ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 квітня 2016 р. Справа № 804/1216/16 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Єфанової О.В. , розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області до Приватного підприємства "Бонд" про стягнення заборгованості , -
ВСТАНОВИВ :
Новомосковська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звернулася до суду з адміністративним позовом до Приватного підприємства "Бонд"в якому позивач просить стягнути на користь держави кошти у сумі податкового боргу - 12084,85 грн., з розрахункових рахунків Приватного підприємства «Бонд» (код ЄДРПОУ 30644671) у банках, обслуговуючих такого платника податків.
В обґрунтування позову позивач зазначив, що відповідач не сплатив зобов'язань визначених податковим органом, у зв'язку з чим виник податковий борг в сумі 12084,85 грн.
Відповідно до ст.183-2 КАС України позов прийнято до розгляду в скороченому провадженні та ухвалою суду відповідачу запропоновано у 10-тиденний строк з дня отримання ухвали про відкриття надати до суду заперечення на позов або заяву про визнання позову.
Відповідач у встановлений судом строк не надав до суду ні заперечень на позов, ні заяви про визнання позову, про відкриття провадження у цій справі та розгляд її у скороченому провадженні повідомлений належним чином, відповідно до вимог ст. 35 КАС України, за адресою вказаною в довідці з ЄДРПОУ.
Пунктом 4 ч.1 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.
Відповідно до ч. 4 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення.
Згідно до п.2 ч.5 ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Приватне підприємство «Бонд» перебуває на податковому обліку в Новомосковській об'єднаній державній податковій інспекції інспекція Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.
Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що Новомосковською ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено ряд камеральних перевірок, якими виявлено порушення позивачем п.49.18 ст.49, п.57.1, п.57.3 ст.57, ст.119, п.176.2 ст.176 Податкового кодексу України, а саме:
1. 27.08.2014 року податковим органом проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. За результатами перевірки складено акт від 27.08.2014 року №288/151/30644671 згідно висновків якого встановлено порушення норм п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України, а саме несвоєчасне подання декларації з податку на додану вартість за червень 2014. На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення - рішення від 27.08.2014 року №0003041501, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 170 грн.
2. 16.10.2014 року податковим органом проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. За результатами перевірки складено акт від 16.10.2014 року №400 151/30644671 згідно висновків якого встановлено порушення норм п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України, а саме несвоєчасне подання декларації з податку на додану вартість за липень 2014. На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення-рішення від 17.10.2014 року №0005191501. яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн.
3. 20.10.2014 року податковим органом проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. За результатами перевірки складено акт від 20.10.2014 року №423 151/30644671 згідно висновків якого встановлено порушення норм п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України, а саме несвоєчасне подання декларації з податку на додану вартість за серпень 2014. На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення-рішення від 20.10.2014 року №0005431501. яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 1020 грн.
4. 14.11.2014 року податковим органом проведена камеральна перевірка даних, задекларованих уподатковій звітності з податку на додану вартість. За результатами перевірки складено акт від 14.11.2014 №509/151/30644671 згідно висновків якого встановлено порушення норм п.49.18 ст. 49 Податкового кодексу України, а саме несвоєчасне подання декларації з податку на додану вартість з червня 2013 по травень 2014. На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення-рішення від 17.11.2014 №0007831501. яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 7140 грн.
5. 25.11.2014 року податковим органом проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. За результатами перевірки складено акт від 25.11.2014 року №576/151/30644671 згідно висновків якого встановлено порушення норм п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України, а саме несвоєчасне подання декларації з податку на додану вартість за вересень 2014 та жовтень 2014. На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення-рішення від 25.11.2014 №0009601501, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 2040 грн.
6. 30.04.2015 року податковим органом проведено перевірку дотримання термінів сплати податкового зобов'язання з податку на додану вартість. За результатами перевірки складено акт від 30.04.2015 №256 151 30644671 згідно висновків якого встановлено порушення норм п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, а саме затримку сплати суми грошового зобов'язання в розмірі 665,25 грн. На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення-рішення від30.04.2015 року №0003831501, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 133,05 грн.
7. 15.06.2015 року податковим органом проведено перевірку дотримання термінів сплати податкового зобов'язання з податку на додану вартість. За результатами перевірки складено акт від 15.06.2015 №306/151/30644671 згідно висновків якого встановлено порушення норм п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, а саме затримку сплати суми грошового зобов'язання в розмірі 662,50 грн. На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення-рішення від 15.06.2015 року №0004721501, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 66,25 грн.
8.24.10.2014 року податковим органом проведено камеральну перевірку своєчасності та повноти нараховування, утримання та сплати (перерахування) податку з доходів, що виплачуються на користь платника податку, своєчасності подання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платника податку, і сум утриманого з них податку (за формою 1-ДФ). За результатами перевірки складено акт від 24.10.2014 №569/10/04-08-17-01-31 згідно висновків якого встановлено порушення норм п.57.3 ст. 57, ст. 119, п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України, а саме затримку несвоєчасне надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (за формою 1-ДФ). На підставі акту перевірки винесено податкове повідомлення-рішення від 24.10.2014 року №0018651701, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у розмірі 510 грн.
Зазначені податкові повідомлення-рішення в адміністративному та судовому порядку не оскаржені, а тому сума податкових зобов'язань визначена контролюючим органом є узгодженою.
Крім того, згідно довідки Новомосковської ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області позивач станом на 28.12.2015 року має заборгованість у розмірі 12084,85 грн.
На виконання вимогст. 59 Податкового кодексу Україниу зв'язку з несплатою до бюджету податкового боргу контролюючим органом сформовано та направлено на адресу Відповідача засобами поштового зв'язку податкову вимогу від 23.01.2013р. № 334.
Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлений законом.
Відповідно до пп.20.1.34 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до п. 41.2 ст. 41 Податкового кодексу України органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу.
Згідно ст. 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Згідно п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Згідно п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними упідпунктах54.3.1 - 54.3.6пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідно до п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
У відповідності до п.95.1 ст.95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно п.95.2 ст.95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
Пунктом 95.3 ст.95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини..
Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до п. п. 36.1 - 36.3 ст. 36 Податкового кодексу України, податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором. Податковий обов'язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов'язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.
Відповідно до ст. 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Відповідно до ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
На підставі викладеного, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути кошти з рахунків у банках, обслуговуючих Приватне підприємство «Бонд» в рахунок погашення податкового боргу:
по податку на додану вартість в розмірі 11574,85 грн.;
по податку на доходи фізичних осіб у розмірі 510 грн.
Постанова підлягає негайному виконанню відповідно до ч.6 ст.183-2 та ч.1 ст. 256 КАС України.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.04.2016 |
Оприлюднено | 26.08.2016 |
Номер документу | 59853287 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Єфанова Ольга Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні