Справа № 585/1177/16-а
Номер провадження 2-а/585/15/16
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 квітня 2016 року м.Ромни
Роменський міськрайонний суд Сумської області в складі: головуючого судді Ганзя О.Д., з участю секретаря - Шаповаленко Н.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» до Роменської міської Ради Сумської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Роменська центральна районна лікарня, про скасування рішень, -
В С Т А Н О В И В:
Державний заклад «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» (далі ДЗ «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця») в особі головного лікаря ДЗ «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» Зінькова В.В. звернувся до суду із вказаним позовом у якому прохає суд визнати протиправним та скасувати наступні рішення Роменської міської ради Сумської області: від 27 листопада 2015 року «Про реорганізацію державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» шляхом приєднання до Роменської центральної районної лікарні» та від 24 грудня 2015 року «Про передачу майна комунальної власності на баланс Роменської центральної районної лікарні».
На думку позивача, вказані рішення прийняті незаконно та підлягають скасуванню з чотирьох підстав: проект рішення «Про реорганізацію державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» шляхом приєднання до Роменської центральної районної лікарні» мав бути доведеним до відома жителів територіальної громади м. Ромни; рішення від 27.11.2015 р. прийнято не в межах повноважень Роменської міської ради з прийняття даного рішення; рішення від 27.11.2015 р. прийнято без урахування потреб і запитів населення міста; рішення від 24.12.2015 р. прийняте на підставі положень, що містяться в рішенні від 27.11.2015 p., тобто є похідним від нього. Позивач зазначає, що всупереч регламенту ради та Закону України «Про доступ до публічної інформації», проект оскаржуваного рішення не був оприлюднений. Крім того, на думку позивача, відповідач прийняв оскаржуване рішення без попереднього розгляду у постійних комісіях ради, до сфери повноважень яких належить це питання. Також позивач вказує, що рішенням Роменської міської ради Сумської області від 25.09.2015 року було вирішено прийняти з державної власності у комунальну власність територіальної громади міста Ромни цілісний майновий комплекс Державного закладу «Лінійна поліклініка станції. Отже, в комунальну власність цілісний майновий комплекс ДЗ «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» переданий 24.12.2015 року, затвердженням акту приймання передачі. Оскаржуване рішення міської ради про припинення діяльності поліклініки прийняте 27.11.2015 року. Зміни до Статуту Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» та до Єдиного реєстру, в частині зміни власника, не проводились. На думку позивача, наведене дає підстави зробити висновок про те, що рішення про припинення діяльності Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» прийнято міською радою до виникнення повноважень на прийняття такого рішення. Також, на думку позивача, приєднання одного закладу до іншого шляхом припинення одного з них як юридичної особи призведе до скорочення чисельності медичних закладів, які надають безоплатну медичну допомогу населенню, тобто, до зменшення мережі цих закладів.
У судовому засіданні представник позивача Зіньков В.В. та адвокат Наумова І.М., кожен зокрема, позовні вимоги підтримали і прохали суд їх задовольнити з підстав викладених у позові.
Представник відповідача Роменської міської Ради Ковтун І.І. позовні вимоги не визнала і прохала відмовити в їх задоволенні. Свої заперечення мотивувала тим, що 17.06.2015 року на адресу відповідача надійшов спільний лист від Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства Інфраструктури України, яким було повідомлено про підготовлений проект розпорядження КМУ про передачу закладів у власність територіальних громад та запропоновано органам місцевого самоврядування належним чином надати згоду на прийняття у комунальну власність та забезпечити скликання та проведення позачергових сесій для прийняття належних рішень з обов'язковим прийняттям у комунальну власність цілісного майнового комплексу державного закладу із зобов'язанням використовувати його за цільовим призначенням і не відчужувати у приватну власність. 24.06.2015 року було прийнято рішення сесії Роменської міської ради «Про надання згоди на прийняття у комунальну власність територіальної громади цілісного майнового комплексу Державний заклад «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця». Згідно розпорядження Кабінетом Міністрів України від 26.08.2015 № 886-р «Про передачу цілісних майнових комплексів державних закладів охорони здоров'я у власність (спільну власність) територіальних громад», було передано цілісний майновий комплекс ДЗ «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» у комунальну власність територіальної громади м. Ромен (Сумської області). Саме на виконання розпорядження КМУ, керуючись п. 51 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови КМУ «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності» було прийнято рішення сімдесят п'ятої сесії шостого скликання від 25.09.2015 «Про прийняття у комунальну власність територіальної громади цілісного майнового комплексу Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця», пунктом 2 якого було затверджено склад комісії з передачі цілісного майнового комплексу Державного закладу. До виконавчого комітету Роменської міської ради 09.09.2015 року № 3048/03-23 надійшов лист від Міністерства Інфраструктури України щодо забезпечення виконання рішення Уряду - розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.08.2015 року № 886-р «Про передачу цілісних майнових комплексів державних закладів охорони здоров'я у власність (спільну власність) територіальних громад» в найкоротший термін. Тому члени утвореної Роменською міською радою комісії провели обстеження об'єкта передачі та 21.10.2015 підписали «АКТ приймання-передачі з державної власності у комунальну власність територіальної громади міста Ромни цілісного майнового комплексу Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця». І відразу після цього міська рада набула статусу органу управління даним цілісним майновим комплексом та повноважень приймати будь-які рішення з питань розпорядження вказаним об'єктом, у тому числі про його реорганізацію. А 24.12.2015 року рішенням сесії Роменської міської ради затверджено акт приймання-передачі цілісного майнового комплексу ДЗ «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця». Прийняття відповідачем оскаржуваного рішення відбулося більш ніж через місяць після підписання акту приймання-передачі, тобто вже тоді, коли об'єкт перебував у комунальній власності.
Що стосується оскаржуваного рішення від 27.11.2015 року, то його проект на вимогу ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» було опубліковано на офіційному сайті міста Ромни 27.10.2015 року і норми вказаного закону не передбачають, що у випадку внесення змін до проекту вже оприлюдненого акту, відлік 20- денного строку має починатися спочатку. Вказане рішення було прийнято з урахування потреб і запитів населення міста, оскільки перед внесенням на розгляд сесії його проект пройшов етапи пошуку шляхів розв'язання проблеми щодо подальшої долі поліклініки, випрацювання оптимального варіанту (з рахуванням фінансових, економічних, соціальних чинників), а також тривалого обговорення (у т.ч. з громадськістю та на депутатських комісіях). А метою прийняття оскаржуваного рішення від 27.11.2015 був і захист інтересів трудового колективу, зокрема у пункті 6 вказано, що Комісія з припинення має запропонувати всім працівникам закладу, що ліквідується, рівнозначну посаду.
Представник третьої особи - Роменської ЦРЛ ОСОБА_1 заперечувала проти задоволення позову, мотивуючи тим, що позивач не зазначає яким конкретно законодавчим актом передбачено обов'язковість обговорення проекту оскаржуваного рішення, відсутні докази того, що проект рішення було оновлено за 10 днів. Зазначає, що насправді прийняття відповідачем оскаржуваного рішення відбулося більше ніж через місяць після підписання акту приймання-передачі. Розпорядження КМУ № 26.08.2015 року № 886-Р та рішення Роменської міської Ради від 25.09.2015 року, прийняте на виконання вказаного розпорядження, на сьогодні є чинними. Відомості ж ЄДР носять інформаційний, а не правовстановлюючий характер. Оскаржуване рішення від 27.11.2015 року прийнято з врахуванням потреб і запитів міста, а його проект пройшов відповідні етапи пошуку шляхів розв'язання проблеми щодо подальшої долі поліклініки, зокрема було розглянуто лист позивача від 06.11.2015р. №404 з пропозицією організувати на базі Лінійної поліклініки ст. Ромни самостійний заклад "Центр первинної медико-санітарної допомоги", але ця пропозиція не набула підтримки ні серед влади міста і району, ні серед громади міста, бо первинна медико-санітарна допомога - це мережа розосереджених амбулаторій сімейних лікарів, максимально наближених до населення. А ДЗ "Лінійна поліклініка станції Ромни статутного територіально-галузевого об'єднання "Південна залізниця" було створено для обслуговування працівників залізниці і на сьогоднішній день окремого контингенту обслуговування не має. При цьому за довідкою форми ЗА-оз "Про кількість жителів м. Ромни, які обслуговуються відомчими закладами охорони здоров'я м. Ромни", яка надавалась Міністерству Фінансів України за підписом міського голови та колишнього головного лікаря Державного закладу "Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО "Південна залізниця" чисельність працівників залізниці, членів їх сімей та пенсіонерів, що обслуговувались в Державному закладі "Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО "Південна залізниця" складала 1770 чол. За "Примірними штатними нормативами Центрів ПМСД" одна посада лікаря загальної практики-сімейної медицини в місті вводиться на 1500 дорослих і дітей. Метою ж прийняття оскаржуваного рішення від 24.12.2015 року була потреба у ефективному використанні майна комунальної власності.
Суд вислухавши сторони, дослідивши надані ними докази на підтвердження своїх доводів та заперечень, дійшов висновку про відмову в задоволенні позову.
Судом встановлено, що розпорядженням КМУ від 26.08.2015 року вирішено передати цілісний майновий комплекс Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» (код згідно з ЄДРПОУ 01111517) у власність територіальної громади м.Ромен (Сумська область) (а.с 100).
Листом №4675/24/14-15 від 08.09.2015 року Міністерство інфраструктури України у зв'язку з прийняттям розпорядження КМУ про передачу цілісного майнового комплексу поліклініки в комунальну власність запропонувало вжити заходів щодо забезпечення виконання рішення Уряду в повному обсязі. Надало кандидатури для включення до комісії з питань передачі Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» (а.с.102).
Рішенням Роменської міської ради Сумської області від 25.09.2015 року вирішено прийняти з державної власності у комунальну власність територіальної громади міста Ромни цілісний майновий комплекс Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» за адресою м.Ромни, Сумської області, вул.Горького,99, а також було затверджено склад комісії до якої увійшли і працівники «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця». ( а.с.104)
27.11.2015 року Роменською міською радою Сумської області прийнято рішення «Про реорганізацію державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» шляхом приєднання до Роменської центральної районної лікарні», яким вирішено припинити діяльність Державного закладу «Лінійна поліклініка станції м.Ромни «СТГО «Південна залізниця» шляхом його реорганізації через приєднання до Роменської центральної районної лікарні.( а.с.23).
24.12.2015 року рішенням Роменської міської ради вирішено передати з балансу Виконавчого комітету Роменської міської ради на баланс Роменської центральної районної лікарні об'єкти цілісного майнового комплексу Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» за адресою м.Ромни, вул.Горького,99. (а.с. 120), а також 24.12.2015 року рішенням Роменської міської ради було затверджено акт приймання-передачі з державної власності у комунальну власність територіальної громади міста Ромни цілісний майновий комплекс Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця». ( а.с. 121-124).
Вирішуючи вказаний спір суд керується ст. 19, 140, 143 -144 Конституції України, нормами Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців», ст. 106, 329 ЦК України.
Згідно ст. 140 Конституції України місцеве самоврядування є правом територіальної громади жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
Статтею 143 Конституції України передбачено, що територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є у комунальній власності, та крім іншого, утворюють, реорганізовують та ліквідують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Відповідно до ч.1 ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Як встановлено частиною 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Статтею 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що міська рада є органом місцевого самоврядування, що представляє відповідну територіальну громаду та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Згідно зі статтею 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Законом України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності» встановлено, що передача об'єктів права державної в комунальну власності чи навпаки, оформляється актом приймання-передачі, який підписується головою і членами комісії. Форма акта приймання-передачі затверджується Кабінетом Міністрів України. Право власності на об'єкт передачі виникає з дати підписання акта приймання-передачі, а у випадках, передбачених законом, - з дня державної реєстрації такого права.
Відповідно до ст.329 ЦК України, юридична особа публічного права набуває право власності на майно, передане їй у власність, та на майно, набуте нею у власність на підставах, не заборонених законом.
Відповідно до ч.1 ст. 106 ЦК України злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
Відповідно до ч.1 ст.33 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» - юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам- правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених
законом.
Відповідно до ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Частина третя вказаної статті встановлює, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Суд дійшов висновку, що твердження позивача про те, що проект рішення «Про реорганізацію державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» шляхом приєднання до Роменської центральної районної лікарні» не був доведеним до відома жителів територіальної громади м. Ромни не відповідає дійсності, оскільки Роменська міська Рада діяла в межах своїх повноважень, гласно і прозоро.
В дійсності проект рішення «Про реорганізацію державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» на вимогу ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» було опубліковано на офіційному сайті міста Ромни 27.10.2015 року. Після цього проект було оновлено, проте норми Закону України «Про доступ до публічної інформації» не передбачають, що у випадку внесення змін до проекту вже оприлюдненого акту, відлік 20- денного строку має починатися спочатку.
Як встановлено судом, питання які були винесені на розгляд сесії міської ради 27.11.2015 року були попередньо обговорені на засіданні Громадської ради при виконавчому комітеті Роменської міської Ради від 18.11.2015 року (а.с. 111-112), в постійних комісіях Роменської міської Ради (а.с. 115).
Що стосується тверджень позивача про те, що зміни до статуту ДЗ «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» та до Єдиного реєстру не вносилися, то суд вважає, що ці твердження також безпідставні і необгрунтовані, оскільки КМУ прийняв своє розпорядження 26.08.2015 року №886-р «Про передачу цілісних майнових комплексів державних закладів охорони здоров'я у власність (спільну власність) територіальних громад» яким вирішено передати цілісний майновий комплекс Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» (код згідно з ЄДРПОУ 01111517) у власність територіальної громади м.Ромен (Сумська область) (а.с 100), яке є чинним.
А вже 25.09.2015 року Роменська міська Рада прийняла рішення прийняти з державної власності у комунальну власність територіальної громади міста Ромни цілісний майновий комплекс Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» за адресою м.Ромни, Сумської області, вул.Горького,99 (а.с. 104). Тобто фактично орган місцевого самоврядування легалізував своє право власності на цілісний майновий комплекс. Це рішення від 25.09.2015 року не оскаржено позивачем і є чинним.
Щодо змін до статуту та до Єдиного державного реєстру, тощо, то ці технічні і процедурні питання, які жодною мірою не ставлять під сумнів право комунальної власності на цілісний майновий комплекс Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця».
Крім цього, станом на час винесення рішення, як вбачається з Витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно 13.04.2016 року проведено державну реєстрацію права власності на нежитлове приміщення (трьохповерхову будівлю поліклініки та службові приміщення), що розташоване по вул. Горького, 99 в м. Ромни Сумської області за Територіальною громадою м. Ромни Сумської області.
Надуманою і необґрунтованою є позиція та твердження позивача про те, що передувала оспорюваним рішенням Роменської міської Ради від 27.11.2015року і 24.12.2015 року необхідність створення якогось окремого лікувального закладу.
Як зазначив, КМУ в своєму розпорядженні від 26.08.2015 року цілісний майновий комплекс Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» (код згідно з ЄДРПОУ 01111517) було вирішено передати у власність територіальної громади м.Ромен (Сумська область) (а.с 100) і саме громада визначила його долю в своєму рішенні від 27.11.2015 року, реорганізувавши його шляхом приєднання до Роменської ЦРЛ. При цьому суд звертає особливу увагу на те, що рішення депутатами було прийнято одноголосно (а.с. 117-119).
Суд також відхиляє твердження позивача і про те, що рішення про припинення діяльності Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» прийнято міською радою до виникнення повноважень на прийняття такого рішення, оскільки оскаржуване рішення від 24.12.2015 р. є похідним не від рішення від 27.11.2015 p., а від рішення від 25.09.2015 року, бо саме цим рішенням було прийнято з державної власності у комунальну власність територіальної громади міста Ромни цілісний майновий комплекс Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» за адресою м.Ромни, Сумської області, вул.Горького,99 і поставлено його на баланс Виконавчого комітету Роменської міської Ради. (104). А 24.12.2015 року було прийнято процедурне рішення про передачу з балансу Виконавчого комітету Роменської міської ради на баланс Роменської центральної районної лікарні об'єкту цілісного майнового комплексу Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» за адресою м.Ромни, вул.Горького,99. (а.с. 120).
На думку суду, рада мала легітимне право розпоряджатися майном, оскільки ще 25.09.2015 року (а.с. 104) визнала право комунальної власності на відповідне майно, виконуючи розпорядження КМУ від 26.08.2015 року №886-р «Про передачу цілісних майнових комплексів державних закладів охорони здоров'я у власність (спільну власність) територіальних громад» (а.с. 100) і звернення Міністерства інфраструктури України (а.с. 102).
Як встановлено судом, метою прийняття оскаржуваного рішення від 27.11.2015 був і захист інтересів трудового колективу, зокрема у пункті 6 вказано, що Комісія з припинення має запропонувати всім працівникам закладу, що ліквідується, рівнозначну посаду.
Крім того, суд враховує, що постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 25.02.2016 року постанову Роменського міськрайонного суду Сумської області від 11.01.2016 року та ухвалу Роменського міськрайонного суду Сумської області від 22.12.2015 року було скасовано та прийнято нову постанову якою в задоволенні позову Первинної профспілкової організації Державного закладу «Лінійна поліклініка станції м.Ромни «СТГО «Південна залізниця» до Роменської міської ради Сумської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: Державний заклад «Лінійна поліклініка станції м.Ромни «СТГО «Південна залізниця», Роменська центральна районна лікарня про визнання протиправним та скасування рішення Роменської міської ради Сумської області від 27 листопада 2015 року «Про реорганізацію державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» шляхом приєднання до Роменської центральної районної лікарні» - було відмовлено.
Враховуючи викладене, у сукупності суд дійшов висновку, що обидва оскаржувані рішення відповідача, а саме рішення Роменської міської ради Сумської області: від 27 листопада 2015 року «Про реорганізацію державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» шляхом приєднання до Роменської центральної районної лікарні» та від 24 грудня 2015 року «Про передачу майна комунальної власності на баланс Роменської центральної районної лікарні» прийняті на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), законно і прозоро. Зокрема, оскаржуване рішення від 27.11.2015 року було прийнято одноголосно (а.с. 119), а рішення від 24.12.2015 року прийнято переважною кількістю голосів (а.с. 120), в інтересах громади.
За таких обставин, в задоволенні позову слід відмовити.
Ухвалою Роменського міськрайонного суду Сумської області від 18.03.2016 року було відстрочено ДЗ «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» сплату судового збору при зверненні до суду з адміністративним позовом до Роменської міської Ради Сумської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Роменська центральна районна лікарня, про скасування рішень, а також за подачу заяви про забезпечення позову - до ухвалення судового рішення у справі (а.с. 73).
Відповідно до ч. 1 ст. 88 КАС України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
З листа виконавчого комітету Роменської міської Ради № 03-26/365 від 03.02.2016 року вбачається, що ДЗ «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» не включено до мережі фінансування на 2016 рік як самостійний заклад охорони здоров'я (а.с. 32).
Враховуючи вищевикладені обставини, розмір судового збору, що мав бути сплачений позивачем при зверненні до суду з адміністративним позовом, а також за подання заяви про забезпечення позову, суд вважає за можливе звільнити позивача від сплати судового збору
Керуючись cт. cт. 6-7, 11, 71, 86, 88, 159, 160, 163 КАС України, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
В задоволенні адміністративного позову Державного закладу «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» до Роменської міської Ради Сумської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Роменська центральна районна лікарня, про скасування рішень - відмовити.
Звільнити Державний заклад «Лінійна поліклініка станції Ромни СТГО «Південна залізниця» від сплати судового збору за подачу адміністративного позову та заяви про забезпечення позову.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Роменський міськрайонний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови, з подачею копії апеляційної скарги до апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили після спливу вказаного строку на її оскарження.
СУДДЯ: підпис...
КОПІЯ ВІРНА:
СУДДЯ РОМЕНСЬКОГО
МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ О.Д. ГАНЗЯ
Повний текст рішення виготовлено 22 квітня 2016 року.
СУДДЯ РОМЕНСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ О. Д. Ганзя
Суд | Роменський міськрайонний суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 18.04.2016 |
Оприлюднено | 18.08.2016 |
Номер документу | 59691775 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Роменський міськрайонний суд Сумської області
Ганзя О. Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні