У Х В А Л А
19.08.2016 Справа №607/3837/16-к
Слідчий суддя Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , за участю слідчого з ОВС 2 відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого з ОВС 2 відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області ОСОБА_3 за погодженням прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури Тернопільської області ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення обшуку, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий з ОВС 2 відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області ОСОБА_3 , за погодженням прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури Тернопільської області ОСОБА_4 , в рамках кримінального провадження №32016210000000001 від 11.01.2016 за ч.3 ст.212 КК України, звернулась до слідчого судді Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області з клопотанням про проведення обшуку приміщень за адресою: АДРЕСА_1 , а саме магазину промислових товарів, що згідно із Державним реєстром прав на нерухоме майно належать на праві приватної часткової власності гр. ОСОБА_5 та гр. ОСОБА_6 , з метою відшукання і вилучення документів, речей та інших носіїв інформації щодо проведених фінансово-господарських операцій ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ТОВ «Полкан» (код ЄДРПОУ 40241219), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_9 ) та їх контрагентами (в тому числі клієнтами, покупцями) за 2014-2016 рр., а саме: документів, що стосуються виробництва, замовлень і реалізації дверей та конструкцій; бухгалтерських документів; договорів (угод) і контрактів з додатками; податкових та видаткових накладних; рахунків-фактур; актів прийому-передачі; товарно-транспортних накладних (подорожних листів); доручень на отримання матеріальних цінностей, товарів (послуг); документів, які свідчать про придбання матеріалів для виготовлення дверей; документів, що підтверджують придбання вхідних та міжкімнатних дверей, вікон, комплектуючих до них воріт та ролетів; документів, що підтверджують подальше використання, списання чи реалізацію вхідних та міжкімнатних дверей, вікон, комплектуючих до них, ролетів та воріт; документів, які підтверджують якість (безпечність) придбаних матеріалів та виготовлених/придбаних вхідних або міжкімнатних дверей, вікон та комплектуючих до них (сертифікатів); документів, які свідчать про проведення фінансово-господарських операцій та розрахунків з іншими суб`єктами підприємницької діяльності; банківських, касових та інші документів щодо оплати; документів, які свідчать про придбання обладнання та засобів, що забезпечує виготовлення дверей, їх технічних та інших характеристик; виготовленої продукції; відомостей про виплату заробітної плати; заяв про прийняття на роботу, наказів про прийняття на роботу, посадових інструкцій (функціональних обов`язків) працівників, заяв про звільнення, наказів про звільнення, наказів на відрядження, авансових звітів, заяв на відпустки, табелів робочого часу працівників, ідентифікуючих документів фізичних осіб (паспортів, ідентифікаційних кодів та/або їх копій); реєстраційних документів товариств, фізичних осіб підприємців; податкової звітності; поштової кореспонденції, журналів вхідної та вихідної кореспонденції; комп`ютерної техніки (в т.ч. ноутбуків, принтерів, факсів та планшетів), на магнітних носіях якої містяться сформовані в електронному вигляді вище вказані документи чи яка використовувалась для ведення господарської діяльності; облікових документів (офіційного та неофіційного обліку); електронного листування; платіжних (банківських) карток, банківських ідентифікаційних карток (ідентифікаційні картки), карток для виплат, електронних ключів доступу до банківських рахунків і подання податкової звітності; чекових книжок; засобів зв`язку (в т.ч. мобільних телефонів); носіїв інформації (паперових та електронних: CD/DVD-дисків, SSD/HDD накопичувачів інформації, USB флеш-накопичувачів, карток пам`яті, смарт-карток, тощо), а також чорнових записів, аркушів з відбитками печаток, штампів, факсимільних підписів, грошей та цінностей, інших матеріальних об`єктів, що мають значення для всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження №32016210000000001.
Заслухавши пояснення слідчого, яка клопотання підтримала з мотивів, наведених у ньому, вивчивши клопотання та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, приходжу до наступних висновків.
11.01.2016 внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочато досудове розслідування у кримінальному провадженні №32016210000000001 за ч. 3 ст. 212 КК України.
Матеріалами кримінального провадження встановлено, що фізична особа підприємець ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 , с.Базаринці Збаразький район Тернопільської області), будучи платником єдиного податку 3 групи, основним видом діяльності якого є оптова торгівля іншими товарами господарського призначення, фактично здійснюючи виробництво вхідних дверей та їх реалізацію через мережу торгових представництв, приховуючи реальні обсяги виробництва та реалізації, шляхом не відображення проведених господарських операцій в обліку та податковій звітності протягом 2014-2015 років, умисно ухилився від сплати податків, зборів та інших обов`язкових платежів у особливо великих розмірах.
В ході досудового розслідування встановлено, що ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ) спільно з ФОП ОСОБА_16 (РНОКПП НОМЕР_2 ), залучивши інших осіб, організували виробництво та реалізацію вхідних дверей під торговою маркою « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також купівлю-продаж міжкімнатних дверей метало-пластикових вікон (конструкцій), комплектуючих до них, ролетів та воріт через мережу торгових представництв на території Тернопільської області, приховуючи реальні обсяги виробництва та реалізації шляхом не відображення їх в обліках та податковій звітності протягом 2014-2016 років, внаслідок чого ухиляються від сплати податків, зборів та інших обов`язкових платежів в особливо великих розмірах.
Виробництво вхідних дверей ОСОБА_7 та ОСОБА_8 організували з використанням обладнання, яке забезпечує їх масове виготовлення.
З метою приховування реальних обсягів виручки, виготовлені вхідні двері ФОП ОСОБА_7 та ФОП ОСОБА_8 реалізовують населенню та оптовим покупцям в основному за готівку через мережу торгових представництв. Крім цього, через цю ж мережу вказані підприємці реалізовують з націнкою придбані міжкімнатні двері та метало-пластикові конструкції. При цьому, в обліках та податковій звітності з метою ухилення від сплати податків відображаються занижені обсяги реалізації.
До ведення обліку та подачі звітності до контролюючих органів ОСОБА_7 залучив ОСОБА_12 , яка в той же час зареєстрована як фізична особа-підприємець та здійснює роздрібну реалізацію товарно-матеріальних цінностей в торговому приміщенні під маркою « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 .
Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 65487209 від 10.08.2016 року, встановлено, що за адресою: АДРЕСА_1 знаходиться: магазин промислових товарів, реєстраційний номер майна 22960487, який перебуває у приватній частковій власності гр. ОСОБА_5 та гр. ОСОБА_6 .
Відповідно до ч.1 ст.234 КПК України, обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуто у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. У разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке повинно містити відомості про: 1)найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер; 2) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання; 3) правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 4) підстави для обшуку; 5) житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; 6) особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться; 7) речі, документи або осіб, яких планується відшукати. До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання. (ч.3 ст. 234 КПК України).
Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до переконання, що матеріалами клопотання доведено наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 212 КК України, у нежитловому приміщенні за адресою: АДРЕСА_1 , а саме магазину промислових товарів, що згідно із Державним реєстром прав на нерухоме майно належать на праві приватної часткової власності гр. ОСОБА_5 та гр. ОСОБА_6 знаходяться речі та інші носії інформації, щодо проведених фінансово-господарських операцій ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ТОВ «Полкан» (код ЄДРПОУ 40241219), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_9 ) та їх контрагентами (в тому числі клієнтами, покупцями) за 2014-2016 рр., а саме: документів, що стосуються виробництва, замовлень і реалізації дверей та конструкцій; бухгалтерських документів; договорів (угод) і контрактів з додатками; податкових та видаткових накладних; рахунків-фактур; актів прийому-передачі; товарно-транспортних накладних (подорожних листів); доручень на отримання матеріальних цінностей, товарів (послуг); документів, які свідчать про придбання матеріалів для виготовлення дверей; документів, що підтверджують придбання вхідних та міжкімнатних дверей, вікон, комплектуючих до них воріт та ролетів; документів, що підтверджують подальше використання, списання чи реалізацію вхідних та міжкімнатних дверей, вікон, комплектуючих до них, ролетів та воріт; документів, які підтверджують якість (безпечність) придбаних матеріалів та виготовлених/придбаних вхідних або міжкімнатних дверей, вікон та комплектуючих до них (сертифікатів); документів, які свідчать про проведення фінансово-господарських операцій та розрахунків з іншими суб`єктами підприємницької діяльності; банківських, касових та інші документів щодо оплати; документів, які свідчать про придбання обладнання та засобів, що забезпечує виготовлення дверей, їх технічних та інших характеристик; виготовленої продукції; відомостей про виплату заробітної плати; заяв про прийняття на роботу, наказів про прийняття на роботу, посадових інструкцій (функціональних обов`язків) працівників, заяв про звільнення, наказів про звільнення, наказів на відрядження, авансових звітів, заяв на відпустки, табелів робочого часу працівників, ідентифікуючих документів фізичних осіб (паспортів, ідентифікаційних кодів та/або їх копій); реєстраційних документів товариств, фізичних осіб підприємців; податкової звітності; журналів вхідної та вихідної кореспонденції; облікових документів (офіційного та неофіційного обліку); платіжних (банківських) карток, банківських ідентифікаційних карток (ідентифікаційні картки), карток для виплат, електронних ключів доступу до банківських рахунків і подання податкової звітності; чекових книжок; засобів зв`язку (в т.ч. мобільних телефонів); носіїв інформації (паперових та електронних: CD/DVD-дисків, SSD/HDD накопичувачів інформації, USB флеш-накопичувачів, карток пам`яті, смарт-карток, тощо), а також чорнові записи, аркуші з відбитками печаток, штампів, факсимільних підписів, гроші та цінності
Вказані документи, які просить відшукати слідчиймають значення для досудового розслідування, відомості, які містяться на вказанихдокументах та носіях інформації, можуть бути доказами під час судового розгляду, а тому клопотання слідчого в цій частині підлягає до задоволення.
Щодо задоволення клопотання в частині відшукування та вилучення інших матеріальних об`єктів, що мають значення для всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження №32016210000000001, слід відмовити, оскільки відсутні відомості про конкретні речі та документи, які планується відшукати шляхом проведення обшуку, що надає слідчому надто широкі повноваження при його проведенні.
Крім цього, слідчим у клопотанні не обгрунтовано необхідності отримання дозволу на вилучення всієї поштової кореспонденції та електронного листування. Від-так на переконання слідчого судді, є необхідність вилучення поштової кореспонденції та електронного листування за винятком особистої поштової кореспонденції та особистого електронного листування.
Щодо задоволення клопотання в частині відшукування та вилучення комп`ютерної техніки (в т.ч. ноутбуки, принтери, факси та планшети), на магнітних носіях якої містяться сформовані в електронному вигляді вище вказані документи чи яка використовувалась для ведення господарської діяльності, то слідчий суддя вважає, що слід задовольнити частково, оскільки, всупереч п. 2 ч. 3 ст. 132 КПК України, слідчим не доведено, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права юридичної особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, а саме вилучення всієї комп`ютерної техніки. Тому слідчий суддя вважає, що завдання досудового розслідування може бути виконане іншим шляхом, а саме шляхом отримання доступу до комп`ютерної техніки (в т.ч. ноутбуки, принтери, факси та планшети), на магнітних носіях якої містяться сформовані в електронному вигляді вище вказані документи чи яка використовувалась для ведення господарської діяльності з можливістю її огляду та вилучення жорстких дисків на яких міститься вказана вище інформація.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого з ОВС 2 відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області ОСОБА_3 за погодженням прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури Тернопільської області ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення обшуку задовольнити частково.
Надати дозвіл на проведення обшуку у нежитловому приміщенні за адресою: АДРЕСА_1 , а саме магазину промислових товарів, що згідно із Державним реєстром прав на нерухоме майно належать на праві приватної часткової власності гр. ОСОБА_5 та гр. ОСОБА_6 , з метою відшукання і вилучення документів, речей та інших носіїв інформації щодо проведених фінансово-господарських операцій ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ТОВ «Полкан» (код ЄДРПОУ 40241219), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_9 ) та їх контрагентами (в тому числі клієнтами, покупцями) за 2014-2016 рр., а саме: документів, що стосуються виробництва, замовлень і реалізації дверей та конструкцій; бухгалтерських документів; договорів (угод) і контрактів з додатками; податкових та видаткових накладних; рахунків-фактур; актів прийому-передачі; товарно-транспортних накладних (подорожних листів); доручень на отримання матеріальних цінностей, товарів (послуг); документів, які свідчать про придбання матеріалів для виготовлення дверей; документів, що підтверджують придбання вхідних та міжкімнатних дверей, вікон, комплектуючих до них воріт та ролетів; документів, що підтверджують подальше використання, списання чи реалізацію вхідних та міжкімнатних дверей, вікон, комплектуючих до них, ролетів та воріт; документів, які підтверджують якість (безпечність) придбаних матеріалів та виготовлених/придбаних вхідних або міжкімнатних дверей, вікон та комплектуючих до них (сертифікатів); документів, які свідчать про проведення фінансово-господарських операцій та розрахунків з іншими суб`єктами підприємницької діяльності; банківських, касових та інші документів щодо оплати; документів, які свідчать про придбання обладнання та засобів, що забезпечує виготовлення дверей, їх технічних та інших характеристик; виготовленої продукції; відомостей про виплату заробітної плати; заяв про прийняття на роботу, наказів про прийняття на роботу, посадових інструкцій (функціональних обов`язків) працівників, заяв про звільнення, наказів про звільнення, наказів на відрядження, авансових звітів, заяв на відпустки, табелів робочого часу працівників, ідентифікуючих документів фізичних осіб (паспортів, ідентифікаційних кодів та/або їх копій); реєстраційних документів товариств, фізичних осіб підприємців; податкової звітності; поштової кореспонденції (за винятком особистої кореспонденції) , журналів вхідної та вихідної кореспонденції; облікових документів (офіційного та неофіційного обліку); електронного листування (за винятком особистого електронного листування); платіжних (банківських) карток, банківських ідентифікаційних карток (ідентифікаційні картки), карток для виплат, електронних ключів доступу до банківських рахунків і подання податкової звітності; чекових книжок; засобів зв`язку (в т.ч. мобільних телефонів); носіїв інформації (паперових та електронних: CD/DVD-дисків, SSD/HDD накопичувачів інформації, USB флеш-накопичувачів, карток пам`яті, смарт-карток, тощо), а також чорнових записів, аркушів з відбитками печаток, штампів, факсимільних підписів, грошей та цінностей, а з комп`ютерної техніки (в т.ч. ноутбуків, принтерів, факсів та планшетів), на магнітних носіях якої містяться сформовані в електронному вигляді вище вказані документи чи яка використовувалась для ведення господарської діяльності - можливість огляду та вилучення жорстких дисків на яких міститься вказана вище інформація.
Строк дії ухвали встановити протягом двадцяти днів з моменту її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Тернопільського
міськрайонного суду Тернопільської області ОСОБА_1
Суд | Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 19.08.2016 |
Оприлюднено | 15.03.2023 |
Номер документу | 59844369 |
Судочинство | Кримінальне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні