Ухвала
від 18.08.2016 по справі 826/12595/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01014 м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8, корпус 1 У Х В А Л А

про закінчення підготовчого провадження

18.08.2016р. № 826/12595/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Арсірія Р.О., ознайомившись з матеріалами адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Фибролит" до Чернігівської митниці ДФС про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, В С Т А Н О В И В:

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 18 серпня 2016р. відкрито провадження в адміністративній справі.

Відповідно до ст. 110 КАС України, суд до судового розгляду адміністративної справи вживає заходи для всебічного та об'єктивного розгляду і вирішення справи в одному судовому засіданні протягом розумного строку.

Підготовку справи до судового розгляду здійснює суддя адміністративного суду, який відкрив провадження в адміністративній справі.

Під час проведення підготовки справи до судового розгляду суд дійшов висновку, що даний спір в частині позовних вимог до Київської міської митниці ДФС про визнання протиправним та скасувати протоколу про порушення митних правил №0451/10000/16 від 15 липня 2016 року, складений головним державним інспектором відділу аналітично-пошукової роботи та протидії митним правопорушенням управління боротьби з митними правопорушеннями Київської міської митниці ДФС України Мороз Р.М. та закрити провадження у справі про порушення митних правил відносно ОСОБА_2 за відсутністю події і складу порушення митних правил, не належить розглядати в порядку адміністративного провадження, з огляду на наступне.

З матеріалів справи вбачається, що посадовими особами Київської міської митниці ДФС складено протокол № №0451/10000/16 від 15 липня 2016 року про порушення митних правил за ст. 483 МК України - переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю.

Згідно частини другої статті 522 Митного кодексу України справи про порушення митних правил, передбачені статтями 471-473, 476,482-484 цього Кодексу, розглядаються місцевими загальними судами (суддями).

Згідно ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема, спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Відповідно до п.3 ч.3 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів не поширюється на публічно-правові справи, зокрема, про накладення адміністративних стягнень.

Складаючи протокол про порушення митних правил, посадова особа митного органу виконує не звичайні управлінські функції, а вчиняє процесуальні дії у справі про порушення митних правил, які розглядаються місцевими судами. Таким чином, провадження у справах про порушення митних правил, за які передбачена адміністративна відповідальність, розгляд таких справ, накладення адміністративних стягнень, а також оскарження протоколів про порушення митних правил, здійснюється в порядку, передбаченому Митним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення та не належать до компетенції адміністративних судів.

Крім того, суд зазначає, що провадження у справах про порушення митних правил, за які передбачена адміністративна відповідальність, розгляд справ про порушення митних правил, накладення адміністративних стягнень, оскарження постанов суду (судді) у справі про порушення митних правил здійснюються у порядку передбаченому Митним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення і не належать до компетенції окружних адміністративних судів, про що зазначено у постанові судової палати в адміністративних справах Верховного суду України від 10.03.2009 № 09/68 «Про визнання не чинним протоколу про порушення митних правил та визнання незаконними дій митниці».

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 157 Кодексу адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Згідно ч. 1 ст. 212 КАС України, за наслідками підготовчого провадження суд у порядку письмового провадження або в судовому засіданні на розсуд суду постановляє ухвалу про закриття провадження у справі.

Окружний адміністративний суд міста Києва роз'яснює позивачу, що спір в частині позовних вимог про визнання протиправними та скасування протоколу про порушення митних правил, підсудний місцевому загальному суду.

В ході підготовчого провадження судом вжито належних заходів для всебічного повного та об'єктивного розгляду справи.

Дослідивши подані позивачем докази та письмові пояснення по суті спору, суд вважає за доцільне завершити підготовче провадження у справі та призначити справу до судового розгляду в судовому засіданні.

Керуючись ст.ст. 116, 121, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-

УХВАЛИВ:

Провадження у справі № 826/12595/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Фибролит» до Київської міської митниці ДФС в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування протоколу про порушення митних правил №0451/10000/16 від 15 липня 2016 року, складений головним державним інспектором відділу аналітично-пошукової роботи та протидії митним правопорушенням управління боротьби з митними правопорушеннями Київської міської митниці ДФС України Мороз Р.М. та закриття провадження у справі про порушення митних правил відносно ОСОБА_2 за відсутністю події і складу порушення митних правил, - закрити.

Роз'яснити позивачу, що повторне звернення з тією самою заявою не допускається.

Закінчити підготовче провадження та призначити справу № 826/12595/16 до судового розгляду у судовому засіданні на 04.10.2016 о 16:30 год. за адресою: м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8, корпус, 1, каб. № 32.

4. Витребувати від позивача:

- засвідчені копії установчих документів, на підставі яких діє позивач (установчий договір, статут, положення, свідоцтво про державну реєстрацію тощо);

- власне письмове підтвердження того, що у провадженні судів України або іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішує спір, немає справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав та немає рішення цих органів з такого спору;

- всі оригінали доданих до позовної заяви документів або письмові пояснення з зазначенням поважних причин їх відсутності;

- позовну заяву оформити відповідно до вимог процесуального законодавства, а саме з посиланням на норми КАС України.

5. Запропонувати відповідачу подати суду письмові заперечення проти позову та всі докази на їх підтвердження, які наявні у відповідача, а також належним чином засвідчені копії всіх матеріалів, що були або мали бути взяті ним до уваги при прийнятті рішень, вчиненні дій, допущенні бездіяльності, з приводу яких подано позов.

6. Копію ухвали направити сторонам.

Суддя Арсірій Р.О.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.08.2016
Оприлюднено01.09.2016
Номер документу59992572
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/12595/16

Рішення від 05.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 18.08.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні