Ухвала
від 22.08.2016 по справі 804/4200/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

22 серпня 2016 рокусправа № 804/4200/15

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Шальєвої В.А.

суддів: Олефіренко Н.А. Білак С.В.

секретар судового засідання: Лащенко Р.В.

за участі представника позивача Фролова І.І.

представника відповідача Свиридова К.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду за адресою: м. Дніпропетровськ, пр. імені Газети «Правда», 29, апеляційну скаргу Верхньодніпровської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.06.2015 р. в справі № 804/4200/15 за позовом Приватного підприємства «Гарант Сервіс 2007» до Верхньодніпровської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області про скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Гарант Сервіс 2007» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Верхньодніпровської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (далі - Верхньодніпровська ОДПІ) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 25.02.2015 р. № 0000332203 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість в загальному розмірі 103905 грн., в тому числі за основним платежем - 69270 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 34635 грн.; № 0000312203 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість в загальному розмірі 102105 грн., в тому числі за основним платежем - 68070 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 34035 грн.

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.06.2015 р. позов задоволено.

Постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 27.08.2015 р. за наслідками апеляційного перегляду постанови за апеляційною скаргою відповідача постанова суду першої інстанції скасована, прийняте нова постанова про відмову у задоволенні позову.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 19.07.2016 р. постанова Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 27.08.2015 р. скасована, справа направлена на новий розгляд до суду апеляційної інстанції.

Відповідач в апеляційній скарзі просить скасувати постанову, ухвалити нове рішення про відмову у задоволенні позову через порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права. Вказує на неврахування судом першої інстанції відсутності в актах виконаних робіт калькуляцій та розшифровок вартості послуг, що унеможливило перевірку, з чого складається окремий вид робіт (послуг) із забезпечення пропускного та внутрішнього режимів, кількість задіяного персоналу, кількість фактично витрачених людино-годин на здійснення кожного виду послуг. На думку апелянта, вказані обставини унеможливили аналіз реальності наданих послуг. Крім того, судом не звернуто увагу, що місцем складання актів виконаних робіт є м. Дніпропетровськ, хоча місцем знаходження сторін договору не є м. Дніпропетровськ. Також апелянт зазначає, що позивач діяв без належної обачності, підприємству не було відомо стан контрагента.

В судовому засіданні представник відповідача апеляційну скаргу підтримав та просив її задовольнити.

Представник позивача в судовому засіданні просив в задоволенні апеляційної скарги відмовити.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення осіб, які беруть участь у справі, перевіривши доводи апеляційної скарги матеріалами справи, приходить до висновку, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає з наступних підстав.

Приватне підприємство «Гарант Сервіс 2007» зареєстровано як юридична особа 16.08.2007 р., код ЄДРПОУ 35341376, є платником податку на додану вартість, перебуває на податковому обліку в Верхньодніпровській ОДПІ.

Судом першої інстанції встановлено, що на підставі наказу Верхньодніпровської ОДПІ від 29.01.2015 р. № 69 відповідачем проведена документальна позапланова невиїзна перевірка ПП «Гарант Сервіс 2007» по взаємовідносинам з ТОВ «Біз-Гард» за вересень 2014 р., за результатами якої складено акт № 73/4-16-22-03/35341376 від 09.02.2015 р., яким зафіксовано порушення ПП «Гарант Сервіс 2007» п. 198.1 , п. 198.2 , п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України , що призвело до безпідставного завищення податкового кредиту на суму 68070,00 грн. за вересень 2014 р.

На підставі наказу Верхньодніпровської ОДПІ від 30.01.2015 р. № 85 відповідачем проведена документальна позапланова невиїзна перевірка ПП «Гарант Сервіс 2007» по взаємовідносинам з ТОВ «Біз-Гард» за жовтень 2014 р., за результатами якої складено акт № 74/4-16-22-03/35341376 від 09.02.2015 р., яким зафіксовано порушення ПП «Гарант Сервіс 2007» п. 198.1 , п. 198.2 , п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України , що призвело до безпідставного завищення податкового кредиту на суму 69270,00 грн. за жовтень 2014 р.

На підставі акту № 73/4-16-22-03/35341376 від 09.02.2015 р. Верхньодніпровською ОДПІ прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000312203 від 25.02.2015 р., яким ПП «Гарант Сервіс 2007» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 102105 грн., в тому числі 68070 грн. - за основним зобов'язанням, 34035 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями.

На підставі акту № 74/4-16-22-03/35341376 від 09.02.2015 р. Верхньодніпровською ОДПІ прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000332203 від 25.02.2015 р., яким ПП «Гарант Сервіс 2007» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 103905 грн., в тому числі 69270 грн. - за основним зобов'язанням, 34635 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями.

Також судом першої інстанції встановлено, що 01.08.2014 р. ПП «Гарант Сервіс 2007» (замовник) укладено договір з ТОВ «Біз-Гард» (виконавець) за № 1916, за умовами якого виконавець зобов'язується забезпечити на об'єкті замовника внутрішній громадський порядок, проінструктувати своїх працівників про специфіку та умови несення служби, контролювати всередині об'єктовий режим, забезпечити на об'єкті пропускний режим, а замовник зобов'язується надати виконавцю будь-яку інформацію, необхідну для розробки плану охорони, вимагати від власників об'єктів створення належних умов для забезпечення пропускного та внутрішнього режимів, сприяти виконавцю при виконанні останнім зобов'язань за договором; розглядати і виконувати письмові мотивовані рекомендації виконавця, що стосуються безпеки об'єкта; вимагати від власника об'єкта надання виконавцю службових та підсобних приміщень для належного виконання зобов'язань за договором.

На виконання умов договору № 1916 від 01.08.2014 р. між ПП «Гарант Сервіс 2007» та ТОВ «Біз-Гард» у вересні підписані акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 04.09.2014 р., 08.09.2014 р., 12.09.2014 р., 16.09.2014 р., 19.09.2014 р., 25.09.2014 р., 30.09.2014 р. та податкові накладні №№ 30 від 04.09.2014 р. на загальну суму 58347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 57 від 08.09.2014 р. на загальну суму 58347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 119 від 12.09.2014 р. на загальну суму 58347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 169 від 16.09.2014 р. на загальну суму 58347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 197 від 19.09.2014 р. на загальну суму 58347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 264 від 25.09.2014 р. на загальну суму 58 347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 339 від 30.09.2014 р. на загальну суму 58338,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9723,00 грн.

На виконання умов договору № 1916 від 01.08.2014 р. між ПП «Гарант Сервіс 2007» та ТОВ «Біз-Гард» у жовтні підписані акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 06.10.2014 р., 10.10.2014 р., 14.10.2014 р., 20.10.2014 р., 23.10.2014 р., 27.10.2014 р., 31.10.2014 р. та податкові накладні №№ 75 від 06.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 109 від 10.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 128 від 14.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 179 від 20.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 203 від 23.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 211 від 27.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 353 від 31.10.2014 р. на загальну суму 59382,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9897,00 грн.

Розрахунки відбувались в безготівковій формі та підтверджуються банківськими виписками за період з 09.10.2014 р. по 31.11.2014 р., а також договором № 11 від 01.10.2014 р. про відступлення права вимоги, укладеного між ТОВ «Біз-Гард» та ТОВ «Бізнестехресурс».

Отримані послуги позивачем використано у власній господарській діяльності на виконання договорів із замовниками ТОВ «Слов'янський базар», ТОВ «Добробуд», ТОВ «Комо-Д», ВАТ «Юждизельмаш», ТОВ «Автосервісгрупп», ТОВ «Ева».

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з доведеності фактичного здійснення господарських операцій.

Колегія суддів вважає такий висновок обґрунтованим, з огляду на наступне.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що Верхньодніпровською ОДПІ проведена позапланова документальна невиїзна перевірка ПП «Гарант Сервіс 2007» по взаємовідносинам з ТОВ «Біз-Гард» за вересень 2014 р., висновки якої відображено в акті № 73/4-16-22-03/35341376 від 09.02.2015 р., яким встановлено нереальність здійснення господарських операцій в частині придбання ПП «Гарант Сервіс 2007» послуг у ТОВ «Біз-Гард»; порушення п. 198.1, п. 198.2, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, що призвело до завищення податкового кредиту на суму 68070 грн. за вересень 2014 р. (а.с.26-36 т.1).

На підставі акту перевірки № 73/4-16-22-03/35341376 контролюючим органом 25.02.2015 р. прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000312203 про збільшення ПП «Гарант Сервіс 2007» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість в загальному розмірі 102105 грн., в тому числі за основним платежем - 68070 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 34035 грн. (а.с. 12 т.1).

Верхньодніпровською ОДПІ проведена позапланова документальна невиїзна перевірка ПП «Гарант Сервіс 2007» по взаємовідносинам з ТОВ «Біз-Гард» за жовтень 2014 р., висновки якої відображено в акті № 74/4-16-22-03/35341376 від 09.02.2015 р., яким встановлено нереальність здійснення господарських операцій в частині придбання ПП «Гарант Сервіс 2007» послуг у ТОВ «Біз-Гард»; порушення п. 198.1, п. 198.2, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, що призвело до завищення податкового кредиту на суму 69270 грн. за жовтень 2014 р. (а.с. 14-25 т.1).

На підставі акту перевірки № 74/4-16-22-03/35341376 контролюючим органом 25.02.2015 р. прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000332203 про збільшення ПП «Гарант Сервіс 2007» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість в загальному розмірі 103905 грн., в тому числі за основним платежем - 69270 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 34635 грн. (а.с. 10 т.1).

Підставою для збільшення позивачу суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість спірними податковими повідомленнями-рішеннями є висновок контролюючого органу про завищення ПП «Гарант Сервіс 2007» податкового кредиту в результаті безпідставного формування податкового кредиту за господарськими операціями з ТОВ «Біз-Гард», які, на думку контролюючого органу, не мали реального характеру, відповідно, по господарським операціям з цими контрагентами відсутній об'єкт оподаткування.

Також судом апеляційної інстанції встановлено, що 01.08.2014 р. ПП «Гарант Сервіс 2007» укладено з ТОВ «Біз-Гард» договір на надання послуг з охорони № 1916, предметом якого є надання послуг із забезпечення пропускного та внутрішнього режимів на об'єктах, які знаходяться під охороною замовника, який не є власником об'єктів (а.с. 68-79 т.1). Додатком до договору є дислокація об'єктів, які підлягають охороні (а.с. 105-106 т.1).

Протягом вересня-жовтня 2014 р. ТОВ «Біз-Гард» надано позивачу послуги охорони, за результатами здійснення господарських операцій між сторонами договору складено акти здачі-приймання робіт (послуг).

Так, на виконання умов договору № 1916 від 01.08.2014 р. між ПП «Гарант Сервіс 2007» та ТОВ «Біз-Гард» у вересні 2014 р. складено акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 04.09.2014 р., 08.09.2014 р., 12.09.2014 р., 16.09.2014 р., 19.09.2014 р., 25.09.2014 р., 30.09.2014 р. (а.с. 54-60 т.1).

Крім того, ТОВ «Біз-Гард» видано позивачу податкові накладні №№ 30 від 04.09.2014 р. на загальну суму 58347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 57 від 08.09.2014 р. на загальну суму 58347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 119 від 12.09.2014 р. на загальну суму 58347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 169 від 16.09.2014 р. на загальну суму 58347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 197 від 19.09.2014 р. на загальну суму 58347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 264 від 25.09.2014 р. на загальну суму 58 347,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9724,50 грн., № 339 від 30.09.2014 р. на загальну суму 58338,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9723,00 грн. (а.с. 61-67 т.1).

На виконання умов договору № 1916 від 01.08.2014 р. між ПП «Гарант Сервіс 2007» та ТОВ «Біз-Гард» у жовтні 2014 р. складено акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 06.10.2014 р., 10.10.2014 р., 14.10.2014 р., 20.10.2014 р., 23.10.2014 р., 27.10.2014 р., 31.10.2014 р. (а.с. 37-43 т.1).

ТОВ «Біз-Гард» видано позивачу податкові накладні №№ 75 від 06.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 109 від 10.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 128 від 14.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 179 від 20.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 203 від 23.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 211 від 27.10.2014 р. на загальну суму 59373,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9895,50 грн., № 353 від 31.10.2014 р. на загальну суму 59382,00 грн., в томі числі податок на додану вартість - 9897,00 грн. (а.с. 44-50 т.1).

Позивачем здійснена часткова оплата придбаних послуг, що підтверджено наявними в матеріалах справи банківськими виписками. Крім того, за договором № 11 від 01.10.2014 р. про відступлення права вимоги, укладеним між ТОВ «Біз-Гард» та ТОВ «Бізнестехресурс», ТОВ «Біз-Гард» передано ТОВ «Бізнестехресурс» право вимоги за договором № 1916 від 01.08.2014 р., укладеним з ПП «Гарант Сервіс 2007» (а.с. 51-53, 107-108 т. 1).

Основним видом діяльності ПП «Гарант Сервіс 2007» за КВЕД-2010 є діяльність приватних охоронних служб.

ПП «Гарант Сервіс 2007» в межах господарської діяльності укладено з ТОВ «Слов'янський базар», ТОВ «Добробуд», ТОВ «Комо-Д», ВАТ «Юждизельмаш», ТОВ «Автосервісгрупп», ТОВ «Ева» на надання послуг з охорони. Саме у зв'язку з необхідністю належного виконання умов цих договорів позивачем придбавались послуги у ТОВ «Біз-Гард» за договором № 1916 від 01.08.2014 р., що підтверджено дислокацією об'єктів охорони, що є додатком до договору № 1916 від 01.08.2014 р.

Оскільки придбання позивачем у ТОВ «Біз-Гард» здійснено задля належного виконання зазначених вище умов договорів про надання послуг з охорони, колегія суддів вважає доведеним, що отримані позивачем послуги безпосередньо пов'язані з господарською діяльністю позивача.

Документи, складені за результатами здійснення спірних господарських операцій, містять усі необхідні реквізити, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а тому є первинними документами бухгалтерського та податкового обліку у розумінні зазначеного Закону.

Відповідно до п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Згідно з п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;

дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Пунктом 198.3 цієї ж статті визначено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Згідно з п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу).

Податкові накладні, видані позивачу ТОВ «Біз-Гард», відображені у реєстрі отриманих та виданих податкових накладних позивача за спірні періоди.

Отримавши податкову накладну, покупець набув право на включення суми податку, вказаній в цій накладній, до складу податкового кредиту.

В даному випадку суми податку у зв'язку з придбанням послуг підтверджені податковими накладними, а тому такі суми підлягають включенню до складу податкового кредиту.

Оскільки в ході розгляді справи встановлено, що господарські операції з придбання позивачем послуг у контрагента вчинені реально, з метою використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, позивач безперечно має право на податковий кредит.

Матеріалами справи підтверджено фактичне отримання послуг, часткову оплату позивачем як отримувачем послуг сум податку на додану вартість в ціні таких послуг постачальнику, суми податку на додану вартість включені позивачем до складу податкового кредиту правомірно.

Доводи апелянта щодо не підтвердження фактичного здійснення господарських операцій позивача з ТОВ «Біз-Гард» через відсутність в актах виконаних робіт калькуляцій та розшифровок вартості послуг, що унеможливило перевірку, з чого складається окремий вид робіт (послуг) із забезпечення пропускного та внутрішнього режимів, кількість задіяного персоналу, кількість фактично витрачених людино-годин на здійснення кожного виду послуг, колегія суддів вважає безпідставними та такими, що не ґрунтуються на приписах податкового законодавства.

Посилання апелянта з цього приводу на наказ МВС України № 365 від 15.04.2013 р. є хибним, оскільки вимогами цього наказу не встановлено обов'язковість зазначення в актах виконаних робіт тих відомостей, про які зазначає контролюючий орган.

Щодо встановлення п. 2.3.4 наказу необхідності конкретної вказівки об'єкта охорони, його місце розташування, то ці вимоги дотримані позивачем, оскільки в дислокації як додатку до договору № 1916 від 01.08.2014 р. зазначені як конкретні об'єкти, так й їх місце розташування.

Посилання відповідача на той факт, що судом не звернуто увагу, що місцем складання актів виконаних робіт є м. Дніпропетровськ, хоча місцем знаходження сторін договору не є м. Дніпропетровськ, є безпідставними, оскільки не спростовує факт фактичного здійснення господарських операцій.

Щодо доводів про відсутність належної обачності у виборі контрагента, то судова колегія вказує на відсутність будь-яких відомостей на фіктивність контрагента.

Сукупність досліджених судом апеляційної інстанції доказів дає підстави для висновку, що обставини одержання позивачем економічного ефекту за наслідками придбання послуг не спростовано актом перевірки та підтверджується доказами, які містяться в матеріалах справи.

Також суд апеляційної інстанції вказує на обґрунтованість висновку суду першої інстанції про відсутність у контролюючого органу компетенції на проведення позапланової перевірки в лютому 2015 р.

Пунктом 3 «Прикінцевих положень» Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 р. № 71-VIIІ установлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України .

Зазначене обмеження не поширюється:

з 1 січня 2015 року на перевірки суб'єктів господарювання, що ввозять на митну територію України та/або виробляють та/або реалізують підакцизні товари; на перевірки дотримання норм законодавства з питань наявності ліцензій, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску, відшкодування податку на додану вартість;

з 1 липня 2015 року на перевірки платників єдиного податку другої і третьої (фізичні особи - підприємці) груп, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у дрібнороздрібній торговельній мережі через засоби пересувної мережі, за винятком платників єдиного податку, визначених пунктом 27 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України , з питань дотримання порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Оскільки перевірки призначено контролюючим органом на підставі пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 , пп. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України , Кабінетом Міністрів України не надавався дозвіл на проведення перевірки позивача, позивачем не подавалась заява про здійснення перевірок, а також у зв'язку з відсутністю відомостей, що обсяг доходу позивача більше за 20 млн. грн. за попередній календарний рік, відсутністю рішення суду або постанови слідчих органів щодо проведення будь-яких перевірок позивача, діяльність позивача не пов'язана із ввезенням на митну територію України, вироблення та реалізацію підакцизних товарів, відсутністі вимог щодо відшкодування податку на додану вартість з бюджету за господарськими операціями з ТОВ «Біз-Гард», судова колегія вказує на протиправність проведення перевірок позивача.

З урахуванням викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, постанова прийнята з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування постанови не вбачається.

Ухвалою судді-доповідача про відкриття апеляційного провадження у справі відстрочено апелянту сплату судового збору до вирішення справи по суті, у зв'язку з чим відповідно до ст. ст. 88, 94 КАС України з відповідача підлягають стягненню судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 5359,20 грн.

Керуючись ст. ст. 8, 9, 10, 11, 159, 160, 195, 198, 200, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Верхньодніпровської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.06.2015 р. в справі № 804/4200/15 залишити без задоволення.

Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.06.2015 р. в справі № 804/4200/15 за позовом Приватного підприємства «Гарант Сервіс 2007» до Верхньодніпровської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровської області про скасування податкових повідомлень-рішень залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складання в повному обсязі.

Повний текст ухвали складений 22.08.2016 р.

Головуючий: В.А. Шальєва

Суддя: Н.А. Олефіренко

Суддя: С.В. Білак

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.08.2016
Оприлюднено26.08.2016
Номер документу59877946
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/4200/15

Постанова від 23.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 22.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 21.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 14.09.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 22.08.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 22.08.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 04.08.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 19.07.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 19.07.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 14.06.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні