Ухвала
від 03.03.2010 по справі 13/142-09-2957
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


УХВАЛА

"03" березня 2010 р.Справа № 13/142-09-2957

За позовом ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Трансбункер-Южний"

до відповідача ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ВІННЕР-МОТОР СПОРТ"

про зобов'язання виконання умов договору та стягнення 9100 грн.

Суддя Панченко О.Л.

Представники:

від позивача

від відповідача

Суть спору: Позивач звернувся до суду з позовом та уточненням до нього, в якому просить зобов'язати відповідача належним чином виконати заяву від 10.04.2009р. на проведення технічного обслуговування автомобіля та стягнути з відповідача 9100 грн.

Відповідач позов не визнав на підставах, викладених у запереченнях на позов, та звернувся до суду з клопотанням від 09.10.2009р. про призначення судової автотехнічної експертизи для з'ясування причин нерівномірності зносу гальмівних колодок задньої вісі автомобілю FORD Transit, державний номер НОМЕР_1, що належить позивачу.

Враховуючи, що для вирішення цього питання необхідні спеціальні знання, суд призначив судову автотехнічну експертизу, проведення якої доручив Одеському науково -дослідному інституту судових експертиз, та зупинив провадження у справі на період проведення експертизи.

Одеський науково-дослідний інститут судових експертиз надіслав до суду клопотання про надання додаткових матеріалів, необхідних для проведення судової автотехнічної експертизи, в тому числі нового автомобілю FORD Transit, аналогічного автомобілю FORD Transit, державний номер НОМЕР_1 (лише для огляду).

Однак, ТОВ "ВІННЕР-МОТОР СПОРТ" повідомило про те, що не може надати експерту для огляду новий автомобіль FORD Transit, тому що на цей час такого автомобіля у салоні ТОВ "ВІННЕР-МОТОР СПОРТ" немає. Крім того, ТОВ "ВІННЕР-МОТОР СПОРТ" звернулося до суду з клопотанням, в якому просить доручити проведення автотехнічної експертизи Київському інституту судових експертиз у зв'язку з неможливістю проведення експертизи ОНДІСЕ. Клопотання ТОВ "ВІННЕР-МОТОР СПОРТ" підлягає задоволенню.

Зважаючи на вищевикладене, суд поновлює провадження у справі та враховуючи неможливість проведення призначеної судом автотехнічної експертизи Одеським науково -дослідним інститутом судових експертиз, доручає її проведення Київському інституту судових експертиз.

Керуючись ст.ст. 41, 79, 86 ГПК України, суд

УХВАЛИВ:

1. Провадження у справі поновити.

2. Проведення автотехнічної експертизи доручити Київському інституту судових експертиз (м. Київ, вул. В. Житомирська, 19-а).

3. На вирішення судової автотехнічної експертизи поставити наступні питання:

- які причини нерівномірного стирання гальмівних|гальмових| колодок задніх коліс у період з 16.12.08 р. по 01.06.09 р. включно на автомобілі FORD Transit, державний номер НОМЕР_1 (власник ТОВ „Трансбункер-ЮжнийВ» ) з урахуванням технічної, робочої документації, фото фіксації при проведенні таких робіт, офіційної технології ремонту автомобілів FORD (FORD -ЕTIS), що замовлені ТОВ „Трансбункер-ЮжнийВ» на ТОВ „Вінер-Мотор СпортВ» ?

- що саме стало причиною зафіксованого нерівномірного зносу накладок гальмових колодок правого гальма задньої осі автомобіля по відношенню до накладок лівого гальма (найбільш вираженовиказувати у|біля правої внутрішньої колодки) з посиланням на описову частину Висновку|укладення| № 2614 від 7.08.09р., та підтверджуючи документи та докази?

- яким чином при дослідженні було встановлено неналежне розгальмування супорта даного гальма і перекосу його направляючих відповідно до Висновку|укладення| № 2614 від 7.08.09р., що спричинило нерівномірність зносу колодок гальм задньої вісі автомобілю?

- в який час, у період з 16.12.08 р. по 01.06.09 р., сталося неналежне розгальмування супорта даного гальма і перекосу його направляючих відповідно до Висновку|укладення| № 2614 від 7.08.09р., що спричинило нерівномірність зносу колодок гальм задньої осі автомобіля?

- чи мав місце перекіс направляючих на супорті правого заднього гальма та вигин направляючого гвинту поршня супорту правого заднього гальма на автомобілі FORD Transit, державний номер НОМЕР_1, станом на 18.03.2009 р., 01.04.2009 р., 01.06.2009 р.? Якщо так, то яке цифрове значення мають вказаний перекіс та вигин?

- яким чином при дослідженні було встановлено сукупність перекосу направляючих і згин направляючого|спрямовувати| гвинта поршня супорта, при факті неналежного рівномірного зносу колодок до їх першої заміни?

- яким чином при дослідженні було встановлено некваліфіковане технічне обслуговування гальмової системи автомобіля (першої заміни гальмових колодок, коли поршень не вкручувався в супорт за допомогою спеціального інструменту, а виконується спроба його втискування за допомогою важеля)?

- чому в описовій частині Висновку ОНДІСЕ № 2614 від 07.08.2009 року відсутні посилання на наявність пошкоджень, викликаних спробою втискування поршню за допомогою важеля?

- чи були присутні, станом на 18.03.2009 р., 01.04.2009 р., 01.06.2009 р., на елементах задніх гальм автомобілю FORD Transit, державний номер НОМЕР_1, сліди сторонніх механічних дій, сліди застосування неналежних механічних або фізичних зусиль, чим це підтверджується?

- чи був присутній на елементах задніх гальм автомобілю FORD Transit, державний номер НОМЕР_1, станом на 18.03.2009 р., 01.04.2009 р., 01.06.2009 р., бруд?

- чи впливає на нерівномірність зносу колодок гальм задньої осі автомобіля наявність бруду, піску, ґрунту, сторонніх предметів, перевезення великих вантажів, тощо, а також часті контакти автомобілю з узбіччям доріг, характер експлуатації та інше?

- чи можливий нерівномірний знос колодок гальм задньої вісі автомобілю FORD Transit, державний номер НОМЕР_1, з урахуванням зафіксованих на фото фіксації та технічної документації наявних пошкоджень елементів гальм („задирыВ» -рос. мовою) та з урахуванням потрапляння на гальмові колодки задньої вісі автомобілю бруду, мастила?

- чи був пошкоджений сальник задньої правої півосі на автомобілі FORD Transit, державний номер НОМЕР_1, станом на 18.03.2009 р., 01.04.2009 р., 01.06.2009 р.?

- чому, при складанні Висновку ОНДІСЕ № 2614 від 07.08.2009 року, на всіх етапах проведення дослідження не встановлювався та не замірювався рівень мастила у картері заднього мосту автомобілю FORD Transit, державний номер НОМЕР_1?

- в чому причина виходу з ладу датчику зносу задніх гальмових колодок на автомобілі FORD Transit, державний номер НОМЕР_1, станом на 18.03.2009р., 01.04.2009р., 01.06.2009р.?

- чи була забруднена гальмова рідина задніх гальм автомобілю FORD Transit, державний номер НОМЕР_1, продуктами зносу, станом на 18.03.2009р., 01.04.2009р., 01.06.2009р.?

- чи не є нерівномірний знос гальмових колодок задньої вісі автомобілю FORD Transit, державний номер НОМЕР_1, в період з 16.12.2008 року по 01.06.2009 року включно, результатом недбалого догляду за автомобілем та результатом невиконання приписів Керівництва з експлуатації та Керівництва з гарантії та сервісного обслуговування, невиконання надаваних рекомендацій при проведенні технічного обслуговування автомобілю?

- чи не є нерівномірний знос гальмових колодок задньої вісі автомобілю FORD Transit, державний номер НОМЕР_1, в період з 16.12.2008 року по 01.06.2009 року включно, результатом відсутності захисних щитків задніх гальм автомобілю FORD Transit?

- чи було причиною нерівномірного зносу накладок гальмових колодок попадання бруду внаслідок відсутності захисних щитків, які не передбачені конструкцією автомобілю FORD Transit 2.4 D, державний номер НОМЕР_1?

- чи могло бути причиною нерівномірного зносу накладок гальмових колодок автомобілю FORD Transit 2.4 D, державний номер НОМЕР_1 заїдання плаваючих супортів внаслідок перекосу його направляючих та пошкодження направляючого гвинта поршня супорта?

- чи впливає відсутність щитків гальм на рівномірність зносу накладок гальмових колодок задньої осі та /або осі автомобілю FORD Transit 2.4 D, державний номер НОМЕР_1?

4. Попередити експертів про кримінальну відповідальність згідно зі ст.ст. 384, 385 КК України.

5. Зобов'язати ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "ВІННЕР-МОТОР СПОРТ" оплатити проведення судової автотехнічної експертизи.

6. Зобов'язати сторони всебічно сприяти проведенню експертизи і на вимогу експертів терміново надавати всю необхідну документацію.

7. На період проведення експертизи провадження у справі зупинити.

Суддя Панченко О.Л.

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення03.03.2010
Оприлюднено16.08.2016
Номер документу59626959
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —13/142-09-2957

Ухвала від 03.03.2010

Господарське

Господарський суд Одеської області

Панченко О.Л.

Постанова від 12.06.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Остапенко М.І.

Ухвала від 05.06.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Остапенко М.І.

Постанова від 09.04.2013

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лавренюк О.Т.

Ухвала від 25.03.2013

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лавренюк О.Т.

Рішення від 06.03.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Фаєр Ю.Г.

Ухвала від 22.02.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Фаєр Ю.Г.

Ухвала від 04.02.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Фаєр Ю.Г.

Ухвала від 04.01.2013

Господарське

Господарський суд Одеської області

Фаєр Ю.Г.

Постанова від 12.12.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Остапенко М.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні