Ухвала
від 09.09.2016 по справі 591/4655/16-к
ЗАРІЧНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 591/4655/16-к

Провадження № 1-кс/591/2442/16

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 вересня 2016 рокум. Суми

Слідчий суддя Зарічного районного суду м. Суми ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого у кримінальному провадженні ст.. слідчого СВ управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області ОСОБА_3

про тимчасовий доступ до речей і документів,-

В С Т А Н О В И В:

Старший слідчий слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, узгодженим з прокурором, про тимчасовий доступ до речей і документів, яке підтримав в судовому засіданні та мотивував тим, що слідчим відділом управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42016200000000213 від 08.07.2016 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. ст. 191 ч.3, 366 ч.1 КК України .

Відповідно до зазначених матеріалів під час перевірки встановлено, що посадовими особами ГУНП під час організації та проведення ремонту службового автотранспорту допущено перевитрату грошових коштів, а також зайве списання бюджетних коштів шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів, а саме: актів здачі-прийняття виконаних робіт та дорожніх листів.

Так, 22.12.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі заступника начальника ГУНП полковника поліції ОСОБА_4 та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 укладено договір №36 на технічне обслуговування і поточний ремонт автомобілів на загальну суму 99998,5 грн.

Відповідно до договору та наявних актів здачі-прийняття виконаних робіт (далі акт) було відремонтовано 8 автомобілів, а саме:

- BMW X5, д.н. НОМЕР_1 (акт № 398/1 від 24.12.2015) на суму

17120 грн;

- Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_2 (акт № 398/6 від 24.12.2015) на суму 16619,99 грн;

- Nissan Patrol, д.н. НОМЕР_3 (акт № 398/10 без зазначення дати) на суму 16195 грн;

- Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_4 (акт № 398/3 від 24.12.2015) на суму 6835 грн;

- ІНФОРМАЦІЯ_3 , д.н. НОМЕР_5 (акт № 398/9 від 24.12.2015) на суму 6228 грн;

- Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_6 (акт № 398/5 від 24.12.2015) на суму 5240 грн;

- Skoda Octavia, д.н. НОМЕР_7 (акт № 398/4 від 24.12.2015) на суму 4980,01 грн;

- Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_8 (акт № 398/8 від 24.12.2015) на суму 18560,5 грн.

Крім цього, 23.12.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі заступника начальника ГУНП полковника поліції ОСОБА_4 та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 укладено договір № 42 на технічне обслуговування і поточний ремонт автомобілів на загальну суму 62259,37 грн. Відповідно до вказаного договору та наявних актів здачі-прийняття виконаних робіт було відремонтовано 3 автомобілі, а саме:

- Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_9 (акт № 406/4 від 23.12.2015) на суму 18530,37 грн;

- Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_10 (акт № 406/3 від 23.12.2015) на суму 15213 грн;

- Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_11 (акт № 406/1 від 23.12.2015) на суму 28516 грн.

Також 28.12.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі заступника начальника ГУНП полковника поліції ОСОБА_4 та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 укладено договір № 49 на технічне обслуговування і поточний ремонт автомобілів на загальну суму 99998,5 грн. Відповідно до вказаного договору та наявних актів здачі-прийняття виконаних робіт було відремонтовано 9 автомобілів, а саме:

- Skoda Octavia, д.н. НОМЕР_12 (акт № 411/4 від 28.12.2015) на суму 4980,01 грн;

- Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_13 (акт № 411/5 від 28.12.2015)

на суму 5240 грн;

- Nissan Patrol, д.н. НОМЕР_3 (акт № 411/9 від 28.12.2015) на суму 6228 грн;

- ІНФОРМАЦІЯ_3 , д.н. НОМЕР_5 (акт № 411/10 від 28.12.2015) на суму 16195 грн;

- Volkswagen Touareg, д.н. НОМЕР_14 (акт № 411/1 від 28.12.2015) на суму 17120 грн;

- ІНФОРМАЦІЯ_4 , д.н. НОМЕР_15 (акт № 411/3 від 28.12.2015) на суму 6835 грн;

- ІНФОРМАЦІЯ_4 , д.н. НОМЕР_11 (акт № 411/6 від 28.12.2015) на суму 16619,99 грн;

- Skoda Octavia, д.н. НОМЕР_16 (акт № 411/7 від 28.12.2015) на суму 4000 грн;

- ІНФОРМАЦІЯ_5 , д.н. НОМЕР_17 (акт № 411/8 від 28.12.2015) на суму 18560,5 грн.

За наявною у працівників ІНФОРМАЦІЯ_6 інформацією, на час проведення перевірки мали місце факти, коли усупереч акту здачі-прийняття виконаних робіт окремі автомобілі протягом 2015 року узагалі не ремонтувалися ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , д.н. НОМЕР_5 ; Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_8 ; Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_10 ; Skoda Octavia, д.н. НОМЕР_12 ; Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_13 ; Nissan Patrol, д.н. НОМЕР_3 ).

Крім цього, деякі із вказаних автомобілів відповідно до інформації, що міститься у дорожніх листах, не здійснювали виїздів за межі постійного зберігання у дні, в які відповідно до актів здачі-прийняття виконаних робіт проводилися їх ремонти.

Так, відповідно до відміток у дорожніх листа автомобілів BMW X5,

д.н. НОМЕР_1 , Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_6 , та Skoda Octavia, д.н. НОМЕР_16 , ними не здійснювалися виїзди за межі постійного зберігання протягом грудня 2015 року.

Вивченням актів здачі-прийняття виконаних робіт працівниками ІНФОРМАЦІЯ_6 виявлено, що на окремих із них відсутні дати складання документа, а наявні дати проставлено ручкою, що ставить їх під сумнів.

Проведеним ІНФОРМАЦІЯ_7 дослідженням питання правильності витрачання бюджетних коштів на технічне обслуговування та поточний ремонт транспортних засобів установлено, що оплата вартості одержаних послуг з ремонту службових автомобілів управлінням фінансового забезпечення бухгалтерського обліку ІНФОРМАЦІЯ_1 у грудні 2016 року здійснювалася виключно на підставі договорів ГУНП з виконавцем робіт.

Так, згідно з договором № 36, укладеним 22.12.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », на підставі актів здачі-прийняття виконаних робіт від 24.12.2015 №№398/1-10 платіжними дорученнями від 25.12.2015 №№ 315-324 за ремонт 10 одиниць транспортних засобів НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховано 99998,50 грн.

На підставі договору № 42, укладеного 23.12.2015 між ГУНП та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та актів здачі-прийняття виконаних робіт по ремонту та обслуговуванню 3 автомобілів від 23.12.2015 №№ 406/1, 406/3 та 406/4 платіжними дорученнями перераховано 62259,37 грн.

Аналогічно, згідно з договором № 49, укладеним 28.12.2015 між ГУНП та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », відповідно до актів здачі-прийняття виконаних робіт по технічному обслуговуванню 10 транспортних засобів від 28.12.2015 №№ 411/1-10 платіжними дорученнями від 29.12.2015 №№ 598-607 перераховано виконавцю робіт НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 99998,50 грн.

Оплата вартості проведених ремонтних робіт службового автотранспорту колишнього ІНФОРМАЦІЯ_8 за рахунок кошторису ІНФОРМАЦІЯ_1 не відповідала також вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», зокрема п.5 постанови, відповідно до якого «установи мають право брати бюджетні зобов`язання витрачати бюджетні кошти на цілі та в межах, установлених затвердженими кошторисами, планами асигнувань загального фонду бюджету, планами надання кредитів із загального фонду бюджету, планами спеціального фонду...».

У той же час кошторисом ІНФОРМАЦІЯ_1 видатки на оплату заборгованості з ремонту автомобілів колишнього УМВС не передбачалися, тим більше, що кредиторська заборгованість в розрахунках з виконавцем робіт в особі НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за даними бухгалтерського обліку УФЗБО ГУНП, станом на 01.12.2015 не зареєстрована.

Ліквідаційною комісією ІНФОРМАЦІЯ_8 кредиторська заборгованість також не зареєстрована та ІНФОРМАЦІЯ_9 станом на 06.11.2015 не передавалася.

ІНФОРМАЦІЯ_1 перерахування грошових коштів за договорами про технічне обслуговування і поточний ремонт автомобілів №36 від 22.12.2015, №42 від 23.12.2015 та №49 від 28.12.2015 здійснювало шляхом реєстрації юридичних та фінансових зобов`язань та подання платіжних доручень до ІНФОРМАЦІЯ_10 .

З огляду на викладене, з метою об`єктивного визначення розміру розтрачених (привласнених) бюджетний коштів виникла необхідність перевірки руху коштів по рахунку ІНФОРМАЦІЯ_1 (код. АДРЕСА_1 ) для встановлення підтвердження або спростування можливого придбання запасних частин, необхідних для проведення технічного обслуговування та ремонту автомобілів, а також підтвердження фактичного перерахування грошових коштів у якості розрахунку за договорами №36 від 22.12.2015, №42 від 23.12.2015 та №49 від 28.12.2015.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_10 , у володінні якого знаходиться інформація, в судове засідання не з`явився, про день та час слухання клопотання установа була повідомлена завчасно. Неприбуття у судове засідання осіб, у володінні яких перебувають речі і документи, що належним чином повідомлялись про час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду клопотання.

На підставі ч.1 ст.107 КПК України, в зв`язку з відсутністю відповідного клопотання учасників процесу, фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів не здійснювалось.

Заслухавши пояснення слідчого, вивчивши матеріали, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Як вбачається з клопотання та доданих до нього документів, слідчим відділом управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42016200000000213 від 08.07.2016 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. ст. 191 ч.3, 366 ч.1 КК України , що встановлено згідно витягу з кримінального провадження (а.с.3,23).

Внесене слідчим клопотання відповідає вимогамст.160 КПК України, матеріали клопотання містять достатні дані про те, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ з можливим їх вилученням мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Таким чином, у судовому засіданні встановлено усі, передбачені ст.132, ч.ч.5-7 ст.163 КПК України, підстави до задоволення внесеного слідчим клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст.107, 160 КПК України, слідчий суддя

У Х В А Л И В:

Клопотання - задовольнити.

Надати старшому слідчому та слідчому в особливо важливих справах слідчого відділу прокуратури Сумської області ОСОБА_3 та ОСОБА_6 відповідно, заступнику начальника відділу та прокурору першого відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях прокуратури Сумської області ОСОБА_7 та ОСОБА_8 відповідно, а також за дорученням слідчого, що здійснює досудове розслідування або прокурора, що здійснює повноваження прокурора у кримінальному провадженні №42016200000000213 від 08.07.2016 начальнику відділу УВБ в Сумській області ДВБ НП України ОСОБА_9 та старшому оперуповноваженому в ОВС відділу УВБ в Сумській області ДВБ НП України ОСОБА_10 , тимчасовий доступ та можливість вилучення документів, у тому числі, які становлять банківську таємницю та перебувають у володіння ІНФОРМАЦІЯ_10 (код. НОМЕР_18 , МФО: НОМЕР_19 , АДРЕСА_2 ), а саме реєстри бюджетних зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, реєстрів бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, платіжних доручень, складених за результатом реєстрації та поданих на виконання договорів про технічне обслуговування і поточний ремонт автомобілів №36 від 22.12.2015, №42 від 23.12.2015 та №49 від 28.12.2015, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі заступника начальника ОСОБА_4 та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 , а також роздруківку руху грошових коштів (у паперовому та електронному вигляді) з розшифровкою контрагентів, призначенням платежу, датою платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу, а також із зазначенням вхідного та вихідного залишків коштів на рахунку на початок і кінець кожного дня, референс кожного платіжного документу (номер або інші символи, що використовуються для ідентифікації транзакції) по рахунку № НОМЕР_20 ІНФОРМАЦІЯ_1 (код. АДРЕСА_1 ), відкритого за у ІНФОРМАЦІЯ_10 (код. НОМЕР_18 , МФО: АДРЕСА_3 ) за період з 01.01.2015 по 01.01.2016.

Встановити строк дії ухвали в 30 днів з дня її постановлення.

Контроль за виконанням ухвали покласти на ст. слідчого СВ управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області ОСОБА_3 .

У разі невиконання вимог даної ухвали, суд має право за клопотанням сторін кримінального провадження постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_11 -Когер

СудЗарічний районний суд м.Сум
Дата ухвалення рішення09.09.2016
Оприлюднено14.03.2023
Номер документу61186069
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —591/4655/16-к

Ухвала від 09.09.2016

Кримінальне

Зарічний районний суд м.Сум

Мальована-Когер В. В.

Ухвала від 09.09.2016

Кримінальне

Зарічний районний суд м.Сум

Мальована-Когер В. В.

Ухвала від 09.09.2016

Кримінальне

Зарічний районний суд м.Сум

Мальована-Когер В. В.

Ухвала від 07.09.2016

Кримінальне

Зарічний районний суд м.Сум

Мальована-Когер В. В.

Ухвала від 07.09.2016

Кримінальне

Зарічний районний суд м.Сум

Мальована-Когер В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні