Ухвала
від 24.11.2015 по справі 367/7962/15-к
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 367/7962/15-к

УХВАЛА

24 листопада 2015 року Ірпінський міський суд Київської області в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

за участю прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Ірпінського міського суду Київської області клопотання прокурора прокуратури м. Ірпеня ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення позапланової ревізії, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 29.09.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, -

в с т а н о в и в:

Прокурор прокуратури м. Ірпеня звернувся до суду з клопотанням, в якому просить надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності об`єкту контролю відділу освіти Бучанської міської ради, за період 2013-2015років. Доручити її проведення Державній фінансовій інспекції в Київської області. Тривалість позапланової виїзної ревізії визначити строком 15 робочих днів, початковою датою проведення ревізії визначити 10.12.2015року, а кінцеву дату 30.12.2015 року.

На вирішення повної позапланової виїзної ревізії фінансово господарської діяльності відділу освіти Бучанської міської ради поставити наступні питання:

-стан усунення порушень та недоліків, виявлених попередніми ревізіями;

-відповідність фактичної діяльності підприємства видам діяльності, передбаченим Статутом, законодавству та отриманим дозвільним документам;

-перевірка фінансових планів та стану їх виконання;

-проведення безготівкових операцій в національній та іноземній валюті;

-проведення готівкових операцій в національній та іноземній валюті;

-повнота надходження, достовірність і правильність визначення доходів;

-законність здійснення та достовірність відображення витрат;

-правильність відображення дебіторської та кредиторської заборгованості;

-стан претензійно - позовної роботи;

-дотримання законодавства при здійсненні державних закупівель;

-стан збереження державного майна, використання оборотних та необоротних активів;

-дотримання законодавства при отриманні та використанні бюджетних коштів;

-фінансові результати та власний капітал;

-стан бухгалтерського обліку та достовірність фінансової звітності.

Відповідно до змісту клопотання, встановлено, що під час виконання завдання прокуратури Київської області щодо стану представницької діяльності у сфері використання бюджетних коштів, спрямованих на реалізацію програм та заходів з охорони дитинства, закупівлю відповідних товарів та послуг, з`ясовано, що упродовж 2014 - 2015 роках переможцем у конкурсних торгах на здійснення державних закупівель послуг на харчування у навчальних закладах міста Буча було Комунальне підприємство громадського харчування «Продсервіс».

За наслідком проведення згаданих торгів протягом 2014 - 2015 років відділом освіти Бучанської міської ради та Комунальним підприємством громадського харчування «Продсервіс» укладено договори на поставку продуктів харчування на загальну суму 4 549 056, 00 грн. Відповідно до річного плану закупівель на 2015 рік по відділу освіти Бучанської міської ради щодо предмету закупівлі м`яса свійської птиці, свіже чи охолоджене, вартістю 300 000, 00 грн., відділом освіти Бучанської міської ради проведено відкриті конкурсні торги, за результатами яких переможцем визнано Комунальне підприємство громадського харчування «Продсервіс».

В подальшому 12.03.2015 між відділом освіти Бучанської міської ради та Комунальним підприємством громадського харчування «Продсервіс» укладено договір про закупівлю товарів (робіт та послуг) за державні кошти № 47 відповідно до якого останні мали поставляти м`ясо свійської птиці, свіже чи охолоджене, тушки курей 1 ґатунку в кількості 10 000 кг на загальну суму 260 000, 00 грн.

В той же час, батьки дітей, які відвідують дошкільні навчальні заклади м. Буча стверджують, що до закладів постачають м`ясо свійської птиці заморожене та дітей харчують виключно крильцями.

Здебільш працівники Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс», привозять до дошкільних навчальних закладів не ті продукти харчування, що замовляють працівники кухні навчального закладу, замінюючи їх на свій розсуд.

Відповідно до статуту Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс», директор підприємства несе відповідальність за результати роботи підприємства, у тому числі щодо організації харчування дітей, перед виконавчим комітетом Бучанської міської ради.

Таким чином, в діях службових осіб відділу освіти Бучанської міської ради, дошкільних навчальних закладів м. Буча та Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс» вбачається ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, а саме не належне виконання свої службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди правам і свободам та інтересам окремих громадян.

У зв`язку з цим прокурор просить призначити повну позапланову виїзну ревізію діяльності об`єкту контролю - відділу освіти Бучанської міської ради, ЄДРПОУ 34357364, розташованого за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Островського, № 36.

Прокурор у судове засідання не з`явилася, надала до суду заяву із проханням слухати справу у її відсутність, клопотання підтримала та просила його задовольнити.

Дослідивши матеріали кримінального провадження, суд приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню.

Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», визначені правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні. (далі Закон)

Згідно ст. 2 Закону, головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно, за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Згідно ч. 6 ст.11 Закону, позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Частиною 8 ст. 11 Закону, орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Відповідно до ч. 11 ст.11 Закону, тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів. Така саме норма передбачена і п.9 розділу «Організація і проведення ревізій» Постанови КМУ України від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами».

Цей Порядок визначає процедуру проведення інспектування в міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і у суб`єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та

фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують використовували у період, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі підконтрольні установи), а на підставі рішення суду в інших суб`єктів господарювання.

Враховуючи, вищевикладене, суд вважає за необхідне надати дозвіл на проведення позапланової ревізії.

З огляду на викладене, керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя, -

п о с т а н о в и в:

Задовольнити клопотання прокурора прокуратури м. Ірпеня ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення позапланової ревізії.

Ухвалу може бути оскаржено безпосередньо до суду апеляційної інстанції впродовж п`яти днів.

Суддя: ОСОБА_1

СудІрпінський міський суд Київської області
Дата ухвалення рішення24.11.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу59609533
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —367/7962/15-к

Ухвала від 24.11.2015

Кримінальне

Ірпінський міський суд Київської області

Кухленко Д. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні