документу59375405
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/3724/16

Постанова від 31.08.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 01.08.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні