Ухвала
від 30.08.2016 по справі 911/36/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-95-51

У Х В А Л А

"30" серпня 2016 р. Справа № 911/36/15

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Спот», м. Київ (код ЄДРПОУ 31119830) - Кредитор

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ленорма», Київська обл., Бориспільський р-н, с. Щасливе (код ЄДРПОУ 34248269) - Боржник/ОСОБА_1

про банкрутство

Суддя Наріжний С.Ю.

Представники учасників у справі згідно протоколу судового засідання

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

у провадженні господарського суду Київської області знаходиться справа № 911/36/15 за заявою ТОВ «Спот» про банкрутство ТОВ «Ленорма» в порядку ст. 11 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (надалі також: «Закон про банкрутство»).

Ухвалою господарського суду Київської області від 06.01.2015 прийнято заяву про порушення справи про банкрутство ТОВ «Ленорма» до розгляду та призначено підготовче засідання суду на 26.01.2015.

Ухвалою господарського суду Київської області від 26.01.2015 порушено провадження у справі № 911/36/15; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном Боржника та призначено розпорядником майна Боржника арбітражного керуючого ОСОБА_2, вирішено інші процедурні питання у справі.

27.01.2015 господарським судом Київської області було здійснено публікацію на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення № 13952 про порушення справи про банкрутство ТОВ «Ленорма».

Ухвалою господарського суду Київської області від 18.03.2015 затверджено реєстр вимог кредиторів Боржника, до якого включено вимоги ТОВ «Спот» (код ЄДРПОУ 31119830) у сумах: 7308,00 грн. - 1 черга; 852435,62 грн. - 4 черга; 44734,06 грн. - 6 черга задоволення вимог кредиторів, призначено підсумкове судове засідання на 06.04.2015, вирішено інші процедурні питання у справі.

Постановою господарського суду Київської області від 15.04.2015 визнано ТОВ «Ленорма» банкрутом та відкрито його ліквідаційну процедуру; ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3; вирішено інші процедурні питання у справі.

15.04.2015 господарським судом Київської області було здійснено публікацію на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення № 16953 про визнання банкрутом ТОВ «Ленорма».

Ухвалою господарського суду Київської області від 26.08.2015 затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_1, на стадії ліквідаційної процедури, до якого включено вимоги: ТОВ «Спот» (код ЄДРПОУ 31119830) у сумах: 7308,00 грн. - 1 черга; 852435,62 грн. - 4 черга; 44734,06 грн. - 6 черга; ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) у сумі 8442,65 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів.

11.11.2015 через відділ діловодства суду надійшло клопотання ліквідатора ОСОБА_1 від 09.11.2016 № 13-02/106 (вх. № 26849/15) про залучення доказів погашення заборгованості по виплаті заробітної плати.

13.06.2016 через відділ діловодства суду надійшло клопотання ліквідатора ОСОБА_1 від 13.06.2016 № 13-02/51 (вх. № 12455/16) з доданим звітом ліквідатора з додатками, протоколом засідання комітету кредиторів № 6 від 10.06.2016 і звітом про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат ліквідатора.

Ухвалою господарського суду Київської області від 14.06.2016 розгляд поданого звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ОСОБА_1 призначено у судовому засіданні на 30.08.2016; зобов'язано ліквідатора ОСОБА_1 надати суду: довідки обслуговуючого банку ОСОБА_1 про рух коштів за період проведення процедури банкрутства ТОВ «Ленорма» та про закриття рахунків ОСОБА_1; витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна щодо ОСОБА_1; довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо ОСОБА_1; довідку Головного управління статистики у Київській області щодо наявності/відсутності у ТОВ «Ленорма» структурних підрозділів або підприємств, засновником яких є ОСОБА_1; довідки Державного підприємства «Український інститут промислової власності» та Державної служби інтелектуальної власності або електронні витяги з Державного реєстру патентів України на винаходи, Державного реєстру патентів України на корисні моделі, Державного реєстру патентів України на промислові зразки, Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг щодо реєстрації за банкрутом об'єктів промислової та інтелектуальної власності; обґрунтований звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат ліквідатора із зазначенням конкретних сум нарахованих та виплачених коштів, за результатами розгляду якого прийнято відповідне протокольне рішення комітету кредиторів Боржника.

03.08.2016 через відділ діловодства суду надійшло клопотання ліквідатора ОСОБА_1 від 02.08.2016 № 13-02/66 (вх. № 16104/16) про залучення додаткових доказів, на виконання вимог ухвали суду.

30.08.2016 у судове засідання з'явились ліквідатор ОСОБА_1 арбітражний керуючий ОСОБА_3 та представник кредитора ТОВ «Спот» і надали пояснення у справі, поданий звіт підтримали і просили суд його затвердити, затвердити ліквідаційний баланс ОСОБА_1, ліквідувати юридичну особу - ОСОБА_1 та припинити провадження у справі.

Дослідивши звіт ліквідатора ОСОБА_1 з доданими документами, а також матеріали справи в сукупності, заслухавши доводи представників учасників у справі про банкрутство, судом встановлено наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 48 Закону про банкрутство, до винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання.

Так, ліквідатором було здійснено впорядкування справ документів тривалого зберігання та передано відповідні документи до Комунальної установи Бориспільської районної ради «Бориспільський районний трудовий архів», про що архівною установою було видано довідку № 04-23/57 від 07.08.2015.

Ліквідатором було направлено запит до податкового органу щодо надання інформації про відкриті рахунки ОСОБА_1, у відповідь на який ліквідатором було отримано лист від 26.06.2015 № 2398/8/10 з запитуваною інформацією.

Банківські рахунки ОСОБА_1 є закритими, про що свідчать зазначений вище лист податкового органу та відповідна довідка ПАТ «ВіЕйБі Банк» від 20.07.2016 № 05-37755.

Згідно звіту ліквідатора ОСОБА_1, з метою формування ліквідаційної маси ОСОБА_1 ліквідатором направлено низку запитів до реєструючих та контролюючих органів, у тому числі: Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві, а також органів Держрпаці щодо інформації про зареєстровані за ОСОБА_1 відповідні споруди та техніку; Державної авіаційної служби України щодо прав ОСОБА_1 на авіаційні судна; Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції України щодо наявності у ОСОБА_1 відповідних дозволів і ліцензій; Державної інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті щодо прав ОСОБА_1 на морські чи річкові судна; Центру з надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Бориспіль та Бориспільського району при УДАІ ГУ МВС України в Київській області щодо наявності у ОСОБА_1 транспортних засобів; ДФС України про надання відомостей щодо здійснення Боржником зовнішньоекономічної діяльності; Управління держземагентства у Бориспільському районі Київської області та ГУ Держгеокадастру у Київській області щодо перебування у власності чи користуванні ОСОБА_1 земельних ділянок; Державної інспекції сільського господарства України щодо зареєстрованої за ОСОБА_1 техніки; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо перебування у власності ОСОБА_1 цінних паперів; Головного управління статистики у Київській області щодо надання відомостей про відокремлені підрозділи Боржника.

Копії відповідей реєструючих органів додані ліквідатором ОСОБА_1 до звіту.

Так, Згідно листа Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві № 04-03/2837 від 10.06.2015, а також відповідей територіальних органів Держпраці, за ОСОБА_1 відповідні споруди не зареєстровані.

Державна авіаційна служба України листом № 21.1.19-10471 від 11.06.2015 повідомила, що за ОСОБА_1 повітряних суден не зареєстровано.

Відповідно до листа Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 40-303-234 від 09.03.2016, відсутня інформація щодо видачі документів дозвільного характеру та ліцензій.

Згідно листа Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті № 829-05/2/3-15 від 25.06.2015, записи щодо суден, власником або судновласником яких є ОСОБА_1, відсутні.

Відповідно до листа Центру з надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Бориспіль та Бориспільського району при УДАІ ГУ МВС України в Київській області № 251 від 25.06.2015, за ОСОБА_1 автотранспортні засоби не обліковуються.

Згідно листа ДФС України № 6171/С/99-99-24-02-01-14 від 26.06.2015, Боржник не перебуває на обліку в митницях ДФС.

Управління держземагентства у Бориспільському районі Київської області листом від 03.07.2015 № 33-1006-0.2-1144/2-15 повідомило ліквідатора про те, що у власності Боржника в 2006-2007 роках перебували земельні ділянки, та вони були відчужені на підставі цивільно-правових угод на користь ТОВ «Спот» до 2013 року; ГУ Держгеокадастру у Київській області листом № 28-10-0.32-8/40-15 від 06.07.2015 повідомило ліквідатора ОСОБА_1 про те, що відомості щодо реєстрації земельних ділянок в межах Київської області за ОСОБА_1 відсутні.

Відповідно до листа Держсільгоспінспекції України № 05-09/1836 від 22.07.2015, за ОСОБА_1 техніки не зареєстровано.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 09/01/6900 від 25.03.2016 повідомила про відсутність ОСОБА_1 серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу).

Згідно інформації ГУ статистики у Київській області від 06.07.2016 № 03-16/132, інформація про філії або дочірні підприємства Боржника відсутня, крім цього, у управління відсутня можливість надати інформацію про те, засновником яких підприємств є ОСОБА_1.

Також, згідно звіту ліквідатора, за наслідком проведеного пошуку відомостей про наявність у ОСОБА_1 прав інтелектуальної власності на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет, наявності прав ОСОБА_1 на об'єкти інтелектуальної власності не встановлено.

Крім цього, з метою виявлення майна ОСОБА_1, ліквідатором було отримано витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Державного реєстру обтяжень рухомого майна, відповідно до яких у ОСОБА_1 відсутнє майно.

За наслідком вчинення дій щодо пошуку майна Боржника ліквідатором було сформовано ліквідаційну масу у складі: капітальні інвестиції - проектно-кошторисна документація на будівництво комплексу споруд розподільчого складського центру біля автодороги Р-03 Північно-Східного обходу міста Києва км - 2+600-км-1+900 зліва в межах Іванківської селищної ради Бориспільського району та Гіпермаркет з продажу одягу та промислових товарів в с. Щасливе Бориспільського району Київської області. Також на 64 рахунку ОСОБА_1 обліковувалися наступні дані: 680325,10 грн. податкового кредиту зі сплати податку на додану вартість, 6307,00 грн. переплати з податку на прибуток, 668101,44 грн. переплати з земельного податку.

З аналізу бухгалтерського обліку ТОВ «Ленорма» ліквідатором було з'ясовано, що переплата з земельного податку виникла у підприємства у першому кварталі 2010 року, тобто понад 5 років тому, а згідно п. 43.3 статті 43 ПК України, обов'язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов'язання, є подання платником податків заяви про таке повернення протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми, а отже відповідно до норм податкового законодавства, переплата зі сплати земельного податку не підлягає поверненню.

Відповідно до акту звірки № 7235-20 від 13.11.2015 з Бориспільською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області за даними інспекції по податку на прибуток приватних підприємств станом на 31.10.2015 сальдо становить 0,00 грн.

Згідно акту № 7227-20 від 13.11.2015 з Бориспільською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області за даними інспекції по податку на додану вартість станом на 31.10.2015 позитивне сальдо складає 605069,70 грн.

В той же час, згідно інформації з електронного кабінету платника податку на сайті ДФС України, статус платника податку на додану вартість ТОВ «Ленорма» скасовано за ініціативою податкової 16.02.2015. Відповідно до п. 184.7 статті 184 ПК України, якщо товари/послуги, необоротні активи, суми податку по яких були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник податку в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника податку зобов'язаний визначити податкові зобов'язання по таких товарах/послугах, необоротних активах виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів. Отже податковий кредит з активів платника стає зобов'язанням.

Щодо проектно-кошторисної документації, ліквідатор зазначив, що земельні ділянки, на яких планувалося будівництво визначених об'єктів, вибули з володіння Боржника, та відповідна документація має цінність лише для власника вказаних земельних ділянок.

Ліквідатором було запропоновано власнику земельних ділянок - ТОВ «Спот» придбати вказану проектно-кошторисну документацію (листи № 13-02/87 від 15.07.2015 і № 13-02/104 від 06.10.2015), однак ТОВ «Спот» було повідомлено про відсутність зацікавленості в придбанні запропонованої документації.

В зв'язку з викладеним ліквідатором за погодженням з комітетом кредиторів (протокол № 4 від 30.11.2015) було проведено оцінку зазначеного активу із залученням суб'єкта оціночної діяльності.

Відповідно до звіту про оцінку майнових прав № 14/01/2016 від 21.01.2016, вартість проектно-кошторисної документації становить 750,00 грн. Враховуючи специфіку даної проектно-кошторисної документації, ліквідатором було прийнято рішення про списання вказаного активу.

У зв'язку з викладеним вище ліквідатором за погодженням з комітетом кредиторів (протокол № 5 від 29.03.2016) було списано вказані вище активи - проектно-кошторисну документацію, переплату з земельного податку і податковий кредит з ПДВ.

Будь-яких інших активів Боржника ліквідатором за результатами заходів щодо формування ліквідаційної маси виявлено не було.

Як зазначено вище, до реєстру вимог кредиторів включено вимоги: ТОВ «Спот» (код ЄДРПОУ 31119830) у сумах: 7308,00 грн. - 1 черга; 852435,62 грн. - 4 черга; 44734,06 грн. - 6 черга; ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) у сумі 8442,65 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів.

При цьому, вимоги ОСОБА_4 є вимогами щодо заробітної плати, та як зазначив у звіті ліквідатор ОСОБА_1, про що до матеріалів справи також надано відповідні докази, зазначені вимоги ОСОБА_4 в розмірі 8442,65 грн. погашені під час дії ліквідаційної процедури за рахунок коштів, залучених від засновника ОСОБА_1.

Відповідно до звіту ліквідатора, останній звітував перед комітетом кредиторів ОСОБА_1 про вжиті ним заходи в процедурі ліквідації, та комітет кредиторів прийняв рішення схвалити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_1, що підтверджується протоколом засідання комітету кредиторів № 6 від 10.06.2016.

Ліквідатором ОСОБА_1 подано ліквідаційний баланс ОСОБА_1 станом на 01.06.2016, згідно якого у ОСОБА_1 відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредитором ОСОБА_1 - ТОВ «Спот».

Таким чином судом встановлено, що вимоги кредитора ТОВ «Спот» на загальну суму 904477,68 грн. не можуть бути погашені в зв'язку з відсутністю майна ОСОБА_1.

Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у ОСОБА_1, за рахунок реалізації яких можливе задоволення названих вимог кредиторів, вказані вимоги вважаються погашеними.

Врахувавши вищевикладене, судом встановлено, що ліквідатором ОСОБА_1 в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Законом про банкрутство.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Дослідивши звіт ліквідатора від 02.08.2016 про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, судом встановлено, що ліквідатором ОСОБА_1 нараховано суму грошової винагороди в розмірі 41336,00 грн., суму витрат ліквідатора в розмірі 3372,50 грн.

При цьому, комітетом кредиторів ОСОБА_1 під час засідання 10.06.2016 було прийнято рішення про зарахування 14000,00 грн. авансованих ліквідатору, в оплату відшкодування витрат в сумі 372,50 грн. та на оплату частини основної винагороди в сумі 13627,50 грн. Отже станом на 01.08.2016 розмір неоплаченої основної винагороди ліквідатора становить 27708,50 грн.

Зазначений звіт затверджено в порядку ст. 115 Закону про банкрутство комітетом кредиторів на засіданні 02.08.2016, звіт є обґрунтованим, отже підлягає затвердженню судом.

Враховуючи вищезазначене та керуючись ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, ст. 46, 83, 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», суд, -

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «Ленорма» - арбітражного керуючого ОСОБА_3 та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «Ленорма» (08325, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Щасливе, вул. Бориспільська, 16; код ЄДРПОУ 34248269), станом на 01.06.2016 року.

2. Ліквідувати юридичну особу ОСОБА_1 - Товариство з обмеженою відповідальністю «Ленорма» (08325, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Щасливе, вул. Бориспільська, 16; код ЄДРПОУ 34248269).

3. Зобов'язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження Боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю «Ленорма» (08325, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Щасливе, вул. Бориспільська, 16; код ЄДРПОУ 34248269) та виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «Ленорма» (08325, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Щасливе, вул. Бориспільська, 16; код ЄДРПОУ 34248269) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4. Зобов'язати ліквідатора повідомити Головне територіальне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.

5. Вимоги ТОВ «Спот» у сумі 904477,68 грн. та вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_3 від 02.08.2016 про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 27708,50 грн.

7 Провадження у справі № 911/36/15 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Ленорма» (08325, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Щасливе, вул. Бориспільська, 16; код ЄДРПОУ 34248269) припинити.

8. Ухвалу надіслати: державному реєстратору за місцезнаходженням ОСОБА_1, Головному управлінню статистики в Київській області.

Копію ухвали надіслати: учасникам у справі про банкрутство та Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Київській області.

Суддя С.Ю. Наріжний

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення30.08.2016
Оприлюднено22.09.2016
Номер документу61385621
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/36/15

Ухвала від 30.08.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 14.06.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 26.08.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 11.08.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Постанова від 15.04.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 06.04.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 18.03.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 16.03.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 02.03.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 26.01.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні