Постанова
від 19.09.2016 по справі 826/13082/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 19 вересня 2016 року                                        № 826/13082/16 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва – Шулежко В.П., розглянувши матеріали адміністративного позову Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства з обмеженою відповідальністю “Сучасні фінансові перспективи” про стягнення штрафу, В С Т А Н О В И В: З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулась Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (надалі – Комісія, позивач) до товариства з обмеженою відповідальністю “Сучасні фінансові перспективи” (надалі – ТОВ “Сучасні фінансові перспективи”, відповідач) про стягнення штрафу у розмірі 8 500,00 грн. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідачем порушено вимоги чинного законодавства про цінні папери та фондовий ринок, за що на нього накладено штрафні санкції. Відповідачем штраф у встановлений законодавством строк не сплачено, що є наслідком ненадходження коштів до Державного бюджету України, чим порушуються економічні інтереси держави та є підставою для звернення до суду про стягнення цих санкцій в судовому порядку. Відповідач у встановлений судом строк письмових заперечень проти позову чи пояснень, доказів щодо заявлених позовних вимог на підтвердження або спростування обставин, зазначених у позові не надав, як і не надав заяви про визнання позову. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне. Комісією встановлено порушення відповідачем п.4 гл.4 розд. ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Комісії від 03.12.2013 №2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.12.2013 за №2180/24712 в частині неопублікування в офіційному друкованому виданні регулярної річної інформації емітента за 2014 рік, на підставі чого складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 12.02.2016 №93-ЦА-УП-Е ( далі – Акт). За результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів уповноваженою особою Комісії за неопублікування в офіційному друкованому виданні регулярної річної інформації за 2014 рік у відношенні відповідача винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 02.03.2016 №119-ЦА-УП-Е, відповідно до якої до ТОВ “Сучасні фінансові перспективи” застосовано штрафну санкцію у розмірі 8 500,00 грн. та розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 02.03.2016 № 75-ЦА-УП-Е про надання терміну для усунення порушення до 04.04.2016. Відповідно до копії супровідного листа, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 02.03.2016 №119-ЦА-УП-Е та розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 02.03.2016 № 75-ЦА-УП-Е надіслані відповідачу засобами поштового зв'язку 09.03.2016. Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд вважає за необхідне зазначити наступне. Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначені Законом України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”, Законом України “Про цінні папери та фондовий ринок” та Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Комісії від 03.12.2013 №2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.12.2013 за №2180/24712 (далі – Положення №2826). Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” державне регулювання ринку цінних паперів – це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Відповідно до ст. 5 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи (ст. 6 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”). Відповідно до вимог ст. 40 Закону України “Про цінні папери та фондовий ринок” - регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом: - розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; - опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; - розміщення на власному веб-сайті. Відповідно до п.4 гл.4 розд.ІІ Положення №2826 – розкриття регулярної річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, розміщення на сторінці в мережі Інтернет, опублікування в офіційному друкованому виданні та подання до Комісії у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним. Судом встановлено, що ТОВ “Сучасні фінансові перспективи” не опублікувало регулярну річну інформацію про результати фінансово-господарської діяльності за 2014 рік в одному з офіційних друкованих видань Верховної ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Відповідно до п. 14 ст. 8 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Статтею 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” передбачено, зокрема, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи викладене, з аналізу правових норм законодавства та наявних матеріалів справи, встановлено, що позивачем правомірно застосовано штрафні санкції до відповідача у розмірі 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 8   500, 00 грн. З матеріалів справи вбачається, що на час вирішення справи зазначена сума штрафу відповідачем не сплачена. Згідно зі ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Відповідно до частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Враховуючи те, що суму штрафу до Державного бюджету у розмірі 8 500, 00 грн. відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив, доказів погашення відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду справи не надано, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується наявними у матеріалах справи документами та те, що відповідач у встановлений судом строк своїм правом на подання письмових заперечень проти позову не скористався, не спростував твердження позивача, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню. Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Керуючись ст.ст. 69-71, 94, 158-163, 183-2, 254 КАС України, суд, П О С Т А Н О В И В: Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити повністю. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю “Сучасні фінансові перспективи” (код ЄДРОПОУ 39029142) штраф у розмірі 8 500 (вісім тисяч п'ятсот) грн. 00 коп. до Державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 “Надходження до загального фонду державного бюджету”, по коду бюджетної класифікації 21081100 “Адміністративні штрафи та інші санкції”, символ звітності 106. Постанова підлягає негайному виконанню. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду. Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. Суддя                                                                                                             В.П. Шулежко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.09.2016
Оприлюднено27.09.2016
Номер документу61458139
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/13082/16

Постанова від 19.09.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шулежко В.П.

Ухвала від 29.08.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шулежко В.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні