Ухвала
від 24.04.2007 по справі ав30/2856-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

АВ30/2856-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі

24.04.07р.

Справа № АВ30/2856-07

Суддя Євстигнеєва Н.М., розглянувши матеріали

за позовом  приватного підприємства "Інтерагротех", м. Дніпропетровськ 

до  відповідача-1: Дніпропетровської міської ради, м. Дніпропетровськ

до відповідача-2: Дніпропетровського міського управління земельних ресурсів, м. Дніпропетровськ 

про визнання незаконною грошову оцінку земельної ділянки, зобов'язання здійснити грошову оцінку земельної ділянки, визнання незаконним рішення №137/10 від 18.06.2003 року, зобов'язання внести зміни до рішення №137/10 від 18.06.2003 року, зобов'язання  внести зміни до договору оренди від 19.09.2003 року

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство "Інтерагротех" (м. Дніпропетровськ) звернулося до господарського суду із адміністративним позовом, яким просить:

- визнати незаконною нормативну грошову оцінку земельної ділянки (загальнодержавний кадастровий номер 1210100000:07:113:0121), що проведена Дніпропетровським міським управлінням земельних ресурсів, на підставі  якої видана довідка  про нормативну грошову  оцінку земельної ділянки №367 від 30.07.2003 року;

- зобов'язати Дніпропетровське міське управління земельних ресурсів здійснити  грошову нормативну оцінку земельної ділянки (загальнодержавний кадастровий номер 1210100000:07:113:0121) із застосуванням коефіцієнту функціонального  використання  у розмірі 0,5;

- визнати незаконним рішення Дніпропетровської міської ради №137/10 від 18.06.2003 року "Про передачу земельних ділянок  по вул. Академіка Янгельса, 26,35 в оренду  та спільну оренду приватного підприємства "Інтерагротех", код ЄДРПОУ 25524106, по фактичному розміщенню будівель стадіону та ігрового залу" в частині відсутності коду  цільового використання земельної ділянки (загальнодержавний кадастровий номер 1210100000:07:113:0121);

- зобов'язати Дніпропетровську міську раду внести зміни до рішення №137/10 від 18.06.2003 року шляхом визначення коду цільового призначення  земельної ділянки (загальнодержавний кадастровий номер 1210100000:07:113:0121) "4.3" - землі рекреаційного призначення;

- зобов'язати Дніпропетровську міську раду внести зміни  в п.п. 1.3 та 3.1 договору оренди земельної ділянки від 19.09.2003 року, зареєстрованого в книзі записів державної реєстрації  договорів оренди землі за №Т 4281 від 30.10.2003 року, з урахуванням здійснення  Дніпропетровським міським управлінням земельних ресурсів  нормативно грошової оцінки земельної ділянки (загальнодержавний кадастровий номер 1210100000:07:113:0121) з використанням коефіцієнту функціонального використання 05, шляхом  укладення з позивачем додаткової угоди;

- стягнути з Дніпропетровської міської ради та Дніпропетровського міського управління земельних ресурсів солідарно на користь приватного підприємства "Інтерагротех" витрати по сплаті судового збору у розмірі 3,40 грн. та витрати по сплаті за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в розмірі 118 грн.

За визначенням термінів, що дається у статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України:

- справа адміністративної юрисдикції (адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (пункт 1 частини першої);

- адміністративний позов - звернення до адміністративного суду про захист прав, свобод та інтересів у публічно-правових відносинах (пункт 6 частини першої);

- суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (пункт 7 частини першої).

Виходячи з цих норм, спір є публічно-правовим і підлягає розгляду в порядку адміністративної юрисдикції в тому разі, якщо він виник із публічно-правових відносин за участю суб'єкта владних повноважень, який саме у цих відносинах здійснює надані йому чинним законодавством владні управлінські функції.

Поданий позов не відповідає наведеному вище нормативному визначенню адміністративної справи.

Зі змісту позовної заяви вбачається, що в позовній заяві містяться вимоги, які відносяться до компетенції  як адміністративного суду так і господарського суду.

Відповідно до ч.1 ст. 21 Кодексу адміністративного судочинства України позивач може заявити кілька вимог в одній позовній заяві, якщо вони пов'язані між собою і підсудні одному адміністративному суду.

За приписами ч.3 ст. 21 Кодексу адміністративного судочинства України об'єднання в одне провадження кількох вимог, які належить розглядати в порядку різного судочинства, якщо інше не встановлено законом, не допускається.

Вимога позивача про зобов'язання Дніпропетровської міської ради внести зміни  в п.п. 1.3 та 3.1 договору оренди земельної ділянки від 19.09.2003 року, зареєстрованого в книзі записів державної реєстрації  договорів оренди землі за №Т 4281 від 30.10.2003 року, з урахуванням здійснення  Дніпропетровським міським управлінням земельних ресурсів  нормативно грошової оцінки земельної ділянки (загальнодержавний кадастровий номер 1210100000:07:113:0121) з використанням коефіцієнту функціонального використання 05, шляхом  укладення з позивачем додаткової угоди (п.5 прохальної частини) за суб'єктним складом та характером спірних правовідносин відноситься до компетенції господарського суду України.

Таким чином вимоги позивача можуть бути предметом самостійного провадження у адміністративному та господарському судочинстві. В даному випадку одні з вимог позивача підлягають розгляду  за правилами Кодексу адміністративного судочинства України (п.п. 1-4 прохальної частини позову), а інші на підставі Господарського процесуального кодексу України (п.5 прохальної частини позову).

Відповідно до п.1 ст. 109 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

На підставі викладеного, керуючись п.1 ч.1 ст. 17, ч.ч. 1, 3 ст. 21, п.1 ст. 109, ст.165, п. 6 Розділу VІІ Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі.

Додаток: на 58 аркушах, в т.ч. платіжне доручення №113 від 12.04.2007 року, платіжне №93

від 11.04.2007 року.

Ухвала може бути оскаржена у порядку та строки, встановлені ч.ч. 4-6 ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України; набирає законної сили у відповідності до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя

Н.М. Євстигнеєва

   

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення24.04.2007
Оприлюднено22.08.2007
Номер документу598544
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —ав30/2856-07

Ухвала від 24.04.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Євстигнеєва Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні