Постанова
від 05.08.2016 по справі 809/882/16
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"05" серпня 2016 р. Справа № 809/882/16

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Могили А.Б.,

за участі:

секретаря судового засідання Ілів Н.І.,

представника позивача ОСОБА_1,

представника відповідача Крайник О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 до Управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування розрахунку №4 від 06.04.2016, -

ВСТАНОВИВ:

Фізична особа - підприємець ОСОБА_3 звернувся в суд із позовом до Управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування розрахунку №4 від 06.04.2016 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування.

Позовні вимоги мотивовані ти, що 06.04.2016 Управлінням Укртрансбезпеки у Хмельницькій області було зупинено автомобіль НОМЕР_1 з причепом SCHMITZ AWF 18 НОМЕР_6, що належить фізичній особі-підприємцю ОСОБА_3 За результатами зважування автомобіля зафіксовано перевищення вагових норм, що підтверджується актом про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, довідкою про результати здійснення габаритно-вагового контролю. Як наслідок, Управлінням сформовано розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування №4 від 06.04.2016 із зазначенням перевищення нормативів: пройдена відстань - 710км, загальна маса транспортного засобу - 48720кг., перевищено на 8720кг (21%). Зазначеним розрахунком визначено плату за проїзд на суму 1384,5 Євро. Вказаний розрахунок, на думку позивача, підлягає скасуванню, оскільки розмір плати за проїзд напряму залежить від пройденого маршруту. Оскільки вищевказаний автомобіль пройшов шлях 320км., а не 710км, як зазначено при перевірці інспектором, вказане призвело до неправомірного збільшення плати за проїзд.

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав з підстав, викладених у позовній заяві. Додатково пояснив, що великогабаритний контроль транспортного засобу позивача марки MAN, реєстраційний номер НОМЕР_2, здійснено пересувним обладнанням, яке перебувало на місці проведення контролю не тривалий час, а після його здійснення було згорнуте. Тому, внаслідок перевантаження позивачем частини вантажу на інший автомобіль працівники Укртрансбезпеки у Хмельницькій області не мали змоги здійснити контрольне зважування транспортного засобу. Отже, позивач не несе обов'язку щодо сплати всієї суми за розрахунком відповідача плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування. Просив позов задовольнити.

Представник відповідача адміністративний позов не визнала, з підстав, зазначених у письмовому запереченні відповідача проти позову. Суду пояснила, що в ході проведення перевірки транспортного засобу, що належить позивачу, було виявлено факт перевезення вантажу із перевищенням вагових обмежень, встановлених Правилами дорожнього руху, без дозволу виданого Державтоінспекцією або документа про внесення плати за проїзд великовагових транспортних засобів. У зв'язку з цим, за результатами зважування транспортного засобу позивача, складено акт про перевищення ним нормативних вагових параметрів та проведено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування. Розрахунок проведено відповідно до встановленої нормативно-правовими актами формули з врахуванням загальної відстані перевезення вантажу. За таких обставин, просила в задоволенні позову відмовити.

Заслухавши пояснення представників сторін, свідка, дослідивши письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення на позов, суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що посадовими особами управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області 06.04.2016, в ході здійснення контролю за додержанням вимог транспортного законодавства перевізниками під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом на габаритно-ваговому комплексі, виявлено факт перевезення позивачем на транспортному засобі марки MAN (модель 26.403), реєстраційний номер НОМЕР_2 з причепом - контейнеровозом марки SCHMITZ (модель AWF 18), реєстраційний номер НОМЕР_3, - вантажу із перевищенням вагових обмежень без дозволу, виданого службою автодоріг, або документа про внесення плати за проїзд великовагових транспортних засобів, про що складений акт №410 від 06.04.2016 року (а.с.17).

Спірні правовідносини, що склалися між позивачем та відповідачем, регулюються Законом України «Про дорожній рух», Законом України «Про автомобільні дороги», Законом України «Про автомобільний транспорт», а також нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України.

Згідно статті 29 Закону України «Про дорожній рух» до участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку, а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає обов'язковому технічному контролю, пройшов такий контроль. З метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Реалізація державної політики у сфері автомобільного транспорту здійснюється через центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює, зокрема: державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм та стандартів на автомобільному транспорті; габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування (стаття 6 Закону України «Про автомобільний транспорт»).

Центральним органом виконавчої влади з питань безпеки на автомобільному транспорті, згідно постанови Кабінету Міністрів України за №103 від 11.02.2015, є Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), яка здійснює свої повноваження безпосередньо, а також через утворені в установленому порядку територіальні органи.

В статті 33 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху (пункт 3 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 року № 30 (зі змінами)).

Пунктом 4 вказаних Правил визначено, що рух великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, виданим перевізникові Державтоінспекцією, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.

Згідно із пунктом 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306 (зі змінами), за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6м, за висотою від поверхні дороги - 4м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35м), за довжиною - 22м (для маршрутних транспортних засобів - 25м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2м.

Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 за №879 (зі змінами) «Про заходи збереження автомобільних доріг загального користування».

За визначеннями у пункті 2 цього Порядку габаритно-ваговий контроль - це контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів; попередній габаритно-ваговий контроль - це визначення параметрів великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу для встановлення наявності перевищення нормативів на стаціонарних пунктах; точний габаритно-ваговий контроль - визначення габаритно-вагових параметрів транспортного засобу на стаціонарному або пересувному пункті.

Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та відповідними підрозділами МВС, що забезпечують безпеку дорожнього руху (пункт 3 Порядку)

Таким чином, безпосереднє здійснення габаритно-вагового контролю покладено на Укртрансбезпеку, її територіальні органи спільно із відповідними підрозділами МВС, що забезпечують безпеку дорожнього руху.

Особливості габаритно-вагового контролю та вимоги до нього закріплені у пунктах 15 - 25 зазначеного Порядку.

Так, габаритно-ваговий контроль на стаціонарних пунктах включає документальний, попередній та/або точний контроль, на пересувних - документальний, точний контроль (пункт16 Порядку).

За результатами точного габаритно-вагового контролю на стаціонарному або пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка результатів здійснення контролю із зазначенням часу і місця його проведення, а на запит водія - міжнародний сертифікат зважування вантажних транспортних засобів, якщо пункт габаритно-вагового контролю уповноважений видавати такі сертифікати (пункт 18 Порядку).

За результатами точного та/або документального габаритно-вагового контролю посадові особи та/або працівники Укртрансбезпеки або її територіальних органів визначають належність транспортного засобу до великовагових та/або великогабаритних. Водії під час перебування в зоні стаціонарного або пересувного пункту габаритно-вагового контролю повинні виконувати законні вимоги посадових осіб та/або працівників Укртрансбезпеки, її територіальних органів та відповідного підрозділу МВС, що забезпечує безпеку дорожнього руху (пункт 20 Порядку).

Як вже встановлено судом посадовими особами відповідача складено акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №410 від 06.04.2016 року, відповідно до яких нормативно допустимі осьові навантаження зазначені 11000 т та 16000 т, а фактичні навантаження на дві з чотирьох осей становили відповідно 11040 т та 21480 т (а.с.17).

Габаритно-ваговий контроль інспекторами відповідача здійснювався на 320км автодороги М-12 у Хмельницькій області на підставі направлення на перевірку від 04.04.2016 №001403, відповідно до графіку проведення рейдових перевірок територіальними органами Укртрансбезпеки у період з 04.04.2016 по 08.04.2016, затвердженого наказом Державної служби з безпеки на транспорті від 01.04.2016 (в редакції наказу від 04.04.2016 №153) (а.с.50, 53)

Перевезення позивачем вантажу із перевищенням вагових обмежень зафіксовано ваговим комплексом в 11 год. 30 хв. на пересувному пункті габаритно-вагового контролю. За його результатами складено довідку від 06.04.2016, в якій зазначено тип транспортного засобу, дані навантаження на осі (1 - 6400 т, 2 - 13780 т, 3 - 7700 т, 4 - 9800 т, 5 - 11040 т) та повну масу транспортного засобу - 48720 т (а.с.16).

Пунктом 21 Порядку передбачено, що у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування. Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України. У разі наявності підозри щодо перевищення нормативних габаритно-вагових параметрів транспортного засобу, працівники пунктів габаритно-вагового контролю проводять його повторне зважування.

У разі виявлення на стаціонарних або пересувних чи автоматичних зважувальних пунктах порушення правил проїзду великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів такий транспортний засіб тимчасово затримується згідно із статтею 265-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення (пункт 22 Порядку).

Власник великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу або уповноважена ним особа має право привести габаритно-вагові параметри транспортного засобу у відповідність з установленими нормативами шляхом часткового розвантаження, перевантаження на інший транспортний засіб або у будь-який інший спосіб (пункт 23 Порядку).

В пункті 24 Порядку встановлено, що після приведення габаритно-вагових параметрів транспортного засобу у відповідність з установленими нормативами і внесення плати за проїзд такий засіб спрямовується для здійснення повторного габаритно-вагового контролю. Якщо під час здійснення повторного габаритно-вагового контролю фактів перевищення габаритно-вагових параметрів не виявлено, транспортний засіб може продовжити подальший рух.

Судом з'ясовано, що транспортний засіб позивача внаслідок габаритно-вагового контролю не затримувався, а після його проходження подальший рух транспортного засобу не заборонявся.

В суді представником позивача зазначено, що після габаритно-вагового контролю позивач здійснив перевантаження частини вантажу на інший транспортний засіб, який прибув за його дорученням. На підтвердження даного факту суду подано шляховий лист №75 від 06.04.2016, прихідні накладні від 07.04.2016 за №№РБ-86, РБ-87, з яких вбачається маршрут транспортного засобу марки MERCEDES-BENZ, реєстраційний номер НОМЕР_4, до населеного пункту Летичів і звідти до населеного пункту Брошнів - Осада для доставки вантажу 8995кг, та його розвантаження 07.04.2016 з двох транспортних засобів - марки MERCEDES-BENZ, реєстраційний номер НОМЕР_4 та марки MAN, реєстраційний номер НОМЕР_2 (а.с.56-58). Допитаний судом свідок ОСОБА_4, який працює в позивача водієм, підтвердив дані обставини.

Представником відповідача суду надано копію письмових пояснень інспектора Вакалюка О.В., який проводив габаритно-ваговий контроль транспортного засобу позивача, згідно яких водій позивача, після зважування автомобіля, відмовився від його перевантаження і повторного зважування (а.с.54).

Однак, документального підтвердження відмови водія позивача від перевантаження транспортного засобу марки MAN, реєстраційний номер НОМЕР_2, суду не надано.

Таким чином, відповідачем в суді не спростовано доводів позивача та не надано достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються їх заперечення.

Внаслідок виявлених порушень позивачу посадовою особою відповідача оформлено розрахунок №4 від 06.04.2016 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування в розмірі 1384,5 євро (а.с.14).

Відповідно до пункту 28 Порядку плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.

Згідно з пунктом 30 Порядку плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою: П = (Рзм + Рнв + Рг) х В, де П - розмір плати за проїзд; Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1кілометр проїзду; Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1кілометр проїзду; Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1кілометр проїзду; В - відстань перевезення, кілометрів.

Якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру до 10 відсотків - у подвійному розмірі (пункт 31-1 Порядку).

Розраховуючи позивачу розмір плати за проїзд великовагового транспортного засобу відповідач виходив із усієї відстані маршруту перевезення вантажу, тобто 710км. На переконання суду відповідач протиправно застосував таку величину відстані, оскільки, як встановлено судом, до моменту проведення габаритно-вагового контролю великоваговий транспортний засіб позивача пройшов шлях відстанню 320км. Даний факт у судовому засіданні представники сторін не заперечили.

Таким чином, при розрахунку позивачу плати за проїзд великовагового транспортного засобу автомобільними дорогами загального користування слід застосовувати відстань, яка пройдена транспортним засобом - 320км, а не загальну відстань перевезення вантажу - 710км. Як наслідок розмір такої плати становитиме 624 Євро, а не 1384,50 Євро.

Отже, розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування №4 від 06.04.2016 в частині визначення відстані перевезення та, як наслідок, розміру такої плати не відповідає критеріям правомірності, встановленим ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, а отже є необґрунтованим і таким, що прийнятий без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення. У зв'язку з цим такий розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування підлягає частковому скасуванню.

Статтею 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відповідно до ч.2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи встановлені в ході судового розгляду справи обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що посадові особи Управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області, складаючи розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобі автомобільними дорогами загального користування №4 від 06.04.2016 у частині визначення відстані перевезення вантажу, діяли не у спосіб, що передбачений законами України.

За таких обставин, суд вважає, що позов підлягає до часткового задоволення.

В силу вимог ч.1 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Заявлені фізичною особою-підприємцем ОСОБА_3 позовні вимоги є майновими. Розмір судового збору, який слід було сплатити за звернення із даним позовом становить 551,20 грн.

Не зважаючи на сплату позивачем судового збору в розмірі 1378 грн. згідно чеку від 10.05.2016, для розрахунку суми судового збору, що підлягає стягненню із відповідача в користь позивача, відповідно до задоволених вимог, є розмір 551,20 грн.

Позивачем оспорюється розрахунок плати за проїзд в розмірі 1384,5 Євро. Оскільки вказаний розрахунок скасований в частині визначення позивачу плати за проїзд в розмірі 760,50 Євро, що становить 22 541,22 грн. по курсу НБУ станом на 06.04.2016, розмір плати за проїзд, який позивачу слід сплатити є 624 Євро.

Таким чином, стягненню з Управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області за рахунок бюджетних асигнувань на користь фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 підлягає судовий збір відповідно до задоволених вимог у розмірі 303 грн.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати розрахунок Управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування №4 від 06.04.2016 в частині визначення фізичній особі-підприємцю ОСОБА_3 плати в розмірі 760 Євро (сімсот шістдесят євро) 50 центів, що становить 22 541 (двадцять дві тисячі п"ятсот сорок одна) грн. 22 коп. по курсу НБУ станом на 06.04.2016.

В задоволенні решти позову відмовити.

Стягнути з Управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області (код ЄДРПОУ 38223667) за рахунок бюджетних асигнувань на користь фізичної особи-підприємця ОСОБА_3(ідентифікаційний номер НОМЕР_5) 303 (триста три) грн. судового збору відповідно до задоволених вимог.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на постанову подається протягом десяти днів з дня отримання її копії.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя /підпис/ Могила А.Б.

Постанова складена в повному обсязі 10.08.2016 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.08.2016
Оприлюднено15.08.2016
Номер документу59584981
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/882/16

Постанова від 05.08.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Могила А.Б.

Постанова від 05.08.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Могила А.Б.

Ухвала від 25.07.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Могила А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні