Справа № 159/3435/16-к
Провадження № 1-кс/159/693/16
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 вересня 2016 року м. Ковель
Слідчий суддя Ковельського міськрайонного суду Волинської області ОСОБА_1 , за участю:
секретаря ОСОБА_2
прокурора ОСОБА_3
розглянувши клопотання прокурора Ковельської місцевої прокуратури ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №12016030110001008 від 20 травня 2016 року про надання дозволу на проведення зустрічної звірки,
В С Т А Н О В И В:
Прокурором Ковельської місцевої прокуратури ОСОБА_3 19 вересня 2016 року внесено до суду клопотання про надання дозволу на проведення зустрічної звірки, мотивоване тим, що протягом 2015 року посадові особи ДП «Ново-Буд» (код ЄРДПОУ 35801400), зловживаючи своїм службовим становищем вчиняли привласнення отриманих за виконані ремонтні роботи грошових коштів, що згідно актів виконаних робіт були призначені для виплати заробітної плати працівникам.
Правова кваліфікація кримінального правопорушення (злочину) - ч. 2 ст. 191 КК України.
Клопотання слід задовольнити.
У ході проведення слідчих (розшукових) дій встановлено, що згідно умов договору підряду від 27.08.2015 управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради в особі начальника ОСОБА_4 замовило підряднику ДП «Ново-Буд» в особі директора ОСОБА_5 виконання капітального ремонту даху спеціалізованої школи 1-3 ступенів № 3 ім. Л. Українки, що знаходиться по вул. Незалежності, 138 у м. Ковелі. Термін виконання робіт 90 календарних днів, однак не довше як до 31.12.2015. Робочий проект на виконання вище зазначених робіт був розроблений ПП «Ковелькомунпроект». Умови розрахунків визначені п. 3.5. договору та проводяться згідно актів виконаних робіт щомісячно на підставі довідок Ф-КБ-2в, і Ф-КБ-3 не пізніше 5 числа місяця наступного за звітним, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підрядника.
Відповідно до актів виконаних робіт підписаних сторонами, за вересень 2015 року на заробітну плату працівникам ДП «Ново-Буд» було перераховано 104278,00грн., за жовтень 2015 року - 54476,00 грн., загальна сума-158754,00 грн.
Згідно умов договору підряду від 21.10.2015 управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради в особі начальника ОСОБА_4 замовило підряднику ДП «Ново-Буд» в особі директора ОСОБА_5 виконання капітального ремонту покрівлі Ковельської міської гімназії, що знаходиться по вул. Незалежності, 49 у м. Ковелі. Термін виконання робіт 45 календарних днів. Робочий проект на виконання вище зазначених робіт був розроблений ПП «Ковелькомунпроект». Умови розрахунків визначені п. 3.5. договору та проводяться згідно актів виконаних робіт щомісячно на підставі довідок Ф-КБ-2в, і Ф-КБ-3 не пізніше 5 числа місяця наступного за звітним, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підрядника.
Відповідно до актів виконаних робіт підписаних сторонами, за листопад 2015 року на заробітну плату працівникам ДП «Ново-Буд» було перераховано 129368,00 грн., за грудень 2015 року - 33924,00 грн., загальна сума - 163292 грн.
Відповідно до інформації наданої Головою комісії з реорганізації Ратнівської ОДПІ ГУ ДФС у Волинські області згідно поданих ДП «Ново-Буд» податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1 -ДФ), заробітна плата, нарахована (виплачена) за ознакою доходу 101 за 3 квартал 2015 року становила 7683,00 грн., за 4 квартал 2015 року - 7761,00 грн.; виплати відповідно до умов цивільно-правового договору за ознакою доходу 102 за 3 квартал 2015 року становили 19157,64 грн., за 4 квартал 2015 року - 16816,92 грн.
Вище викладена інформація повністю не відповідає даним актів виконаних робіт, оскільки згідно останніх на виплату заробітної плати було перераховано значно більші суми. При цьому слід зауважити, що у цей же час ДП «Ново-Буд» могло виконувати роботи і за іншими замовленнями, а інформація подана до податкових органів є узагальненими відомостями.
Виплачена заробітна плата у період виконання робіт згідно договорів підряду, укладених з уповноваженим представником управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради проведена у значно менших розмірах ніж це визначено у актах виконаних робіт, що дає підстави вважати, що обсяги проведеної роботи є значно меншими, ніж визначено проектно-кошторисною документацією.
Ухвалою слідчого судді Ковельського міськрайонного суду Волинської області ОСОБА_1 від 14.09.2016 надано дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (код ЄРДПО 02141680, юридична та фактична адреса: Волинська область, м. Ковель, вул. Незалежності, 101), що пов`язана з виконанням умов договору підряду від 27.08.2015 щодо проведення ДП «Ново-Буд» капітального ремонту даху спеціалізованої школи 1-3 ступенів № 3 ім. Л. Українки, що знаходиться по вул. Незалежності, 138 у м. Ковелі та умов договору підряду від 21.10.2015 про виконання ДП «Ново-Буд» капітального ремонту покрівлі Ковельської міської гімназії, що знаходиться по вул. Незалежності, 49 у м. Ковелі. Проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради доручено працівникам Державної фінансової інспекції у Волинській області у період часу з 26.09.2016 по 14.10.2016 включно.
З метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку підприємства, установи та організації, що контролюється, згідно вимог ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-ХП від 26.01.1993 з подальшими змінами, органу державного фінансового контролю надається право проводити на підприємствах, в установах та організаціях зустрічні звірки. Аналогічні положення зафіксовані у п. 26 постанови Кабінету Міністрів України № 550 від 20.04.2006 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами».
Таким чином, у межах проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, що пов`язана з виконанням умов договору підряду від 27.08.2015 щодо проведення ДП «Ново-Буд» капітального ремонту даху спеціалізованої школи 1-3 ступенів № 3 ім. Л. Українки, що знаходиться по вул. Незалежності, 138 у м. Ковелі та умов договору підряду від 21.10.2015 про виконання ДП «Ново-Буд» капітального ремонту покрівлі Ковельської міської гімназії, що знаходиться по вул. Незалежності, 49 у м. Ковелі, для документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та правильності розрахунків за виконані роботи ДП «Ново-Буд», з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, необхідно провести зустрічну звірку з ДП «Ново-Буд».
ДП «Ново-Буд», код ЄРДПО 35801400, зареєстроване у встановленому законом порядку 05.03.2009. Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань місцезнаходження юридичної особи - Волинська область, Ратнівський район, с. Самари, вул. Радянська, 26. Директор - ОСОБА_5 , який під час допиту показав, що фактичне місцезнаходження керованого ним підприємства -Волинська область, м. Володимир-Волинський, вул. Віленська, 15.
Проведення зустрічної звірки доцільно здійснити у межах строків позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, тобто у період часу з 26.09.2016 по 14.10.2016 включно.
На підставі ст.10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року, п.26 Постанови КМ України від 20.04.2006 року №550 Про затвердження Порядку проведення інспектування державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами,
У Х В А Л И В:
Надати дозвіл працівникам Державної фінансової інспекції у Волинській області на проведення зустрічної звірки з ДП «Ново-Буд» (код ЄРДПО 35801400, юридична адреса- Волинська область, Ратнівський район, с. Самари, вул. Радянська, 26; фактичне місцезнаходження підприємства - Волинська область, м. Володимир-Волинський, вул. Віленська, 15) у межах позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, що пов`язана з виконанням умов договору підряду від 27.08.2015 щодо проведення ДП «Ново-Буд» капітального ремонту даху спеціалізованої школи 1-3 ступенів № 3 ім. Л. Українки, що знаходиться по вул. Незалежності, 138 у м. Ковелі та умов договору підряду від 21.10.2015 про виконання ДП «Ново-Буд» капітального ремонту покрівлі Ковельської міської гімназії, що знаходиться по вул. Незалежності, 49 у м. Ковелі.
Доручити проведення зустрічної звірки ДП «Ново-Буд» працівникам Державної фінансової інспекції у Волинській області у межах строків позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради у період часу з 26.09.2016 по 14.10.2016 включно.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Ковельський міськрайонний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2016 |
Оприлюднено | 14.03.2023 |
Номер документу | 61369133 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ковельський міськрайонний суд Волинської області
Панасюк С. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні