Постанова
від 16.08.2016 по справі 501/1874/16-п
ІЛЛІЧІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Дата документу 16.08.2016

Справа № 501/1874/16-п

3/501/712/16

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 серпня 2016 року суддя Іллічівського міського суду Одеської області Семенов О.А., розглянувши матеріали, які надійшли від Іллічівської об'єднаної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1, - року народження, бухгалтера ТОВ «ВІС (УКРАЇНА)», який проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1,

за ст. 163 4 ч. ___ КУпАП,

В С Т А Н О В И В:

Із протоколу про адміністративне правопорушення, №175, серія АА №108248 від 27 травня 2016 року вбачається, що ОСОБА_1, працюючи бухгалтером ТОВ «ВІС (Україна)» (код ЄДРПОУ 39524578) допустила правопорушення передбачені п.п 49.18.2 п. 49.18 ст. 49, п. 51.1 ст. 51, п. 119.2 Податкового кодексу України.

Вивчивши адміністративні матеріали справи, суд вважає, що протокол підлягає поверненню на дооформлення з наступних підстав:

В порушення ст. 256 КУпАП в протоколі про адміністративне правопорушення відсутні відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності - дата народження.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення обов'язково має бути зазначено суть, тобто опис обставин об'єктивної сторони діяння відповідно до КУпАП, з яких в діях особи вбачався би склад певного адміністративного правопорушення, а також нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення.

В пункті п. 4 вищевказаного протоколу зазначено, що особа притягається у - друге, проте, в п. 5 відповідальність передбачена за абзацом першим ст. 163 4 . При цьому стаття 163 4 КУпАП містить дві частини, диспозиції які відрізняються та є самостійними складами адміністративного правопорушення.

Бланк, на якому викладено супровідний лист до зазначених адміністративних матеріалів, містить назву «Іллічівська об'єднання Державна податкова інспекція Головного управляння ДФС в Одеській області» проте підписаний супровідний лист першим заступником начальника ДПІ у м. Іллічіську ГУ ДФС в Одеській області.

Протокол у справі про адміністративне правопорушення є основним джерелом доказів, на підставі якого суд встановлює наявність чи відсутність у діянні особи правопорушення.

Лише належно оформлений протокол дозволяє всебічно розглянути справу по суті.

З цих підстав, вважаємо, що протокол про адміністративне правопорушення, підлягає поверненню до Іллічівської об'єднаної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області для належного оформлення, що відповідає позиції Верховного Суду України викладену в постанові Пленуму від 23 грудня 2005 року № 14, з питань неналежного оформлення адміністративних матеріалів.

Керуючись ст.ст. 256, 268 КУпАП ,

П О С Т А Н О В И В:

Матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за вчинення правопорушення, передбаченого ч. _ ст. 1634 КУпАП , - повернути до Іллічівської об'єднаної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області для належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя

СудІллічівський міський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення16.08.2016
Оприлюднено22.08.2016
Номер документу59720656
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —501/1874/16-п

Постанова від 16.08.2016

Адмінправопорушення

Іллічівський міський суд Одеської області

Семенов О. А.

Постанова від 16.08.2016

Адмінправопорушення

Іллічівський міський суд Одеської області

Семенов О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні