ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"09" серпня 2016 р.Справа № 922/1971/16
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Байбака О.І.
при секретарі судового засідання Рученко К.Д.
розглянувши справу
за позовом Харківської міської ради, м. Харків до Приватного підприємства фірми «Скорпіон», м. Харків про внесення змін до договору оренди за участю представників сторін::
позивача - ОСОБА_1 (довіреність № 08-11/7816/2-15 від 30.12.2015 р.);
відповідача - не з'явився.
ВСТАНОВИВ:
Харківська міська рада, м. Харків (далі за текстом - позивач) звернулась до господарського суду Харківської області з позовною заявою, в якій просить суд внести зміні до договору оренди землі № 040567100075 від 13.10.2005 р., укладеного з Приватним підприємством фірмою "Скорпіон", м. Харків (далі за текстом - відповідач), шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору в наступній редакції:
ДОДАТКОВА УГОДА
до договору оренди землі,
зареєстрованого В« 13В» жовтня 2005 року
за № 040567100075 у Харківській регіональній філії
Державного підприємства В«Центр державного земельного
кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсахВ»
В« ___В»
Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі міського голови ОСОБА_2 з одного боку та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА В«СКОРПІОНВ» (Орендар) в особі керівника
І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України В«Про оренду земліВ» , рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 В«Про затвердження В«Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» , рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 В«Про затвердження В«Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» , рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 В«Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті ХарковіВ» (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 В«Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті ХарковіВ» пункти 5., 9., 13., 14. договору оренди землі, зареєстрованого В« 30В» січня 2006 року за № 840667100014 змінити, доповнити пункт 2. словами та пункт 28. підпунктом д) і викласти у такій редакції:
В« 2. (редакція по договору). Кадастровий номер земельної ділянки 6310136300:10:002:0009В»
В« 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витяг) з технічної документації № 260 від 14.11.2013 становить 210195 грн. (двісті десять тисяч сто дев'яносто п'ять гривень).
При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради Орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.В»
В« 9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.
Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 1587/14 від 20.01.2014 на рік становить 5,6 % від її нормативної грошової оцінки і складає 11770,92 грн. (одинадцять тисяч сімсот сімдесят гривень дев'яносто дві копійки), або в місяць - 980,91 грн. (девятьсот вісімдесят гривень дев'яносто одна копійка).В»
В« 13. Розмір орендної плати переглядається у разі:
а) зміни умов господарювання, передбачених договором;
б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;
в) зміни нормативної грошової оцінки;
г) внаслідок інфляції - щорічно;
д) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини Орендаря, що підтверджено документами;
е) в інших випадках, передбачених законом.В»
В« 14. У разі невнесення орендної плати у строки, визначені законодавством, справляється пеня згідно діючого законодавства.В»
В« 28. д) в разі ухилення Орендаря від перерахунку орендної плати при настанні умов, передбачених п. 13 договору. Орендодавець має право звернутися до суду для визнання додаткової угоди до договору оренди землі укладеною в зміненій редакції.В»
II. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого В« 13В» жовтня 2005 року за №040567100075 у Харківській регіональній філії Державного підприємства В«Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсахВ» і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.
Ухвалою господарського суду Харківської області від 22.06.2016 р. зазначений позов прийнято до провадження та призначено до розгляду в судовому засіданні на 05.07.2016 р.
Ухвалами господарського суду Харківської області від 05.07.2016 р. та від 19.07.2016 р. розгляд справи відкладався в зв'язку з неявкою на судове засідання представника відповідача та ненаданням учасниками судового процесу витребуваних судом документів.
Відповідач подав до суду письмові пояснення з додатковими документами (вх. № 23515 від 18.07.2016 р.), в яких повідомив суд про те, що не отримував від позивача листа-пропозиції № 2313/0/225-14 від 03.03.2014 р. з пропозицією укладення додаткової угоди до договору оренди землі № 040567100075 від 13.10.2005 р.; що він не має на меті ухилення від вимог, викладених у вище вказаному листі позивача, звернувшись при цьому до Департаменту земельних відносин виконавчого комітету Харківської міської ради з листом щодо укладення додаткової угоди до договору оренди землі № 040567100075 від 13.10.2005 р.
На підставі викладеного, відповідач просить суд припинити провадження у справі № 922/1971/16 у зв'язку з відсутністю предмета спору.
Однак, зазначені вимоги не підлягають задоволенню, оскільки матеріали справи не містять, та відповідачем, всупереч вимогам ст. ст. 32-34 ГПК України, не надано суду доказів укладання між сторонами додаткової угоди, що є предметом розгляду суду в межах даної справи. До того ж, позивач заперечує факт укладання між сторонами такої угоди, та наполягає на задоволенні позовних вимог.
На судове засідання 09.08.2016 р. прибув представник позивача, який підтримує позовні вимоги та просить суд задовольнити їх в повному обсязі.
Відповідач на судове засідання 09.08.2016 р. свого уповноваженого представника не направив, хоча належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи, в письмових поясненнях (вх. № 23515 від 18.07.2016 р.) просить суд розглядати справу за відсутності його представника.
Оскільки неявка на судове засідання представника відповідача не перешкоджає розгляду справи по суті, суд вважає за необхідне розглядати справи за відсутності останнього, за наявними в матеріалах справи документами та матеріалами, як це передбачено ст. 75 ГПК України.
Перевіривши матеріали справи, оцінивши надані суду докази та доводи, суд встановив:
Як свідчать матеріали справи, на підставі рішення Харківської міської ради від 22.02.2005 р. № 21/05 "Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об'єктів" (а.с. 23-24) між Харківською міською радою, як орендодавцем, та Приватного підприємства фірми «Скорпіон», як орендарем, 13.10.2005 р. укладено договір оренди землі, зареєстрований 13.10.2005 р. за № 040567100075 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" (далі за текстом - договір; а.с. 16-18).
Відповідно до п. 2 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,0070 га, в тому числі: інших угідь 0,0070 га.
За змістом п. 5 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки:
- на період будівництва згідно з довідкою № 2108/05 від 10.08.2005 р. становить 15782,00 грн.;
- на період експлуатації згідно з довідкою № 2109/05 від 10.08.2005 р. становить 78909,00 грн.
Згідно з п. 8 договору, цей договір укладено строком: на період будівництва до 01.03.2007 р. (але не пізніше прийняття об'єкту оренди до експлуатації), на період експлуатації до 01.03.2030 р.
Пунктами 9-11 договору встановлено, що розмір орендної плати в місяць за земельну ділянку становить:
- на період будівництва: 2005 рік 40,67 грн., 2006 рік 59,88 грн., з 2007 року 112,99 грн.;
- на період експлуатації з 01.03.2007 р. 342,14 грн.
Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексу інфляції.
Орендна плата за земельну ділянку сплачується рівними частками щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Згідно з п. 13 договору оренди землі розмір орендної плати переглядається у разі: а) зміни умов господарювання, передбачених договором; б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; в) внаслідок інфляції щорічно; г) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; д) в інших випадках передбачених законом.
Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013р. №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.
Відповідно до п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.
Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01 січня 2014 року.
Попередня вартість 1 кв. м землі у місті Харкові визначена станом на 01.01.2007 р. на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. № 335/07 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року", рішень Харківської міської ради від 27.02.2008 року № 41/08 "Про затвердження "Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року" та введена в дію з 01.03.2008 р.
Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станам на 01.01.2013" встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" вводиться в дію з 01.01.2014. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
Пунктом 5 зазначеного рішення Департамент земельних відносин Харківської міської ради зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких у Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства.
Рішенням Харківської міської ради від 29.12.2012 р. № 960/12 затверджено Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
Відповідно до пункту 16.4 вказаного Порядку, зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформляються додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі, підлягає перегляду у випадку, також зміни нормативної грошової оцінки землі.
Згідно з п. 36 договору зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку.
Як свідчать матеріали справи, на виконання умов договору та зазначених рішень Харківської міської ради позивачем рекомендованим листом на адресу відповідача направлено лист-пропозицію № 2313/0/225-14 від 03.03.2014 р. щодо укладення додаткової угоди до договору оренди землі № 040567100075 від 13.10.2005 р. (а.с. 29-30).
Відповідач зазначає, що вказаний лист-пропозицію він не отримував.
Однак, станом на момент винесення даного рішення зміни до договору оренди не внесені, що і стало підставою для звернення позивача до суду з позовом по даній справі.
Надаючи правову кваліфікацію відносинам, що стали предметом спору, суд виходить з наступного:
Відповідно до статті 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.
Відповідно до вимог ст. ст. 32, 34 ГПК України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Згідно з статтею 43 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
За змістом ст. 13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Згідно з ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Статтею 21 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.
Відповідно до п. 289.1. ст. 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Стаття 1 Закону України "Про оцінку земель" визначає нормативну грошову оцінку земельних ділянок як капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.
За змістом ст. 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років.
Керуючись зазначеними положеннями діючого законодавства, позивач рішеннями від 03.07.2013 р. №1209/13 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2013 року" та від 25.09.2013 р. №1269/13 "Про затвердження порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова" затвердив нову базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова та ввів в дію з 01 січня 2014 року нову плату за землю.
Згідно з ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Статтею 73 Закону України "Про місцеве самоврядування" встановлено, що акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної в місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Відповідно до п .п. 34, 35 ч. 1 ст. 26 вказаного закону до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин, затвердження відповідно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у власності відповідних територіальних громад.
На підставі викладеного суд зазначає, що нормативно грошова оцінка земельних ділянок не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі, а є способом регулювання уповноваженими органами плати за користування землею.
При цьому, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, в зв'язку з чим, зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.
В свою чергу, орендна плата за земельні ділянки комунальної власності є регульованою ціною. Тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Вищого господарського суду України від 03.07.2014 року № 922/533/14 та постановах Верховного суду України від 20.08.2013 року у справі №5017/781/2012 та від 03.12.2013 року у справі №5009/3430/12.
Що стосується позовних вимог про внесення змін до п. п. 13, 14, 28 до договору оренди землі, господарський суд зазначає наступне:
Так, позивачем в позовній заяві не наведено обґрунтування позовних вимог щодо зміни п.13 договору, якими позивач просить доповнити перелік підстав для зміни орендної плати такою підставою як В«зміна нормативної грошової оцінки земліВ» . Аналогічно пропоновані позивачем зміни до п. 28 Договору оренди не обґрунтовані жодними посиланнями на норми права та докази.
Разом з тим, про необґрунтованість цих вимог позивача свідчить те, що в даному разі позивач просить суд врегулювати в договорі відносини, які вже врегульовані нормативними актами, при цьому просить зробити це у інший спосіб, ніж це передбачено цими актами. Однак, згідно з частиною 2 статті Цивільного кодексу України сторони мають право врегулювати у договорі, який передбачений актами цивільного законодавства, свої відносини, які не врегульовані цими актами.
У відповідності до приписів частини 4 статті 179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі, в т.ч. типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови. Конкретизувати умови означає визначити ті умови договору, які мають змінюваний характер в залежності від конкретних умов відповідних правовідносин (стосовно договору оренди земельної ділянки, наприклад, це місцезнаходження, цільове призначення, площа та якісні характеристики земель, перелік, характеристика і стан лінійних споруд, інших об'єктів інфраструктури, у тому числі доріг, наявність обмежень, ставка та розмір орендної плати, строк дії договору тощо).
У даному ж випадку позивач, пропонуючи умови договору, яких немає у типовому договорі оренди землі, який затверджений Постановою КМ України від 30.03.2004 р. № 220 В«Про затвердження Типового договору оренди земліВ» , насправді просить не конкретизувати, а змінити і доповнити умови типового договору, що прямо суперечить забороні на відступ від умов типового договору, встановленій частиною 2 статті 630 Цивільного кодексу України та частиною 4 статті 179 Господарського кодексу України.
Так, зокрема, в Типовому договорі оренди землі, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2004р. № 220, а саме: у вичерпному переліку підстав для перегляду розміру орендної плати відсутні пропоновані позивачем у спірній додатковій угоді умови щодо зміни розміру орендної плати у разі В«зміни нормативної грошової оцінки земліВ» .
Відповідність таких пропонованих позивачем умов договору Типовому договору оренди землі, затвердженому самим позивачем, Харківською міською радою, не може бути прийняте до уваги, оскільки рішення органів місцевого самоврядування не можуть суперечити нормативним актам центральних органів державної влади.
Відсутність В«зміни нормативної грошової оцінки земліВ» в переліку підстав перегляду розміру орендної плати, визначеному в п.13 чинної редакції договору, до речі, є додатковим доказом того, що наразі, на момент звернення позивача з позовом, зміна нормативної грошової оцінки землі не є підставою для зміни розміру орендної плати. В протилежному випадку, потреби в доповненні відповідного переліку цією додатковою підставою у позивача не виникало б.
Спроба позивача доповнити умови договору пунктом 28, який передбачає спосіб захисту права тотожній тому, з яким позивач вже (за відсутності таких змін) звернувся з позовом до суду, свідчить про юридичну недоцільність заявлених позовних вимог.
Оскільки, господарський суд вважає, що пункти 13, 14 та 28 до додаткової угоди до договору оренди землі від 13.10.2005 року, не підлягають визнанню укладеними, в зв'язку з тим, що вони не регулюють питання розміру орендної плати, а обов'язковість їх внесення в судовому порядку позивачем не доведено, тому, позовні вимоги щодо цих пунктів задоволенню не підлягають.
Враховуючи викладене, господарський суд приходить до висновку про часткове задоволення позовних вимог Харківської міської ради про внесення змін до договору оренди землі шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору.
З урахуванням вимог ст. 44, 49 ГПК України, з відповідача на користь позивача також підлягає стягненню судовий збір в сумі 1378,00 грн.
Керуючись ст. ст. 4-2, 4-3, 4-5, 22, 44, 49, 75, 84, 85 ГПК України, господарський суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити частково.
Внести зміни до договору оренди землі № 040567100075 від 13.10.2005 р. шляхом визнання укладеною додаткової угоди до даного договору в наступній редакції:
ДОДАТКОВА УГОДА
до договору оренди землі,
зареєстрованого В« 13В» жовтня 2005 року
за № 040567100075 у Харківській регіональній філії
Державного підприємства В«Центр державного земельного
кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсахВ»
В« ___В»
Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі міського голови ОСОБА_2 з одного боку та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА В«СКОРПІОНВ» (Орендар) в особі керівника
І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України В«Про оренду земліВ» , рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 В«Про затвердження В«Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» , рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 В«Про затвердження В«Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» , рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 В«Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті ХарковіВ» (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 В«Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті ХарковіВ» пункти 5., 9., 13., 14. договору оренди землі, зареєстрованого В« 30В» січня 2006 року за № 840667100014 змінити, доповнити пункт 2. словами та пункт 28. підпунктом д) і викласти у такій редакції:
В« 2. (редакція по договору). Кадастровий номер земельної ділянки 6310136300:10:002:0009В»
В« 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витяг) з технічної документації № 260 від 14.11.2013 становить 210195 грн. (двісті десять тисяч сто дев'яносто п'ять гривень).
При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради Орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.В»
В« 9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.
Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 1587/14 від 20.01.2014 на рік становить 5,6 % від її нормативної грошової оцінки і складає 11770,92 грн. (одинадцять тисяч сімсот сімдесят гривень дев'яносто дві копійки), або в місяць - 980,91 грн. (девятьсот вісімдесят гривень дев'яносто одна копійка).В»
II. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого В« 13В» жовтня 2005 року за №040567100075 у Харківській регіональній філії Державного підприємства В«Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсахВ» і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.
Стягнути з Приватного підприємства фірми «Скорпіон» (адреса: 61072, м. Харків, вул. Отакара Яроша, 33; код ЄДРПОУ 25467561) на користь Харківської міської ради (адреса: 61003, м. Харків, м-н Конституції, 7; код ЄДРПОУ 04059243) 1378,00 грн. судового збору.
В решті позову відмовити.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Суддя ОСОБА_3
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 09.08.2016 |
Оприлюднено | 16.08.2016 |
Номер документу | 59621768 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Байбак О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні