Ухвала
від 15.08.2016 по справі 756/10287/16-к
ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

15.08.2016 Справа № 756/10287/16

Справа №756/10287/16

Провадження№1-кс/756/1345/16

У Х В А Л А

І М Е Н Е МУ К Р А Ї Н И

15 серпня 2016 року слідчий суддя Оболонського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора Київської місцевої прокуратури № 5 ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Києва клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 5 ОСОБА_3 про призначення проведення позапланової перевірки в рамках кримінального провадження №12015100050012517 від 29.12.2015 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. 356, ч. 1 ст. 272 КК України, -

В С Т А Н О В И В :

Прокурор Київської місцевої прокуратури № 5 ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про призначення проведення позапланової перевірки ТОВ «СМАРТ ГАЗ» (код ЄДРПОУ 39844542) щодо дотримання вимог законодавства у сфері промислової безпеки, охорони праці та законодавства про працю під час здійснення діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки, яке надає послуги з продажу скрапленого газу на території земельних ділянок.

В обґрунтування вказаного клопотання прокурор зазначає, що в провадженні СВ Оболонського УП ГУ Національної поліції в м. Києві перебувають матеріали кримінального провадження №12015100050012517 від 29.12.2015 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. 356, ч. 1 ст. 272 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «СМАРТ ГАЗ» (ідентифікаційний код юридичної особи 39844542), без оформлення передбачених ст. 125, 126 Земельного кодексу України документів, займає та використовує земельну ділянку площею 0,013 га по вул. Богатирській, 24-А в Оболонському районі м. Києва під розміщення та експлуатацію споруд автомобільного газозаправного пункту «Смарт». Надання послуг з продажу скрапленого газу здійснює ТОВ «СМАРТ ГАЗ» (код ЄДРПОУ 39844542).

Вказаний факт підтверджується Актом обстеження земельної ділянки № 16-1114-05 від 21.06.2016, складеним спеціалістами Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

В базі міського земельного кадастру земельна ділянка, на якій розміщений та функціонує автомобільний газозаправний пункт «Смарт» не зареєстрована та не обліковується за жодним землекористувачем.

Рішення щодо передачі будь-яким юридичним чи фізичним особам земельної ділянки під розміщення та експлуатацію АГЗП у власність (користування) Київська міська рада за поданням Департаменту земельних ресурсів, не приймала, документи, що посвідчують право власності (користування) земельною ділянкою в Департаменті земельних ресурсів не зареєстровані.

Крім того, встановлено, що на території земельних ділянок, які розташовані за адресою: вул. Радомишльська, 44 (кадастровий номер 8000000000:78:056:0036) та по вул. Північній, 3 (біля в`їзду на територію автокооперативу по експлуатації відкритих автостоянок «Полісся») в Оболонському районі м. Києва, в порушення вимог діючого законодавства функціонують автомобільні газозаправні пункти «Смарт», на яких ТОВ «СМАРТ ГАЗ» (код ЄДРПОУ 39844542) також здійснює надання послуг з продажу скрапленого газу без дозволів Державної служби України з питань праці на проведення робіт з підвищеною небезпекою та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Відповідно до інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про юридичну особу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ГАЗ», ТОВ «Смарт Газ» (код ЄДРПОУ 39844542) перебуває на податковому обліку в Оболонському районі м. Києва.

Згідно листа Головного управління Державної служби України з питань праці у Київській області від 05.08.2016 за № 11/8061, дозволи на проведення робіт з підвищеною небезпекою та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки ТОВ «СМАРТ ГАЗ» (код ЄДРПОУ 39844542) Головним управлінням Держпраці у Київській області, не видавалися.

Прокурор вказує, що на даний час у ході досудового розслідування з метою всебічного, повного й неупередженого розслідування, а також встановлення всіх обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, виникла необхідність в проведенні позапланової перевірки з дотримання вимог законодавства у сфері промислової безпеки, охорони праці та законодавства про працю ТОВ «СМАРТ ГАЗ».

Згідно ч. 1ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

В судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 підтримав клопотання та просив його задовольнити.

Вислухавши пояснення прокурора, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, суд дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, зважаючи на наступне.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про об`єкти підвищеної небезпеки», державний нагляд та контроль у сфері діяльності, пов`язаної з

об`єктами підвищеної небезпеки, здійснюють уповноважені законами

органи влади, в тому числі центральні органи виконавчої влади та

їх територіальні органи (у разі утворення), до відання яких

відповідно до закону віднесені питання охорони праці.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про об`єкти підвищеної небезпеки», до повноважень центральних органів виконавчої влади у сфері

діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки, належать, зокрема, здійснення державного регулювання і контролю у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки.

Крім того, відповідно до ст. 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Згідно зі ст. 38 Закону України «Про охорону праці», державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства у сфері охорони праці.

У відповідності до п. 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 р. № 96 (далі Положення), Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Відповідно до п. 4 Положення, основними завданнями Держпраці є здійснення державного нагляду (контролю) у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки та потенційно небезпечними об`єктами, з питань проведення ідентифікації та декларування безпеки об`єктів підвищеної небезпеки.

Крім того, згідно п. 6 п.п. 5 Положення, Держпраці для виконання покладених на неї завдань має право безперешкодно проводити відповідно до вимог закону без попереднього повідомлення в будь-яку робочу годину доби перевірки виробничих, службових, адміністративних приміщень та об`єктів виробництва фізичних та юридичних осіб, які використовують найману працю та працю фізичних осіб, експлуатують машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, та у разі виявлення фіксувати факти порушення законодавства, здійснення нагляду та контролю за додержанням якого віднесено до повноважень Держпраці.

Аналізуючи викладене, слідчий суддя вважає, що для забезпечення розслідування в кримінальному провадженні та збирання доказів, встановлення розміру ймовірної шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, подане клопотання слід задовольнити.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст.40,107,110,309 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В :

Клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 5 ОСОБА_3 про призначення проведення позапланової перевірки в рамках кримінального провадження №12015100050012517 від 29.12.2015 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. 356, ч. 1 ст. 272 КК України- задовольнити.

Надати дозвіл на проведення в рамках кримінального провадження № 12015100050012517 позапланових перевірок ТОВ «СМАРТ ГАЗ» (код ЄДРПОУ 39844542) щодо дотримання вимог законодавства у сфері промислової безпеки, охорони праці та законодавства про працю під час здійснення діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки, яке надає послуги з продажу скрапленого газу на території земельних ділянок, розташованих за адресою: вул. Богатирська, 24-А; вул. Радомишльська, 44 (кадастровий номер 8000000000:78:056:0036); вул. Північній, 3 (біля в`їзду на територію автокооперативу по експлуатації відкритих автостоянок «Полісся») в Оболонському районі м. Києва.

Проведення позапланової перевірки доручити співробітникам Головного управління Державної служби України з питань праці у Київській області.

Термін проведення позапланових перевірок встановити строком тридцять днів з дня отримання ухвали.

Посадовим особам ТОВ «СМАРТ ГАЗ» (код ЄДРПОУ 39844542) надати співробітникам Головного управління Державної служби України з питань праці у Київській області доступ до автомобільних газозаправних пунктів «Смарт», які знаходяться на території земельних ділянок, розташованих за адресою: вул. Богатирська, 24-А; вул. Радомишльська, 44 (кадастровий номер 8000000000:78:056:0036); вул. Північній, 3 (біля в`їзду на територію автокооперативу по експлуатації відкритих автостоянок «Полісся») в Оболонському районі м. Києва, для проведення всіх необхідних заходів, пов`язаних з проведенням позапланових перевірок.

Ухвала оскарженню не підлягає, набирає законної сили та підлягає негайному виконанню з моменту її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОболонський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.08.2016
Оприлюднено15.03.2023
Номер документу59786478
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —756/10287/16-к

Ухвала від 15.08.2016

Кримінальне

Оболонський районний суд міста Києва

Короткова О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні