Ухвала
від 19.07.2016 по справі 295/9687/16-к
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/9687/16-к

1-кс/295/3907/16

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.07.2016 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , по матеріалам досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32016060000000028 від 20 квітня 2016 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3ст.204 КК України, про призначення перевірки-

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся з клопотанням, в якому просить призначити перевірку щодо дотримання вимог законодавства України про працю на об`єктах з підвищенною небезпекою на нафтозберігаючій базі, що знаходиться за адресою: Житомирська область, м. Овруч, вул. Правди, буд. 47, де здійснює свою діяльність ТОВ «Альянс Ойл Транс» (код ЄДР 39043811). Крім того, просить проведення перевірки доручити спеціалістам Управління Держпраці в Житомирській області.

У клопотанні слідчий зазначає, що у провадженні у провадженні слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Житомирській області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню № 32016060000000028, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 204 КК України.

Слідчий вказав, що в ході досудового розслідування встановлено, що на території м. Овруча Житомирської області та м. Києва, починаючи із лютого 2016 року по теперішній час, діє група осіб, яка використовуючи потужності орендованих основних засобів ТОВ «Альянс Ойл Транс» (код ЄДР 39043811), що розташовані у м. Овруч, здійснюють незаконне виготовлення підакцизних товарів (дизельного пального) з недоброякісної сировини (матеріалів), що становлять загрозу для життя і здоров`я людей, а також здійснюють незаконний збут цих товарів.

Окрім того, встановлено, що гр. ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на протязі 2015 року створив механізму незаконного виготовлення підакцизного товару (дизельного пального), шляхом змішування дизельного пального із продуктами нафтопереробки (газойль, конденсати) невстановленого походження та штучного збільшення октанового числа для надання видимості пального вищої якості.

Слідчий зазначив, що в подальшому будо встановлено, що за рахунок збільшення об`ємів дизельного пального та проведення ряду безтоварних фінансово-господарських операцій між підконтрольними ОСОБА_4 . СГД, зокрема ТОВ «Альянс Ойл Транс» (код ЄДР 39043811), ТОВ «Спарта Групп» (код ЄДР 39378389), ТОВ «Біо-Нафто Продукт» (код ЄДР 39519704), ТОВ «Преміум-Нафта» (код ЄДР 39089945), ТОВ «Максима Спецторг» (код ЄДР 36706775), ТОВ «Мінетех» (код ЄДР 38098409), ТОВ «Євроексперт» (код ЄДР 39514947), ФОП ОСОБА_4 (код НОМЕР_1 ) та ТОВ «Прайм Енерго Постач» (код ЄДР 39526444) надає змогу останньому надавати виду легального походження сфабрикованого дизельного пального, що в подальшому неправомірно вводиться в обіг, тобто реалізовується зацікавленим особам.

Окрім того, слідством встановлено, що незаконне виготовлення необлікованого дизельного пального, а також його зберігання з метою подальшого збуту, здійснюється ОСОБА_4 та іншими співучасниками кримінального правопорушення «кустарним» методом на території нафтобази, що розташовується за адресою: Житомирська область, м. Овруч, вул. Правди, буд. 47, де фактично знаходяться «виробничі потужності» та ємності для зберігання, тобто на об`єкті з підвищеною небезпекою. Якість змішаного «пального» перевіряється шляхом локального підпалювання у ємностях.

В свою чергу, особи, що діють від ТОВ «Альянс Ойл Транс» не оформлюють документально послуги з переробки (доопрацювання, покращення) паливно-мастильних матеріалів, а тому на дане підприємство не поширюються вимоги, визначені законодавством України до виробників даної продукції.

В обґрунтування клопотання посилається на те, що з метою встановлення порушень вимог законодавства України про працю на об`єктах з підвищенною небезпекою, що може призвести до загрози життю та здоров`ю громадян, а також виявлення та закріплення доказів щодо незаконного виготовлення підакцизних товарів з використанням обладнання, що забезпечує масове виробництво таких товарів, виникла необхідність у проведенні відповідної перевірки.

Заслухавши слідчого, дослідивши клопотання та долучені до нього копії документів з кримінального провадження, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно до ч. 2ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Згідно ч. 1 ст. 1 КПК України, встановлено, що порядок кримінального провадження на території України визначається лише кримінальним процесуальним законодавством України.

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 3 КПК України кримінальне провадження - досудове розслідування і судове провадження, процесуальні дії у зв`язку із вчиненням діяння, передбаченого Законом України про кримінальну відповідальність.

Пункт 18 ч. 1 ст. 3 КПК України слідчий суддя - суддя суду першої інстанції, до повноважень якого належать здійснення у порядку передбаченому, КПК України судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні.

Положення КПК України не відносять до компетенції слідчого судді вирішення питання щодо надання дозволу на проведення перевірки, ст. 132 КПК України не передбачає такого заходу кримінального провадження, не регламентує порядок розгляду таких клопотань, обсяг доказування при розгляді такого клопотання, критерії, за якими слідчий суддя повинен визначати достатність підстав для надання дозволу на проведення перевірки.

Частиною 5 ст. 40 КПК України передбачено, що слідчий, здійснюючи свої повноваження відповідно до вимог цього Кодексу, є самостійним у своїй процесуальній діяльності, втручання в яку осіб, що не мають на те законних повноважень, забороняється. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, службові особи, інші фізичні особи зобовязані виконувати законні вимоги та процесуальні рішення слідчого.

В силу пп. 20.1.4п. 20.1ст. 20 ПК України, контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків.

Відповідно до ч. 2ст. 84 КПК Україниодним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких п. 4 ч. 2ст. 99 КПК Українивіднесено і акти перевірок.

Згідно ст. 93 ч. 2 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до п.75.1ст.75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Клопотання слідчого про проведення перевірки ТОВ «Альянс Ойл Транс» не аргументовано, зокрема, не обгрунтовані підстави проведення перевірки, щодо дотримання законодавства України про працю, не зазначено, які обставини кримінального провадження, що підлягають доказуванню, можуть бути підтверджені з використанням відомостей, отриманих внаслідок проведення перевірки. Окрім того, слідчим не ззазначено дату початку та закінчення перевірки, не зазначено за який період має бути проведено перевірку, не зазначено відомостей про те, що на даному підприємстві такі перевірки не проводились, не зазначено осіб які мають здійснити перевірку.

З огляду на викладене, слідчий суддя приходить до висновку, що підстави для задоволення клопотання про проведення перевірки ТОВ «Альянс Ойл Транс» відсутні, клопотання слідчого задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 3, 10, 110, 132 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Відмовити в задоволенні клопотання слідчого з ОВС СУФР ГУ ДФС у Житомирській області капітана податкової міліції ОСОБА_3 про призначення перевірки ТОВ «Альянс Ойл Транс».

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_5 Перекупка

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення19.07.2016
Оприлюднено15.03.2023
Номер документу59608535
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —295/9687/16-к

Ухвала від 19.07.2016

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Перекупка І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні