Постанова
від 03.05.2007 по справі 8/174-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

8/174-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

21036, м. Вінниця,  Хмельницьке шосе, 7  тел. 66-03-00, 66-11-31     http://vn.arbitr.gov.ua


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ  

03 травня 2007 р.                                                                                Справа № 8/174-07

Суддя господарського суду  

при секретарі судового засідання  , розглянувши матеріали справи

за позовом:Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (вул. Пирогова , 135А, м. Вінниця , 21100)   

до:Комунального підприємства "Вапнярський ринок" (вул. Леніна , 173, смт. Вапнярка, Томашпільського району , Вінницької області , 24240)  

про стягнення 1350 грн.

          

Представники :

позивача     :   Філіпова Л.Т., за дорученням

відповідача :   Дубінчак  О.М., директор, Дячок А.В., за дорученням

ВСТАНОВИВ :

По усному клопотанню представників сторін в судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Заявлено позов про стягнення 1350 грн. штрафних санкцій - вартості не створеного в 2005 році 1- го робочого місця для працевлаштування інваліда та його не працевлаштування.

Відповідач в відзиві на позовну заяву та в судовому засіданні проти позову заперечує  мотивуючи тяжким матеріальним становищем..

Представник позивача в судовому засіданні свої позовні вимоги підтримує.

Представниками сторін заявлено клопотання про незастосування технічної фіксації судового процесу (аудіозапису), яке підлягає задоволенню.

Розглянувши матеріали справи, давши їм оцінку, заслухавши представників сторін, позивач позовні вимоги підтримує,  судом встановлено, що в 2005 р. відповідач повинен був створити 1 робоче місце і працевлаштувати 1 інваліда. Відповідно до звіту  відповідача ним не   було створено жодного робочого місця для працевлаштування інваліда.

Згідно рядка 02 Звіту Форми 10 ПІ чисельність працюючих інвалідів штатних працівників обчислюється відповідно до п. п. 3.3.1- 3.3.3 Інструкції із статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві , затвердженої наказом Мінстату України від 07.07.1995 року № 171 та Інструкції щодо заповнення форми 10 ПІ, затвердженою наказом Мінпраці України 29.12. 2004 року № 338 шляхом підсумування середньооблікової чисельності працівників за всі місяці роботи підприємства , що минули за період з початку року до звітного місяця включно та діленням одержаної суми на кількість місяців за період з початку року.

Середньоспискова чисельність інвалідів-штатних працівників, які були зайняті на підприємстві відповідно до звіту Форми 10 ПІ у 2005 році становить: 0 чоловіка.

Кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів, встановлених нормативом на 2005  рік становить 1 робоче  місце.

УПФУ у Томашпільському районі Вінницької області листом  повідомив суд  , що в 2005 році у  відповідача пенсію по інвалідності прцівники не одержували .

Томашпільський районний центр зайнятості Вінницької області листом від 05.03.07 р № 02-40/317 повідомив суд про те, що відповідач у  2005 році не повідомляв про наявність вакантних посад для  працевлаштування інвалідів  .

Працевлаштування інвалідів у відповідача не здійснювалось з вини підприємства , яке не надало інформацію органам, які здійснюють працевлаштування інвалідів про вільні робочі місця та вакантні посади для інвалідів, а тому позбавило зазначені органи можливості здійснити працевлаштування інвалідів, тому відповідальність за не створення робочих місць для інвалідів покладається на підприємство.

Відповідно до Положення про Фонд соціального захисту інвалідів затвердженого постановою КМУ від 26 вересня 2002 року № 1434 Фонд соціального захисту інвалідів є урядовим органом державного управління, який діє у складі Міністерства та підпорядковується йому. Фонд відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за своєчасним перерахуванням сум адміністративно - господарських санкцій, що надходять від підприємств, установ і організацій за недодержання ними нормативів робочих місць для працевлаштування інвалідів.

На день розгляду справи  в суді відповідач доказів створення  робочих місць для працевлаштування  одного інваліда в 2005 році  позивачу і суду не надав. Тому по вищезазначеним та фактичним обставинам справи позовні вимоги  судом задовольняються в повній сумі 1350 грн. - вартості 1 - го  нествореного робочого місця для працевлаштування інваліда і його не працевлаштування.   

Керуючись ст.ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

1. Позов задоволити.

2. Стягнути з Комунального підприємства "Вапнярський ринок" , вул. Леніна , 173, смт. Вапнярка, Томашпільського району , Вінницької області , 24240 (р/р 260033351919 ВУ Ощадбанку , МФО 302076, код ЄДРПОУ 30493369) на користь Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Пирогова, 135 а, м. Вінниця, 21100 (Держбюджет  м. Вінниця,  р/р 31217230600002, код 21727686 в УДК Вінницької області, м. Вінниця, МФО 802015, призначення платежу 00911003; 50070000;221 "Платежі до Фонду соціального захисту інвалідів")  1350 грн. штрафних санкцій - вартості 1 - го нествореного місця для працевлаштування інваліда і його не працевлаштування.

3. Видати виконавчий лист по заяві позивача після набрання постановою законної сили.

Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                     

Повний текст постанови оформлено та підписано 03.05.2007 року

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення03.05.2007
Оприлюднено21.08.2007
Номер документу610422
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —8/174-07

Рішення від 03.10.2007

Господарське

Господарський суд Одеської області

Атанова Т.О.

Ухвала від 03.08.2007

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Пушай В.І.

Ухвала від 13.06.2007

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Токар М.В.

Рішення від 14.05.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Кіяшко В.І.

Постанова від 03.05.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Мельник І.Ю.

Ухвала від 11.04.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Кіяшко В.І.

Ухвала від 28.03.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Мельник І.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні