Ухвала
від 22.08.2016 по справі 760/13472/16-к
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

22.08.2016 Справа №760/13472/16-к

Провадження №1-кс/760/10880/16

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 серпня 2016 року слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_2 , погоджене прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів на підставі матеріалів досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42016110000000234 від 22.04.2016 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 204 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшло зазначене клопотання, підтримуючи яке слідчий зазначив, що слідчим СУ ФР ГУ ДФС у Київській області розслідується кримінальне провадження за №42016110000000234 від 22.04.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 204 КК України.

В обґрунтування клопотання про призначення позапланової перевірки слідчий зазначив що в матеріалах кримінального провадження встановлено, що згідно АІС «Податковий блок» серед постачальників нафтопродуктів до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_1 ).

Проведеним аналізом електронного архіву податкових накладних встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) закуповує бензин неетильований марки А 92, а також у великих об`ємах закуповує хімічні речовини (монометиланілін, деетанпропан-бутанізований конденсат, конденсат газовий стабільний, газовий конденсат не стабільний, продукт високоароматизований установки каталітичного риформінгу, рідкий продукт піролізу, фракція етилбензольна, дистилят газового конденсату, фракція ізопентанова) які використовуються для виготовлення бензину та інших нафтопродуктів. Процес виготовлення високооктанових бензинів відбувається шляхом змішування низько октанових бензинів з різними хімічними добавками за допомогою установки для змішування і розбавлення рідин (УСБ-18, УСБ-20, УСБ-60, УСБ-100, УСБ-150), яка включає в себе від 2-х до 5-ти окремих подач рідин, а саме низько октанових бензинів з присадками, добавками та іншими компонентами.

Крім того, встановлено що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » згідно податкових накладних здійснює суборенду у ТОВ ТД « ІНФОРМАЦІЯ_3 » резервуарів для зберігання пального за адресою: АДРЕСА_2 .

Відповідно наданої інформації ОУ ГУ ДФС у Київській області встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) здійснює зберігання та незаконне виробництво нафтопродуктів, в орендованих у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) виробничих, адміністративних, складських, офісних та інших приміщеннях за адресою: АДРЕСА_2 .

02.08.2016 року, за адресою: АДРЕСА_2 , проведено обшук в виробничих, адміністративних, складських, офісних та інших приміщеннях у результаті якого вилучено речі, предмети, документи та зразки нафтопродуктів, а також встановлено що на території нафтобази здійснюється діяльність з порушенням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих і будівельних робіт та ліцензійних умов провадження господарської діяльності.

Зокрема в ході обшуку було залучено в якості спеціаліста начальника ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_4 , який в ході зовнішнього огляду території нафтобази за адресою: АДРЕСА_2 встановив наступні порушення:

-пожежна водойма заповнена водою не в повному обсязі;

-недостатня кількість засобів пожежогасіння на території;

-у несправному стані знаходиться система пінного пожежогасіння резервуарів;

-та інше.

Таким чином в кримінальному провадженню вставлено, що підприємство в своїй діяльності не дотримується вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих і будівельних робіт та ліцензійних умов провадження господарської діяльності.

Для перевірки достовірності вказаного факту необхідно провести перевірку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з питань дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих і будівельних робіт та ліцензійних умов провадження господарської діяльності.

Як вбачається ізст.8 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбаченихзаконом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право вимагати від суб`єкта господарюванняусунення виявлених порушень вимог законодавства; вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю); відбирати зразки продукції, призначати експертизу, одержувати пояснення, довідки, документи, матеріали, відомості з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), відповідно до закону; надавати (надсилати) суб`єктам господарювання обов`язкові для виконання приписи про усунення порушень і недоліків; накладати штрафні санкції та вживати заходи, передбачені законом.

Відповідно до п. 3 Прикінцевих положень ЗаконуУкраїни «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогамиКримінального процесуального кодексу України.

Згідно із п. 2 ч. 1Постанови КМУ «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» № 408 від 13.08.2014 року, надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбаченихКримінальним процесуальним кодексом України.

Відповідно до ч. 2ст. 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Необхідність проведення перевірки виникла у зв`язку з наявністю загрози життю та здоров`ю громадян в результаті здійснення діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за адресою: АДРЕСА_2 .

Дослідивши докази по даних матеріалах вважаю, що клопотання є обгрунтованим, оскільки отримана в процесі здійснення перевірки інформація може мати суттєве значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.

Відповідно до вимогпостанови КМУ №553 від 23.05.2011 року «Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно - будівельного контролю», встановлення факту порушення державних будівельних норм або правил можливе лише за результатами проведення відповідної перевірки.

Згідно до вимог п. 7 вказаної постанови КМУ - позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи інспекції. Підставами для проведення позапланової перевірки є виявлення факту самочинного будівництва об`єкта.

Строк проведення позапланової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів, а у разі потреби може бути одноразово продовжений за письмовим рішенням керівника відповідної інспекції чи його заступника не більше ніж на два робочих дні.

Також змінами до пункту 3 розділу IIЗакону України від 28.12.2014 року №71 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи»Кримінального процесуального кодексу України.

Відповідно до п. 3 Прикінцевих положень ЗаконуУкраїни «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогамиКримінального процесуального кодексу України.

Згідно із п. 2 ч. 1Постанови КМУ «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» №408 від 13.08.2014 року, надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбаченихКримінальним процесуальним кодексом України.

Відповідно до ч. 2ст. 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ч.6ст.9 КПК Україниу випадках, коли положення цьогоКодексуне регулюють або неоднозначно регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені ч.1ст.7 КПК України.

Проведення позапланової перевірки забезпечить отримання відомостей, які в своїй сукупності будуть можливими для їх використання як доказів у кримінальному провадженні, сприятимуть встановленню осіб, що скоїли кримінальне правопорушення та дані відомості неможливо отримати в інший спосіб, окрім як з залученням спеціалістів ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Заслухавши слідчого, прокурора, які повністю підтвердили наведені в обґрунтування клопотання доводи, вимоги, викладені в клопотанні, підтримали, просили його задовольнити, вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що зазначена інформація має суттєве значення для встановлення осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, а також враховуючи, що отримання зазначеної інформації для кримінального провадження буде мати доказове значення і забезпечувати виконання завдань кримінального провадження щодо швидкого, повного та неупередженого розслідування, є підстави задовольнити клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9,93,110,309 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл на проведення комплексної позапланової перевірки ІНФОРМАЦІЯ_5 з питань дотримання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих і будівельних робіт та ліцензійних умов провадження господарської діяльності за адресою: АДРЕСА_2 ) за період 2015-2016 роки, контроль за виконанням якого покласти на органи ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Проведення комплексної позапланової перевірки доручити ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Зобов`язати ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) забезпечити допуск працівників ІНФОРМАЦІЯ_5 для проведення комплексної позапланової перевірки за адресою: АДРЕСА_2 , а також надати їм у повному обсязі документальні матеріали, необхідні для проведення перевірки.

Визначити строк проведення позапланової перевірки в межах десяти робочих днів, з моменту отримання ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.08.2016
Оприлюднено15.03.2023
Номер документу59862758
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —760/13472/16-к

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 22.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні