Справа № 369/7515/16-а
Провадження № 2-а/369/553/16
УХВАЛА
Іменем України
17.08.2016 року м. Київ
Суддя Києво-Святошинського районного суду Київської області Дубас Т. В., розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1, ТОВ «ОСОБА_2 ЛТД» до Києво-Святошинської Об’єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, ОСОБА_3 Анатолієвича про скасування рішення суб’єкта владних повноважень справі про адміністративні проступки,-
ВСТАНОВИЛА:
ОСОБА_1, ТОВ «ОСОБА_2 ЛТД» звернулися з позовом до Києво-Святошинської Об’єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, ОСОБА_3 Анатолієвича про скасування рішення суб’єкта владних повноважень справі про адміністративні проступки .
Згідно вимог ч. 1 ст. 17 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму .
У відповідності з вимогами ч. 1 ст. 18 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні : адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам ; усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; усі адміністративні справи щодо спорів фізичних осіб з суб'єктами владних повноважень з приводу обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг; адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, передбачених пунктами 1-4 частини першої цієї статті; адміністративні справи щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання з метою ідентифікації та забезпечення примусового видворення іноземців та осіб без громадянства, які підлягають примусовому видворенню за межі України; продовження строку затримання з метою ідентифікації та забезпечення примусового видворення іноземців та осіб без громадянства, які підлягають примусовому видворенню за межі України; затримання іноземців та осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні.
Відповідно до вимог п.1 ч. 2 ст. 18 КАС України, окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, обласна рада, Київська або Севастопольська міська рада, їх посадова чи службова особа, крім випадків, передбачених цим Кодексом, та крім справ з приводу їхніх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки та справ, які підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам .
Як вбачається з матеріалів справи, позивачі просять скасувати рішення в.о. Першого заступника начальника Києво-Святошинської Об’єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області ОСОБА_3, за №1505/10/10-13-12-01 від 04.08.2016 року, що подана Декларація з податку на додану вартість ТОВ «ОСОБА_2 ЛТД», код ЄДРПОУ 39627443 за липень 2016 року з додатками до неї вважається неподаною та не є податковою звітністю.
Позивачі не надають суду протоколу про адміністративне правопорушення чи постанову про притягнення до адміністративної відповідальності, скасування чи оскарження яких би давало їм підстави для звернення до місцевого суду як до адміністративного суду, а тому дана справа підсудна окружному адміністративному суду.
Згідно п.6 ч.3 ст. 108 КАС України, позовна заява повертається позивачеві, якщо справа не підсудна цьому суду.
Як вбачається з матеріалів справи, дана адміністративна справа не підсудна даному суду, тому підлягає поверненню позивачам для подання матеріалів до належного суду.
Керуючись ст.ст. 17, 18, 108 КАС України, суд,-
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1, ТОВ «ОСОБА_2 ЛТД» до Києво-Святошинської Об’єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, ОСОБА_3 Анатолієвича про скасування рішення суб’єкта владних повноважень справі про адміністративні проступки, повернути позивачам для подання матеріалів до належного суду.
Ухвала може бути оскаржена до Київського адміністративного апеляційного суду через Києво-Святошинський районний суд протягом п’яти днів з дня отримання ухвали.
Суддя: Дубас Т. В.
Суд | Києво-Святошинський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 17.08.2016 |
Оприлюднено | 05.09.2016 |
Номер документу | 60003861 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Києво-Святошинський районний суд Київської області
Дубас Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні