Головуючий у 1 інстанції - Тарасенко І. М.
Суддя-доповідач - ОСОБА_1
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 серпня 2016 року справа №805/1666/16-а
приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15
Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: судді-доповідача ОСОБА_1, суддів Ястребової Л.В., Компанієць І.Д., розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Філії Українського інституту експертизи сортів рослин Донецького обласного державного центру експертизи сортів рослин на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 30 червня 2016 року у справі № 805/1666/16-а (головуючий І інстанції Тарасенко І. М.) за позовом Філії Українського інституту експертизи сортів рослин Донецького обласного державного центру експертизи сортів рослин до Красноармійської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії щодо звільнення від сплати єдиного внеску,-
ВСТАНОВИВ:
В червні 2016 року Філія Українського інституту експертизи сортів рослин Донецького обласного державного центру експертизи сортів рослин звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Красноармійської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії щодо звільнення від сплати єдиного внеску.
В обґрунтування позову зазначила, що 12 квітня 2016 року Філія Українського інституту експертизи сортів рослин Донецький обласний державний центр експертизи сортів звернулась до Красноармійської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області із заявою про застосування спеціального порядку звільнення платника від виконання своїх обов'язків, визначених ч. 2 ст. 6 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , на підставі пп. В«бВ» п. 8 ч. 4 ст. 11 Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» в редакції від 02.09.2014 року та від 04.03.2015 року, які діяли на момент виникнення фінансових санкцій.
Вважали, що діями Красноармійської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, а саме відповіддю на вищевказану заяву в якій на думку представника позивача не пояснено причин відмови у застосуванні спеціального порядку звільнення платника від виконання свої обов'язків порушені їх права.
Просили визнати протиправною бездіяльність Красноармійської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області в частині не застосування до Філії Українського інституту експертизи сортів рослин Донецький обласний державний центр експертизи сортів рослин спеціального порядку звільнення платника від виконання своїх обов'язків, визначних ч. 2 ст. 6 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , на підставі пп В«бВ» п. 8 ч. 4 ст. 11 Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» № 1669-VII в редакціях від 02.09.2014 року та від 04.03.2015 року, які діяли на момент виникнення фінансових санкцій. Зобов'язати Красноармійську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області застосувати до Філії Українського інституту експертизи сортів рослин Донецький обласний державний центр експертизи сортів рослин спеціальний порядок звільнення платника від виконання своїх обов'язків, визначених ч. 2 ст. 6 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , на підставі пп. В«бВ» п. 8 ч. 4 ст. 11 Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» в редакціях від 02.09.2014 року та від 04.03.2015 року, які діяли на момент виникнення фінансових санкцій.
Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 30 червня 2016 року у задоволенні позову відмовлено. Відмовляючи у позові, суд 1 інстанції виходив з того, що якщо платники єдиного внеску перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, де проводилась АТО або було об'явлено військовий чи надзвичайний стан, продовжують здійснювати господарську діяльність, нараховувати, обчислювати та сплачувати заробітну плату, то вони зобов'язані виконувати всі встановлені функції визначені Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» .
Не погодившись з рішенням суду 1 інстанції, позивач подав апеляційну скаргу в якій посилається на порушення норм матеріального та процесуального права, невідповідність висновків суду фактичним обставинам справи. В обґрунтування апеляційної скарги позивач зазначив, що в період з 2013 року по 2016 рік, він перебував на обліку в органах доходів і зборів, в населених пунктах які отримали відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 року № 1275-р правовий статус території на якій здійснювалася антитерористична операція. Апелянт посилається на Розділ VIII В«Прикінцеві та перехідні положенняВ» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» який доповнено пунктом 93 відповідно до якого платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану. Апелянт також зазначив, що Сертифікат Торгово - промислової палати не надавався , тому що він, у даному випадку не потрібен так як відповідно до п.9-4 Розділ VIII В«Прикінцеві та перехідні положенняВ» Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» підставою для звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції. Позивач вказує на те, що дана заява була подана відповідачу 12 квітня 2016 року. Просить скасувати постанову Донецького окружного адміністративного суду від 30 червня 2016 року, та прийняти нове рішення яким задовольнити позовні вимоги.
Сторони в судове засідання суду апеляційної інстанції не з'явились, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином. За приписами п.2 ч.1 ст.197 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи колегією суддів здійснюється в письмовому провадженні за наявними у справі матеріалами.
Відповідно до ч.1 ст. 195 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.
Колегія суддів, заслухавши суддю - доповідача, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.
Філія Українського інституту експертизи сортів рослин Донецький обласний державний центр експертизи сортів рослин зареєстроване як юридична особа, включене до ЄДРПОУ за номером 38316269 перебуває на обліку в Красноармійській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області.
12 квітня 2016 року Філія Українського інституту експертизи сортів рослин Донецький обласний державний центр експертизи сортів звернулась до Красноармійської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області із заявою про застосування спеціального порядку звільнення платника від виконання своїх обов'язків, визначених ч. 2 ст. 6 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , на підставі пп. В«бВ» п. 8 ч. 4 ст. 11 Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» в редакції від 02.09.2014 року та від 04.03.2015 року, які діяли на момент виникнення фінансових санкцій.
У своїй відповіді від 19.04.2016 року за № 7872/10/05-16-13-02-13-2 Красноармійська об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Донецькій області відмовила у застосуванні до позивача спеціального порядку звільнення платника від виконання своїх обов'язків, визначених ч. 2 ст. 6 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , на підставі пп. В«бВ» п. 8 ч. 4 ст. 11 Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» в редакції від 02.09.2014 року та від 04.03.2015 року.
03 грудня 2015 року рішенням Красноармійської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області від № 003041706 В«Про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внескуВ» вирішила застосувати до Донецької ОДЦЕСР штраф у розмірі 11122,98 грн. та 28416,23 грн. за період з 22.10.2013 року до 14.08.2015 року за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а також нарахувати пеню у розмірі 33691,09 грн. Загальна сума штрафних санкцій складає 73230, 30 грн.
Нормативно-правовим актом, що визначає правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон України від 08 липня 2010 року № 2464-VI В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» (далі - Закон № 2464).
Згідно ст. 4 Закону 2464 платниками єдиного внеску, зокрема, є роботодавці підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Філія Українського інституту експертизи сортів рослин Донецького обласного державного центру експертизи сортів рослин в даних правовідносинах виступає в якості платника єдиного внеску, визначеного п.1 ч. 1 ст. 4 Закону № 2464. Пунктом 1 ч. 2 ст. 6 Закону № 2464 на платника єдиного внеску покладений обов'язок своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.
Згідно з ч.8 ст. 9 Закону № 2464 платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.
У відповідності до ч. 12 ст. 9 Закону № 2464 єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
Частиною 6 ст. 25 Закону № 2464 передбачено, що за рахунок сум, що надходять від платника єдиного внеску або від державної виконавчої служби, погашаються суми недоїмки, штрафних санкцій та пені у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі якщо платник має несплачену суму недоїмки, штрафів та пені, сплачені ним суми єдиного внеску зараховуються в рахунок сплати недоїмки, штрафів та пені у порядку календарної черговості їх виникнення.
Як вбачається з матеріалів справи позивач перейшов з Костянтинівської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області до Красноармійської ОДПІ у Донецькій області - 27.08.2015 року. У зв'язку із цим, особовий рахунок за 2013-2014 роки страхувальника відсутні. За даними особового рахунку платника станом на 01.01.2015 року заборгованість з єдиного внеску складала - 100068, 28 грн.
Згідно ст. 25 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» (далі - Закон України № 2464), за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум. На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсоток суми недоплати за кожний день прострочення.
Розрахунок фінансових санкцій здійснюється на підставі даних особових рахунків платників згідно Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 20 квітня 2015 року № 449.
Відповідачем на підставі ч. 10 п. 2 ч. 11 статті 25 Закону України № 2464 до Донецького обласного державного центру експертизи сортів рослин були застосовані штрафні санкції у розмірі 10% і 20% та нарахована пеня у розмірі 0,1% на суми недоїмки за кожен день прострочення платежу та прийняте рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 03.12.2015 року № 003341706, яке вручено платнику 08.12.2015 року, згідно рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.
Пунктом 10 зазначеної норми Закону визначено, що страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону зобов'язані сплачувати єдиний внесок.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону України В«Про збір та обік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» платниками єдиного внеску є роботодавці - підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Тобто, позивач в розумінні зазначених норм Закону є страхувальником та на нього покладений обов'язок нараховувати та сплачувати єдиний внесок на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.
Пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України В«Про збір та обік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» встановлено, що платник єдиного внеску зобов'язаний подавати звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Пунктом 1 частини 2 статті 6 Закону України В«Про збір та обік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» на платника єдиного внеску покладений обов'язок своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.
Статтею 9 Закону України В«Про збір та обік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» визначені порядок обчислення і сплати єдиного внеску, зокрема, сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування.
Платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.
Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
Указом Президента України від 14.04.2014 року № 405/2014 введене в дію рішення РНБО України від 13.04.2014 року В«Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності УкраїниВ» та розпочате проведення Антитерористичної операції на території Донецької і Луганської областей.
Тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення визначає Закон України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» .
Абзацом 2 статті 1 зазначеного Закону визначено, що територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України В«Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року В«Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності УкраїниВ» від 14 квітня 2014 року № 405/2014.
Статтею 2 Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» визначено, що на час проведення антитерористичної операції забороняється нарахування пені та/або штрафів на основну суму заборгованості із зобов'язань за кредитними договорами та договорами позики з 14 квітня 2014 року громадянам України, які зареєстровані та постійно проживають або переселилися у період з 14 квітня 2014 року з населених пунктів, визначених у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, а також юридичним особам та фізичним особам - підприємцям, що провадять (провадили) свою господарську діяльність на території населених пунктів, визначених у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція.
Розділ VIII В«Прикінцеві та перехідні положенняВ» Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» доповнено пунктом 93 такого змісту:
платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України В«Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року В«Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності УкраїниВ» від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.
Процедуру подання та розгляду органами фіскальної служби скарг на рішення про нарахування пені та накладення штрафу, передбачених частинами десятою, одинадцятою ст. 25 Закону України від 08.07.2010 року № 2464-VI В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» визначає порядок розгляду органами доходів і зборів скарг на вимоги про плату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та на рішення про нарахування пені та накладення штрафу, затвердженого наказом Міндоходів України від 09 вересня 2013 року № 452.
Відповідно до Закону України № 2464 страхувальник має право оскаржити рішення про нарахування пені та накладення штрафу після отримання відповідного рішення.
Про подання скарги до вищого органу або суду платник зобов'язаний одночасно повідомити територіальний орган фіскальної служби, рішення якого оскаржується.
Відповідно до п. 2.3. розділу ІІ Порядку розгляду органами доходів і зборів скарг на вимоги про плату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та на рішення про нарахування пені та накладення штрафу, скарга подається до органів фіскальної служби вищого рівня або суду протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання рішення територіальних органів ДФС про нарахування пені (накладенні штрафу).
Згідно рішення Головного управління ДФС у Донецькій області від 30.12.2015 року № 12908/10/05-99-10-03 прийнято за розглядом скарги страхувальника на рішення Красноармійської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 03.12.2015 року № 003041706 на суму 73230,30 грн., скаргу залишено без задоволення.
Згідно рішення ДФС від 21.03.2016 року № 6074/6/99-99-10-01-07-25, прийнятого за розглядом скарги страхувальника на рішення Красноармійської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 03.12.2015 року № 003041706 на суму 73230,30 грн., скаргу залишено без розгляду.
Отже, на час звернення позивача до суду з позовом у встановленому порядку, рішення не скасовано, є діючим, і у цій справі не оскаржується. Тобто, на цей час, існує рішення про визначення зобов'язань які позивачем не оскаржуються. Позивач просить визнати протиправною бездіяльність Красноармійської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області в частині не застосування до Філії Українського інституту експертизи сортів рослин спеціального порядку звільнення платника від виконання своїх обов'язків, визначених ч.2 ст.6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», на підставі пп. «б» п. 8 ч. 4 ст. 11 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» в редакціях від 02.09.2014 року та від 04.03.2015 року, які діяли на момент виникнення фінансових санкцій, але ці вимоги не ґрунтуються на законі оскільки пп. «б» п. 8 ч. 4 ст. 11 виключений з Закону № 1669-VII Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24.12.2015 року № 911-VIII. Відтак позивач просить застосувати суд норму права яка не існує.
Таким чином, приймаючи до уваги викладене, колегія суддів зазначає, що суд 1 інстанції дійшов правильного висновку про необхідність відмовити у позові, оскільки вимоги позивача є неконкретизованими, необґрунтованими, і не містять визначених діючим законодавством правових підстав.
Враховуючи встановлені по справі обставини колегія суддів вважає, що рішення суду 1 інстанції прийняте із дотриманням норм матеріального та процесуального права.
Доводи викладені в апеляційній скарзі не спростовують висновків суду 1 інстанції і підстави для скасування постанови відсутні.
На підставі викладеного, керуючись статтями: 9, 11, 160, 167, 184, 195, 197, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд,-
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Філії Українського інституту експертизи сортів рослин Донецького обласного державного центру експертизи сортів рослин на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 30 червня 2016 року у справі № 805/1666/16-а - залишити без задоволення, а постанову суду 1 інстанції - без змін.
Ухвала прийнята за наслідками розгляду в письмовому проваджені набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили.
Головуючий суддя Д.В. Ляшенко
Судді Л.В. Ястребова
ОСОБА_2
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.08.2016 |
Оприлюднено | 26.08.2016 |
Номер документу | 59893362 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ляшенко Дмитро Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ляшенко Дмитро Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ляшенко Дмитро Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні