9/2108-А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"03" травня 2007 р. Справа №9/2108-А
за позовом Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Вреслінг" м. Хмельницький
про стягнення 337,77 грн. фінансових санкцій
Суддя Олійник Ю.П. Секретар судового засідання Римар Н.М.
Представники сторін:
від позивача - Кундиловська М.М. - за дов. від 18.04.07,
від відповідача - не з'явився
Позивач у позовній заяві та його представник в судовому засіданні просять стягнути з відповідача фінансові санкції в розмірі 337,77 грн. згідно податкового повідомлення-рішення №001822302/0/1947 від 31.05.05, застосовані за порушення вимог Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». При цьому посилаються на п.11 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні».
Відповідач повторно заперечень на позов не надав, представника для участі у судовому засіданні не направив.
Розглядом поданих матеріалів справи встановлено наступне.
У ході проведеної позивачем перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу бару ТОВ «Вреслінг» по вул. Проскурівській, 66 були виявлені порушення пп. 1,2,5 ст.3 та ст.5 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме, не проведення через реєстратори розрахункових операцій розрахункової операції на суму 40,30 грн., не видано розрахунковий документ, під час незастосування РРО використовувалась розрахункова книжка з порушенням встанволеного порядку: на корінцях розрахункової книжки відсутні записи «службове внесення», «службова видача»за період по 13.02.05. За наслідками перевірки складено акт від 26.05.05 №002342/310/1064/232 з додатком №4 (акт закупки).
На підставі акту перевірки позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0001822302/0/1947 від 31.05.05 про застосування до відповідача фінансових санкцій в розмірі 541,50 грн.
Згідно поданного позивачем розрахунку суми штрафних санкцій, до відповідача застосований штраф за невидачу чеку згідно п.1 ст.17 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»в розмірі 201,50 грн. (5 кратний розмір суми закупки) та за порушення порядку використання РК згідно п.3 ст.17 в розмірі 340 грн. (20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). Всього на суму 541,50 грн.
В добровільному порядку відповідачем погашено суму 203,73 грн. фінансових санкцій. У зв'язку з наявністю боргу в сумі 337,77 грн. позивачем подано позов до суду.
Досліджуючи надані докази, фактичні обставини справи, оцінюючи доводи та заперечення сторін, судом до уваги приймається наступне.
Згідно ст.10 Закону України „Про держану податкову службу в Україні” від 04.12.1990 р. із змінами і доповненнями передбачено, що до функцій державних податкових інспекцій в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонних та об'єднаних держаних податкових інспекцій віднесено здійснення в межах своїх повноважень контролю за законністю валютних операцій, додержанням установленого порядку розрахунків із споживачами з використанням електронних контрольно-касових апаратів, товарно-касових книг, лімітів готівки в касах та її використанням для розрахунків за товари, роботи і послуги, а також за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій, патентів, інших спеціальних дозволів на здійснення деяких видів підприємницької діяльності.
Статтею 11 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” передбачено право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, суми недоїмки, пені у випадках, порядку і розмірах, встановлених законами України. Фінансові (штрафні) санкції, суми недоїмки, пені накладені (застосовані) органами державної податкової служби України, сплачуються платниками податків добровільно або стягуються в судовому порядку.
Згідно статтi 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 6.07.1995 р. із змінами та доповненнями суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: 1) проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; 2) видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції, 5) у разі незастосування реєстраторів розрахункових операцій у випадках, визначених цим Законом, проводити розрахунки з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки з додержанням встановленого порядку їх ведення, крім випадків, коли ведеться облік через електронні системи прийняття ставок, що контролюються у режимі реального часу Державним казначейством України.
Статтею 5 даного Закону передбачено, що на період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій та здійснення його ремонту або у разі тимчасового, але не більше 72 годин (7 робочих днів), відключення електроенергії проведення розрахункових операцій здійснюється з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного реєстратора розрахункових операцій.
Згідно статті 15 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 6.07.95р. із змінами і доповненнями контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України.
При цьому згідно статті 17 цього Закону за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції. Зокрема, фінансові санкції застосовуються у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність - у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки; двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невикористання при здійсненні розрахункових операцій у випадках, визначених цим Законом, розрахункової книжки чи книги обліку розрахункових операцій, або використання незареєстрованої належним чином розрахункової книжки чи порушення встановленого порядку її використання, або використання незареєстрованих чи непрошнурованих книг обліку розрахункових операцій, або незберігання книг обліку розрахункових операцій чи розрахункових книжок протягом встановленого терміну
Тому позивачем обґрунтовано застосовано фінансову санкцію за непроведення розрахункової операції через РРО на суму 40,30 грн. , нероздрукування та не видачу чеку у в розмірі 201,50 грн. (п'ятикратний розмір вартості товарів), за порушення порядку використання розрахункової книжки в розмірі 340 грн. (20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).
Відповідно до ст. 25 вищезазначеного закону суми фінансових санкцій підлягають перерахуванню суб'єктами господарювання до Державного бюджету у десятиденний термін з дня прийняття рішення про застосування фінансових санкцій.
Відповідач в добровільному порядку сплатив 203,73 грн. штрафних санкцій, тому заборгованість відповідача по сплаті фінансових санкцій становить 337,77 грн. При цьому судом враховується, що рішення про застосування штрафних ( фінансових ) санкцій відповідачем у судовому порядку не оскаржено, останнє не скасовано.
Будь-яких доказів, які б спростовували факти вказані в акті перевірки та доводи відповідача, позивачем всупереч ч. 1 ст. 71 КАС України суду не надано.
Натомість, позивачем надано всі необхідні докази, що підтверджують виявлені факти порушень та обгрунтованість застосованих штрафних санкцій.
Враховуючи вищенаведені обставини , позов належить задовольнити.
Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 104, 105, 158-163, 167, 254-255, п. 6 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, СУД
ПОСТАНОВИВ:
Позов Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому до Товариства з обмеженою відповідальністю «Вреслінг»м. Хмельницький про стягнення 337,77 грн. фінансових санкцій задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Вреслінг»м. Хмельницький /вул. Проскурівська, 66, код 22782285/ на користь Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому м. Хмельницький (вул. Театральна, 12, код 21324474) фінансові санкції в розмірі 337,77 грн. (триста тридцять сім гривень 77 коп.).
Згідно ст.ст. 185-186 КАС України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до апеляційного суду через суд першої інстанції.
Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Ю.П. Олійник
Віддрук. 3 прим. :
1 - до справи,
2 - позивачу,
3 –відповідачу.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 03.05.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 606321 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Олійник Ю.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні