Справа № 591/4655/16-к
Провадження № 1-кс/591/2442/16
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09 вересня 2016 рокум. Суми
Слідчий суддя Зарічного районного суду м. Суми ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого у кримінальному провадженні ст.. слідчого СВ управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області ОСОБА_3
про тимчасовий доступ до речей і документів,-
В С Т А Н О В И В:
Старший слідчий слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, узгодженим з прокурором, про тимчасовий доступ до речей і документів, яке підтримав в судовому засіданні та мотивував тим, що слідчим відділом управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42016200000000213 від 08.07.2016 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. ст. 191 ч.3, 366 ч.1 КК України .
Відповідно до зазначених матеріалів під час перевірки встановлено, що посадовими особами ГУНП під час організації та проведення ремонту службового автотранспорту допущено перевитрату грошових коштів, а також зайве списання бюджетних коштів шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів, а саме: актів здачі-прийняття виконаних робіт та дорожніх листів.
Так, 22.12.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі заступника начальника ГУНП полковника поліції ОСОБА_4 та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 укладено договір №36 на технічне обслуговування і поточний ремонт автомобілів на загальну суму 99998,5 грн.
Відповідно до договору та наявних актів здачі-прийняття виконаних робіт (далі акт) було відремонтовано 8 автомобілів, а саме:
- BMW X5, д.н. НОМЕР_1 (акт № 398/1 від 24.12.2015) на суму
17120 грн;
- Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_2 (акт № 398/6 від 24.12.2015) на суму 16619,99 грн;
- Nissan Patrol, д.н. НОМЕР_3 (акт № 398/10 без зазначення дати) на суму 16195 грн;
- Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_4 (акт № 398/3 від 24.12.2015) на суму 6835 грн;
- ІНФОРМАЦІЯ_3 , д.н. НОМЕР_5 (акт № 398/9 від 24.12.2015) на суму 6228 грн;
- Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_6 (акт № 398/5 від 24.12.2015) на суму 5240 грн;
- Skoda Octavia, д.н. НОМЕР_7 (акт № 398/4 від 24.12.2015) на суму 4980,01 грн;
- Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_8 (акт № 398/8 від 24.12.2015) на суму 18560,5 грн.
Крім цього, 23.12.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі заступника начальника ГУНП полковника поліції ОСОБА_4 та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 укладено договір № 42 на технічне обслуговування і поточний ремонт автомобілів на загальну суму 62259,37 грн. Відповідно до вказаного договору та наявних актів здачі-прийняття виконаних робіт було відремонтовано 3 автомобілі, а саме:
- Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_9 (акт № 406/4 від 23.12.2015) на суму 18530,37 грн;
- Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_10 (акт № 406/3 від 23.12.2015) на суму 15213 грн;
- Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_11 (акт № 406/1 від 23.12.2015) на суму 28516 грн.
Також 28.12.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі заступника начальника ГУНП полковника поліції ОСОБА_4 та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 укладено договір № 49 на технічне обслуговування і поточний ремонт автомобілів на загальну суму 99998,5 грн. Відповідно до вказаного договору та наявних актів здачі-прийняття виконаних робіт було відремонтовано 9 автомобілів, а саме:
- Skoda Octavia, д.н. НОМЕР_12 (акт № 411/4 від 28.12.2015) на суму 4980,01 грн;
- Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_13 (акт № 411/5 від 28.12.2015)
на суму 5240 грн;
- Nissan Patrol, д.н. НОМЕР_3 (акт № 411/9 від 28.12.2015) на суму 6228 грн;
- ІНФОРМАЦІЯ_3 , д.н. НОМЕР_5 (акт № 411/10 від 28.12.2015) на суму 16195 грн;
- Volkswagen Touareg, д.н. НОМЕР_14 (акт № 411/1 від 28.12.2015) на суму 17120 грн;
- ІНФОРМАЦІЯ_4 , д.н. НОМЕР_15 (акт № 411/3 від 28.12.2015) на суму 6835 грн;
- ІНФОРМАЦІЯ_4 , д.н. НОМЕР_11 (акт № 411/6 від 28.12.2015) на суму 16619,99 грн;
- Skoda Octavia, д.н. НОМЕР_16 (акт № 411/7 від 28.12.2015) на суму 4000 грн;
- ІНФОРМАЦІЯ_5 , д.н. НОМЕР_17 (акт № 411/8 від 28.12.2015) на суму 18560,5 грн.
За наявною у працівників ІНФОРМАЦІЯ_6 інформацією, на час проведення перевірки мали місце факти, коли усупереч акту здачі-прийняття виконаних робіт окремі автомобілі протягом 2015 року узагалі не ремонтувалися ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , д.н. НОМЕР_5 ; Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_8 ; Volkswagen Passat, д.н. НОМЕР_10 ; Skoda Octavia, д.н. НОМЕР_12 ; Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_13 ; Nissan Patrol, д.н. НОМЕР_3 ).
Крім цього, деякі із вказаних автомобілів відповідно до інформації, що міститься у дорожніх листах, не здійснювали виїздів за межі постійного зберігання у дні, в які відповідно до актів здачі-прийняття виконаних робіт проводилися їх ремонти.
Так, відповідно до відміток у дорожніх листа автомобілів BMW X5,
д.н. НОМЕР_1 , Volkswagen Bora, д.н. НОМЕР_6 , та Skoda Octavia, д.н. НОМЕР_16 , ними не здійснювалися виїзди за межі постійного зберігання протягом грудня 2015 року.
Вивченням актів здачі-прийняття виконаних робіт працівниками ІНФОРМАЦІЯ_6 виявлено, що на окремих із них відсутні дати складання документа, а наявні дати проставлено ручкою, що ставить їх під сумнів.
Проведеним ІНФОРМАЦІЯ_7 дослідженням питання правильності витрачання бюджетних коштів на технічне обслуговування та поточний ремонт транспортних засобів установлено, що оплата вартості одержаних послуг з ремонту службових автомобілів управлінням фінансового забезпечення бухгалтерського обліку ІНФОРМАЦІЯ_1 у грудні 2016 року здійснювалася виключно на підставі договорів ГУНП з виконавцем робіт.
Так, згідно з договором № 36, укладеним 22.12.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », на підставі актів здачі-прийняття виконаних робіт від 24.12.2015 №№398/1-10 платіжними дорученнями від 25.12.2015 №№ 315-324 за ремонт 10 одиниць транспортних засобів НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховано 99998,50 грн.
На підставі договору № 42, укладеного 23.12.2015 між ГУНП та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та актів здачі-прийняття виконаних робіт по ремонту та обслуговуванню 3 автомобілів від 23.12.2015 №№ 406/1, 406/3 та 406/4 платіжними дорученнями перераховано 62259,37 грн.
Аналогічно, згідно з договором № 49, укладеним 28.12.2015 між ГУНП та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », відповідно до актів здачі-прийняття виконаних робіт по технічному обслуговуванню 10 транспортних засобів від 28.12.2015 №№ 411/1-10 платіжними дорученнями від 29.12.2015 №№ 598-607 перераховано виконавцю робіт НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 99998,50 грн.
Оплата вартості проведених ремонтних робіт службового автотранспорту колишнього ІНФОРМАЦІЯ_8 за рахунок кошторису ІНФОРМАЦІЯ_1 не відповідала також вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», зокрема п.5 постанови, відповідно до якого «установи мають право брати бюджетні зобов`язання витрачати бюджетні кошти на цілі та в межах, установлених затвердженими кошторисами, планами асигнувань загального фонду бюджету, планами надання кредитів із загального фонду бюджету, планами спеціального фонду...».
У той же час кошторисом ІНФОРМАЦІЯ_1 видатки на оплату заборгованості з ремонту автомобілів колишнього УМВС не передбачалися, тим більше, що кредиторська заборгованість в розрахунках з виконавцем робіт в особі НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за даними бухгалтерського обліку УФЗБО ГУНП, станом на 01.12.2015 не зареєстрована.
Ліквідаційною комісією ІНФОРМАЦІЯ_8 кредиторська заборгованість також не зареєстрована та ІНФОРМАЦІЯ_9 станом на 06.11.2015 не передавалася.
ІНФОРМАЦІЯ_1 перерахування грошових коштів за договорами про технічне обслуговування і поточний ремонт автомобілів №36 від 22.12.2015, №42 від 23.12.2015 та №49 від 28.12.2015 здійснювало шляхом реєстрації юридичних та фінансових зобов`язань та подання платіжних доручень до ІНФОРМАЦІЯ_10 .
З огляду на викладене, з метою об`єктивного визначення розміру розтрачених (привласнених) бюджетний коштів виникла необхідність перевірки руху коштів по рахунку ІНФОРМАЦІЯ_1 (код. АДРЕСА_1 ) для встановлення підтвердження або спростування можливого придбання запасних частин, необхідних для проведення технічного обслуговування та ремонту автомобілів, а також підтвердження фактичного перерахування грошових коштів у якості розрахунку за договорами №36 від 22.12.2015, №42 від 23.12.2015 та №49 від 28.12.2015.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_10 , у володінні якого знаходиться інформація, в судове засідання не з`явився, про день та час слухання клопотання установа була повідомлена завчасно. Неприбуття у судове засідання осіб, у володінні яких перебувають речі і документи, що належним чином повідомлялись про час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду клопотання.
На підставі ч.1 ст.107 КПК України, в зв`язку з відсутністю відповідного клопотання учасників процесу, фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів не здійснювалось.
Заслухавши пояснення слідчого, вивчивши матеріали, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Як вбачається з клопотання та доданих до нього документів, слідчим відділом управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42016200000000213 від 08.07.2016 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. ст. 191 ч.3, 366 ч.1 КК України , що встановлено згідно витягу з кримінального провадження (а.с.3,23).
Внесене слідчим клопотання відповідає вимогамст.160 КПК України, матеріали клопотання містять достатні дані про те, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ з можливим їх вилученням мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Таким чином, у судовому засіданні встановлено усі, передбачені ст.132, ч.ч.5-7 ст.163 КПК України, підстави до задоволення внесеного слідчим клопотання.
На підставі викладеного, керуючись ст.107, 160 КПК України, слідчий суддя
У Х В А Л И В:
Клопотання - задовольнити.
Надати старшому слідчому та слідчому в особливо важливих справах слідчого відділу прокуратури Сумської області ОСОБА_3 та ОСОБА_6 відповідно, заступнику начальника відділу та прокурору першого відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях прокуратури Сумської області ОСОБА_7 та ОСОБА_8 відповідно, а також за дорученням слідчого, що здійснює досудове розслідування або прокурора, що здійснює повноваження прокурора у кримінальному провадженні №42016200000000213 від 08.07.2016 начальнику відділу УВБ в Сумській області ДВБ НП України ОСОБА_9 та старшому оперуповноваженому в ОВС відділу УВБ в Сумській області ДВБ НП України ОСОБА_10 , тимчасовий доступ та можливість вилучення документів, у тому числі, які становлять банківську таємницю та перебувають у володіння ІНФОРМАЦІЯ_10 (код. НОМЕР_18 , МФО: НОМЕР_19 , АДРЕСА_2 ), а саме реєстри бюджетних зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, реєстрів бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, платіжних доручень, складених за результатом реєстрації та поданих на виконання договорів про технічне обслуговування і поточний ремонт автомобілів №36 від 22.12.2015, №42 від 23.12.2015 та №49 від 28.12.2015, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі заступника начальника ОСОБА_4 та НВПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 , а також роздруківку руху грошових коштів (у паперовому та електронному вигляді) з розшифровкою контрагентів, призначенням платежу, датою платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу, а також із зазначенням вхідного та вихідного залишків коштів на рахунку на початок і кінець кожного дня, референс кожного платіжного документу (номер або інші символи, що використовуються для ідентифікації транзакції) по рахунку № НОМЕР_20 ІНФОРМАЦІЯ_1 (код. АДРЕСА_1 ), відкритого за у ІНФОРМАЦІЯ_10 (код. НОМЕР_18 , МФО: АДРЕСА_3 ) за період з 01.01.2015 по 01.01.2016.
Встановити строк дії ухвали в 30 днів з дня її постановлення.
Контроль за виконанням ухвали покласти на ст. слідчого СВ управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області ОСОБА_3 .
У разі невиконання вимог даної ухвали, суд має право за клопотанням сторін кримінального провадження постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_11 -Когер
Суд | Зарічний районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2016 |
Оприлюднено | 14.03.2023 |
Номер документу | 61186069 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Зарічний районний суд м.Сум
Мальована-Когер В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні