Ухвала
від 29.08.2016 по справі 920/1326/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

29.08.2016 Справа № 920/1326/15 Господарський суд Сумської області у складі судді Костенко Л.А., секретаря судового засідання Олтушевської І.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 920/1326/15 за заявою кредитора ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Сумській області про порушення справи про банкрутство Дочірнього підприємства В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» ,

за участі представників сторін:

від кредиторів: ОСОБА_1 ОДПІ - ОСОБА_2

ліквідатор - ОСОБА_3

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Сумської області від 17.09.2015 р. порушено провадження у справі № 920/1326/15 про банкрутство Дочірнього підприємства В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» , відповідно до вимог ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника та призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого ОСОБА_3

Ухвалою господарського суду від 16.11.2015р. затверджений реєстр вимог кредиторів до якого включені вимоги:

- грошові вимоги ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області - основний борг у розмірі 2 624 888, 97 грн. (3 черга), неустойка (пеня, штраф) - 5 228 925, 43 грн. (6 черга).

Постановою господарського суду Сумської області від 04.01.2016р. Дочірнє підприємство В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура, ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3

Ухвалою господарського суду від 21.03.2016р. визнані вимоги кредитора ВВД ФССС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Суми в розмірі 207 834, 67 грн. (капіталізація коштів) (2 черга); сплачений судовий збір в розмірі 2 756, 00 грн. (1 черга).

15.07.2016р. до господарського суду надійшов звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс у справі № 920/1326/15; звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації та клопотання про встановлення основної грошової винагороди ліквідатора (а.с.17-62 т. 2).

До звіту додано протокол засідання комітету кредиторів від 13.07.2016р. (а.с. 49-51 т. 2), яким схвалено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс.

Ухвалою господарського суду від 26.07.2016р. розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у справі № 920/1326/15 призначено в судове засідання.

Ухвалою господарського суду від 15.08.2016р. розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу відкладався на 29.08.2016р. для надання додаткових документів.

29.08.2016р. ліквідатором до господарського суду подано додаткові пояснення до звіту та клопотання в якому просить суд стягнути з ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області оплату послуг розпорядника майна арбітражного керуючого ОСОБА_3 у сумі 9520, 72 грн.

Дослідивши звіт ліквідатора, розглянувши подані ліквідатором додатки до звіту, дослідивши матеріали справи та заслухавши ліквідатора, кредитора, суд дійшов висновку, що звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягає затвердженню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

З метою виявлення всіх видів майнових активів банкрута ліквідатором було здійснено запити до відповідних державних органів.

Дані організації надали відповіді, які ліквідатором були враховані при проведенні ліквідаційної процедури та формуванні ліквідаційної маси, а саме:

Згідно відповіді Регіонального сервісного центру в Сумській області від 23.02.2016 року №31/18-458 встановлено, що за підприємством-банкрутом транспортні засоби не зареєстровано (а.с. 22 т. 2);

Згідно відповіді Держінспекції сільського господарства в Сумській області від 27.02.2016р. №398 за ДП В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» , сільськогосподарська техніка не зареєстрована (а.с. 24 т. 2);

З відповіді Управління Держпраці у Сумській області №348/15-25/05/719 від 22.02.2016р. вбачається що за обліками управління великовантажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування за ДП В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» не зареєстровані (а. с. 36. т 2);

Згідно довідки РВ Фонду Державного майна України по Сумській області від 29.07.2016 року за № 10-04-03091 інформація щодо державної частки в статутному капіталі ДП В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» , відсутня (а.с. 67 т. 2);

Управління Держкомзему у м. Суми листом №2914/01.24 від 02.08.2011р. про надання інформації повідомило що право власності та право користування на земельну ділянку за ДП В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» , не зареєстровано (а.с. 26 т. 2);

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна №59627083 від 23.05.2016р. щодо ДП В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» , відомості відсутні (а.с. 29-30 т. 2).

Держава служба України з безпеки на транспорті надала інформацію про відсутність записів щодо суден власником або судновласником яких є ДП В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» (а.с. 65 т. 2);

ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Сумській області листом № 2231/10/18-15-23-033 від 16.03.2016р. повідомила про наявність за банкрутом відкритих рахунків в банківських установах (а.с. 34 т. 2). ПАТ «Укрсоцбанк» довідкою №09.403-87/67-13749 від 13.07.2016р. повідомив про відсутність коштів на рахунку банкрута (а.с.48 т.2);

За результатом проведеної інвентаризації майна банкрута, основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів не виявлено (а.с. 182 т. 1);

Згідно даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відносно боржника внесено запис про припинення.

ДПІ у м. Сумах листом №39465/9/18-19-10 від 29.08.2016р. повідомила про останню податкову звітність ДП В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» - податкова декларація з податку на прибуток за 2011 рік - 09.02.2012р. (а.с. 126 т 2);

ГУ Статистики у Сумській області надало інформацію що з 2012 року підприємство фінансової звітності не надавало (а.с. 123 т. 2);

15.02.2016р. ліквідатору було передано документацію банкрута та штамп за актом приймання передачі, печатку банкрута передано не було у зв'язку з втратою. Під час проведення ліквідаційної процедури не було виявлено документів, які б підлягали передачі до архівної установи.

Ліквідатор пояснив що дебіторська заборгованість у банкрута не підтверджена первинними документами.

Відповідно до поданого ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_3 звіту під час здійснення ним заходів з ліквідації банкрута активів у боржника не виявлено.

Відповідно до поданого ліквідатором реєстру до нього включені вимоги ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області - основний борг у розмірі 2 624 888, 97 грн. (3 черга), неустойка (пеня, штраф) - 5 228 925, 43 грн. (6 черга); вимоги ВВД ФССС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Суми в розмірі 207 834, 67 грн. (капіталізація коштів) ( 2 черга); сплачений судовий збір в розмірі 2 756, 00 грн. (1 черга), які у зв'язку із відсутністю майна боржника залишилися незадоволеними.

Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Згідно ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Затвердження звіту ліквідатора є підставою для припинення провадження у справі відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За вказаних обставин звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс підлягають затвердженню, а банкрут як юридична особа підлягає ліквідації і виключенню з Єдиного державного реєстру. Провадження у справі підлягає припиненню.

Відповідно до ч. 4 ст. 83 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

15.07.2016р. ліквідатором подано клопотання в якому просить суд затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_3 про нарахування грошової винагороди у розмірі 26 344, 72 грн.

Представник кредитора ОСОБА_1 ОДПІ в судовому засіданні пояснив, що оплата грошової винагороди арбітражному керуючому за результатом розпорядження майном не здійснювалась.

Також ліквідатором подано клопотання в якому просить суд встановити основну грошову винагороду арбітражного керуючого ОСОБА_3 за виконання повноважень ліквідатора у справі №920/1326/15 у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора.

29.08.2016р. ліквідатором подано клопотання про стягнення з ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області оплату послуг розпорядника майна арбітражного керуючого ОСОБА_3 у сумі 9520, 72 грн.

Розглянувши зазначені клопотання суд відзначає наступне:

Відповідно до положень ст. 115 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника.

Сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині. Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Звіт арбітражного керуючого ОСОБА_3 про нарахування грошової винагороди у розмірі 26 344, 72 грн. під час здійснення повноважень розпорядника майна, ліквідатора у справі №920/1326/15 за період з 17.09.2015р. по 31.06.2016р. схвалений комітетом кредиторів (протокол від 13.07.2016р.) (а.с 49-51 т. 2). Також на засіданні комітету кредиторів встановлена основна грошова винагорода арбітражного керуючого ОСОБА_3 за виконання повноважень ліквідатора у справі №920/1326/15 у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора.

Ухвалою господарського суду Сумської області від 17.09.2015р у справі №920/1326/15 встановлена розпоряднику майна ОСОБА_3 грошова винагорода за виконання повноважень розпорядника майна у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень, шляхом авансування коштів кредитором.

Частиною 3 статті 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.

Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.

Відповідно до ч. 4 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку передбаченому цим Законом.

Частина 5, 6 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачає, що сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку із виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюється за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначається рішенням комітету кредиторів та затверджується ухвалою суду.

Тобто, Законом встановлено джерело оплати грошової винагороди та відшкодування витрат ліквідатора за рахунок наявних у боржника коштів, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок сформованого кредиторами фонду.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку задовольнити клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_3, затвердити грошову винагороду в розмірі 26 344, 72 грн. та стягнути основну грошову винагороду за виконання повноважень розпорядника майна в розмірі 9 520, 72 грн. з ініціюючого кредитора на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3

З огляду на зазначене, суд відхиляє клопотання ліквідатора про встановлення основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора, оскільки розмір винагороди був встановлений ліквідатору комітетом кредиторів.

Керуючись ч. 5 ст. 45, ст. 46, п. 6 ч. 1 ст. 83, ст. 115 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , ст.ст. 4-1, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_3 про нарахування грошової винагороди у розмірі 26 344, 72 грн. у справі №920/1326/15.

2. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута Дочірнього підприємства В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» (42343, Сумська область, Сумський район, с. Сад, вул. 60 років Жовтня, б. 1; код ЄДРПОУ 34013159).

3. Юридичну особу - банкрута Дочірнє підприємства В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» (42343, Сумська область, Сумський район, с. Сад, вул. 60 років Жовтня, б. 1; код ЄДРПОУ 34013159) ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.

4. Вимоги кредиторів визнати погашеними.

5. Стягнути з ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області (м. Суми, вул. Степана Бандери, б. 43; код ЄДРПОУ 39505309) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3 (р/р 29244825509100 в ПАТ КБ «ПриватБанк», МФО 305299, код 14360570 для поповнення карти №4149625805281522; ід. код НОМЕР_1) основну грошову винагороду за виконання повноважень розпорядника майна Дочірнього підприємства В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» в розмірі 9 520, грн. 72 коп. Видати наказ на виконання даної ухвали.

6. Провадження у справі припинити.

7. Копію даної ухвали направити кредиторам, боржнику, ліквідатору, державному реєстратору, органу державної статистики, ВДВС ОСОБА_1 міського управління юстиції, Головному територіальному управлінню юстиції у Сумській області.

Повний текст ухвали складений 31.08.2016р.

СУДДЯ Л.А. КОСТЕНКО

Дата ухвалення рішення29.08.2016
Оприлюднено06.09.2016
Номер документу60148255
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство Дочірнього підприємства В«ЖМ Груп БудівельникВ» ТОВ В«ЖМ ГрупВ» ,

Судовий реєстр по справі —920/1326/15

Ухвала від 29.08.2016

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 15.08.2016

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 26.07.2016

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Постанова від 04.01.2016

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 21.12.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 14.12.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 16.11.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 11.11.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 19.10.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

Ухвала від 17.09.2015

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні