Справа № 815/3173/16
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 вересня 2016 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Марина П.П.
секретар судового засідання Гацанюк К.В.
розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Приватного малого підприємства «Автосервіс», за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2 про зобов'язання забезпечити допуск до здійснення перевірки, -
В С Т А Н О В И В:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Приватного малого підприємства «Автосервіс», за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2 про зобов'язання субєкта господарювання - Приватного малого підприємства «Автосервіс» (код ЄДРПОУ 19207838, 67622, Одеська область, Біляївський район, с. Курган, вул. Шевченко, 57) забезпечити допуск головного фахівця Біляївського МРС ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_1 до здійснення позапланової перевірки.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що відповідачем - Приватного малого підприємства «Автосервіс», в порушення приписів чинного законодавча, не допущено головного фахівця Біляївського МРС ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_1 до проведення перевірки з питань дотримання (виконання) законодавства з питань пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту.
Представник відповідача надав до суду заперечення (а.с.30-32), відповідно до яких проти позову заперечує та просить суд відмовити у задоволенні позову пояснивши, що абз.1 п.3 Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" встановлено мораторій на проведення перевірок суб'єктів господарювання в Україні протягом 2015-2016 років та перевірка може бути призначена лише з дозволу Кабінету Міністрів України або за заявою суб'єкта господарювання, отже, оскільки вказаних обставин не існувало, підстави для призначення перевірки відповідача відсутні, у зв'язку з чим, позовні вимоги є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Від третьої особи - головного фахівця Біляївського МРС ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_1 надійшла заява про розгляд справи без його участі.
Від третьої особи - ОСОБА_2 надійшов відзив на заперечення відповідача (а.с.40-41), відповідно до якого останній просить суд задовольнити позов, посилаючись на те, що він є жителем села Курган, на території якого знаходиться автозаправна станція відповідача, яка розташована поблизу з житловими будинками, магазином, ринком та зупинкою громадського транспорту, тому ОСОБА_2 вважає, що дане підприємство в обов'язковому порядку повинно бути перевірено ДСНС України на предмет техногенної та пожежної безпеки.
Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Дослідивши наявні в справі письмові докази, оцінивши їх за власним внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді справи, суд встановив наступні факти та обставини.
18.05.2016 року ОСОБА_2 склав та надіслав на адресу Президента України заяву щодо ініціювання перевірки законності знаходження на території села Курган автозаправної станції у зв'язку з ігноруванням звернень третьої особи по даному питанню іншими державними органами (а.с.9).
Вказана заява передана на виконання до ДСНС України та відповідно до наявного листа ДСНС України «Про розгляд звернення» від 07.06.2016 року №26-8049/261 Головному Управлінню ДСНС України в Одеській області запропоновано провести позапланову перевірку стану додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки та копії матеріалів проведеної роботи і проект відповіді заявнику направити до 16 червня 2016 року до Департаменту державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту ДСНС України (10).
14.06.2016 року на виконання вимог «Кодексу цивільного захисту України», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Положення про Державну службу з надзвичайних ситуацій, затвердженого указом Президента України від 16 січня 2013 року №20 та згідно вказівки ДСНС України « 26-8049/261 від 07.06.2016 року «Про розгляд звернення» в.о. начальника Біляївського МРС ГУ ДСНС України в Одеській області прийнято Наказ №23 від 14.06.2016 року «Про проведення перевірки», яким, визначено головному фахівцю Біляївського МРС ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_1 провести перевірку додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту АЗС ПМП «Автосервіс», що розташоване за адресою: Одеська область, Біляївський район, с. Курган, вул. Шевченко, 57 у термін з 14.06.2016 року по 15.06.2016 року (а.с.11).
Так, головним фахівцем Біляївського МРС ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_1, 15 червня 2016 року, відповідно до наказу №23 від 14.06.2016 року «Про проведення перевірки», на підставі посвідчення на проведення перевірки №95 від 14.06.2016 року здійснено вихід на об'єкт перевірки, проте, у зв'язку з недопущенням до проведення перевірки, головним фахівцем ОСОБА_1, у присутності уповноваженої особи суб'єкта господарювання - директора ПМП «Автосервіс» Почетова В.М., складено Акт про недопущення до проведення позапланової перевірки від 15.06.2016 року, примірник якого вручено уповноваженій особі відповідача, про що свідчить відповідний підпис останнього в акті із вказівкою на викладення заперечень окремим листом на адресу державного органу (а.с.12, 13-14).
Відмова у допуску до перевірки послугувала підставою для звернення Головного управління ДСНС України в Одеській області до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В силу п.1 ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності субєктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), безсторонньо (неупереджено), добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія), з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з ч.1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015р. №1052 Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра Внутрішніх Справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.
Відповідно до п.п.2 ч.3 означеного Положення основними завданнями ДСНС є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.
Згідно з п.п.39 ч.4 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1052 Державна служба України з надзвичайних ситуацій відповідно до покладених на неї завдань організовує і здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, ОСОБА_3 міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, суб'єктами господарювання.
Згідно з Положенням про Головне Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області, затвердженим Наказом ДСНС України №3 від 04.02.2013 року ГУ ДСНС України в Одеській області здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи на відповідній території нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.
Відповідно до ст.66 Кодексу цивільного захисту України державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснюється шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Згідно зі ст.1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Частиною 11 статті 4 означеного Закону передбачено, що плановий чи позаплановий захід має здійснюватися у присутності керівника або його заступника, або уповноваженої особи суб'єкта господарювання
Відповідно до ч.1 ст.6 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності підставами для здійснення позапланових заходів є обґрунтоване звернення фізичної особи про порушення суб'єктом господарювання її законних прав. Позаплановий захід у цьому разі здійснюється тільки за наявності згоди центрального органу виконавчої влади на його проведення.
Згідно з ч.1 ст.8, ст.10 вищевказаного Закону орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю).
Як встановлено судом, та зазначено вище підставою для звернення ГУ ДСНС України в Одеській області до суду з даним адміністративним позовом послугував недопуск 15.06.2016 року головного фахівця Біляївського МРС ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_1 до проведення позапланової перевірки ПМП «Атосервіс».
Так, судом встановлено, що в обґрунтування недопуску перевіряючих до проведення позапланової перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, відповідач - ПМП «Автосервіс» посилається на те, що абз.1 п.3 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи встановлено мораторій на проведення перевірок субєктів господарювання в Україні протягом 2015-2016 років.
При цьому, суд не погоджується з такою позицією субєкта господарювання, виходячи з наступного.
Пунктом 3 Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" від 28 грудня 2014 року №71-VIII встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Зазначене обмеження не поширюється:
- з 1 січня 2015 року на перевірки суб'єктів господарювання, що ввозять на митну територію України та/або виробляють та/або реалізують підакцизні товари, на перевірки дотримання норм законодавства з питань наявності ліцензій, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску, відшкодування податку на додану вартість;
- з 1 липня 2015 року на перевірки платників єдиного податку другої і третьої (фізичні особи-підприємці) груп, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у дрібнороздрібній торговельній мережі через засоби пересувної мережі, за винятком платників єдиного податку, визначених пунктом 27 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, з питань дотримання порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів врегульовано Податковим кодексом України, який визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Пунктом 41.1 статті 41 Податкового кодексу України визначено, що контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи.
Отже, з системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що мораторій, який передбачений Прикінцевими положеннями Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи від 28.12.2014 року №71-VIII жодним чином не розповсюджується на перевірки, котрі здійснюються територіальними органами Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо додержання (виконання) законодавства з питань пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту об'єктів суб'єктів господарювання, що, серед іншого, підтверджується буквальним тлумаченням наведених положень Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" від 28 грудня 2014 року №71-VIII.
До того ж, суд вважає за доцільне зазначити, що норми п.3 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи від 28.12.2014 року №71-VIII є спеціальними та стосуються контролюючих органів, що забезпечують формування єдиної державної податкової, державної митної політики щодо адміністрування податків, зборів та митних платежів, оскільки критеріями визначення переліку підприємств, на які такі обмеження не поширюються, зокрема, є обсяг доходу за попередній календарний рік, а також певний вид діяльності таких підприємств (виробництво чи імпорт підакцизних товарів).
Згідно з п.7 Порядку проведення планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, затвердженого Наказом МВС України №1337 від 02.11.2015 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 25.11.2015 року за №1467/27912 до посадової особи ДСНС України належить посадова особа ДСНС України або її територіального органу, яка у визначеному законом порядку уповноважена на здійснення державного нагляду (контролю) у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
Відповідно до п.п.5 п.9 зазначеного Порядку посадові особи ДСНС України або її територіальних органів під час здійснення перевірок мають право: звертатися у встановленому законом порядку до суду у випадку недопущення посадових осіб ДСНС України або її територіальних органів до проведення перевірки в цілому чи до окремих приміщень об'єкта перевірки, яка здійснюється в установленому законодавством порядку, з вимогою щодо зобов'язання суб'єкта господарювання забезпечити допуск до здійснення перевірки.
Таким чином, беручи до уваги наведене, судом встановлено, що Головне управління ДСНС України в Одеській області, з урахуванням приписів п.п.5 п.9 Порядку проведення планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, затвердженого Наказом МВС України №1337 від 02.11.2015 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 25.11.2015 року за №1467/27912, має право, у випадку недопущення посадових осіб ДСНС України або її територіальних органів до проведення перевірки в цілому чи до окремих приміщень об'єкта перевірки, яка здійснюється в установленому законодавством порядку, звертатися у встановленому законом порядку до суду з вимогою щодо зобов'язання суб'єкта господарювання забезпечити допуск до здійснення перевірки.
Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст.86 КАС України оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та обєктивному досліджені.
Згідно з ч.1 ст.69 та ч.ч.1,4 ст.70 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.
Відповідно до ч.1 ст.9 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі ст.159 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
У своїх письмових запереченнях проти позову представник відповідача посилається на Закон України від 28.12.2014 року №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі - Закон №71), як на підставу протиправності дій з проведення посадовими особами позивача контрольного заходу.
Пунктом 3 Прикінцевих положень Закону №71 встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою субєкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Суд вважає вказане посилання помилковим з огляду на наступне.
Відповідно до назви, структури та змісту Закону № 71 його сфера застосування стосується виключно внесення змін до Податкового кодексу України, а також податкової реформи. У тих випадках, коли нормативно-правовими актами вносяться зміни до діючого законодавства, це прямо зазначається у його тексті. В Законі № 71 не міститься розяснення щодо сфери застосування, окрім норм що встановлюють змінюють або припиняють дію податкових правовідносин та відсутні посилання на законодавчі акти в сфері охорони праці.
Згідно пункту 2.6 Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.05.2013 року за №742/23274 (далі - Порядок № 742/23274): розпорядчий документ повинен мати преамбулу - вступну частину, яка має посилання на відповідну структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, дає стислу інформацію про необхідність та мету прийняття цього акта і підлягає врахуванню при розясненні та застосуванні нормативно-правового акта.
З наведеного можно зробити висновок, що Закон №71 направлений на врегулювання відносин, що виникають у сфері справляння податків і зборів, оскільки іншого не передбачено в означеному законі та підтверджується переліком повязаних нормативно-правових актів, які змінені в результаті прийняття Закону № 71, який розміщений на офіційному сайті Президента України.
Відповідно до Податкового кодексу України, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, контролюючими органами є Державна фіскальна служба України та її територіальні органи (пункт 41.1 статті 41 ПК України).
Відповідач не є органом, який формує та реалізує податкову та митну політику України і при виконанні покладених на нього владних функцій не керується нормами Податкового кодексу України.
Відповідно до ч.1 ст.6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" підставами для здійснення позапланових заходів є обґрунтоване звернення фізичної особи про порушення суб'єктом господарювання її законних прав. Позаплановий захід у цьому разі здійснюється тільки за наявності згоди центрального органу виконавчої влади на його проведення.
Судом встановлено, що на виконання вимог «Кодексу цивільного захисту України», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Положення про Державну службу з надзвичайних ситуацій, затвердженого указом Президента України від 16 січня 2013 року №20 та згідно вказівки ДСНС України « 26-8049/261 від 07.06.2016 року «Про розгляд звернення» в.о. начальника Біляївського МРС ГУ ДСНС України в Одеській області прийнято Наказ №23 від 14.06.2016 року «Про проведення перевірки», тобто вказаний захід зумовлений зверненням звернення фізичної особи ОСОБА_2 про порушення суб'єктом господарювання її законних прав та відповідною вказівкою - згодою центрального органу виконавчої влади на його проведення, а тому посилання відповідача на безпідставність прийняття наказу на проведення перевірки є недоречними і в даній справі не вирішується законність прийняття вказаного наказу.
Згідно з ч.1 ст.8, ст.10 вищевказаного Закону орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю).
Аналізуючи наведені норми, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Судові витрати розподілити відповідно до ст.94 КАС України.
Керуючись ст. ст. 2, 4, 9, 11, 69-72, 86, 158-163, 167, 254, 256 КАС України суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Приватного малого підприємства «Автосервіс», за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2 про зобов'язання забезпечити допуск до здійснення перевірки - задовольнити повністю.
Зобов'язати суб'єкта господарювання - Приватне мале підприємство «Автосервіс» (код ЄДРПОУ 19207838, 67622, Одеська область, Біляївський район, с. Курган, вул. Шевченко, 57) забезпечити допуск головного фахівця Біляївського МРС ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_1 до здійснення позапланової перевірки.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанову може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя П.П.Марин
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2016 |
Оприлюднено | 23.09.2016 |
Номер документу | 61384739 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Марин П. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні