Ухвала
від 18.07.2014 по справі 137/1602/14-к
ЛІТИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Літинський районний суд Вінницької області

Справа № 137/1602/14-к

У Х В А Л А

"18" липня 2014 р.

Літинський районний суд Вінницької області

в складі слідчого судді ОСОБА_1

за участю прокурора ОСОБА_2

слідчого ОСОБА_3

при секретарі ОСОБА_4

розглянувши в судовому засіданні в залі суду в смт. Літині клопотання слідчого СВ Літинського РВ УМВС України у Вінницькій області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії в межах кримінального провадження № 12014020210000086 за ознаками кримінальних правопорушень , передбачених ч.2 ст.191, ч.1 ст.366 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

До суду надійшло клопотання слідчого про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії. В клопотанні зазначено, що ОСОБА_5 , являючись засновником та директором даного підприємства, будучи службовою особою, яка здійснює організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські обов`язки, вчинив службове підроблення.

Так, ОСОБА_5 27.08.2013 та 28.11.2013, уклав з головним лікарем Комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» ОСОБА_6 договір підряду, на проведення капітальних ремонтів будівель фельдшерських пунктів (облаштування внутрішніх вбиралень, проведення центрального водопостачання та каналізації) в с. Кулига та с. Радянське, Літинського району Вінницької області, який зобов`язувався виконати до 31.12.2013.

27.08.2013 та 28.11.2013 ОСОБА_5 , діючи умисно, виготовив акти приймання виконаних будівельних робіт №№ 3, 0729 в які вніс завідомо неправдиві відомості про проведення капітальних ремонтів будівель фельдшерських пунктів (облаштування внутрішніх вбиралень, проведення центрального водопостачання та каналізації) в с. Кулига та с. Радянське, Літинського району Вінницької області, в яких вказав перелік робіт, які проводились КП «Літинською СПМК-74», хоча даний ремонт у вказаний час «Літинською СПМК-74» не проводився взагалі.

Складені таким чином завідомо неправдиві акти приймання виконаних будівельних послуг, ОСОБА_5 підписавши та поставивши печатку надав на підпис головному лікарю Комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» ОСОБА_6 , яка після підписання даних актів надала їх у бухгалтерію КЗ «Літинський районний центр ПМСД» для оплати.

На підставі зазначених актів приймання виконаних будівельних робіт, у яких містились неправдиві відомості про перелік, кількість та об`єми виконаних робіт, КЗ «Літинський районний центр ПМСД» на рахунок КП "Літинська СПМК № 74" було перераховано грошові кошти на загальну суму 31700 гривень, за виконання робіт, які зазначеним підприємством не виконувались.

Після надходження вищевказаних грошових коштів в сумі 31700 гривень на рахунок КП «Літинська СПМК №74», ОСОБА_5 , умисно, із корисливих мотивів, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи всупереч інтересам служби, даними грошовими коштами заволодів, розпорядившись ними на свій розсуд використавши на потреби, пов`язані з діяльністю КП «Літинська СПМК № 74», засновником та директором якого він являвся.

В ході досудового розслідування встановлено, що в 2013 році з Вінницького обласного бюджету за програмою проведення ремонтів фельдшерських пунктів (далі ФП) Літинського району Вінницької області, були виділені кошти в сумі 350 тисяч гривень. Дані кошти були виділенні КЗ «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі ПМСД), для проведення поточних та капітальних ремонтів ФП. Крім того, з районного бюджету надійшло 117971 гривень, з яких 25000 гривень з Літинської селищної ради.

На виконання обласної програми головним лікарем ПМСД ОСОБА_7 , було укладено договори на проведення ремонтів ФП з КП «Літинська пересувна спеціалізована механізована колона №74» (далі СПМК 74), в особі директора ОСОБА_5 на ФП наступних населених пунктів: Літинська амбулаторія ЗПСМ, Літинка, Осолинка, Матяшівка, Балин, Кулига, Радянське, Сосни.

Після проведення ремонтних робіт ФП ОСОБА_5 були виготовлені акти виконаних робіт по всіх вищевказаних ФП. В подальшому, через державне казначейство на рахунок СПМК 74 були перераховані кошти за проведення ремонтних робіт ФП: Літинської амбулаторії ЗПСМ, Літинки, Осолинки, Матяшівки, Балина, Кулиги, Радянського, Сосон. За проведення ремонту ФАП сіл Новоселиці, Петрика, Тесів та Громадського, кошти перераховані не були.

З метою підтвердження причетності посадових осіб Комунальнго закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» до вчинення даного кримінального правопорушення, з`ясування суми розтрачених коштів та правильності використання надходжень з державного бюджету, виникла необхідність у дослідженні окремих питань фінансово господарської діяльності Комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», у зв`язку з чим слідчим винесено постанову про призначення позапланової виїзної ревізії КЗ «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги».

Слідчий, ОСОБА_3 суду пояснив, що на даний час проводиться ревізія комунального підприємтсва «Літинської СПМК №74», однак проведення взаємозвірки між КП «Літинської спеціалізованої пересувної механізованої колони №74» та КЗ «Літинський районний центр ПМСД» не буде результативною. Тому виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КЗ`Літинський районний центр ПМСД».

Прокурор ОСОБА_2 , клопотання підтримав. Просив надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КЗ "Літинський районний центр ПМСД».

За змістом ч. 2 ст. 93 КПК сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до п.4 ч.2 ст.40 КПК України, слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку визначеному законом.

Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні № 2939-XII від 26.01.1993 (в редакції від 19.04.2014) позапланові виїзні ревізії проводиться у разі надходження до органу державного фінансового контролю доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю і можуть здійснюватися лише на підставі рішення суду.

Відповідно до п.1.3 спільного наказу N 346/1025/685/53 від 19.10.2006

«Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» підконтрольною установою є міністерства та інші органи виконавчої влади, державні фонди, бюджетні установи і суб`єкти господарювання державного сектора економіки, підприємства і організації, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно.

Згідно відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, комунальний заклад «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» (код ЄДРПОУ 37472460) є комунальним підприємством і відноситься до суб`єктів господарювання державного сектору економіки.

27.06.2014 ухвалою Літинського районного суду Вінницької області було надано дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунальнго закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» де було вказано строк проведення ревізії з 01.07.2014 по 15.07.2014. Після отримання Ухвали суду, вона разом з постановою про призначення ревізії була направлена в державну фінансову інспекцію у Вінницькій області для виконання. 15.07.2014 на адресу Літинського РВ УМВС України у Вінницькій області надійшов лист з державної фінансової інспекції у Вінницькій області № 02-10-2717/4892 в якому зазначено, що у зв`язку з тим, що всі фінансові інспектори задіяні на проведені ревізій, тому провести ревізію вони зможуть в другій половині липня місяця 2014 року з попереднім погодженням дати початку ревізії. 17.07.2014 на адресу державної фінансової інспекції у Вінницькій області було надіслано лист для погодження дати початку вказаної ревізії. Дату початку ревізії було узгоджено на 22 липня 2014 року.

Дослідивши матеріали клопотання вважаю, що дійсно існує необхідність в проведені позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги».

На підставі даних, отриманих в результаті ревізії, можна буде встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження, щодо привласнення та розтрати бюджетних коштів та , які будуть процесуальним джерелами доказів.

Керуючись ст.110 КПК України, ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» -

УХ В А Л И В :

Клопотання задовільнити.

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» (код ЄДРПОУ 37472460, місцезнаходження 22300, Вінницька область, Літинський район, селище міського типу Літин, вулиця Пирогова, 17) в період з 01.06.2013 по 31.12.2013.

В ході проведення ревізії, дати відповіді на наступні запитання:

- встановити організаційно правову форму діяльності комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»;

- встановити порядок обліку, руху, відпуску товарно матеріальних цінностей, проведення розрахунку за їх надходження, у комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» із зазначенням матеріально відповідальних осіб (осіб, яким були ввірені такі цінності) та осіб, які в силу своєї посади, були наділені правомочністю управління чи розпорядження цінностями (майном) через інших осіб (в т.ч. через матеріально відповідальних осіб);

- встановити чи дотримано тендерну процедуру при обранні підрядника для виконання робіт;

- встановити підстави для проведення ремонтних робіт та з якого часу виникли зобов`язання фінансового характеру та зобов`язання щодо виконання підрядником робіт;

- встановити відповідальних осіб по контролю за організацією проведення підрядником ремонтних робіт;

- встановити суму надходжень коштів за проведення ремонтних робіт об`єктів комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» по кожному об`єкту окремо;

- встановити суму затрат згідно локальних кошторисів на проведення ремонтних робіт об`єктів комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», по кожному об`єкту окремо;

- встановити суму фактичних затрат проведених ремонтних робіт об`єктів комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»;

- встановити суму фактичних затрат проведених ремонтних робіт об`єктів комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», виконаних КП «Літинською спеціалізованою пересувною механізованою колоною №74» ;

- перевірити об`єм виконаних ремонтних робіт працівниками колективного підприємства «Літинської спеціалізованої пересувної механізованої колони №74», по проведенню ремонтних робіт об`єктів комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», по кожному об`єкту окремо та виплати заробітної плати за виконану роботу;

- встановити суму перерахованих коштів колективному підприємству «Літинської спеціалізованої пересувної механізованої колони №74», які надійшли на рахунок підприємства за проведення ремонту об`єктів комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», по кожному об`єкту окремо;

- встановити розмір розтрачених коштів посадовими особами комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», по кожному об`єкту окремо;

- перевірити достовірність та документальне підтвердження проведення ремонтних робіт об`єктів комунального закладу «Літинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», по кожному об`єкту окремо.

Призначити строк проведення ревізії тривалістю до 15 робочих днів, починаючи з 22.07.2014 року по 05.08.2014 року.

Організацію проведення ревізії доручити Державній фінансовій інспекції у Вінницькій області.

Суддя: ОСОБА_1

СудЛітинський районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення18.07.2014
Оприлюднено06.01.2023
Номер документу59906765
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —137/1602/14-к

Ухвала від 18.07.2014

Кримінальне

Літинський районний суд Вінницької області

Желіховський В. М.

Ухвала від 18.07.2014

Кримінальне

Літинський районний суд Вінницької області

Желіховський В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні