Рішення
від 20.03.2009 по справі 18/178пн
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГА НСЬКОЇ ОБЛАСТІ

91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВ В, 3а. Тел. 55-17-32


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20.03.09 С права № 18/178пн

Суддя Корнієнко В.В., ро зглянувши матеріали справи за позовом регіо нального відділення Фонду де ржавного майна України по Лу ганській області, м. Луганськ

до Луганської місь кої ради, м. Лугансь к

треті особи, які не заявл яють самостійних вимог на пр едмет спору на стороні відпо відача (власники та мешканці квартир у домі АДРЕСА_1):

- ОСОБА_1 (кв. № 1);

- ОСОБА_2 (кв. № 2);

- ОСОБА_3 ( кв. № 3 не приватизована);

- ОСОБА_4, ОСОБА_5 (кв. №4);

- ОСОБА_6, ОСОБА_7 , ОСОБА_8 (кв. № 5 не приват изована);

- ОСОБА_9 (кв. № 6);

- ОСОБА_10, ОСОБА_11 (кв. № 7);

- ОСОБА_12, ОСОБА_13 , ОСОБА_14, ОСОБА_15 ( кв. № 8 не приватизована);

- ОСОБА_16 (кв. № 9);

- ОСОБА_17 (кв. № 10 н е приватизована);

- ОСОБА_18, ОСОБА_19 , ОСОБА_20, ОСОБА_21 (кв. № 11);

- ОСОБА_22, ОСОБА_23 , ОСОБА_24, ОСОБА_25 (кв. № 12);

- ОСОБА_26 (кв. № 13);

- ОСОБА_27 ОСОБА_27 ОСОБА_28, ОСОБА_29 (кв. № 14);

- ОСОБА_30 (кв. № 15);

- ОСОБА_31, ОСОБА_32 (кв. № 16);

- ОСОБА_33, ОСОБА_34 , ОСОБА_35 (кв. № 17 не прива тизована);

- ОСОБА_36, ОСОБА_37 , ОСОБА_38, ОСОБА_39, ОСО БА_40 (кв. № 18);

- ОСОБА_41, ОСОБА_42 (кв. № 19);

- ОСОБА_43 (кв. № 20);

- ОСОБА_44 (вбудоване нежитлове приміщення № 21 (пло щею 363,4 м2), підвальне нежитлове приміщення № 24 (площею 263,4м2).

про спонукання прийняти у комунальну власні сть житловий будинок

за участю представник ів:

від позивача: Кустовський О.С. за дов. від 08.01.2009;

від відповідача: Шаповалова В.В. за дов. від 21.10.2008;

від 3-ї особи (ОСОБА_47): ОСОБА_47, паспорт;

від 3-ї особи (ОСОБА_12): ОСОБА_12, паспорт;

від решти 3-х осіб: не прибули.

Суть спору: позивач ем на підставі вимог Закону У країни «Про передачу об' єкт ів права державної та комуна льної власності»заявлено ви могу про спонукання відповід ача прийняти до комунальної власності територіальної гр омади м. Луганська житлови й будинок, розташований з а адресою: АДРЕСА_1, який пе ребуває у державній власност і та знаходився на балансі ЗА Т «Луганський міськмолокоза вод № 1»(ЗАТ «Луганський міс ькмолокозавод № 1»05.10.2006 припине но як юридична особа у зв' яз ку з визнанням його банкруто м).

Заявою від 25.11.2008 № 10-01-05203 по зивач уточнив позовні вимоги вказавши, що він просить зобо в' язати відповідача прийня ти до комунальної власності вказаний житловий будинок за винятком приватизов аних квартир та інших допомі жних приміщень, які належать на праві власності іншим осо бам.

Заявою від 20.03.2009 № 10-01-01607 по зивач змінив позовні вимоги виклавши їх у новій редакції ; позивач просить суд зобов' язати відповідача в порядку встановленому діючим законо давством прийняти до комунал ьної власності територіальн ої громади м. Луганська не приватизовані квартири № № 3, 5, 8, 10, 17 та 33/100 частки квартири № 4, розташовані у житловому буд инку АДРЕСА_1.

Позивач обґрунтовує свої вимоги тим, що вказаний ж итловий будинок є державною власністю та перебував на ба лансі орендного підприємств а «Луганськмолпром», а після приватизації цього підприєм ства не увійшов до його стату тного фонду але залишився на балансі ВАТ «Луганськмолпро м»(створеного в результат і приватизації); потім буди нок був переданий на баланс З АТ «Луганський міськмолокоз авод № 1».

Відповідач відзивом на по зовну заяву від 10.11.2008 № 15-7-2/656 проти позову заперечує посилаючис ь на те, що він у 2002 році надав зг оду на прийняття вказаного ж итлового будинку у комунальн у власність та в 2003 році створи в комісію для прийому-переда чі цього будинку. Однак, ЗАТ «Л уганський міськмолокозавод № 1»та позивач не здійснили ді ї щодо передачі житлового бу динку до комунальної власнос ті. Між тим, рішення міської ра ди про створення комісії для прийому-передачі житлового будинку втратило чинність.

Заперечуючи проти уточнен их вимог позивача (заява по зивача від 25.11.2008 № 10-01-05203 про п ередачу будинку у комунальну власність в частині неприва тизованих квартир) відпов ідач вказав, що на його думку н еможливо передати будинок у комунальну власність в части ні цих квартир, слід передава ти у власність конкретні неп риватизовані квартири.

Треті особи, які є власн иками квартир житлового будинку АДРЕСА_1, проти по зову заперечують посилаючис ь на те, що вони своїми силами, за свій рахунок проводять ре монт будинку, прибирання при будинкової території. Якщо б удинок буде переданий у кому нальну власність його буде о бслуговувати комунальне під приємство (аналог ЖЕКу). Такі к омунальні підприємства не ви конують свої обов' язки і на третину, при цьому такому під приємству слід платити нереа льну квартирну плату (плату з а послуги), яка встановлена мі ськвиконкомом.

Треті особи, які н е є власниками квартир жи тлового будинку (ОСОБА_3 ( кв. № 3), ОСОБА_7, ОСОБА_8 (кв . № 5), ОСОБА_12 ( кв. № 8), ОСОБА_17 (кв. № 10), ОСОБА_33 (кв. 17)), ал е зареєстровані та проживают ь у вказаних квартирах, підтр имали позовні вимоги та прос ять суд передати їх неприват изовані квартири до комуналь ної власності.

Треті особи, які не є власниками квартир ( мешканці неприватизованих к вартир), обґрунтовують сво ю думку тим, що будинок взагал і не за ким не рахується і вони позбавлені свого законного права на приватизацію цих кв артири (управління приват изації міської ради відсилає мешканців до підприємства, н а балансі якого знаходився ж итловий будинок, однак, вказа не підприємство ліквідоване у 2006 році).

Розглянувши матеріал и справи, вислухавши предста вників сторін та третіх осіб , суд

В С Т А Н О В И В:

У 1994 році на підстав і Декрету Кабінету міністрів України «Про приватизацію ц ілісних майнових комплексів державних підприємств та їх ніх структурних підрозділів , зданих в оренду»від 20.05.2003 № 57-93 ор ендне підприємство «Лугансь кмолпром»в процесі приватиз ації було перетворено у відк рите акціонерне товариство « Луганськмолпром», що підтвер джується матеріалами приват изації та установчим договор ом останнього.

На балансі ВАТ «Луганськмо лпром»перебував житловий бу динок, розташований за адрес ою: АДРЕСА_1, який не увійшо в при приватизації до статут ного фонду акціонерного това риства.

У 1995 році відкритим ак ціонерним товариством «Луга нськмолпром»було створено д очірнє підприємство «Луганс ький міськмолокозавод № 1», як ому на баланс був переданий ж итловий будинок, розташовани й за адресою: АДРЕСА_1.

У 1996 році в ході реорганізац ії вказаного дочірнього підп риємства було створено закри те акціонерне товариство «Лу ганський міськмолокозавод № 1», яке згідно свого статуту є правонаступником ВАТ «Луган ськмолпром».

На підставі рішення виконк ому Луганської міської ради від 11.03.2001 № 109/22 управлінням комун альним майном Луганської міс ької ради було видано свідоц тво про право власності на об ' єкт нерухомого майна згідн о якому, житловий будинок А ДРЕСА_1 належить державі в особі Верховної Ради Ук раїни (балансоутримувач З АТ «Луганський міськмолокоз авод № 1») крім приватиз ованих квартир.

Таким чином, житловий будин ок АДРЕСА_1 належить де ржаві та перебував на бал ансі ЗАТ «Луганський міськмо локозавод № 1»(будинок не увійшов до статутного фонду ВАТ «Луганськмолпром»при пр иватизації державного майна ).

Відповідно до п. 1.3. Положенн я про управління державним м айном, яке не увійшло до стату тних фондів господарських то вариств у процесі приватизац ії, але перебуває на їх баланс і, затвердженого наказом ФД М України та Мінекономіки Ук раїни від 19.05.1999 № 908/68 та зареєстро ваного в Мін' юсті України (далі - Положення) о рганом, уповноваженим уп равляти державним майном, як е не увійшло до статутних фон дів господарських товариств у процесі приватизації, але п еребуває на їх балансі, є д ержавні органи приватизації .

В даному випадку таким орга ном є позивач.

Пунктом 1.4. Положення встано влено способи управління дер жавним майном, яке не увійшло до статутних фондів господа рських товариства у процесі приватизації. Одним із таких способів є передача майна у к омунальну власність у порядк у передбаченому Законом Укра їни «Про передачу об' єктів права державної та комунальн ої власності»

Згідно ст. 2 Закону України « Про передачу об' єктів права державної та комунальної вл асності»житловий фонд та інші об' єкти соціальн ої інфраструктури (далі - об ' єкти соціальної інфрастру ктури), які не увійшли до стату тних фондів господарських то вариств, створених у процесі приватизації (корпоратизаці ї) підлягають передачі до комунальної власності.

Статтями 3, 41 Закону України «Про передачу об' єктів прав а державної та комунальної в ласності»встановлено, що іні ціатива щодо передачі об' єк тів соціальної інфраструкту ри у комунальну власність мо же виходити від органів, упов новажених управляти державн им майном.

Позивач, як орган уповноваж ений управляти державним май ном, видав розпорядження від 05.09.2002 № 117 про передачу жит лового будинку АДРЕСА_1 у комунальну власність терито ріальної громади м. Луганськ а.

Луганська міська рада свої м рішенням від 29.10.2002 № 4/14 н адала згоду на передачу вказ аного житлового будинку до к омунальної власності.

Рішенням Луганської міськ ої ради від 09.04.2003 № 113 була створена комісія з питань пе редачі у комунальну власніст ь об' єктів житлового фонду, що знаходяться на балансі ЗА Т «Луганський міськмолокоза вод».

Однак, зазначений житловий будинок із державної у комун альну власність переданий не був.

05.10.2006 була здійснена Д ержавна реєстрація припинен ня юридичної особи - ЗАТ «Лу ганський міськмолокозавод» у зв' язку з визнанням її бан крутом.

Листом від 02.07.2008 № 05-07-01954 п озивач ще раз пропонував від повідачу розглянути питання щодо прийому вказаного житл ового будинку до комунальної власності.

Листом від 08.07.2008 № 15-7-2/1774о т заступник начальника управ ління житлово-комунального г осподарства Луганської місь кої ради Кривошеєв В. пові домив позивача про те, що для в ирішення питання про передач у житлового будинку до комун альної власності керівництв у ЗАТ «Луганський міськмолок озавод № 1»(яке вже припинен о як юридична особа) необхі дно звернутися у виконавчий комітет з проханням створити комісію з питань передачі жи тлового будинку і делегувати до комісії свого представни ка.

Позивач розцінив таку відп овідь на свою пропозицію як в ідмову у прийнятті до комуна льної власності житлового бу динку.

На підставі вказаних довод ів, з урахуванням змін та уточ нень позовних вимог (заяви позивача від 25.11.2008 № 10-01-05203 та від 30. 03.2009 № 10-01-01607) позивачем заявлен о вимогу про спонукання відп овідача в порядку встановлен ому діючим законодавством пр ийняти до комунальної власно сті територіальної громади м . Луганська неприватизова ні квартири №№ 3, 5, 8, 10, 17 та 33/100 ч астки квартири № 4, розташован і у житловому будинку АДРЕС А_1.

Відповідач відзиво м на позовну заяву від 10.11.2008 № 15-7-2/ 656 проти позову заперечує поси лаючись на те, що він у 2002 році н адав згоду на прийняття вказ аного житлового будинку у ко мунальну власність та в 2003 роц і створив комісію для прийом у-передачі цього будинку. Одн ак, ЗАТ «Луганський міськмол окозавод № 1»та позивач не зді йснили дії щодо передачі жит лового будинку до комунально ї власності. Між тим, рішення м іської ради про створення ко місії для прийому-передачі ж итлового будинку втратило чи нність.

Треті особи, які є влас никами квартир житловог о будинку АДРЕСА_1, проти п озову заперечують посилаючи сь на те, що вони своїми силами , за свій рахунок проводять ре монт будинку, прибирання при будинкової території. Якщо б удинок буде переданий у кому нальну власність його буде о бслуговувати комунальне під приємство (аналог ЖЕКу). Такі к омунальні підприємства не ви конують свої обов' язки і на третину, при цьому такому під приємству слід платити нереа льну квартирну плату (плату з а послуги), яка встановлена мі ськвиконкомом.

Треті особи, які н е є власниками квартир жи тлового будинку (ОСОБА_3 ( кв. № 3), ОСОБА_7, ОСОБА_8 (кв . № 5), ОСОБА_12 ( кв. № 8), ОСОБА_17 (кв. № 10), ОСОБА_33 (кв. 17)), ал е зареєстровані та проживают ь у вказаних квартирах, підтр имали позовні вимоги та прос ять суд передати їх неприват изовані квартири до комуналь ної власності.

Треті особи, які не є власниками квартир (мешк анці неприватизованих кварт ир), обґрунтовують свою дум ку тим, що будинок взагалі не з а ким не рахується і вони позб авлені свого законного права на приватизацію цих квартир и (управління приватизаці ї міської ради відсилає мешк анців до підприємства, на бал ансі якого знаходився житлов ий будинок, однак, вказане під приємство ліквідоване у 2006 ро ці).

Дослідивши матеріали спра ви, вислухавши представників сторін та третіх осіб, суд дій шов висновку, що позов підляг ає задоволенню за таких підс тав:

Відповідно до свідоцтва пр о право власності від 14.03.2001, вид аного управлінням комунальн им майном Луганської міської ради, та реєстраційного посв ідчення від 18.12.2001 № 4338, виданого Б юро технічної інвентаризаці ї м. Луганська, двадцятикв артирний житловий будино к АДРЕСА_1 крім привати зованих квартир належ ить державі в особі Верхо вної Ради України (баланс оутримувач ЗАТ «Луганський м іськмолокозавод № 1»).

На даний час усі квартири в казаного житлового будинку ( за винятком квартир №№ 3, 5, 8 , 10, 17 та 33/100 частки квартири № 4 ) приватизовані та належать на праві власності фізичним особам, які залучені судом до участі у даній справі у якост і третіх осіб (про власникі в квартир суд був повідомлен ий листом БТІ від 03.02.2009 № 15/43-414).

Квартири №№ 3, 5, 8, 10, 17 та 33/100 частк и квартири № 4 зазнач еного будинку не були приват изовані, відповідно, ці кварт ири належать державі, так як в есь будинок раніше перебував у державній власності (меш канці, зареєстровані у цих кв артирах залучені до участі у даній справі у якості третіх осіб).

Згідно ч. 2 ст. 382 Цивільного ко дексу України власникам квартири у дво - або бага токвартирному житловому буд инку належать на прав і спільної сумісної власност і приміщення загального користування, опорні констру кції будинку, механічне, елек тричне, сантехнічне та інше о бладнання за межами або всер едині квартири, яке обслугов ує більше однієї квартири, а т акож споруди, будівлі, які при значені для забезпечення по треб усіх власників квартир, а також власників нежитлови х приміщень, які розташовані у житловому будинку.

Таким чином, співвласни ками вказаного будинку є фізичні особи - влас ники приватизованих квартир та нежитлових приміщень та держава - власник ква ртир №№ 3, 5, 8, 10, 17 та 33/100 частки кварт ири № 4.

Позивач є органом, уповнова женим управляти вказаним дер жавним майном - неприватизов аними квартирами (п. 1.3. Полож ення про управління державни м майном, яке не увійшло до ста тутних фондів господарських товариств у процесі привати зації, але перебуває на їх бал ансі, затвердженого наказом ФДМ України та Мінекономіки України від 19.05.1999 № 908/68 та зареєст рованого в Мін' юсті України ).

Згідно ст. 2 Закону України « Про передачу об' єктів права державної та комунальної вл асності»житловий фонд та інші об' єкти соціальн ої інфраструктури (далі - об ' єкти соціальної інфрастру ктури), які не увійшли до стату тних фондів господарських то вариств, створених у процесі приватизації (корпоратизаці ї) підлягають передачі до комунальної власності.

Вказаний житловий будинок не увійшов до статутного фон ду господарського товариств а, створеного у процесі прива тизації, тому, неприватизова ні квартири, які є державною в ласністю, підлягає перед ачі до комунальної власності .

В силу ч. 2 ст. 382 Цивільного ко дексу України власник кварти ри разом з іншими власниками квартир є співвласником по с уті всього будинку (приміщ ень загального користування , опорних конструкцій будинк у …).

Порядок передачі в комунал ьну власність державного жит лового фонду, що перебував у п овному господарському відан ні підприємств, у разі їх банк рутства, зміни форми власнос ті або ліквідації цих підпри ємств встановлено Положе нням про порядок передачі в комунальну власність дер жавного житлового фонду, що п еребуває у повному господарс ькому віданні або в оператив ному управлінні підприємств , установ та організацій, за твердженому постановою Кабі нету Міністрів України від 06.1 1.1995 № 891 (далі - Положення).

Згідно п. 2 Положення переда чі в комунальну власність пі длягають житлові будинки від омчого житлового фонду, у том у числі гуртожитки.

Передача будинків відомчо го житлового фонду в комунал ьну власність провадиться ко місією з питань приймання ві домчого житлового фонду в ко мунальну власність, яка утво рюється Київською та Севасто польською міськими державни ми адміністраціями або викон комом відповідної Ради (абз. 1 п. 5 Положення).

До складу цієї комісії вход ять представники відп овідних місцевих комунальни х підприємств, житлово-експл уатаційної організації, на б аланс якої передаються будин ки відомчого житлового фонду , регіонального відділення (п редставництва) Фонду державн ого майна місцевого фінансов ого органу, бюро технічної ін вентаризації, спеціалізован ого проектного інституту, підприємства, що пере дає відомчий житловий фонд , та представники інших заі нтересованих підприємств, ус танов і організацій.

Комісію очолює заступник г олови держадміністрації або заступник голови відповідно ї ради (абз. 2, 3 п. 5 Положення).

Підприємства, що пер едають відомчий житловий фон д в комунальну власність, дод ають до акта приймання-перед ачі розрахунки витрат на йог о утримання (п. 7 Положення).

Якщо підприємства, установ и чи організації передають в ідомчий житловий фонд в кому нальну власність протягом фі нансового року, утримання йо го забезпечується на договір них засадах з підприємствами , установами чи організаціям и, а в разі їх банкрутства або ліквідації - за рахунок наявних коштів в ідповідних державних адм іністрацій або виконкомі в відповідних рад (абз. 4 п. 7 Положення).

Передача відомчого житлов ого фонду в комунальну власн ість провадиться разом з від повідною технічною документ ацією на будинок (інвентарна справа, акт прийняття в експл уатацію, плани зовнішніх мер еж та інші), а також документам и, що встановлюють право на нь ого.

У разі відсутності необхід ної технічної документації вона відновлюється за рах унок підприємства , установи чи організації, щ о передає відомчий житловий фонд у комунальну власність (абз. 1, 2 п. 8 Положення).

Із вказаного положення вит ікає, що передаються у комуна льну власність саме будин ки, а не квартири в будинка х.

Однак, у зазначеному Положе нні йдеться про будинки, які у повному обсязі належать д ержаві (тобто весь будино к належить одному власнику).

Зазначене Положення не передбачає порядку пере дачі в комунальну власність житлового будинку співвласн иками якого (причому на пра ві спільної сумісної в ласності) є фізичні особи - власники квартир.

Одержавши у власність вказ ані квартири територіальна г ромада в особі відповідача, в силу закону (ч. 2 ст. 382 ЦК У країни) стає співвласнико м житлового будинку в яко му розташовані ці квартири.

Положення про порядок пере дачі в комунальну власність державного житлового фонду п ередбачає участь у процесі п ередачі житлового фонду п редставника підприємства , що передає житловий фонд.

Однак, участь представника такого підприємства у даном у випадку неможлива, так як це підприємство ліквідовано ( 05.10.2006 здійснена Державна реєс трація припинення юридичної особи - ЗАТ «Луганський міс ькмолокозавод»у зв' язку з в изнанням її банкрутом).

Діюче законодавство Ук раїни не визначає як діяти у п одібних обставинах.

Згідно ч. 7 ст. 4 Господарсько го процесуального кодексу Ук раїни забороняється відмова у розгляді справи з мотивів н еповноти, неясності, супереч ливості чи відсутності закон одавства, яке регулює спірні відносини.

Враховуючи, що:

- об' єкти державно го житлового фонду, які не уві йшли до статутних фондів гос подарських товариств, створе них у процесі приватизації ( в даному випадку це вищевка зані неприватизовані кварти ри) підлягають переда чі до комунальної власності;

- неприйняття вказ аних квартир до комунальної власності порушує законні пр ава мешканців цих квартир на приватизацію житла та на нал ежне утримання житлового буд инку, так як мешканці цих квар тир позбавлені можливості ре алізувати ці свої права в зв' язку з відсутністю відповідн их органів та служб,

позов про спонука ння відповідача прийняти до комунальної власності терит оріальної громади м. Лугансь ка неприватизовані квартири №№ 3, 5, 8, 10, 17 та 33/100 частки квартири № 4, розташовані у житловому бу динку АДРЕСА_1, підляга є задоволенню.

Відповідно до ст. ст. 44, 49 ГПК України витрати на державне мито в сумі 85 грн. та на інформа ційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 118 грн . покладаються на відповідач а.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 44, 49, 82, 84, 85 ГПК Укр аїни, суд

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольни ти.

2. Луганській міськ ій раді (м. Луганськ, вул . Коцюбинського, 14, ідентифіка ційний код 26070794) в порядку, пе редбаченому діючим законода вством України, прийняти д о комунальної власності тери торіальної громади м. Луганс ька неприватизовані к вартири №№ 3, 5, 8, 10, 17 та 33/100 частки кв артири № 4, розташовані у ж итловому будинку АДРЕСА_1 .

3. Стягнути з Луганс ької міської ради (м. Лу ганськ, вул. Коцюбинського, 14, і дентифікаційний код 26070794) на користь:

- Державного б юджету України державне мито в сумі 85 грн.; одерж увач коштів: УДК у м. Луганську , ідентифікаційний код 24046582, п/р 31118095700006 в ГУДКУ в Луганській обла сті, МФО 804013, код бюджетної клас ифікацій 22090200, символ звітност і банку 095; наказ видати Лені нській МДПІ у м. Луганську.

- Державного бюдже ту України витрати на інф ормаційно-технічне забезпеч ення судового процесу в су мі 118 грн.; одержувач коштів : УДК у м. Луганську, ідентифік аційний код 24046582, п/р 31211259700006 в ГУДКУ в Луганській області, МФО 804013, к од бюджетної класифікацій 22050 000, символ звітності банку 259; наказ видати Ленінській МДП І у м. Луганську.

20 березня 2009 р. було оголош ено лише вступну та резолюти вну частину рішення. Рішення , оформлене відповідно до ст. 8 4 ГПК України, підписано 25 бе резня 2009 р.

На підставі ч. 3 ст. 85 ГПК Укра їни дане рішення набирає зак онної сили після закінчення десятиденного строку з дня й ого підписання.

Суддя В.В. Корнієн ко

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення20.03.2009
Оприлюднено19.05.2010
Номер документу6035521
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —18/178пн

Рішення від 29.03.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 22.03.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Рішення від 20.03.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 06.03.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Рішення від 08.09.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 17.02.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 27.02.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 03.02.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 13.01.2009

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 25.11.2008

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні