П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22.08.2016 Справа №607/4440/16-а
м. Тернопіль
Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області у складі:
головуючого судді Сташків Н.М.,
за участі секретаря судового засідання Гнатенко І.В.,
з участю сторін:
представника позивача Ханас І.О.,
представника відповідача Яроша О.П.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Тернополі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Терекономбуд» до виконавчого комітету Тернопільської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю «Терекономбуд» (далі - ТОВ «Терекономбуд») 25 квітня 2016 року пред'явив до суду адміністративний позов до виконавчого комітету Тернопільської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради №57 від 25 листопада 2015 року про скасування містобудівних умов та обмежень №595 від 06 листопада 2015 року забудови земельної ділянки за адресою: м. Тернопіль, вул. М.Карпенка, 5 (замовник ТОВ «Терекономбуд») на будівництво багатоквартирного житлового будинку. Обґрунтовує позов тим, що відповідно до договору купівлі-продажу від 24 квітня 2013 року, TOB «Терекономбуд» придбало у приватного-малого підприємства «ХАТАІ» (далі - ПМП «ХАТАІ») приміщення, а саме: цех по випічці хліба, який розташований по вулиці М.Карпенка, 5 у місті Тернопіль. Рішенням Тернопільської міської ради від 21 вересня 2013 року №6/37/84 TOB «Терекономбуд» надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею до 0,0350 га в оренду терміном на п'ять років для обслуговування викупленого нежитлового приміщення з можливістю зміни цільового призначення земельної ділянки під будівництво багатоквартирного житлового будинку з об'єктами громадського призначення за адресою: м. Тернопіль, вул. Карпенка, 5. Крім цього, вказаним рішенням Тернопільської міської ради зобов'язано позивача в шестимісячний термін подати проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки на розгляд міської ради, а також надано згоду TOB «Терекономбуд» на укладення договору земельного сервітуту на земельну ділянку площею до 0,020 га терміном на три роки для складування будівельних матеріалів. На виконання приписів органу місцевого самоврядування позивачем розпочато проектування об'єкту, укладено ряд договорів, отримано необхідні дозвільні та інші документи. 06 листопада 2015 року Управлінням містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради затверджено містобудівні умови та обмеження № 595 забудови земельної ділянки за адресою вул. М.Карпенка, 5, м. Тернопіль. Однак, 25 листопада 2015 року виконавчим комітетом Тернопільської міської ради прийнято рішення №57, відповідно до якого вирішено скасувати містобудівні умови та обмеження № 595 від 06 листопада 2015 року забудови земельної ділянки за адресою: м. Тернопіль, вул. М.Карпенка, 5 (замовник TOB «Терекономбуд») на будівництво багатоквартирного житлового будинку. Зазначене рішення не містить конкретних підстав, які послугували скасуванню містобудівних умов та обмежень № 595, а вказано лише, що враховано суспільний резонанс, спричинений організацією будівництва багатоквартирного житлового будинку із вбудованими громадськими приміщеннями. Однак, позивач вважає, що це не може слугувати підставою для скасування містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, оскільки відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» щодо врахування законних інтересів та вимог власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують місце будівництва, під час видачі містобудівних умов та обмежень, врахування думки громадськості згідно з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» здійснюється шляхом проведення громадських слухань, які відповідно до Закону мають місце лише при розробленні містобудівної документації у вигляді генерального плану, плану зонування та детального плану території. Таким чином, законодавством не встановлені вимоги щодо проведення громадських слухань (обговорень) щодо окремо взятого об'єкта будівництва.Разом з тим, на підставі містобудівних умов у позивача на час прийняття оскаржуваного рішення вже виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, а самі рішення вичерпали свою дію фактом їх виконання. Таким чином, шляхом прийняття оскаржуваного рішення виконавчий комітет Тернопільської міської ради скасував рішення, які вже фактично виконанні та у позивача на підставі цих рішень виникли певні правовідносини. З цих підстав позивач ТОВ «Терекономбуд» просив визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради №57 від 25 листопада 2015 року.
В судовому засіданні представник позивача ТОВ «Терекономбуд» - Ханас І.О. позов підтримала з підстав викладених у позовній заяві, просила його задовольнити.
Представники відповідача виконавчого комітету Тернопільської міської ради - Гірняк В.М. та Ярош О.П. в судовому засіданні проти позову заперечили, просили у задоволенні позову відмовити, з наведених у письмових запереченнях підстав. Пояснили, що спірне рішення ухвалене відповідно до наданих законом повноважень, а також з урахуванням того, що при затвердженні містобудівних умов та обмежень № 595 не було враховано суспільних інтересів територіальної громади, громадської думки її членів.
Суд, дослідивши та оцінивши зібрані у справі докази, встановив такі обставини:
Як слідує з договору купівлі-продажу від 24 квітня 2013 року, посвідченого приватним нотаріусом Тернопільського міського нотаріального округу Іваненко О.С., ПМП «ХАТАІ» продало, а ТОВ «Терекономбуд» купило належне ПМП «ХАТАІ» приміщення, цех по випічці хліба, загальною площею 103,6 кв.м., що знаходиться по вулиці Карпенка, 5 в місті Тернополі (а.с. 44-46).
Рішенням Тернопільської міської ради від 21 вересня 2013 року №6/37/84 TOB «Терекономбуд» «Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0350 га та надання дозволу на укладення договору земельного сервітуту площею до 0,0200 га за адресою вул. Карпенка, 5 TOB «Терекономбуд», надано дозвіл TOB «Терекономбуд» на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею до 0,0350 га в оренду терміном на п'ять років для обслуговування викупленого нежитлового приміщення з можливістю зміни цільового призначення земельної ділянки під будівництво багатоквартирного житлового будинку з об'єктами громадського призначення за адресою: м. Тернопіль, вул. Карпенка, 5. Зобов'язано TOB «Терекономбуд» в шестимісячний термін подати проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки на розгляд міської ради, а також надано дозвіл TOB «Терекономбуд» на укладення договору земельного сервітуту на земельну ділянку площею до 0,020 га терміном на три роки для складування будівельних матеріалів (а.с. 13).
На підставі договору № 24Д-13 від 10 грудня 2013 року TOB «Терекономбуд» здійснено замовлення комунальному підприємству «Земельно-кадастрове бюро» на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування викупленого нежилого приміщення з можливістю зміни цільового призначення земельної ділянки площею 0,0350 га під будівництво багатоквартирного житлового будинку з об'єктами громадського призначення в оренду терміном п'ять років за адресою: м. Тернопіль, вул. Карпенка, 5 (а.с. 14).
Рішенням Тернопільської міської ради № 6/47/179 від 25 квітня 2014 року, затверджено наданий TOB «Терекономбуд» проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0350 га для обслуговування викупленого нежитлового з можливістю зміни цільового призначення земельної ділянки під будівництво багатоквартирного житлового будинку з об'єктами господарського призначення за адресою вул. Карпенка, 5 (а.с. 15-16).
Вказаним рішенням Тернопільської міської ради також вилучено з користування ПМП «ХАТАІ» земельну ділянку площею 0,017612 га за адресою вул. Карпенка, 5, враховуючи письмову згоду землекористувача (заява ПМП «ХАТАІ» від 25 квітня 2013 року, посвідчена приватним нотаріусом Тернопільського міського нотаріального округу Іваненко О.С., а.с. 43), та надано TOB «Терекономбуд» в оренду терміном на п'ять років земельну ділянку (кадастровий номер 6110100000:13:012:0066) площею 0,0350 га під будівництво багатоквартирного житлового будинку з об'єктами громадського призначення за адресою вул. Карпенка, 5 у м. Тернополі.
На підставі рішення Тернопільської міської ради № 6/47/179 від 25 квітня 2014 року, між Тернопільською міською радою, як орендодавцем, та TOB «Терекономбуд», як орендарем, укладено договір оренди землі від 15 травня 2014 року, відповідно до якого орендодавець надав, а орендар прийняв у строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови, яка знаходиться по вулиці Карпенка, 5 в місті Тернополі, загальною площею 0,0350 га. Договір укладено терміном на п'ять років - з 25 квітня 2014 року по 25 квітня 2019 року (а.с. 17-20).
24 червня 2014 року між Тернопільською міською радою та TOB «Терекономбуд», на виконання рішення Тернопільської міської ради від 21 вересня 2013 року № 6/37/84, укладено договір про встановлення земельного сервітуту на земельну ділянку площею до 0,020 га терміном на три роки для складування будівельних матеріалів за адресою: вул. М.Карпенка, 5, м. Тернопіль. Договір укладено терміном на три роки - з 21 вересня 2013 року до 21 вересня 2016 року (а.с. 32-34).
Як убачається з виписки протоколу №14/15 від 08 жовтня 2015 року, Архітектурно-містобудівною радою погоджено проектну пропозицію будівництва багатоквартирного житлового будинку по вулиці М.Карпенка, 5 в місті Тернополі (а.с. 9-10).
Управлінням містобудування, архітектури та кадастру Тернопільської міської ради 06 листопада 2015 року затверджено містобудівні умови та обмеження № 595 забудови земельної ділянки за адресою вул. М.Карпенка, 5, м. Тернопіль (а.с. 11-12).
Однак, 25 листопада 2015 року виконавчим комітетом Тернопільської міської ради прийнято рішення №57 «Про скасування містобудівних умов та обмежень №595 від 06 листопада 2015 року забудови земельної ділянки за адресою вул. М.Карпенка, 5», яким вирішено скасувати містобудівні умови та обмеження № 595 від 06 листопада 2015 року забудови земельної ділянки за адресою вул. М.Карпенка, 5 в м. Тернопіль (замовник - TOB «Терекономбуд») на будівництво багатоквартирного житлового будинку.
Мотивом зазначеного рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради зазначено наявність суспільного резонансу, спричиненого організацією будівництва групи багатоквартирних житлових будинків з вбудованими громадськими приміщенням, а правовою підставою -Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 5 Закону України «Про основи містобудування».
Відповідно до ст. 2 ч. 3 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими для виконання на відповідній території.
Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У свою чергу, систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування, визначено Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Згідно зі ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» саме до компетенції виконавчого органу міської ради, в даному випадку виконавчого комітету Тернопільської міської ради, належить делеговане повноваження щодо здійснення в установленому порядку державного контролю за дотриманням законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні та забудові відповідних територій; зупинення у випадках, передбачених законом, будівництва, яке проводиться з порушенням містобудівної документації і проектів окремих об'єктів, а також може заподіяти шкоди навколишньому природному середовищу.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про основи містобудування», містобудування (містобудівна діяльність) - це цілеспрямована діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадян, об'єднань громадян по створенню та підтриманню повноцінного життєвого середовища, яка включає прогнозування розвитку населених пунктів і територій, планування, забудову та інше використання територій, проектування, будівництво об'єктів містобудування, спорудження інших об'єктів, реконструкцію історичних населених пунктів при збереженні традиційного характеру середовища, реставрацію та реабілітацію об'єктів культурної спадщини, створення інженерної та транспортної інфраструктури.
Державний контроль у сфері містобудування здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю, органами місцевого самоврядування та іншими уповноваженими на це державними органами. (ст. 24 Закону України «Про основи містобудування»).
Частина 9 ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування» передбачає, що до повноважень виконавчого органу міських, районних в містах, селищних та сільських рад відноситься надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.
Згідно з п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування та будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.
За правилами ч. 6 ст. 26 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», першою стадією проектування та будівництва об'єктів є отримання вихідних даних, однією з основних складових яких є якраз містобудівні умови та обмеження.
У частині восьмій ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» зазначено, що містобудівні умови та обмеження є чинними до завершення будівництва об'єкта незалежно від зміни замовника, зміни до містобудівних умов і обмежень, можуть вноситися тільки за згодою замовника.
Правило про чинність містобудівних умов і обмежень до завершення будівництва також закріплене у п. 1.3. «Порядку надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст» (затверджених Наказом Міністерства регіонального розвиту, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07 липня 2011 року за № 109).
Спірні містобудівні умови та обмеження №595 забудови земельної ділянки за адресою вул. М.Карпенка, 5, м. Тернопіль, затверджено начальником управління містобудування, архітектури та кадастру, як керівником структурного підрозділу Тернопільської міської ради.
Відповідно до рішення Конституційного Суду України у справі №1-9\2009 від 16 квітня 2009 року, за конституційним поданням Харківської міської ради щодо офіційного тлумачення положень ч.2 ст.19 , ст. 144 Конституції України, ст. 25, ч.14 ст.46, ч. 1 ст. 10, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (справа про скасування актів органу місцевого самоврядування), орган місцевого самоврядування має право приймати рішення, вносити до них зміни та/чи скасовувати їх на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У п. 5 цього рішення Конституційний Суд України зазначає, що в Конституції України закріплено принцип, за яким права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність (стаття 3). Органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами (стаття 74 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»). Таким чином, органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб'єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання.
На підставі отриманихмістобудівних умов та обмежень № 595 від 06 листопада 2015 року, позивач TOB «Терекономбуд» розпочав проектування об'єкту, уклав ряд договорів отримав необхідні дозвільні та інші документи. Тобто на підставі вказаних містобудівних умов та обмежень в позивача, на час прийняття оскаржуваного рішення, вже виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів (права на проектування та будівництво об'єкту).
Таким чином, шляхом прийняття оскаржуваного рішення виконавчий комітет Тернопільської міської ради скасував містобудівні умови та обмеження, на підставі яких у позивача вже виникли певні правовідносини.
Стаття 5 Закону України «Про основи містобудування», на яку міститься посилання в оскаржуваному рішенні, містить перелік основних вимог до містобудівної діяльності.
Однак, у рішенні № 57 від 25 листопада 2015 року не вказано, чи було порушено при затвердженні містобудівних умов і обмежень № 595 ці вимоги, і якщо так, то які саме.
У ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» вказано, що при здійсненні містобудівної діяльності повинні бути забезпечені урахування державних та громадських інтересів при плануванні та забудові територій. Разом з тим, відповідачем не доведено, що ці інтереси при затвердженні містобудівних умов і обмежень № 595 не були враховані.
Надані відповідачем роздруківки з інтернет-газет «20 хвилин» та «Свобода» жодним чином не доводять таких обставин.
Зокрема, роздруківка з інтернет-видання «20 хвилин» за 09 квітня 2016 року містить статтю щодо незадоволення місцевих жителів як рішенням Тернопільської міської ради про затвердження TOB «Терекономбуд» проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0350 га для обслуговування викупленого нежитлового з можливістю зміни цільового призначення земельної ділянки під будівництво багатоквартирного житлового будинку з об'єктами господарського призначення за адресою вул. Карпенка, 5, так і рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської ради №57 від 25 листопада 2015 року про скасування містобудівних умов та обмежень №595 від 06 листопада 2015 року забудови земельної ділянки за адресою: м. Тернопіль, вул. М.Карпенка, 5.
Тобто, відомості, викладені в зазначеному інтернет-виданні, існували станом на 09 квітня 2016 року, а оскаржуване рішення прийняте 25 листопада 2015 року. Жодних доказів про те, що станом на дату його прийняття існували визначені законом підстави скасування містобудівних умов і обмежень № 595 відповідачем не надані.
Роздруківка з інтернет-газети «Свобода» містить статтю щодо незадоволення жителів міста Тернополя будівництвом зупинки громадського транспорту по вул. Карпека, 4 в м. Тернополі, що взагалі жодного відношення до оскаржуваного рішення не має.
Таким чином, відповідачем не доведено правомірність прийняття рішення №57 від 25 листопада 2015 року про скасування містобудівних умов та обмежень №595 від 06 листопада 2015 року забудови земельної ділянки за адресою: м. Тернопіль, вул. М.Карпенка, 5.
Посилання представників відповідача на те, що відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» виконавчий комітет Тернопільської міської ради має право скасувати містобудівні умови та обмеження, в контексті прийняття оспорюваного рішення суд вважає необгрунтованими, оскільки наявність відповідно до закону такого права не звільняє суб'єкта владних повноважень при прийнятті рішення встановлювати наявність відповідних підстав для його прийняття, які встановлені законом.
Відповідачем не обгрунтовано, які конкретно порушення вимог закону не були дотримані при затвердженні містобудівних умов і обмежень № 595 і порушення яких саме норм чинного законодавства при їх затвердженні стали підставою прийняття рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради №57 від 25 листопада 2015 року.
Суд критично оцінює посилання відповідача на те, що підставою скасування містобудівних умов № 595 від 06 листопада 2015 рокуслугувало неврахування при їх затвердженні суспільних інтересів територіальної громади, громадської думки її членів, що зумовило виникнення суспільного резонансу, спричиненого організацією будівництва, оскільки доказів на підтвердження зазначених обставин матеріали справи не містять.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких грунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій, бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій, бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Оцінивши обставини справи, проаналізувавши вищевикладені норми чинного законодавства, суд вважає, що рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради №57 від 25 листопада 2015 року про скасування містобудівних умов та обмежень №595 від 06 листопада 2015 року не грунтується на вимогах закону, відтак є протиправним і підлягає скасуванню.
На підставі наведеного, відповідно до ст. ст. 19, 144 Конституції України, ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 1, 5, 24 Закону України «Про основи містобудування», ст. ст. 7, 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», керуючись ст.ст. 6, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 71, 159-163,167, 186, ч. ч. 1, 3 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Рішення № 57 виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 25 листопада 2015 року «Про скасування містобудівних умов та обмежень № 595 від 06 листопада 2015 року забудови земельної ділянки за адресою вул. М. Карпенка, 5» визнати протиправним і скасувати.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань виконавчого комітету Тернопільської міської ради на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Терекономбуд» понесені судові витрати в розмірі 1378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) гривень.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі проголошення судом вступної та резолютивної частини постанови, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкт владних повноважень не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення і йому було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя
Суд | Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2016 |
Оприлюднено | 01.09.2016 |
Номер документу | 59984819 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області
Сташків Н. М.
Адміністративне
Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області
Сташків Н. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні