Постанова
від 20.09.2016 по справі 826/11311/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8, корпус 1 ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ  УКРАЇНИ м. Київ 20 вересня 2016 року                           16 год. 40 хв.                                    № 826/11311/16 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді     Данилишина В.М. розглянув у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства з обмеженою відповідальністю "Київська Фондова Компанія" про стягнення з відповідача коштів. ОБСТАВИНИ СПРАВИ: До Окружного адміністративного суду міста Києва, з урахуванням усунення виявлених недоліків, надійшов позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач, Комісія) до товариства з обмеженою відповідальністю "Київська Фондова Компанія" (далі - відповідач) про стягнення з відповідача штрафу у розмірі 2000,00 грн. Відповідною ухвалою суду, згідно з п. 4 ч. 1 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), відкрито скорочене провадження в адміністративній справі. Протягом судового розгляду справи письмові заперечення проти позову та докази на їх обґрунтування, або письмова заява про визнання позову від відповідача до суду не надійшли. Оцінивши належність, допустимість і достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд - ВСТАНОВИВ: Відповідною постановою позивача від 02 грудня 2015 року відносно відповідача порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів. 22 грудня 2015 року позивачем складено акт №598-ЦА-УП-Т про правопорушення на ринку цінних паперів, відповідно до якого встановлено наступне. Так, уповноваженою особою Комісії, керуючись п.10 ст. 8, ст. 9 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", на адресу відповідача листом від 04 вересня 2015 року № 10/02/19275/НК був направлений запит про надання інформації, згідно якого відповідачу необхідно було у термін до 15 вересня 2015 року надати позивачу інформацію щодо розміщення на власній веб-сторінці (веб-сайті) річної фінансової звітності та річної консолідованої звітності разом з аудиторським висновком за 2014 рік (а саме скріншоти веб-сторінок (веб-сайтів), що підтверджують наявність/відсутність зазначеної інформації на сайті, засвідчені підписом керівника та печаткою торговця (у разі наявності печатки), та інформацію щодо публікації у періодичному та неперіодичному виданні річної фінансової звітності та річної консолідованої звітності разом з аудиторським висновком за 2014 рік (копію публікації цієї інформації у періодичному або неперіодичному виданні, засвідчену підписом керівника та печаткою торговця (у разі наявності печатки). На запит позивача від 04 вересня 2015 року № 10/02/19275/НК листом від 15 вересня 2015 року №15/09 (вх.6429-3 від 15 вересня 2015 року) відповідач повідомив, що ним було втрачено частину документів та бази даних, доменне ім'я www.k-f-k.com.ua тимчасово недоступне. Враховуючи ці обставини, відповідач не може надати необхідну інформацію. Відповідно до абз. 2 п. 11 розділу II Ліцензійних умов провадження професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів) - діяльності з торгівлі цінними паперами, які затвердженні рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14 травня 2013 року №819, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 01 червня 2013 p. за № 857/23389 (зі змінами) (далі - ліцензійні умови № 819), ліцензіат зобов'язаний оприлюднити до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським висновком на власній веб-сторінці або веб-сайті з опублікуванням у періодичному або неперіодичному виданні. Таким чином, відповідач, порушив вимоги абз. 2 п. 11 розділу II ліцензійних умов № 819, в частині неопублікування річної фінансової звітності та річної консолідованої фінансової звітності разом з аудиторським висновком у періодичному або неперіодичному виданні. 21 січня 2016 року позивачем прийнято постанову №30-ЦА-УП-Т про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, якою за вказане правопорушення у відношенні відповідача застосовано санкцію у вигляді штрафу у розмірі 2000,00 грн. Копії постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акту та постанови про накладення санкції на адресу відповідача направлено засобами поштового зв'язку, що підтверджується наявними у матеріалах справи копіями списків групованих рекомендаційних відправлень, що пересилаються в межах України. На час судового розгляду справи штраф у розмірі 2000,00 грн. відповідачем у добровільному порядку не сплачено. Суд погоджується з доводами позивача щодо наявності підстав для задоволення позову, виходячи з оцінки наявних у матеріалах справи доказів та аналізу наступних норм і обставин. Так, згідно зі ст. 1, ч. 1 ст. 5, п. 3 ч. 1, ст. 7, п. 14 ч. 1 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством. Основними завданнями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є: здійснення державного регулювання та контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних на території України, а також у сфері спільного інвестування. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право: накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Відповідно до ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Враховуючи викладене та зважаючи, що факт допущення ним правопорушення на ринку цінних паперів відповідачем не заперечується, суд прийшов до висновку про наявність підстав та, як наслідок, необхідність стягнення з відповідача штрафу у розмірі 2000,00 грн. Згідно з ч. 1 ст. 11, ч. 1 ст. 69, ч.ч. 1, 6 ст. 71 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу. Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів. Таким чином, із системного аналізу вище викладених норм та з'ясованих обставин суд прийшов до висновку, що позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до товариства з обмеженою відповідальністю "Київська Фондова Компанія" про стягнення з відповідача коштів є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню повністю. Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Згідно з ч. 1 ст. 256 КАС України, негайно також виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження у адміністративних справах, передбачених п.п. 1, 3, 4, 5, 6 ч. 1 ст. 183-2 цього Кодексу. Відповідно до ч. 2 ст. 257 КАС України, судове рішення, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, є підставою для його виконання. На підставі вище викладеного, керуючись ст.ст. 69-71, 86, 158-163, 167, 183-2, 256 КАС України, суд - ПОСТАНОВИВ: 1. Позов задовольнити повністю. 2. Стягнути із товариства з обмеженою відповідальністю "Київська Фондова Компанія" (код ЄДРПОУ 33945029; місцезнаходження: 04050, місто Київ, вулиця Глибочицька, будинок 17-А, корпус 2) до Державного бюджету України на рахунок, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету", по коду бюджетної класифікації за доходами 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106) штраф у розмірі 2000,00 грн. (дві тисячі гривень нуль копійок). 3. Постанова підлягає негайному виконанню та є підставою для її виконання. Копії постанови направити (вручити) сторонам (їх уповноваженим представникам) у порядку та строки, встановлені ст. 167 КАС України. Згідно зі ст.ст. 185, 186 КАС України, постанова може бути оскаржена шляхом подання до Київського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду. Відповідно до ст. 254 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Суддя                                                                                                             В.М. Данилишин

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.09.2016
Оприлюднено27.09.2016
Номер документу61458205
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11311/16

Постанова від 20.09.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 27.07.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні