cpg1251 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
08 вересня 2016 року № 826/7061/16
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Федорчука А.Б., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу
за позовом Державної служби геології та надр України
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелена Енергія Т"
про припинення права на користування надрами
На підставі ч. 6 ст. 128 КАС України, Суд розглядає справу у письмовому провадженні.
В С Т А Н О В И В:
Позивач, в особі Державної служби геології та надр України (надалі - Позивач), звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелена Енергія Т" (надалі - Відповідач) про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 4219 від 07.09.2012 року виданого ТОВ «Зелена енергія Т».
В обґрунтування позовних вимог Позивач зазначає, що Відповідачем у визначені в приписі та наказі строку не усунуто виявлені порушення вимог чинного законодавства встановлені актом перевірки в сфері надрокористування, то у Позивача наявні всі підстави для анулювання спеціального дозволу на користування надрами №4219 від 07.09.2012 року.
В судовому засіданні представники Позивача підтримали позовні вимоги в повному обсязі та просить їх задовольнити.
Представник Відповідача подав суду клопотання про відкладення розгляду справи. Суд розглянув подане клопотання та вважає його не обґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню.
У відповідності до п. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва встановив наступне.
На підставі Наказів №173 від 24.06.15 року «Про затвердження Плану проведення перевірок надрокористувачів у III кварталі 2015 року», №174 «Про проведення планових перевірок надрокористувачів у III кварталі 2015 року» та відповідно до направлення на проведення перевірки від 03.08.15 року №250-14/06 призначено перевірку ТОВ "Зелена Енергія Т".
В період з 06.08.2015 року по 12.08.2015 року Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України, проведено перевірку дотримання вимог законодавства у сфері геологічного вивчення надр, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення (металічні руди, неметалічні корисні копалин, горючі тверді корисні копалини) на ТОВ «Зелена Енергія Т».
За результатом перевірки складено Акт №06-05/22/2015-17/п(65) від 12.08.2015 року (надалі - Акт перевірки).
В Акті перевірки встановлено наступні порушення: Не внесені зміни до спеціального дозволу на користування надрами у зв'язку з виключенням абзацу третього пункту 26 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою КМУ від 30.05.11 № 615 щодо обов'язкового моніторингу та наукового супроводження виконання особливих умов передбачених дозволом та угодою про умови користування надрами; Не виконується підпункт 7.1. пункту 7 Угоди про умови користування надрами від 01.08.2014 № 4219, а саме: надрокористувач зобов'язаний щороку подавати до Держгеонадр інформацію щодо стану виконання Програми робіт за формою згідно з законодавством та надавати відповідні пояснення з питань, що входять до компетенції Держгеонадр; Не виконуються вимоги пункту 5.3 Угоди від 01.08.2014 № 4219 про умови користування надрами з метою геологічного вивчення, в тому числі дослідної-промислової розробки родовищ корисних копалин та пункту 4 Програми робіт, що є Додатком № 2 до Угоди від 01.08.2014 № 4219, в частині «Визначення перспектив ліцензійної площі, встановлення прогнозних ресурсів корисних копалин, оконтурення родовища, деталізація особливостей геологічної будови, вивчення якісних і кількісних параметрів корисної копалини, підрахунок запасів», термін виконання 1 кв. 2015 р.; Не виконуються вимоги пункту 5.3 Угоди від 01.08.2014 № 4219 про умови користування надрами з метою геологічного вивчення, в тому числі дослідної-промислової розробки родовищ корисних копалин та пункту 5 Програми робіт, що є Додатком № 2 до Угоди від 01.08.2014 № 4219, в частині «Комплекс геологорозвідувальних робіт: геологічне з відбором проб, гідрогеологічні дослідження, визначення кліматичних умов регіону розташування родовища», термін виконання 1 кв. 2015 р.
Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України 18.08.2015 року складено Припис № 331-14/06, в якому вказано на необхідності усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування виявлених в ході проведення перевірки та встановлених актом № 06-05/22/2015-17/п (65) та повідомленні про їх усунення у строк до 18.09.2015 року.
Відповідачем 01.09.2015 року направлено на адресу Держгеонадр України лист №289-01/01 стосовно коригування термінів виконання, визначених у програмі робіт угоди про умови користування надрами торфородовища «Здвиж».
Держгеонадрами України листом від 18.12.2015 року №16947/13/12-15 повернуто на доопрацювання лист від 01.09.2015 року №289-01/01, при цьому наголошено на необхідності підготовки та направлення до Держгеонадр України заяви з належним чином оформленою угодою про умови користування надрами з додатками у двох примірниках кожну, за формою яка затверджена наказом Держгеонадр України від 13.02.2015 р. №16 (зі змінами, внесеними наказом Держгеонадр України від 09.10.2015 року №326) і розміщені на офіційному веб-сайті Держгеонадр України.
Позивач зазначає, що повторно Відповідач з зазначеного питання до Держгеонадр не звертався.
Центральним міжрегіональним відділом 29.09.2015 року направлено на адресу Держгеонадр України Подання №497-14/06 на зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами №4219 від 07.09.2012 року, та зазначено, що станом на 29.09.2015 року з боку ТОВ «Зелена енергія Т» не усунуто порушення вимог законодавства у сфері надрокористування встановлені приписом від 18.08.2015 року №331-14/06.
Наказом Держгеонадр України від 18.11.2015 року №374, у зв'язку з виявленими порушеннями, зупинено дію спеціального дозволу від 07.09.2012 року №4219 наданого ТОВ «Зелена енергія Т» та надано Відповідачеві 30 календарних днів для усунення порушень.
Держгеонадр України Листом від 26.11.2015 року №15656/13/14-15 повідомило ТОВ «Зелена Енергія Т» про усунення порушень в 30 календарних днів (надалі - Лист №15656/13/14-15).
Лист №15656/13/14-15 отримано Відповідачем 02.12.2015 року.
Центральний міжрегіональний відділ 26.02.2016 року Листом №220-14/06 повідомив, що станом на 26.02.2016 року, порушення у сфері надрокористування з боку ТОВ «Зелена Енергія Т» залишаються не усунутими.
Позивач зазначає, що ТОВ «Зелена Енергія Т» порушило законодавство в сфері надрокористування та не усунуло порушення, що є підставою для анулювання спеціального дозволу на користування надрами №4219 від 07.09.2012 року згідно статті 26 Кодексу України про надра та пункту 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 року №615.
Крім того, 17.03.2016 року на адресу Відповідача направлено лист № 4055/13/14-16 з проханням надати до Держгеонадр України у 15-денний строк, з моменту отримання листа, власну позицію (згоду/не згоду) на припинення права користування надрами, згідно спеціального дозволу №4219 від 07.09.2012 року.
Листом від 28.03.2016 року №35-01/01 Відповідач повідомив Держгеонадра України, що не погоджується на припинення права користування надрами родовища «Здвиж», у зв'язку із незаконністю проведеної перевірки, зазначений лист надійшов на адресу Держгеонадр України 31.03.16 року.
Позивач вважає, що Відповідачем в супереч вимогам законодавства не усунуто порушення, що стало підставою для звернення до суду з відповідним позовом.
Повно та всебічно дослідивши наявні матеріали справи, а також норми чинного законодавства, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог виходячи з наступного.
Спірні правовідносини врегульовано нормами Конституції України, Кодексу України про надра, Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року № 877-V (далі - Закон № 877-V), Порядком здійснення державного геологічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 року № 1294 (далі - Порядок № 1294) та іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 4 Кодексу України про надра визначено, що надра є виключною власністю Українського народу і надаються тільки у користування.
Згідно зі ст. 13 Кодексу України про надра користувачами надр можуть бути підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи.
У відповідності до ст. 19 Кодексу України про надра встановлено, що надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр.
Відповідно до ст. 24 Кодексу України про надра користувачі надр зобов'язані: 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; 2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; 3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.
Згідно зі ст. 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі: 1) якщо відпала потреба у користуванні надрами; 2) закінчення встановленого строку користування надрами; 3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; 4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров'я населення; 5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; 6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами; 7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.
Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.
Згідно із ч. 1 ст. 5 Закону № 877-V, планові заходи здійснюються відповідно до річних або квартальних планів, які затверджуються органом державного нагляду (контролю) до 1 грудня року, що передує плановому, або до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому.
Частиною 2 ст. 6 Закону № 877-V, проведення позапланових заходів з інших підстав, крім передбачених цією статтею, забороняється, якщо інше не передбачається законом або міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України.
Відповідно до ч. 1 ст. 7 цього Закону для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ, який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.
Статтею 11 Закону Закон № 877-V встановлено, що Суб'єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов'язаний: допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю) за умови дотримання порядку здійснення державного нагляду (контролю), передбаченого цим Законом; виконувати вимоги органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства; надавати документи, зразки продукції, пояснення, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), відповідно до закону; одержувати примірник припису або акта органу державного нагляду (контролю) за результатами проведеного планового чи позапланового заходу.
У відповідності до ст. 8 Закон № 877-V, Орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право: вимагати від суб'єкта господарювання усунення виявлених порушень вимог законодавства; вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю); відбирати зразки продукції, призначати експертизу, одержувати пояснення, довідки, документи, матеріали, відомості з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), відповідно до закону; надавати (надсилати) суб'єктам господарювання обов'язкові для виконання приписи про усунення порушень і недоліків; накладати штрафні санкції та вживати заходи, передбачені законом. Органи державного нагляду (контролю) та їх посадові особи під час здійснення заходів державного нагляду (контролю) зобов'язані: повно, об'єктивно та неупереджено здійснювати державний нагляд (контроль) у межах повноважень, передбачених законом; дотримуватися ділової етики у взаємовідносинах із суб'єктами господарювання; не втручатися і не перешкоджати здійсненню господарської діяльності під час здійснення заходів державного нагляду (контролю), якщо це не загрожує життю та здоров'ю людей, не спричиняє небезпеки виникнення техногенних ситуацій і пожеж; забезпечувати нерозголошення комерційної таємниці суб'єкта господарювання, що стає доступною посадовим особам у ході здійснення державного нагляду (контролю); ознайомити керівника суб'єкта господарювання або його заступника, або уповноважену ним особу з результатами державного нагляду (контролю) в строки, передбачені законом; надавати суб'єкту господарювання консультаційну допомогу щодо здійснення державного нагляду (контролю); дотримуватися встановлених законом принципів, вимог та порядку здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності; не перешкоджати праву суб'єктів господарювання на будь-який законний захист, у тому числі третіми особами; виконувати законні вимоги посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку підприємництва, щодо усунення порушень законодавства про державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; подавати центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку підприємництва, достовірну інформацію, документи і матеріали про проведені заходи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності; сприяти здійсненню посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку підприємництва, покладених на них повноважень.
Відповідно до п. 4, п.5 Порядку № 1294, Органи державного геологічного контролю відповідно до покладених на них завдань здійснюють державний геологічний контроль за: виконанням вимог щодо охорони надр під час проведення робіт з їх вивчення; виконанням державних програм геологорозвідувальних робіт, геологічних завдань і замовлень; обґрунтованістю застосування методик і технологій, якістю, комплексністю, ефективністю робіт з геологічного вивчення надр; виконанням рішень з питань методичного забезпечення робіт з геологічного вивчення та використання надр; дотриманням нормативів, стандартів та інших вимог щодо геологічного вивчення і використання надр, умов спеціальних дозволів на користування надрами та угод про умови користування надрами; повнотою вивчення геологічної будови надр, гірничо-технічних, інженерно-геологічних, геолого-екологічних та інших умов вивчення родовищ корисних копалин; відповідністю геологорозвідувальних робіт і наукових досліджень державним контрактам і замовленням, а також проектам проведення таких робіт; використанням технічних засобів і методів проведення робіт з геологічного вивчення надр, що унеможливлюють невиправдані втрати корисних копалин і погіршення їх якості; своєчасністю та відповідністю встановленим вимогам введення в експлуатацію розвіданих родовищ корисних копалин; дотриманням під час дослідно-промислової експлуатації родовищ корисних копалин технологій, що забезпечують їх необхідне вивчення, не знижуючи при цьому промислову цінність; збереженням розвідувальних гірничих виробок і свердловин для розробки родовищ корисних копалин, зберіганням геологічної документації, зразків порід, дублікатів проб, які можуть бути використані під час подальшого вивчення надр; обґрунтованістю вибору напрямів пошукових, розвідувальних та інших робіт з геологічного вивчення надр; своєчасністю і правильністю державної реєстрації робіт з геологічного вивчення та використання надр, наявністю спеціальних дозволів на користування надрами і виконання передбачених ними умов; повнотою і достовірністю вихідних даних про кількість і якість запасів основних та спільно залягаючих корисних копалин і компонентів, що містяться в них, а також поданням підприємствами та організаціями звітних балансів запасів корисних копалин; обліком видобування нафти, газу та супутніх компонентів; виконанням рішень Державної комісії по запасах корисних копалин; проведенням пошуково-розвідувальних та інших робіт щодо геологічного вивчення підземних вод. Державний геологічний контроль здійснюється шляхом проведення органами державного геологічного контролю планових і позапланових перевірок надрокористувачів.
Згідно з п. 22 «Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами» затвердженим постановою КМУ №615 від 30.05.2011 року, дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів ДФС у разі: 1) порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр; 2) виникнення внаслідок проведення робіт, пов'язаних з користуванням ділянкою надр, безпосередньої загрози життю чи здоров'ю працівників або населення; 3) наявності заборгованості із сплати загальнодержавних податків та зборів; 4) невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища. Після зупинення дії дозволу надрокористувач зобов'язаний зупинити проведення на наданій йому в користування ділянці надр робіт, передбачених дозволом. Зупинення дії дозволу не звільняє надрокористувача від обов'язку проводити на ділянці надр роботи, пов'язані із запобіганням виникненню аварійної ситуації або усуненням її наслідків. Зупинення дії дозволу не є підставою для переривання строку його дії. Дія дозволу поновлюється органом з питань надання дозволу після усунення надрокористувачем причин, що призвели до зупинення його дії. У разі визнання судом незаконним зупинення дозволу строк дії дозволу вважається таким, що автоматично продовжений на строк незаконного зупинення.
Як свідчать матеріали справи, Центральним міжрегіональним відділом Департаменту державного геологічного контролю Державної служби геології та надр України 18.08.2015 року складено Припис № 331-14/06, в якому вказано на необхідності усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування виявлених в ході проведення перевірки та встановлених актом № 06-05/22/2015-17/п (65) та повідомленні про їх усунення у строк до 18.09.2015 року.
Відповідачем 01.09.2015 року направлено на адресу Держгеонадр України лист №289-01/01 стосовно коригування термінів виконання, визначених у програмі робіт угоди про умови користування надрами торфородовища «Здвиж».
Держгеонадрами України листом від 18.12.2015 року №16947/13/12-15 повернуто на доопрацювання лист від 01.09.2015 року №289-01/01, при цьому наголошено на необхідності підготовки та направлення до Держгеонадр України заяви з належним чином оформленою угодою про умови користування надрами з додатками у двох примірниках кожну, за формою яка затверджена наказом Держгеонадр України від 13.02.2015 р. №16 (зі змінами, внесеними наказом Держгеонадр України від 09.10.2015 року №326) і розміщені на офіційному веб-сайті Держгеонадр України.
Позивач зазначає, що повторно Відповідач з зазначеного питання до Держгеонадр не звертався.
Відповідно до ст. 66 Земельного кодексу України надання земельних ділянок для потреб, пов'язаних з користуванням надрами, проводиться після оформлення в установленому порядку прав користування надрами і відновлення земель згідно із затвердженим відповідним робочим проектом землеустрою на раніше відпрацьованих площах у встановлені строки.
Згідно з ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.
Суд звертає увагу, що під час розгляду справи Відповідачем не надано доказів та спростовувань фактів, які стали підставою для прийняття Наказу про анулювання спеціального дозволу на користування надрами №4219 від 07.09.2012 р.
Враховуючи вищевикладене, Суд приходить до висновку, що позовні вимоги Позивача щодо припинення право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 4219 від 07.09.2012 року виданого ТОВ «Зелена енергія Т» є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Згідно з вимогами статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. (ч.1) В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. (ч.2) Якщо особа, яка бере участь у справі, не може самостійно надати докази, то вона повинна зазначити причини, через які ці докази не можуть бути надані, та повідомити, де вони знаходяться чи можуть знаходитися. Суд сприяє в реалізації цього обов'язку і витребовує необхідні докази. Про витребування доказів або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу. Ухвала суду про відмову у витребуванні доказів окремо не оскаржується. Заперечення проти неї може бути включене до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за наслідками розгляду справи. (ч.3) Суд може збирати докази з власної ініціативи. (ч.5) Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів. (ч.6 ст.71 КАС України).
Враховуючи, що обставини справи, які, відповідно до законодавства, повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, Суд приходить до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами, що свідчить про обґрунтування позовних вимог.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
З урахуванням викладеного, суд приходить висновків про задоволення позовних вимог.
Керуючись ст. ст. 69-71, 94, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами № 4219 від 07.09.2012 року виданого ТОВ «Зелена енергія Т».
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелена Енергія Т" (код ЄДРПОУ 37445374) на користь Державної служби геології та надр України судові витрати в розмірі 1378,00 грн.
Постанова відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя А.Б. Федорчук
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 08.09.2016 |
Оприлюднено | 27.09.2016 |
Номер документу | 61482101 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Федорчук А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні