9/2109-А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"03" травня 2007 р. Справа №9/2109-А
за позовом Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому
до Приватної фірми "Молоко" м. Хмельницький
про стягнення 751,50 грн. фінансових санкцій
Суддя Олійник Ю.П. Секретар судового засідання Римар Н.М.
Представники сторін:
від позивача - Кундиловська М.М. - за дов. від 18.04.07,
від відповідача - не з'явився
Позивач у позовній заяві та представник в судовому засіданні просять стягнути з відповідача фінансові санкції в розмірі 751,50 грн. згідно рішення №0008712303/0/4468 від 23.10.06, застосовані за порушення вимог Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». При цьому посилаються на п.11 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні».
Відповідач заперечень на позов не надав, представника для участі у судовому засіданні не направив.
Розглядом поданих матеріалів справи встановлено наступне.
В ході проведеної позивачем перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу кіоску-закусочної по вул. П.Мирного, 31 у м. Хмельницькому, що належить відповідачу, були виявлені порушення пп. 9,10,11,13 ст.3 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме, невикористання режиму попереднього програмування товарів по найменуванню, ціні та кількості (батончика «Штучка»по ціні 1,75 грн. –по кількості); невиконання щоденного друку фіскальних звітних чеків та їх незберігання в КОРО, невідповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті на 31,30 грн., незабезпечення зберігання електронного журналу (контрольної стрічки) протягом встановленого терміну за 04.04.06.
За наслідками перевірки складено акт від 09.10.06 №22010241/2302/232 з додатком (підтвердження фактичної наявності коштів).
На підставі акту перевірки позивачем прийнято рішення №0008712303/0/4468 від 23.10.06 про застосування до відповідача фінансових санкцій в розмірі 751,50 грн.
29.11.06 складено акт по повернення рішення у зв'язку з неможливістю вручення.
Згідно поданного позивачем розрахунку суми штрафних санкцій, до відповідача застосований штраф за невідповідність готівки на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена у денному звіті згідно ст.22 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»в розмірі 156,50 грн. (5- кратний розмір суми невідповідності), нероздрукування та незбереження фіскальних звітних чеків згідно п.4 ст.17 Закону в розмірі 340 грн. (20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян), за невикористання режиму попереднього програмування товарів згідно п.6 ст.17 Закону в розмірі 85 грн., за нероздрукування та незбереження контрольної стрічки згідно п.5 ст.17 Закону в розмірі 170 грн.
У зв'язку з несплатою фінансових санкцій в добровільному порядку позивачем подано позов до суду.
Досліджуючи надані докази, фактичні обставини справи, оцінюючи доводи та заперечення сторін, судом до уваги приймається наступне.
Згідно ст.10 Закону України „Про держану податкову службу в Україні” від 04.12.1990 р. із змінами і доповненнями передбачено, що до функцій державних податкових інспекцій в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонних та об'єднаних держаних податкових інспекцій віднесено здійснення в межах своїх повноважень контролю за законністю валютних операцій, додержанням установленого порядку розрахунків із споживачами з використанням електронних контрольно-касових апаратів, товарно-касових книг, лімітів готівки в касах та її використанням для розрахунків за товари, роботи і послуги, а також за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій, патентів, інших спеціальних дозволів на здійснення деяких видів підприємницької діяльності.
Статтею 11 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” передбачено право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, суми недоїмки, пені у випадках, порядку і розмірах, встановлених законами України. Фінансові (штрафні) санкції, суми недоїмки, пені накладені (застосовані) органами державної податкової служби України, сплачуються платниками податків добровільно або стягуються в судовому порядку.
Згідно статтi 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 6 .07.1995 р. із змінами та доповненнями суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: 9) щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій; 10) друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) контрольні стрічки і забезпечувати їх зберігання протягом трьох років; 11) проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості;13) забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.
Згідно статті 15 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 6.07.95р. із змінами і доповненнями контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України.
При цьому згідно статті 17 цього Закону за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції. Зокрема, фінансові санкції застосовуються в розмірі двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій; десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання друку контрольної стрічки або її незберігання протягом встановленого терміну; 6) п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Згідно ст.22 зазначеного Закону у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність.
Тому позивачем обґрунтовано застосовано фінансові санкції невідповідність готівки на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена у денному звіті згідно ст.22 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»в розмірі 156,50 грн. (5 кратний розмір суми невідповідності), нероздрукування та незбереження фіскальних звітних чеків згідно п.4 ст.17 Закону в розмірі 340 грн. (20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян), за невикористання режиму попереднього програмування товарів згідно п.6 ст.17 Закону в розмірі 85 грн., за нероздрукування та незбереження контрольної стрічки згідно п.5 ст.17 Закону в розмірі 170 грн. Всього на суму 751,50 грн.
Відповідно до ст. 25 вищезазначеного закону суми фінансових санкцій підлягають перерахуванню суб'єктами господарювання до Державного бюджету у десятиденний термін з дня прийняття рішення про застосування фінансових санкцій. Однак відповідач в добровільному порядку не сплатив суму штрафних санкцій. При цьому судом враховується, що рішення про застосування штрафних ( фінансових ) санкцій відповідачем у судовому порядку не оскаржено, останнє не скасовано.
Будь-яких доказів, які б спростовували факти вказані в акті перевірки та доводи позивача, відповідачем всупереч ч. 1 ст. 71 КАС України суду не надано.
Натомість, позивачем надано всі необхідні докази, що підтверджують виявлені факти порушень та обгрунтованість застосованих штрафних санкцій.
Враховуючи вищенаведені обставини , позов належить задовольнити.
Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 104, 105, 158-163, 167, 254-255, п. 6 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, СУД
ПОСТАНОВИВ:
Позов Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому до Приватної фірми «Молоко» м. Хмельницький про стягнення 751,50 грн. фінансових санкцій задовольнити.
Стягнути з Приватної фірми «Молоко»м. Хмельницький /вул. П.Мирного, 31, кв.137, код 21341515/ на користь Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому м. Хмельницький (вул. Театральна, 12, код 21324474) фінансові санкції в розмірі 751,50 грн. (сімсот п'ятдесят одна гривня 50 коп.)
Згідно ст.ст. 185-186 КАС України сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до апеляційного суду через суд першої інстанції.
Згідно ст. 254 КАС України Постанова, якщо інше не встановлено КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Ю.П. Олійник
Віддрук. 3 прим. :
1 - до справи,
2 - позивачу,
3 - відповідачу.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 03.05.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 606323 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Олійник Ю.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні