Ухвала
від 02.09.2016 по справі 908/2661/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 23/34/15

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

69001, м. Запоріжжя, вул. С. Тюленіна,21/Шаумяна,4

Інформаційний центр тел. (061) 224-08-88

УХВАЛА

02.09.2016 Справа № 908/2661/15

Господарський суд у складі судді Шевченко Тетяни Миколаївни, при секретарі Ракович С.І., за участю представників:

від кредитора: Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації: ОСОБА_1, довіреність № 1/0963 від 06.06.2016;

від інших кредиторів: не з'явились;

ліквідатор: ОСОБА_2 (на підставі постанови суду від 14.05.2015);

розглянувши у відкритому судовому засіданні звіт ліквідатора та матеріла справи № 908/2661/15

банкрут - Товариство з обмеженою відповідальністю В«ЮЖСТРОЙМОНТАЖВ» (72350, Запорізька область, Мелітопольський район, смт. Мирне, вул. Паркова, 10, адреса для листування: 72301, АДРЕСА_1, скорочено - ТОВ В«ЮЖСТРОЙМОНТАЖВ» ; ідент. код юридичної особи - 31732962),

про банкрутство,

ліквідатор - ОСОБА_3,

ВСТАНОВИВ:

Постановою господарського суду Запорізької області від 14.05.2015 у справі №908/2661/15 визнано банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю В«ЮЖСТРОЙМОНТАЖВ» , відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено голову ліквідаційної комісії - ОСОБА_3

14.05.2015 на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет оприлюднено повідомлення № 18022 про визнання ТОВ В«ЮЖСТРОЙМОНТАЖВ» банкрутом.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 07.07.2015 визнано вимоги конкурсних кредиторів ОСОБА_4 В«Міські теплові мережіВ» в сумі 2226441,53 грн. та Мелітопольської об'єднаної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області в сумі 1023222,22 грн., затверджено реєстр вимог кредиторів.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 22.07.2016 визнано вимоги Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації у загальному розмірі 5 564 462,80 грн., такими, що не є конкурсними із погашенням в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; зобов'язано ліквідатора привести реєстр вимог кредиторів у відповідність до даної ухвали.

09.08.2016 за вх. № 09-06/21055 ліквідатором надано суду звіт вих. № 03/08/01 від 03.08.2016 з додатками, ліквідаційний баланс та реєстр вимог кредиторів у справі № 908/2661/15 станом на 01.08.2006.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 10.08.2016 призначено судове засідання а 02.09.2016 з метою отримання від ліквідатора відомостей щодо проведення ліквідаційної процедури станом на дату подачі звіту (ведення реєстру вимог кредиторів, розшук майнових активів боржника; інвентаризації та оцінки майна, закриття банківських рахунків банкрута станом на день надання звіту, тощо).

Розгляд справи здійснювався без застосування технічних засобів фіксування судового процесу.

В судовому засіданні 02.09.2016 ліквідатор доповіла про проведену роботу в ліквідаційній процедурі, заявила усне клопотання про затвердження звіту та ліквідаційного балансу, просить банкрута ліквідувати, провадження у справі припинити.

Присутня в судовому засіданні представник кредитора - Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації, не заперечила проти затвердження звіту ліквідатора.

Розглянувши звіт ліквідатора, дослідивши подані документи, заслухавши пояснення ліквідатора та представника кредитора, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута з огляду на таке.

Відповідно до частини четвертої статті 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон про банкрутство) у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії (бездіяльність) учасників ліквідаційної процедури та здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Статтею 41 Закону про банкрутство передбачено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Виходячи з приписів статей 42-44 Закону про банкрутство після проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута ліквідатор формує ліквідаційну масу та розпочинає продаж майна банкрута через аукціон або продаж безпосередньо юридичній або фізичній особі.

Отже, ліквідатор в ліквідаційній процедурі вживає заходів щодо виявлення майна (активів) банкрута та формування ліквідаційної маси, організовує продаж майна та вчиняє інші дії відповідно до Закону про банкрутство.

Згідно із частиною першою статті 46 Закону про банкрутство після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно ліквідатору вчинити в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених нім дій в ході ліквідаційної процедури.

Відповідно до частини другої статті 46 Закону про банкрутство якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута.

Разом з тим, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна (ч. 3 ст. 46 Закону про банкрутство).

Як свідчать матеріали справи, після оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом до господарського суду з вимогами до боржника до суду звернулись наступні кредитори:

- ОСОБА_4 „Міські теплові мережіВ» ;

- Мелітопольська об'єднана Державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Запорізькій області;

- Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації.

Ліквідатором до реєстру вимог кредиторів, з урахування визнаних судом вимог кредиторів в процедурі ліквідації, відповідно до ухвал господарського суду Запорізької області від 07.07.2016 та 22.07.2016, включені вимоги:

1) ОСОБА_4 „Міські теплові мережіВ» в сумі 1218,00 грн. судового збору - до 1 (першої) черги задоволення, в сумі 2225223,53 грн. боргу - до 4 (четвертої) черги задоволення;

2) Мелітопольської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в сумі 27939,50 грн. єдиного соціального внеску - до 2 (другої) черги задоволення, 721118,33 грн. боргу - до 3 (третьої) черги задоволення, 274164,39 грн. штрафних санкцій - до 6 (шостої) черги задоволення;

3) Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації в сумі 2756,00 грн. судового збору - до 1 (першої) черги задоволення, 5 561 706,80 грн. заборгованості та штрафних санкцій - до 6 (шостої) черги задоволення.

Також, ліквідатором до реєстру вимог кредиторів у справі № 908/2661/16 включені вимоги Публічного акціонерного товариства „МЕЛІТОПОЛЬГАЗВ» в сумі 1218,00 грн. судового збору - до 1 (першої) черги задоволення, 3734,98 грн. недоїмки та штрафних санкцій - до 6 (шостої) черги задоволення, на підставі даних бухгалтерського обліку боржника.

Однак, вимоги ПАТ „МЕЛІТОПОЛЬГАЗВ» в загальній сумі 4952,98 грн. підлягають включенню до 6 (шостої) черги задоволення, згідно з положеннями Закону про банкрутство.

Також, суд звертає увагу на те, що згідно ухвали господарського суду Запорізької області від 22.07.2016 визнані вимоги Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації у загальному розмірі 5 564 462,80 грн. (2756,00 грн. +5561706,80 грн.) такими, що не є конкурсними із погашенням в шосту чергу ліквідаційної процедури.

Отже, вимоги Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації в загальній сумі 5564462,80 грн. підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів у справі № 908/2661/15 в 6 (шосту) чергу задоволення.

В процесі ліквідаційної процедури ліквідатором проведено реалізацію майна банкрута, а саме: автомобіля ЗАЗ 10247, держ.знак 17656 НР за ціною 6250,00 грн., що підтверджується договором купівлі - продажу транспортного засобу № 1088/341140 від 25.08.2015, які спрямовані на відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі.

В матеріали справи надано документи щодо організації та проведення аукціону з продажу вказаного майна банкрута.

Будь-яких інших майнових активів боржника, за рахунок яких можливе погашення кредиторських вимог, ліквідатором не виявлено.

Відсутність у банкрута майна підтверджується відповідними довідками органів реєстрації речових прав на майно, які містяться в матеріалах справи, та ліквідаційним балансом банкрута, доданим до звіту.

Відповідно до інформації Мелітопольської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області № 21594 від 28.10.2015, для проведення обслуговування банківських операцій банкрута наявний рахунок № 26007096810001 в ПАТ „КБ НадраВ» .

Однак, на даний час ПАТ „КБ „НадраВ» перебуває в стадії ліквідації, що виключає можливість проведення будь-яких операцій по вказаному вище рахунку.

Отже, за результатами пошуку ліквідатором майна у банкрута не виявлено майнових активів та грошових коштів, за рахунок яких можливо погасити кредиторську заборгованість.

Всі здійснені ліквідатором запити, отримані відповіді та інші документи, що стосуються ліквідаційної процедури, досліджено та приєднано до матеріалів справи.

Слід зазначити, що за підсумками ліквідаційної процедури вбачається, що ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, внаслідок вжитих ліквідатором заходів доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Пунктом шостим частини першої статті 83 Закону про банкрутство передбачено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.

Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не виявлено майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність припинена, його необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.

Відповідно до частини п'ятої статті 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 7, 40, 45, 46, 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст. ст. 4 1 , 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута у справі №908/2661/15 затвердити.

Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю В«ЮЖСТРОЙМОНТАЖВ» (72350, Запорізька область, Мелітопольський район, смт. Мирне, вул. Паркова, 10, адреса для листування: 72301, АДРЕСА_1, скорочено - ТОВ В«ЮЖСТРОЙМОНТАЖВ» ; ідент. код юридичної особи - 31732962), ліквідувати.

Провадження у справі припинити.

Вимоги, що не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

Копії ухвали надіслати: кредиторам; ліквідатору; Мелітопольській міській раді (72312, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. М. Грушевського, буд.5); Відділу державної виконавчої служби Мелітопольського міськрайонного управління юстиції Запорізької області (72311, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Вакуленчука, буд. 99); Головному територіальному управлінню юстиції у Запорізькій області, Головному управлінню статистики у Запорізькій області.

Суддя Т.М. Шевченко

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення02.09.2016
Оприлюднено09.09.2016
Номер документу61080045
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/2661/15

Ухвала від 02.09.2016

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 10.08.2016

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 22.07.2016

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 23.06.2016

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 23.06.2016

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 23.12.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 30.11.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 07.07.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 11.06.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 02.06.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні