Ухвала
від 11.11.2015 по справі 367/7726/15-к
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 367/7726/15-к

УХВАЛА

11 листопада 2015 року Ірпінський міський суд Київської області в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Ірпінського міського суду Київської області клопотання прокурора прокуратури м. Ірпеня ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення позапланової ревізії, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 29.09.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, -

в с т а н о в и в:

Прокурор прокуратури м. Ірпеня звернувся до суду з клопотанням, в якому просить надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії.

Відповідно до змісту клопотання, встановлено, що під час виконання завдання прокуратури Київської області щодо стану представницької діяльності у сфері використання бюджетних коштів, спрямованих на реалізацію програм та заходів з охорони дитинства, закупівлю відповідних товарів та послуг, з`ясовано, що упродовж 2014 - 2015 роках переможцем у конкурсних торгах на здійснення державних закупівель послуг на харчування у навчальних закладах міста Буча було Комунальне підприємство громадського харчування «Продсервіс».

За наслідком проведення згаданих торгів протягом 2014 - 2015 років відділом освіти Бучанської міської ради та Комунальним підприємством громадського харчування «Продсервіс» укладено договори на поставку продуктів харчування на загальну суму 4 549 056, 00 грн. Відповідно до річного плану закупівель на 2015 рік по відділу освіти Бучанської міської ради щодо предмету закупівлі м`яса свійської птиці, свіже чи охолоджене, вартістю 300 000, 00 грн., відділом освіти Бучанської міської ради проведено відкриті конкурсні торги, за результатами яких переможцем визнано Комунальне підприємство громадського харчування «Продсервіс».

В подальшому 12.03.2015 між відділом освіти Бучанської міської ради та Комунальним підприємством громадського харчування «Продсервіс» укладено договір про закупівлю товарів (робіт та послуг) за державні кошти № 47 відповідно до якого останні мали поставляти м`ясо свійської птиці, свіже чи охолоджене, тушки курей 1 ґатунку в кількості 10 000 кг на загальну суму 260 000, 00 грн..

В той же час, батьки дітей, які відвідують дошкільні навчальні заклади м. Буча стверджують, що до закладів постачають м`ясо свійської птиці заморожене та дітей харчують виключно крильцями.

Таким чином, в діях службових осіб відділу освіти Бучанської міської ради, дошкільних навчальних закладів м. Буча та Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс» вбачається ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, а саме не належне виконання свої службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди правам і свободам та інтересам окремих громадян.

Прокурор просить призначити повну позапланову виїзну ревізію діяльності об`єкту контролю - відділу освіти Бучанської міської ради, ЄДРПОУ 34357364, розташованого за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Островського, № 36, за період 2013 - 2015 років. Доручити проведення повної позапланової виїзної ревізії діяльності відділу освіти Бучанської міської ради Державній фінансовій інспекції в Київській області. Тривалість позапланової виїзної ревізії визначити строком 30 робочих днів, початковою датою проведення ревізії визначити 16.11.2015, а кінцеву дату 16.12.2015.

В судовому засіданні прокурор подання підтримав та просив його задовольнити.

Заслухавши думку прокурора вивчивши клопотання слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання не підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Згідно ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно, за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

У відповідності до ст. 11 ЗУ "Про засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" № 2939 - ХІІ від 26.01.1993р. передбачено, що суд постановляє рішення про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії.

У відповідності до положень ст.40 КПК України, якою визначені повноваження слідчого в кримінальному провадженні та ст.11 Закону №2939 - ХІІ від 26.01.1993 р., якою передбачено проведення позапланових виїзних ревізій, свідчить про те, що передумовою звернення слідчого з клопотанням про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії, є винесена слідчим постанова про призначення такої ревізії.

Однак, при вивченні слідчим суддею матеріалів кримінального провадження № №42015110040000131 з`ясовано, що прокурором прокуратури не було винесено в даному кримінальному провадженні постанови про призначення ревізії, а одразу ж звернувся до суду з клопотанням про призначення у цій справі позапланової виїзної ревізії.

Враховуючи, що призначення позапланової виїзної ревізії в кримінальному провадженні відповідно до п.4 ч.2 ст.40 КПК України належить до повноважень слідчого, який після винесення постанови про призначення ревізії, звертається до слідчого судді з клопотанням про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії, та з врахуванням того, що слідчий суддя відповідно до вимог ЗУ "Про засади здійснення державного фінансового контролю в Україні". за наявності достатніх підстав, які повинен в клопотанні обгрунтувати слідчий, прокурор лише надає дозвіл на проведення такої ревізії, а не призначає її проведення, то суд, з огляду на викладене вище, вважає, що клопотання не підлягає задоволенню.

Крім того в порушенні вимог ч.ч. 11-12 ст. 11 ЗУ "Про засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", прокуратурою в поданому клопотанні було перевищено тривалість позапланової виїзної ревізії.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.40, 93, 370-372, 309 КПК України, вимогами ЗУ "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", слідчий суддя

п о с т а н о в и в:

Відмовити в задоволенні клопотання прокурора прокуратури м. Ірпеня ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення позапланової ревізії.

Ухвалу може бути оскаржено безпосередньо до суду апеляційної інстанції впродовж п`яти днів.

Суддя: ОСОБА_1

СудІрпінський міський суд Київської області
Дата ухвалення рішення11.11.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу59609526
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —367/7726/15-к

Ухвала від 11.11.2015

Кримінальне

Ірпінський міський суд Київської області

Кухленко Д. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні