Справа № 367/2896/13-к
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
12 квітня 2013 року Ірпінський міський суд Київської області в складі:
слідчого судді Кафтанова В.В.,
при секретарі Лесненко О.І.,
з участю прокурора Величка Д.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Ірпінського міського суду Київської області клопотання старшого слідчого СУ ГУ МВС України в Київській області Бусілкова О.В. про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 12013100040000426, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 14.02.2013 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 205 КК України, -
в с т а н о в и в:
старший слідчий СУ ГУ МВС України в Київській області Бусілков О.В. звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором прокуратури м. Ірпеня, в якому просить надати тимчасовий доступ до речей і документів.
Слідчий подання підтримав.
Прокурор подання підтримав, просив його задовольнити.
Особа у розпорядженні якого знаходяться речі та документи в судове засідання не з'явилась. Відповідно до ст. 163 ч. 2 КПК України клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи.
Суд, вислухавши думку слідчого та прокурора, вивчивши матеріали кримінального провадження № 12013100040000426, вважає клопотання таким, що підлягає до задоволення, виходячи з наступного.
Так, у провадженні СВ Ірпінського МВ ГУМВС України в Київській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12013100040000426 від 14.02.2013 року, за ознаками злочину, передбаченого ст. 205 ч. 1 КК України.
18.02.2013 т.в.о. начальника СУ ГУМВС України в Київській області винесено постанову про призначення слідчої групи з розслідування зазначеного кримінального провадження.
Під час досудового розслідування встановлено, що 13.02.2013 до ГУБОЗ МВС України звернувся громадянин ОСОБА_1 щодо незаконної діяльності ТОВ «Скомп» та ТОВ «Фруком», які мають ознаки фіктивності та через поточні рахунки яких незаконно обготівковуються грошові кошти в готівку.
В даний час у слідства виникла необхідність вилучити речі та документи для наявності даних, що зазначені у витребуваних документах дасть можливість забезпечити проведення перевірки діяльності ТОВ «Фруком», зокрема ревізії та економічної експертизи, встановити призначення платежів, встановлення службових осіб ТОВ «Фруком», які здійснювали зазначені операції, тощо.
Виходячи з наведеного, суд вважає, що клопотання підлягає до задоволення.
Керуючись ст. 160, 163 КПК, України суд ,-
У х в а л и в:
Клопотання задовольнити.
Надати тимчасовий доступ до речей і документів та надати розпорядження старшому слідчому СУ ГУ МВС України в Київській області Бусілкову О.В. про вилучення документів ПАТ «Терра Банк» , МФО 380601, щодо відкриття та обслуговування ТОВ «Фруком», ЄДРПОУ 38256383, поточного рахунку № 26006301057836 за період часу з 25.06.2012 р. по 09.04.2013 р.
Надати тимчасовий доступ до речей і документів та надати розпорядження старшому слідчому СУ ГУ МВС України в Київській області Бусілкову О.В. про вилучення оригіналів, а за їх відсутності, належним чином завірених копій наступних документів:
- договір про відкриття та обслуговування (функціонування) поточного рахунку № 26006301057836, з усіма доповненнями до нього у тому числі і заяву на відкриття вказаного вище банківського рахунку встановленого зразка;
- карток зі зразками відбитку печатки ТОВ «Фруком» та підписів осіб, яким, відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного вище підприємства, надано право розпорядження поточним рахунком № 26006301057836 та підписання розрахункових документів, та відбитками печаток зазначеного підприємства;
- документи, що надані ТОВ «Фруком» до банку: Статут (Положення), Установчий договір, завірені копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів службових осіб та Товарсивта, Свідоцтво про державну реєстрацію в органі виконавчої влади, документ, що підтверджує взяття підприємства на податковий облік (за Формою 4-ОПП), документ, що підтверджує реєстрацію підприємства в органах Пенсійного фонду України, довідку про внесення підприємства до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, страхове свідоцтво, що підтверджує реєстрацію підприємства у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України як платника соціальних страхових внесків, копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів осіб, які мають право першого та другого підписів (осіб, яким, відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного вище підприємства, надано право розпорядження рахунком та підписання розрахункових документів), протоколи зборів учасників підприємства про створення підприємства та обрання керівника підприємства, накази про призначення на посади осіб, які фігурують у картках зі зразками підписів осіб, яким, відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного вище підприємства, надано право розпорядження рахунком та підписання розрахункових документів, та відбитками печаток зазначеного підприємства, інших документів, які надавались вказаним вище підприємством до зазначеної вище банківської установи у зв'язку з відкриттям (закриттям) та функціонуванням названого банківського рахунку;
- договір на розрахунково-касове обслуговування відповідного підприємства, з додатками та доповненнями;
- договір щодо надання ПАТ «Терра Банк» вказаному вище підприємству послуг, пов'язаних з функціонуванням системи «Клієнт - банк», та будь-яких додатків до такого договору, а також технічної документації щодо проведення працівниками відповідного банку встановлення (інсталяції) на комп'ютер зазначеного вище підприємства вказаної системи, включаючи дату та місце проведення вказаної операції, акт прийому-передачі електронного ключа системи «Клієнт-Банк»;
- заяви на визначення порядку та встановлення строків здавання готівки;
- опитувальник клієнта (у тому випадку, якщо такий складався);
- відомостей (прізвище, ім'я та по-батькові), а також копій документів (паспорту, довіреності) щодо фізичної особи, яка отримувала готівкові грошові кошти (у тому випадку, якщо по відповідному рахунку проводились видаткові готівкові розрахунки) з вказаного вище банківського рахунку;
- платіжних доручень ТОВ «Фруком» та меморіальних ордерів банку;
- прибуткових та видаткових касових ордерів, грошових чеків, які підтверджують зняття та внесення службовими особами відповідного підприємства грошових коштів на вказаний вище поточний рахунок;
- виписки з номерами телефонів, з яких проходило з'єднання системи «Клієнт-Банк» між комп'ютером банку і комп'ютером вказаного вище підприємства, з зазначенням часу і дати проведення вказаних з'єднань, за період з часу відкриття рахунків по дату проведення виїмки;
- вхідна та вихідна кореспонденція між банківською установою та вказаним вище клієнтом банку, інформацію щодо проведення моніторингу по операціях, що йому підлягають, з наданням підтверджуючих документів, інших документів (заяв-анкет на видачу платіжної банківської картки, документів ідентифікації особи-користувача платіжної банківської картки), що стали підставою для видачі пластикових платіжних карток клієнта;
- договори, що укладені з ТОВ «Фруком» за період з 25.06.2012 по 04.09.2013, в тому числі договорів укладених з іншими суб'єктами підприємницької діяльності щодо придбання та продажу цінних паперів.
- відомість (роздруківка) руху коштів по рахунку, на паперовому та магнітному носіях, по поточному рахунку № 26006301057836 ТОВ «Фруком» та іншим гривневим та валютним рахункам зазначеного клієнту за період часу з 25.06.2012 по 04.09.2013, із зазначенням наступних відомостей:
· зазначення залишку по рахунку на кожний операційний день;
· сума відповідної фінансово - господарської операції;
· сума податку на додану вартість відповідної фінансово - господарської операції;
· призначення відповідного платежу;
· організаційно - правова форма підприємств, які брали участь у відповідній фінансово - господарській операції;
· назви підприємств, які брали участь у відповідній фінансово-господарській операції;
· коди ЄДРПОУ підприємств, які брали участь у відповідній фінансово-господарській операції;
· номери банківських рахунків підприємств, які брали участь у відповідній фінансово - господарській операції, які (рахунки) використовувались для здійснення такої операції;
· назви та коди банківських установ, в яких відкриті банківські рахунки, які використовувались для здійснення відповідної фінансово - господарської операції.
Строк дії ухвали визначається в термін 15 днів з дня винесення ухвали.
В разі невиконання даної ухвали наступає відповідальність передбачена ст. 166 КПК України.
На ухвалу може бути подана апеляція в апеляційний суд Київської області на протязі 5 діб.
Суддя: ОСОБА_2
Суд | Ірпінський міський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 12.04.2013 |
Оприлюднено | 26.08.2016 |
Номер документу | 59830278 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ірпінський міський суд Київської області
Кафтанов В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні